Auteur Topic: Speeldag 03 : 11/08/2017 20:30u : Essevee - Club Brugge  (gelezen 19448 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #40 Gepost op: augustus 11, 2017, 12:12:51 pm »
Via Ludwig V. uit Sport/Voetbalmagazine
10 augustus 2017

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #41 Gepost op: augustus 11, 2017, 02:53:39 pm »
.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #42 Gepost op: augustus 11, 2017, 04:32:27 pm »
Het ergste is dat je nu al weet dat er gaan rechtspringen (mochten ze scoren natuurlijk, wat wel heel waarschijnlijk is als Bostyn in de goal staat)
Ok, daar ga je niets kunnen aan veranderen tot de stewards eens ballen kweken en die gasten eens aanpaktken.
Want die van Waregem gaan nu nog eerder een stadionverbod krijgen door hierop in te gaan dan die Bruhhe supporters die provoceren.
Stewards gaan enkel doen wat hen opgedragen wordt.
Tot nog toe mocht er in ons ogen inderdaad meer gereageerd worden op gedrag van bezoekende supporters in ons eigen vakken maar zolang de veiligheidsverantwoordelijke en co geen opdracht geven om hier daadwerkelijk streng op te reageren, zullen de stewards niks doen.
Mooiste bewijs is wanneer er bezoekende supporters met een truitje en sjaal van bvb FCB aan de ingang van de sfeertribune verschijnen...
Zij moeten sjaal en truitje afgeven maar worden dan alsnog toegelaten tot de sfeertribune.
Op dat moment is het duidelijk wat de opdracht is en vind ik het de taak van de politie, die daar toch altijd staat te staan, om op te treden en hen de toegang te ontzeggen.

Of er is te wienig input van de stewards naar de politie toe. De stewards moeten er wel mee omgaan en dergelijke zaken blijven zich gewoon herhalen.
De politie staat er met de neus op dus is het in mijn ogen hun taak hier tegen op te treden.

Ze staan daar altijd met 5  aan de entree Werkelijk niks te doen. en dan klagen ze nog over hun personeels te kort. Gelukkig op de Basket zie je ze niet ;)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #43 Gepost op: augustus 11, 2017, 05:28:45 pm »
Ik hoop op Leali...uitstraling en veel meer ervaring bij matchen met veel publiek. Louis...ik weet het niet....vind ik op corners en voorzetten zeer beperkt! Tegen Eupen en Stvv kreeg hij bijna niks te verwerken, he! Ik hoop dat we geen goal pakken, zo van...Louis gaat niet vrijuit....en dat het ons geen punten kost. Ok...jonge gasten kunnen maar leren door te spelen, maar de positie van een keeper is nu eenmaal eentje waar fouten beter vermeden worden'...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #44 Gepost op: augustus 11, 2017, 05:51:51 pm »
Ik vind het eigenlijk straf dat er hier ne helen hoop Bostyn nu al afschrijven en ne vreemden die ze nog nooit zien keepen hebben in de plaats zouden willen zetten.
Juust omdat hij van Juve komt of wa?
We hebben er hier in 't verleden ook al massa's de revue zien passeren die van Engelse topclubs kwamen en uiteindelijk mega door de mand gevallen zijn.
Nee, wat mij betreft mag Bostyn gerust blijven staan.
Natuurlijk heeft ie zijn gebreken, maar ne jonge gast van de streek moet altijd de voorkeur krijgen als de ander niet bewijst dat ie een klasse beter is. ( En als ik de commentaren van de sportief verantwoordelijken erop nalees blijkt dat nog niet het geval te zijn. )

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #45 Gepost op: augustus 11, 2017, 06:33:15 pm »
Voor zij die het nog niet wisten, vanavond is de videoref aanwezig.  :P

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #46 Gepost op: augustus 11, 2017, 07:49:44 pm »
ZULTE WAREGEM   CLUB BRUGGE
25   Bostyn      22   Horvath   
2   De fauw      44   Mechele   
4   Heylen      3   Simons   
6   Derijck      24   Denswil   
31   Hamalainen      13   Palacios   
10   Kaya      25   Vormer   
11   De Pauw      20   Vanaken   
19   Jensen      30   Nakamba   
23   De Sart      17   Limbombe   
7   Leya Iseka      9   Vossen   
99   Olayinka      42   Dennis

Iseka in de basis ipv saponic en jensen vervangt coopman(lijkt mij logisch)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #47 Gepost op: augustus 11, 2017, 07:52:08 pm »
Over de 'keeperskwestie'.

