Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 198880 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #180 Gepost op: september 10, 2017, 10:33:39 am »
Ik ben opzoek naar foto's van de thorgan hazard tifo van enkele jaren geleden. Wie kan mij helpen?

Toen hield ik ze nog niet bij :)
Was hier toen enkel nog maar gewoon lid.

Mocht je er vinden... mss een via Google proberen? wil je ze hier posten? Mogelijks hebben ze er wel bij SLC (foto's). Is wel legendarische tifo van legendarische speler.

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #181 Gepost op: september 10, 2017, 11:31:19 am »
.
« Laatst bewerkt op: september 10, 2017, 11:36:34 am door Frederik »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #182 Gepost op: september 10, 2017, 11:37:21 am »
.
Altijd uploaden naar het forum aub ... (super makkelijk en geen externe host moeten zoeken ...)

Tijdens welke wedstrijd was dat weer? Vandaag te tam om het op te zoeken :p

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #183 Gepost op: september 11, 2017, 09:18:45 am »
.
Altijd uploaden naar het forum aub ... (super makkelijk en geen externe host moeten zoeken ...)

Tijdens welke wedstrijd was dat weer? Vandaag te tam om het op te zoeken :p

Volgens mij was dat 15/5/2014, de 1-2 verliesmatch tegen anderlecht, waar mourinho ook was

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #184 Gepost op: september 11, 2017, 04:09:18 pm »
.
Altijd uploaden naar het forum aub ... (super makkelijk en geen externe host moeten zoeken ...)

Tijdens welke wedstrijd was dat weer? Vandaag te tam om het op te zoeken :p

Volgens mij was dat 15/5/2014, de 1-2 verliesmatch tegen anderlecht, waar mourinho ook was

Klopt

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #185 Gepost op: september 15, 2017, 11:15:09 am »
Heb es een poll opgestart: >> http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3014.0

Best zoveel mogelijk mensen uitnodigen om te stemmen, op die manier krijgen we een beeld of het een individueel of collectief probleem is.
En op die manier kunnen misschien onze stem laten horen bij de club.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #186 Gepost op: september 18, 2017, 12:56:29 pm »
Heb in weekend de opkomst van Vitesse tegen Lazio en die massa vlaggen was toch wel indrukwekkend. Kan hier geen werk ingestoken worden ? Kan de club hier niet mee in investeren ? Of belemmert da weer teveel het zicht ?

Offline LoyalMate1312

  • Leden
  • Berichten: 53
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #187 Gepost op: september 18, 2017, 05:24:58 pm »
Heb in weekend de opkomst van Vitesse tegen Lazio en die massa vlaggen was toch wel indrukwekkend. Kan hier geen werk ingestoken worden ? Kan de club hier niet mee in investeren ? Of belemmert da weer teveel het zicht ?

Zijn we mee bezig..
Onze club, onze passie.
South Lane Crew

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #188 Gepost op: september 18, 2017, 09:26:42 pm »
Jullie zijn zeer goed bezig, echt waar! Toch ook een pluim voor Tappi, die er bij momenten met een dosis humor de schwung weet in te houden...toch dit: Ik kreeg een wegwerpgebaar tegen Moeskroen, begin 2de helft...(wat ik,enigzins begrijp, want ik leek misschien op het moment zelf een azijnpisser), toen een jonge kerel met de grote vlag van SLC zwaaide...de pakweg 100 man die er ietwat centraal boven stonden, konden het doel niet meer zien. Dus misschien de megavlaggen houden voor bij de opkomst, bij een goal, na afloop bij Forza...je ziet werkelijk niks meer als je erboven staat. Gewoon een tip, absoluut no hard feelings  ;). Grtz

