Auteur Topic: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge  (gelezen 18190 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Gepost op: oktober 27, 2016, 09:22:28 am »
Na een makkelijke zege op Sint-Tuiden ontvangen we komend weekend al Club Brugge in het regenboogstadion.

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Blijven ze top of the league?
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2016, 11:12:22 am door svennay »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #1 Gepost op: oktober 27, 2016, 09:37:48 am »
Als we thuis kunnen winnen van Club Bugge kunnen we een enorm goede zaak doen, al besef ik dat dit niet makkelijk zal zijn. Ok, thuis kunnen we altijd iets meer en we zitten in een goede flow ... maar, de wedstrijden komen nu wel erg snel op elkaar. Dit kan voor de automatismen een voordeel zijn, maar naar fysiek een nadeel.

Het is wel een voordeel dat we de twee vorige matchen gewonnen hebben, dit geeft vertrouwen en ook wat marge. Verliezen zou geen ramp zijn, maar bij winst doen we een enorm goede zaak qua punten maar ook qua moraal.

Ik denk dat Dury zal starten met dezelfde 11 als iets draait veranderd hij niet snel en ik kan 'm geen ongelijk geven.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #2 Gepost op: oktober 27, 2016, 09:44:16 am »
Waarom niet effkes de Champions League Hymne spelen voor de match?
Doet die mannen van Brugge geen goed dat ben ik zeker.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #3 Gepost op: oktober 27, 2016, 09:51:02 am »
Eens winnen tegen een po1 kandidaat en traditionele top 4 (5) ploeg mag nu wel eens om echt onze sterkte te bevestigen en ambitie.  En dat het tegen Brugge is maakt het extra plezant natuurlijk.  Het stadion moet kolken van minuut 1 tot 90. 

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #4 Gepost op: oktober 27, 2016, 10:13:20 am »
Waarom niet effkes de Champions League Hymne spelen voor de match?
Doet die mannen van Brugge geen goed dat ben ik zeker.

+23 Miljard miljoen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  :D :D

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #5 Gepost op: oktober 27, 2016, 10:47:41 am »
+23 Miljard miljoen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  :D :D
En zo halen we zeker Extra-Time deze keer (voor de mensen die dat nog belangrijk vinden)

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #6 Gepost op: oktober 27, 2016, 03:10:59 pm »
Iemand die weet hoeveel tickets er al de deur uit zijn ?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #7 Gepost op: oktober 27, 2016, 06:03:45 pm »
Calcoen zegt in zijn verslag dat "de fans elkaar nu al aan het opjutten zijn op het forum".

Hij leest dus het forum.

Dag Pieter-Jan!  8)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #8 Gepost op: oktober 27, 2016, 07:51:53 pm »
Gedaan met de ere hagen ,de gatlekkerij en de applausjes voor bruhhe. Baas in eigen huis, ik wil nog meer beleving dan kvk en hopelijk speelt onze ploeg ook met het mes tussen de tanden.

Details zullen misschien beslissen, slordigheden moeten vermeden worden.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #9 Gepost op: oktober 27, 2016, 09:50:18 pm »
Bron: krant v westvlaanderen
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2016, 11:13:33 pm door Frederik »

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #10 Gepost op: oktober 27, 2016, 11:06:27 pm »
Voor mij zou een gelijkspel al een succes zijn. Waarschijnlijk Hamalainen en Marrone er niet bij. Dat vind ik toch een serieuze aderlating, ook al zijn hun vervangers wel best ok.
Brugge speelt volgens mij op dit moment het best. We moeten vooral Vormer uit de wedstrijd kunnen houden. Hij verkeert in bloedvorm.
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2016, 11:13:36 pm door isidoor »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #11 Gepost op: oktober 28, 2016, 09:16:05 am »
Snel zijn is de boodschap

HLN via Joost M.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #12 Gepost op: oktober 28, 2016, 09:58:15 am »
Voor mij zou een gelijkspel al een succes zijn. Waarschijnlijk Hamalainen en Marrone er niet bij. Dat vind ik toch een serieuze aderlating, ook al zijn hun vervangers wel best ok.
Brugge speelt volgens mij op dit moment het best. We moeten vooral Vormer uit de wedstrijd kunnen houden. Hij verkeert in bloedvorm.
Ik wil niet doen alsof Club niets voorstelt, integendeel, zitten idd weer in een soort van flow, (al wil ik dat niet te veel opkloppen want dat valt allemaal nog wel mee).

