Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 209909 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #40 Gepost op: december 19, 2015, 12:24:55 pm »
pffff ik wordt daar zo moe van ...

komaan gasten, laten we gewoon fier zijn
gij kijkt te veel naar plop gij :-p

zoals ik reeds heb gezegd: use the past, respect the past!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #41 Gepost op: december 19, 2015, 01:17:48 pm »
Dit is geen rood/wit gezeik, dit is gewoon een detail die niet klopt!
Kruipt nu maar weer in uwen pamper! Tis vakantie voor u!

Kinderlijke klap, zeker dat ge zelf geen pamperke nodig hebt jongetje?

Respect the past, laat me niet lachen. Dan zou je beter zelf eerst eens beginnen met het heden te respecteren. Want laten we eerlijk wezen, 5381 en vooral het woord Zulte is voor u en uwe aanhang al jaren geen doorn maar een hele balk in het oog, en is elke futiliteit goed genoeg om het verleden, en het afgesloten hoofdstuk van KSV, op te rakelen.

Waar ge wel respect voor krijgt is dat ge uzelf al jaren pijnigt en naar voetbal in Waregem komt kijken van een ploeg waar je geen supporter van bent.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #42 Gepost op: december 19, 2015, 01:54:26 pm »
Dit is geen rood/wit gezeik, dit is gewoon een detail die niet klopt!
Kruipt nu maar weer in uwen pamper! Tis vakantie voor u!
All? ze, volwassen opmerking.
't Wordt op den duur steeds moeilijker om respect op te brengen voor het verleden van onze club als het verleden gesymboliseerd wordt door mensen van dit niveau.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #43 Gepost op: december 19, 2015, 04:09:37 pm »
Dat Leye uiteraard geen Mister Essevee kan zijn aangezien Essevee toebehoord aan het opgedoekte clubje met stamnummer 4451.

Precies veel roodwit gezeik gemist de laatste jaren, Boer uit Waregem?  :P
Nee kheb da gezeik totaal ni gemist  ;D

Wou alleen terug keer uit zijne mond horen da er respect moet zijn
voor het verleden, maar dan een clubrecord, van een momenteel nog bestaande
club niet kunnen toegeven omdat er 30j terug enen meer scoorde voor SV Waregem...

Blijkbaar meer respect voor het verleden dan het heden...
Den tijd da de pamper nog dicht bij was ;)


Jeroenie nu een beeld voor mij van u
waarbij je op een bankske zit mee ne maat,
elkaar opfokkend met: "vroeger wast toch beter e..."

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #44 Gepost op: december 19, 2015, 04:19:04 pm »
Nee kheb da gezeik totaal ni gemist  ;D

Wou alleen terug keer uit zijne mond horen da er respect moet zijn
voor het verleden, maar dan een clubrecord, van een momenteel nog bestaande
club niet kunnen toegeven omdat er 30j terug enen meer scoorde voor SV Waregem...

Blijkbaar meer respect voor het verleden dan het heden...
Den tijd da de pamper nog dicht bij was ;)


Jeroenie nu een beeld voor mij van u
waarbij je op een bankske zit mee ne maat,
elkaar opfokkend met: "vroeger wast toch beter e..."

Zeggen dat er gasten tegen ne maat en ik wilden beginnen vechten omdat we zeiden dat we supporter waren van Zulte Waregem. Gene zever. In ons topjaar, zeiden we: 'Tis toch schoon wat ze nu doen, dat moeten jullie toch toegeven?'. Gelukkig is de cafebaas er tussen gekomen of ze waren begonnen. Dat versta ik niet, maar soit.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #45 Gepost op: december 19, 2015, 06:27:12 pm »
Naar analogie van Star Wars, heb ik de indruk dat een aantal mensen de Essevee supporters opdeelt in the Dark/Good Side. Maar het niveau is eerder van episodes I, II, III. Ik denk niet dat er supporters zijn die nog pamper dragen en er is ook niet iets als rood-wit gezeik. Het zou al veel zijn mochten we de mening van anderen wat respecteren en/of met volwassen argumenten te counteren. En in een discussie groen/rood rood/wit zijn er geen geldige argumenten, enkel een persoonlijke voorkeur.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #46 Gepost op: december 19, 2015, 06:33:18 pm »
Naar analogie van Star Wars, heb ik de indruk dat een aantal mensen de Essevee supporters opdeelt in the Dark/Good Side. Maar het niveau is eerder van episodes I, II, III. Ik denk niet dat er supporters zijn die nog pamper dragen en er is ook niet iets als rood-wit gezeik. Het zou al veel zijn mochten we de mening van anderen wat respecteren en/of met volwassen argumenten te counteren. En in een discussie groen/rood rood/wit zijn er geen geldige argumenten, enkel een persoonlijke voorkeur.