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #189 Gepost op: september 18, 2017, 11:29:18 pm »
Jullie zijn zeer goed bezig, echt waar! Toch ook een pluim voor Tappi, die er bij momenten met een dosis humor de schwung weet in te houden...toch dit: Ik kreeg een wegwerpgebaar tegen Moeskroen, begin 2de helft...(wat ik,enigzins begrijp, want ik leek misschien op het moment zelf een azijnpisser), toen een jonge kerel met de grote vlag van SLC zwaaide...de pakweg 100 man die er ietwat centraal boven stonden, konden het doel niet meer zien. Dus misschien de megavlaggen houden voor bij de opkomst, bij een goal, na afloop bij Forza...je ziet werkelijk niks meer als je erboven staat. Gewoon een tip, absoluut no hard feelings  ;). Grtz
Je weet dat de spionkop centraal staat, en daar wordt er met vlaggen gezwaaid. Je hebt plaats genoeg achter het doel waar je kan staan zonder dat er iets voor je zicht komt.
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #190 Gepost op: september 18, 2017, 11:34:52 pm »
Jullie zijn zeer goed bezig, echt waar! Toch ook een pluim voor Tappi, die er bij momenten met een dosis humor de schwung weet in te houden...toch dit: Ik kreeg een wegwerpgebaar tegen Moeskroen, begin 2de helft...(wat ik,enigzins begrijp, want ik leek misschien op het moment zelf een azijnpisser), toen een jonge kerel met de grote vlag van SLC zwaaide...de pakweg 100 man die er ietwat centraal boven stonden, konden het doel niet meer zien. Dus misschien de megavlaggen houden voor bij de opkomst, bij een goal, na afloop bij Forza...je ziet werkelijk niks meer als je erboven staat. Gewoon een tip, absoluut no hard feelings  ;). Grtz
Je weet dat de spionkop centraal staat, en daar wordt er met vlaggen gezwaaid. Je hebt plaats genoeg achter het doel waar je kan staan zonder dat er iets voor je zicht komt.

Exact. Wil je goed zicht op het veld dan moet je in functie daarvan een zitje kiezen. In het sfeervak kan er maar 1 doel zijn: sfeer maken! En ja, ik zit er zelf niet.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.263
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #191 Gepost op: september 19, 2017, 08:24:29 am »
Bijzonder jammer, deze reacties. Ik heb 10 jaar een abo gehad op de Q, kant vijvers. Ik ben naar de sfeertribune verhuisd, om sfeer te maken! Dus in de ogen van diegenen hierboven willen sfeermakers de match niet zien? Als je centraal in de 203 staat te zingen, 90 minuten lang, moet je er dus gewoon bijnemen dat je het doel van de bezoekende keeper niet ziet??? Allez bon...bijzonder intelligente redenering...Mijn zoon staat ZELF met een vlag te zwaaien, h?! Lees je t goed? IK heb het over de megavlaggen, die bij opkomst, bij een goal, achteraf...Prima in beeld kunnen komen ! Ik spreek trouwens niet enkel over mezelf, maar over een pak supporters vlak onder mij! Trouwens...hoe heet dit topic ook al weer? Vragen staat vrij, zeker?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #192 Gepost op: september 19, 2017, 02:58:40 pm »
Fredje, neem eens een kijkje in de tribunes in Duitsland. Daar staan ze achter doel of in de spionkop centraal constant met vlaggen te zwaaien en het zijn ook heel grote hoor!

Ik stel voor dat je u wat hoger stelt of meer opzij.
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #193 Gepost op: september 19, 2017, 05:39:01 pm »
Fredje, neem eens een kijkje in de tribunes in Duitsland. Daar staan ze achter doel of in de spionkop centraal constant met vlaggen te zwaaien en het zijn ook heel grote hoor!

Ik stel voor dat je u wat hoger stelt of meer opzij.

2

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #194 Gepost op: september 19, 2017, 06:20:53 pm »
Fredje, neem eens een kijkje in de tribunes in Duitsland. Daar staan ze achter doel of in de spionkop centraal constant met vlaggen te zwaaien en het zijn ook heel grote hoor!

Ik stel voor dat je u wat hoger stelt of meer opzij.

2

3.

Als je in het sfeervak staat is de uitspraak "doe die vlag weg", op gelijk welk moment tijdens de match, VOLLEDIG uit den boze !