Maar weet goed dat je tegen een Brugge speelt zonder hun 3 beste spelers (Refaelov, Izquierdo en Engels), met een middenveld Simons-Claudemir en Vossen (die ik de meest overschatte speler vind in de Belgische 1e klasse) in de spits.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #13 Gepost op: oktober 28, 2016, 10:11:55 am »
Ik wil niet doen alsof Club niets voorstelt, integendeel, zitten idd weer in een soort van flow, (al wil ik dat niet te veel opkloppen want dat valt allemaal nog wel mee).

Maar weet goed dat je tegen een Brugge speelt zonder hun 3 beste spelers (Refaelov, Izquierdo en Engels), met een middenveld Simons-Claudemir en Vossen (die ik de meest overschatte speler vind in de Belgische 1e klasse) in de spits.

Dat middenveld bestaat niet alleen uit Simons-Claudemir. Je weet goed genoeg dat Van Aken en Vormer daar ook rondlopen en die zijn serieus op dreef aan het komen. Het duel Lerager/Meit? tegen Vormer/Van Aken zal de wedstrijd bepalen. Daarnaast hebben ze nu ook Limbombe die laat zien dat hij erg talentvol is. Momenteel een waardige vervanger voor Izquierdo. Maar goed, die flank Cools-Limbombe moet wel opgevangen kunnen worden door Defauw-Cordaro. We moeten ze daar zelf kunnen naar achter drukken.

In de spits heb je natuurlijk gelijk, daar loopt bagger rond, maar bij Brugge kan zowat iedereen scoren. Hun spitsen maken geen goals maar toch hebben ze er ook al 20 in het mandje gelegd.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #14 Gepost op: oktober 28, 2016, 10:35:20 am »
Daarnaast hebben ze nu ook Limbombe die laat zien dat hij erg talentvol is. Momenteel een waardige vervanger voor Izquierdo. Maar goed, die flank Cools-Limbombe moet wel opgevangen kunnen worden door Defauw-Cordaro. We moeten ze daar zelf kunnen naar achter drukken.


Laat nu net Defauw het heel moeilijk hebben tegen spelers a la Limbombe ..
SV TILL I DIE

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #15 Gepost op: oktober 28, 2016, 10:45:24 am »
Laat nu net Defauw het heel moeilijk hebben tegen spelers a la Limbombe ..

Daarom dat we ze ook naar achter moeten drukken h? op die flank. Als Defauw mee kan naar voor zoals de afgelopen wedstrijden dan zal Limbombe mee moeten gaan verdedigen, anders wordt Cools daar zot gedraaid. Omgekeerd is dat natuurlijk ook het geval. Gelukkig voert Cordaro zijn verdedigende taken heel erg goed uit.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #16 Gepost op: oktober 28, 2016, 11:08:21 am »
onze rechterflank zal genoeg vooruit voetballen zodat Limbombe zal mee moeten verdedigen.
hoop dat Verboom een goeie dag heeft en zich 100% kan focussen.
veel zal ook afhangen hoeveel fouten ze van de scheids mogen maken....want bij club lopen er verschillende spelers rond die vaak bewust fouten maken, irritant.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #17 Gepost op: oktober 28, 2016, 03:02:53 pm »
Citaat
?We spelen tegen de leider, een vaste waarde in Play-Off 1 waar we het vaak moeilijk hebben?, weet Preud?homme. ?Ze hebben in het tussenseizoen bijna niemand verloren en hebben met De fauw, Lerager en Coopman sterk ingekocht. Zulte Waregem kan zeker kampioen worden, waarom niet? Ze hebben de spelers en hebben geen overvol schema. Onze perszaal zat in het vooruitzicht voor de wedstrijd tegen Anderlecht bomvol en vandaag kan ik de journalisten op de vingers van ??n hand tellen. Er mag gerust wat meer aandacht zijn voor deze topper."