+1.000

& kunnen we het nu weer over Mbaye Leye hebben? thx

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #47 Gepost op: februari 14, 2016, 02:15:04 pm »
Leye verrast: "Play-off 2? Dan blijf ik thuis, met de kinderen spelen is ook leuk"


MBAYE LEYE REAGEERT NA ANDERLECHT - ZULTE WAREGEM

Zulte Waregem ging op bezoek bij Anderlecht zwaar onderuit: 3-0 en vooral nauwelijks een kans bij elkaar gespeeld. De enige werd door Mbaye Leye nogal knullig naast getrapt. "Normaal maak ik zoiets", gaf hij toe. De hoop op play-off 1 is er nog, en anders blijft Mbaye Leye thuis.

"Play-off 2? Dat zegt me niet veel. Als we play-off 1 niet halen, dan blijf ik wel gewoon thuis", gaf hij aan met een kwinkslag. "Wat ik dan thuis ga doen? Met de kinderen spelen, dat is ook gezellig."

Toch denkt Mbaye Leye niet dat het zover zal gaan komen: "We hebben alles nog in eigen handen, de andere ploegen hebben een moeilijk programma en spelen nog tegen elkaar. Als we 9 op 12 halen, dan komt het zeker goed. En we willen de volgende matchen winnen om onze kansen gaaf te houden."

Al beseft Leye dat het dan wel beter zal moeten: "We pakken te makkelijk doelpunten. De organisatie staat niet goed, 45 goals is gewoon teveel om in play-off 1 terecht te komen. Vorige week de voorzet van Tainmont, nu van Najar, doelpunten op de omschakeling, ... Dat kan allemaal niet."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-02-14/mbaye-leye-reageert-na-anderlecht---zulte-waregem2?utm_expid=336464-5.ST1NdcnIS8G5zRAdnGIFrQ.0&utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #48 Gepost op: februari 14, 2016, 02:35:31 pm »
Leye verrast: "Play-off 2? Dan blijf ik thuis, met de kinderen spelen is ook leuk"


MBAYE LEYE REAGEERT NA ANDERLECHT - ZULTE WAREGEM

Zulte Waregem ging op bezoek bij Anderlecht zwaar onderuit: 3-0 en vooral nauwelijks een kans bij elkaar gespeeld. De enige werd door Mbaye Leye nogal knullig naast getrapt. "Normaal maak ik zoiets", gaf hij toe. De hoop op play-off 1 is er nog, en anders blijft Mbaye Leye thuis.

"Play-off 2? Dat zegt me niet veel. Als we play-off 1 niet halen, dan blijf ik wel gewoon thuis", gaf hij aan met een kwinkslag. "Wat ik dan thuis ga doen? Met de kinderen spelen, dat is ook gezellig."

Toch denkt Mbaye Leye niet dat het zover zal gaan komen: "We hebben alles nog in eigen handen, de andere ploegen hebben een moeilijk programma en spelen nog tegen elkaar. Als we 9 op 12 halen, dan komt het zeker goed. En we willen de volgende matchen winnen om onze kansen gaaf te houden."

Al beseft Leye dat het dan wel beter zal moeten: "We pakken te makkelijk doelpunten. De organisatie staat niet goed, 45 goals is gewoon teveel om in play-off 1 terecht te komen. Vorige week de voorzet van Tainmont, nu van Najar, doelpunten op de omschakeling, ... Dat kan allemaal niet."

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-02-14/mbaye-leye-reageert-na-anderlecht---zulte-waregem2?utm_expid=336464-5.ST1NdcnIS8G5zRAdnGIFrQ.0&utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F

als da waar is....
Wuk ne parlee van oezen cap! iedereen tegen stvv thuis blijven! met de kindjes spelen kan ook plezant zijn! of ne x ipt gemak ip cafe goan!
Of nen spandoek maken? "wij zijn ier nie! Wij zitten thuis mee de kindjes te spelen!"

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #49 Gepost op: februari 14, 2016, 02:37:34 pm »
kom kom, die uitspraak kan je vanuit verschillende standpunten bekijken natuurlijk.
Voor mij wil hij duidelijk PO1 halen ...