Offline Woozer

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #195 Gepost op: oktober 01, 2017, 11:11:18 am »
Mini-opmerking voor SLC

Ik zie net de banner van SLC-ATCS met het opschrift "Diffrent colours, Same passion."

Op zich ben ik geen mierenneuker, maar er moet een e-tje bij diffrent. (different).  :-[

Dacht ik even te melden!

Voor de rest goe bezig hoor  :)

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #196 Gepost op: oktober 01, 2017, 02:01:49 pm »
Mini-opmerking voor SLC

Ik zie net de banner van SLC-ATCS met het opschrift "Diffrent colours, Same passion."

Op zich ben ik geen mierenneuker, maar er moet een e-tje bij diffrent. (different).  :-[

Dacht ik even te melden!

Voor de rest goe bezig hoor  :)
Was blijkbaar nog een oude foto. Gelukkig is de geschilderde bache wel juist ;)
South Lane Crew.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #197 Gepost op: oktober 01, 2017, 10:35:21 pm »
Mini-opmerking voor SLC

Ik zie net de banner van SLC-ATCS met het opschrift "Diffrent colours, Same passion."

Op zich ben ik geen mierenneuker, maar er moet een e-tje bij diffrent. (different).  :-[

Dacht ik even te melden!

Voor de rest goe bezig hoor  :)
Was blijkbaar nog een oude foto. Gelukkig is de geschilderde bache wel juist ;)
Waarom de gezichten onherkenbaar maken? ???

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #198 Gepost op: oktober 01, 2017, 11:53:06 pm »
Mini-opmerking voor SLC

Ik zie net de banner van SLC-ATCS met het opschrift "Diffrent colours, Same passion."

Op zich ben ik geen mierenneuker, maar er moet een e-tje bij diffrent. (different).  :-[

Dacht ik even te melden!

Voor de rest goe bezig hoor  :)
Was blijkbaar nog een oude foto. Gelukkig is de geschilderde bache wel juist ;)
Waarom de gezichten onherkenbaar maken? ???
We willen de goeie band met de supportersgroep van Lokeren aantonen maar toch zorgen dat we miserie vermijden. Die foto's gaan Belgi? en Europa rond.. vandaar :)
No pain, no gain.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #199 Gepost op: oktober 23, 2017, 11:11:52 am »
Ik weet dat SLC hier geen volledige verantwoordelijkheid voor draagt maar ik plaats het toch maar hier want het heeft veel, zoniet alles met de sfeer te maken.

Wat ik hier al een tijd terugaanhaalde, is waarheid geworden: de sfeer uit de 'staantribune' is er erg op achteruit gegaan en ??n van de hoofdredenen is omdat het gewoon geen staantribune meer is.

Ik vind het echt ?nwaarschijnlijk dat die stoeltjes niet van die klapbare exemplaren zijn die dichtgevezen kunnen worden. Gevolg? Helft van de tribune zit neer. Gevolg? Minder sfeer, minder drang, minder punten.

Ik denk dat iedereen wel beseft dat de meerderheid in vak X staat gewoon omdat het de goedkoopste plaatsen zijn. Wie dat ontkent is na?ef vrees ik. Daarom moet er net alles aan gedaan worden om h??l dat vak aan het zingen en het springen te krijgen. Nu zien we een kleine minderheid centraal geluid maken met zwijgende standbeelden errond en zittende zakken langs de flanken. De tijden van de metalen bak X, d?t was sfeer. En dat lag heus niet alleen aan Berrier of Hazard, maar omdat h??l dat vak geluid maakte. Was impressionant op sommige momenten.

Hier mo?t iets aan gedaan worden! Uitsupporters lachen ons keer op keer uit en dat is ter?cht. Ik wil niet alles afbreken, verre van, maar heel de club heeft op dit moment opbouwende kritiek nodig. De reden van deze post is omdat ik me enorm stoor aan de 'zitters' in onze koptribune.
« Laatst bewerkt op: oktober 23, 2017, 11:37:58 am door Naessens C »