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #18 Gepost op: oktober 28, 2016, 03:10:05 pm »
?We spelen tegen de leider, een vaste waarde in Play-Off 1 waar we het vaak moeilijk hebben?, weet Preud?homme. ?Ze hebben in het tussenseizoen bijna niemand verloren en hebben met De fauw, Lerager en Coopman sterk ingekocht. Zulte Waregem kan zeker kampioen worden, waarom niet? Ze hebben de spelers en hebben geen overvol schema. Onze perszaal zat in het vooruitzicht voor de wedstrijd tegen Anderlecht bomvol en vandaag kan ik de journalisten op de vingers van ??n hand tellen. Er mag gerust wat meer aandacht zijn voor deze topper."
Preud?homme waarschuwt: ?Zulte Waregem kan kampioen worden, waarom niet??
28 oktober 2016 via Nieuwsblad.be

Na het midweekvoetbal van de voorbije dagen wordt er komend weekend alweer een volledige speeldag in de Jupiler Pro League afgewerkt. De dertiende speeldag start zaterdagavond (18u00) in het Regenboogstadion met de topper tussen leider Zulte Waregem en landskampioen Club Brugge. Club-coach Michel Preud?homme waaarshcuwt alvast zijn spelers voor enige vorm van onderschatting...

Essevee is na twaalf speeldagen nog steeds de fiere leider in de hoogste afdeling en kon de voorbije week vertrouwen tanken met een zes op zes tegen Lokeren (2-0) en Sint-Truiden (0-2). Maar ook Club Brugge kan met een vijftien op achttien stevige papieren voorleggen en lijkt ondanks het blessureleed sinds korte tijd enigszins opnieuw gelanceerd.

?Mechele heeft de laatste twee dagen licht meegetraind. Izquierdo traint enkel tactisch mee, hij blijft uit de duels. De revalidatie van Refaelov en De Bock verloopt volgens schema?, overliep Club-coach Michel Preud?homme de volle ziekenboeg.

Zulte Waregem is de leider maar moet er alles aan doen om de drie punten thuis te houden, want de fusieclub voelt in de stand de hete adem van vicekampioen RSC Anderlecht (tweede op twee punten) en het verrassende Sporting Charleroi (derde op drie punten) in de nek.

?We spelen tegen de leider, een vaste waarde in Play-Off 1 waar we het vaak moeilijk hebben?, weet Preud?homme. ?Ze hebben in het tussenseizoen bijna niemand verloren en hebben met De fauw, Lerager en Coopman sterk ingekocht. Zulte Waregem kan zeker kampioen worden, waarom niet? Ze hebben de spelers en hebben geen overvol schema.?

Gumienny is de ref die de topper in goede banen zal moeten leiden, iets waar Preud?homme niet aan twijfelt: ?Gumienny is een ref met ervaring. Als hij fysiek in orde is, moet je dat niet twijfel trekken.?

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161028_02544429

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 13: 29/10/2016 18:00u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #19 Gepost op: oktober 28, 2016, 03:11:13 pm »
Gedurfde voorspelling: "Ik verwacht dat Zulte Waregem morgen wint van Club"
28 oktober 2016 om 12:15 via Voetbalprimeur.be

Zulte Waregem raast voorlopig door de competitie, ook STVV ging deze week voor de bijl. Zaterdag brengt Club Brugge een bezoekje aan Waregem. Volgens ex-speler Philippe Desmet zal ook Blauw-Zwart zonder punten naar huis moeten.

Philippe Desmet is overtuigd: Zulte gaat ook de scalp van Club Brugge nemen. "Ik verwacht dat Zulte Waregem morgen wint van Club Brugge. Voor Zulte Waregem is dit het ideale moment om Brugge over de vloer te krijgen, ze steken in bloedvorm. Van druk of stress is geen sprake aan de Gaverbeek, voor Club ligt dat anders. Zij zijn de topclub, zij moeten winnen. Dat 'wij' op dit moment aan de leiding staan, verandert daar volgens mij niets aan", zo vertelt Desmet in Het Laatste Nieuws.

Desmet vindt dat Zulte zijn voet makkelijk naast die van Club kan zetten. "Zulte Waregem moet niemand vrezen. Als je na 11 speeldagen alleen aan de leiding staat, dan is dat geen toeval meer. De club heeft lessen getrokken uit het mindere seizoen vorig jaar en er is uitstekend bijgekocht. Lerager, Derijck en Hamalainen zorgen voor de ervaring die nodig is op dit niveau. Maar wie er voor mij boven uitsteekt is Me?t?, in zijn rol voor de verdediging is hij zo belangrijk."

Bron: http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/698907/gedurfde-voorspelling-ik-verwacht-dat-zulte-waregem-morgen-wint-van-club-.html