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #50 Gepost op: februari 14, 2016, 02:49:54 pm »
kom kom, die uitspraak kan je vanuit verschillende standpunten bekijken natuurlijk.
Voor mij wil hij duidelijk PO1 halen ...
En is natuurlijk ook weer uitvergroot door de pers. Niet te letterlijk nemen dus. Wees blij dat hij nog ambitie toont om PO1 te halen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #51 Gepost op: februari 14, 2016, 03:11:52 pm »
En is natuurlijk ook weer uitvergroot door de pers. Niet te letterlijk nemen dus. Wees blij dat hij nog ambitie toont om PO1 te halen.
2
zegt eigenlijk datie vol voor PO1 gaat...

alleen gatie er moeten zelf aan beginnen ook
en niet enkel naar die 45 tegengoals kijken...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #52 Gepost op: februari 14, 2016, 04:55:54 pm »
Wat een pretentie zeg, zijn eigen niveau daalt zelf week na week, zelfs voor open doel scoren lukt deze week ook al niet meer, om nog maar te zwijgen van z'n balcontroles en passing van gisteren.

Kan misschien vanaf volgende week al thuis blijven voor de rest van het seizoen ? (zeg ik ook al lachend, met een kwinkslag (of toch niet))

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #53 Gepost op: februari 14, 2016, 07:19:28 pm »
Wat een pretentie zeg, zijn eigen niveau daalt zelf week na week, zelfs voor open doel scoren lukt deze week ook al niet meer, om nog maar te zwijgen van z'n balcontroles en passing van gisteren.

Kan misschien vanaf volgende week al thuis blijven voor de rest van het seizoen ? (zeg ik ook al lachend, met een kwinkslag (of toch niet))
doe maar met een kwinkslag...
gazetteklap en titels die moeten verkopen...

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #54 Gepost op: februari 15, 2016, 11:13:10 am »
Het is idd een echte gazette titel. Maar zou het nu ook niet jammer vinden mocht er meer reactie op komen vanuit de supporters. Een beetje druk op de spelers voor de komende thuis matchen kan mss geen kwaad.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #55 Gepost op: februari 15, 2016, 11:25:37 am »
wel...hij heeft toch gelijk. zegt eigenlijk dat we voluit voor PO I moeten gaan!
gene zever van PO I moet niet....of wat de trainer 4-5 matchen geleden had gezegd: we hebben maar 25% kans op PO I en Standard en Genk zijn beter...terwijl we wat bonus tov de concurrentie hadden.
volgens mij demotiveert dat de spelers en missen ze daardoor de laatste weken net dat ietsje extra's

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #56 Gepost op: februari 15, 2016, 05:55:32 pm »
Oef...de meesten hier beseffen dat het gazetteklap is! Trouwens, ik ken veel supporters die ook thuisblijven bij PO2 en hier elke week de eigen spelers afschieten! Maar Leye moet altijd scoren op Anderlecht...(maar beseft ie zelf ook!)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #57 Gepost op: februari 15, 2016, 06:47:51 pm »
Oef...de meesten hier beseffen dat het gazetteklap is! Trouwens, ik ken veel supporters die ook thuisblijven bij PO2 en hier elke week de eigen spelers afschieten! Maar Leye moet altijd scoren op Anderlecht...(maar beseft ie zelf ook!)

noem het dan bezoekers ipv supporters... uw ploeg steun je in goede EN slechte dagen! Ook als het net iets minder gaat... Ik erger mij iedere keer weer aan die koeiegeluiden die door de tribune weerklinken als het iets minder verloopt...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #58 Gepost op: februari 16, 2016, 11:05:35 am »
noem het dan bezoekers ipv supporters... uw ploeg steun je in goede EN slechte dagen! Ook als het net iets minder gaat... Ik erger mij iedere keer weer aan die koeiegeluiden die door de tribune weerklinken als het iets minder verloopt...
Dus als supporter mag je nooit uw ongenoegen uiten. Amai. Wij geven wel geld om hen aan het werk te zien. Als ik het op mijn werk week na week slecht doe, dan gaat mijn baas mij toch ook niet blijven aanmoedigen...het geduld raakt toch wel een keer op.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #59 Gepost op: februari 16, 2016, 11:13:51 am »
Dus als supporter mag je nooit uw ongenoegen uiten. Amai. Wij geven wel geld om hen aan het werk te zien. Als ik het op mijn werk week na week slecht doe, dan gaat mijn baas mij toch ook niet blijven aanmoedigen...het geduld raakt toch wel een keer op.

Die vergelijking is wel grappig, want wij zijn nu ook niet echt hun baas he. Maar natuurlijk vind ik dat het moet kunnen dat je kritiek moet/kan uiten op de spelers. We moeten niet allemaal brave ja-knikkers zijn he ;)