Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439000 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2580 Gepost op: juni 17, 2017, 01:37:17 pm »
Das al beter !  ;)

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2581 Gepost op: juni 17, 2017, 09:12:50 pm »
Ik onthoud: zonder Beeuwsaert was er geen sprake meer van Zulte Waregem.
en zonder Coucke geen kvo, zonder Gheysens geen antwerp, zonder lambrecht geen lokeren, ....

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2582 Gepost op: september 18, 2017, 11:25:39 pm »
Poll op het laatste nieuws wie de nieuwe trainer moet worden van Anderlecht.
Dury staat het laatste, we hebben dus niet alleen de beste maar ook de meest onderschatte trainer van Belgie

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2583 Gepost op: september 18, 2017, 11:29:04 pm »
Poll op het laatste nieuws wie de nieuwe trainer moet worden van Anderlecht.
Dury staat het laatste, we hebben dus niet alleen de beste maar ook de meest onderschatte trainer van Belgie

ik denk niet dat Francky nu veel zin heeft om in Brussel een rotte kleedkamer te willen overnemen, maar toch best opletten !

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2584 Gepost op: september 19, 2017, 08:12:17 am »
Poll op het laatste nieuws wie de nieuwe trainer moet worden van Anderlecht.
Dury staat het laatste, we hebben dus niet alleen de beste maar ook de meest onderschatte trainer van Belgie

ik denk niet dat Francky nu veel zin heeft om in Brussel een rotte kleedkamer te willen overnemen, maar toch best opletten !

Als je nee zegt tegen Wolfsburg en Brugge voor het seizoen waarom zou je dan bij Anderlecht de miserie gaan opkuisen? Dury gaat hier netjes zijn seizoen uitdoen, hij weet zelf goed genoeg dat nu vertrekken geen goeie zet is en het risico op mislukken bij Anderlecht te groot is.

Dat Dury na dit seizoen wel eens zou kunnen vertrekken (wss buitenland) schat ik wel mogelijk. Is nog lang niet uitgeblust als trainer en eens een stap hoger zetten en voor meer geld kiezen zie ik hem echt wel doen. Ik zou er niet van verbaast zijn of we moeten Champions league halen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.664
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2585 Gepost op: september 19, 2017, 02:17:24 pm »
Dury heeft enorm veel moeite moeten doen om extra budget en bepaalde spelers te kunnen krijgen,was daar niet zo gelukkig mee, er is ook een enorme afkoopsom.  De club die hem wil zal fors moeten betalen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.678
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2586 Gepost op: september 19, 2017, 02:49:57 pm »
Dury heeft enorm veel moeite moeten doen om extra budget en bepaalde spelers te kunnen krijgen,was daar niet zo gelukkig mee, er is ook een enorme afkoopsom.  De club die hem wil zal fors moeten betalen.

Dat is naar de buitenwereld allemaal veel erger dan het allemaal lijkt volgens mij.

Afkoopsom, tjah ... als ze 7.500.000? betalen voor een speler dan is Dury's afkoopsom peanuts :)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2587 Gepost op: september 19, 2017, 10:27:34 pm »
zijn naam zal sowieso vallen.  Zoveel Belgische toptrainers zijn er niet : Preudhomme, Maes, Dury, Vanhaezebrouck, Mazzu.

Vraag is : gaat Anderlecht eindelijk terug eens een Belgische trainer aannemen ?  Ik heb de indruk dat men daar heel graag naar het buitenland kijkt.  (Hasi buiten beschouwing, weet eigenlijk niet of dit officie?l een Belg is)

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2588 Gepost op: september 20, 2017, 03:42:04 pm »
Zoals de vorige keer met Weiler en ook zoals Club Brugge met Leko zal men waarschijnlijk eerst hoog mikken (De Boer! Puel! Vanhaezebrouck!) om dan te zien dat geen enkele haalbaar is en dan uiteindelijk met trots nummer 16 van het lijstje voor te stellen als de 'nieuwe toptrainer'.

En inderdaad de naam Dury is niet onlogisch. Zoals hierboven gezegd zijn er een beperkt aantal Belgische toptrainers die al iets bewezen hebben en als je er ene wil die dominant voetbal brengt, dan kom je uit bij dikke Hein en onze Francky. Dus als het Hein of Francky niet wordt, dan zal het waarschijnlijk een buitenlander zijn.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2589 Gepost op: september 22, 2017, 05:25:50 pm »
Verschillende bronnen maken gewag dat Dury en Van Holsbeeck gisterenavond in een restaurant in Aalst zouden gesignaleerd zijn.

Voor wat het waard is.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2590 Gepost op: september 22, 2017, 07:09:24 pm »
Verschillende bronnen maken gewag dat Dury en Van Holsbeeck gisterenavond in een restaurant in Aalst zouden gesignaleerd zijn.

Voor wat het waard is.

Ook al gehoord van Marcel Verplaetse !
Naar verluidt liepen Herman en Francky daarna hand in hand naar hun auto en
volgde een kus bij het afscheid !  :-*

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2591 Gepost op: september 22, 2017, 07:32:52 pm »
Volgens gent-fans was Van Holsbeek gisteren gaan eten met Vanhaezebrouck.
Van Holsbeek zal nog een beetje verzwaard zijn.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2592 Gepost op: september 22, 2017, 07:40:16 pm »
Verschillende bronnen maken gewag dat Dury en Van Holsbeeck gisterenavond in een restaurant in Aalst zouden gesignaleerd zijn.

Voor wat het waard is.
zever, klassiek gezever!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.664
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2593 Gepost op: september 22, 2017, 08:29:23 pm »
Verschillende bronnen maken gewag dat Dury en Van Holsbeeck gisterenavond in een restaurant in Aalst zouden gesignaleerd zijn.

Voor wat het waard is.
Ajuin gaan eten :).

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 499
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2594 Gepost op: september 23, 2017, 06:38:42 pm »
Of het in Aalst op restaurant was weet ik niet, maar het gesprek is er weldegelijk geweest hoor over Dury en gekoppeld aan verdere samenwerking om jong talent in Waregem te stallen. Dury zal de stap wellicht niet maken maar zo gerust mogen we hier toch nog niet over zijn hoor

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2595 Gepost op: september 24, 2017, 05:40:53 pm »
Of we gerust mogen zijn of niet, ooit zal Dury weg zijn bij Zulte-Waregem.  Volgens mij is het nu zaak om rustig een geschikte opvolger te zoeken/vinden.  Denk dat het bestuur daar best heel tijdig op zoek gaat, of het zou zijn dat Dury zelf zijn opvolger aanbrengt.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2596 Gepost op: september 25, 2017, 07:40:24 pm »
Verschillende bronnen maken gewag dat Dury en Van Holsbeeck gisterenavond in een restaurant in Aalst zouden gesignaleerd zijn.

Voor wat het waard is.

Ook al gehoord van Marcel Verplaetse !
Naar verluidt liepen Herman en Francky daarna hand in hand naar hun auto en
volgde een kus bij het afscheid !  :-*
Blijkt dus wel degelijk waar te zijn. Bevestigd door Dury zelf.

"Anderlecht wacht voorlopig dus af. Herman Van Holsbeeck werd vorige week trouwens wel op restaurant gesignaleerd met Zulte Waregem-coach Francky Dury. Dat wordt bevestigd door Dury zelf, maar naar eigen zeggen ging het om een eerder geplande afspraak om de RSCA-huurlingen Leya Iseka en Doumbia te evalueren."

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2597 Gepost op: september 26, 2017, 12:27:11 pm »
De (riool)pers moet nu eenmaal ook blijven draaien, h?! Het ontslag van Weiler is ook op het conto van de pers, die niets liever willen dan dat het vierkant draait bij een topclub (of denk je dat het niet goed draaien van een pakweg Beveren of Moeskroen even interessant is als dat van Gent of RSCA?) Momenteel dus hoogdagen voor sportjournalisten, vol intriges, veronderstellingen, wannebe-situaties...deed mede ook de RSCA-fans be?nvloeden (dat doet de pers ALTIJD) om Weiler buiten te krijgen! Daar kan je gewoonweg niet tegenop! Ik zeg hier niet dat RSCA en Gent wereldvoetbal spelen, h?! Ik zeg gewoon dat Dury en Van Holsbeeck samen gezien zijn, we het onderwerp van gesprek niet kennen (de roddelpers zegt: Niet willen kennen) en meteen zouden insinueren dat het over een overgang van Dury naar RSCA zou gaan...Zucht zucht zucht...Wie herinnert zich het artikel van ene Keygnaert va HLN..."Thorgan Hazard tekent bij Anderlecht"... ;) :-[ :-*

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.678
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2598 Gepost op: september 26, 2017, 05:33:05 pm »
De (riool)pers moet nu eenmaal ook blijven draaien, h?! Het ontslag van Weiler is ook op het conto van de pers, die niets liever willen dan dat het vierkant draait bij een topclub (of denk je dat het niet goed draaien van een pakweg Beveren of Moeskroen even interessant is als dat van Gent of RSCA?) Momenteel dus hoogdagen voor sportjournalisten, vol intriges, veronderstellingen, wannebe-situaties...deed mede ook de RSCA-fans be?nvloeden (dat doet de pers ALTIJD) om Weiler buiten te krijgen! Daar kan je gewoonweg niet tegenop! Ik zeg hier niet dat RSCA en Gent wereldvoetbal spelen, h?! Ik zeg gewoon dat Dury en Van Holsbeeck samen gezien zijn, we het onderwerp van gesprek niet kennen (de roddelpers zegt: Niet willen kennen) en meteen zouden insinueren dat het over een overgang van Dury naar RSCA zou gaan...Zucht zucht zucht...Wie herinnert zich het artikel van ene Keygnaert va HLN..."Thorgan Hazard tekent bij Anderlecht"... ;) :-[ :-*

Dury zat effecties bij Vanholsbeek maar voor de bespreking van de huurlingen, niet over de trainerskwestie.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2599 Gepost op: september 26, 2017, 05:49:05 pm »
Via Ludwig V. uit Het Nieuwsblad
26 september 2017