Als die Leali ?cht indruk zou gemaakt hebben op training. Met name in zijn keepen, reflexen, uitkomen, hoge ballen,voetenwerk en uitstraling dan had die al gespeeld volgens mij.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #48 Gepost op: augustus 11, 2017, 07:56:30 pm »
Leali zou nog niet helemaal 'wedstrijdfit' zijn. Zal ??n van de komende matchen wel in doel komen.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #49 Gepost op: augustus 11, 2017, 10:50:32 pm »
Ik vind de invoering van de videoref na vanavond "heel geslaagd" ......

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #50 Gepost op: augustus 11, 2017, 10:54:02 pm »
Inderdaad, dank zij de videoref wordt de corruptie van de spelleiding nog duidelijker !

Online svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #51 Gepost op: augustus 11, 2017, 10:55:54 pm »
Zat de videoref in de bus van Club Brugge?

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #52 Gepost op: augustus 11, 2017, 11:01:54 pm »
Ik ben niet eens kwaad na deze match.
We waren gewoon beter dan Brugge.
Alleen jammer dat het geen 2-2 geworden is. Dat zou misschien een juiste uitslag geweest zijn.
Ik denk dat we opnieuw met vertrouwen de volgende match kunnen aanvatten.
Veel muziek en groeimarge in deze ploeg !

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #53 Gepost op: augustus 11, 2017, 11:07:43 pm »
We misten vandaag wat duelkracht had ik de indruk. De arbitrage was dramatisch. Match serieus kapot gefloten, om nog maar te zwijgen van de videoref... en ook Dennis, die alleen op doel ging, werd onterecht teruggevlagd.

Vind dit al bij al een terechte overwinning voor Club. Echt doelgevaar hebben we weinig kunnen cre?eren. Wel zeer triestig dat zij al zo vroeg begonnen met tijdrekken.

Oja, ons doelpunt was echt een pareltje.  8)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #54 Gepost op: augustus 11, 2017, 11:11:59 pm »
Weet niet of ik nu kwaad of blij moet zijn..

Frustrerend en onbegrijpelijk dat we hier niets rapen zeg, het grote Club Brugge heeft geen poot aan de grond gekregen de hele match, paniekvoetbal alom.

Extra pluim aan de videoref en Derijck allesinds, kalf.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #55 Gepost op: augustus 11, 2017, 11:29:15 pm »
Terug met de voetjes op de grond.. Videoref tja , het probleem verschuift gewoon.. Echt triestig.
Een draw was in mijn ogen correct geweest.
Jammer dat een ervaren man als Derijck zo'n domme fout maakt.
Bruhhe speelde het met fouten en vooral duels, onze vriend Jensen is totaal geen Lerager of Meit?

Nu weer drie zware matchen: Standard uit, Charleroi uit en Krotrijk thuis (kan ook alle kanten uit..)
Ik vrees dat we sterk gaan moeten zijn om geen 0/6 te halen bij die verplaatsingen :(

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #56 Gepost op: augustus 11, 2017, 11:47:38 pm »
We misten vandaag wat duelkracht had ik de indruk. De arbitrage was dramatisch. Match serieus kapot gefloten, om nog maar te zwijgen van de videoref... en ook Dennis, die alleen op doel ging, werd onterecht teruggevlagd.

Vind dit al bij al een terechte overwinning voor Club. Echt doelgevaar hebben we weinig kunnen cre?eren. Wel zeer triestig dat zij al zo vroeg begonnen met tijdrekken.

Oja, ons doelpunt was echt een pareltje.  8)

Hoe kan jij nu zeggen dat Brugge de overwinning verdiende..
Hebben enkel maar met lange ballen gegooid naar vanaken om dan door te koppen naar dennis..

Wij verdienden veel.meer dan deze nederlaag.

Enja Derijck.. hoe dom kan je zijn.. of zit hij met transfer in zijn hoofd..
Want in het algemeen.vond ik hem niet goed.. idem de fauw

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #57 Gepost op: augustus 11, 2017, 11:51:25 pm »
De wedstrijdomstandigheden zaten tegen vandaag. En die mening was ik al toegedaan nog voor het 'videoref-incident'.

In zo'n match moet je het geluk hebben dat je op voorsprong kan komen. Dat was ons vandaag niet gegund. De voetbalgoden waren Essevee niet gunstig gezind.
Die 0-1 was daar een beetje een toonbeeld van: bal tussen de benen van Derijck en Dennis die de bal enigszins verrast binnenloopt.
N?t na rust dan die strafschop. Baf. 0-2.

Een prestatie om trots op te zijn wel. 90 minuten de betere ploeg. Z??r mooi voetbal gezien, driehoekjes, De Pauw-Kaya-De Sart-De fauw die elkaar blindelings vinden, ...
Zit veel muziek in deze ploeg. De Sart haalt echt een hoog niveau. Spilfiguur van de ploeg. Slimme voetballer ook die het kan uitvoeren en lange ballen op maat versturen.
Heylen heeft, waar ik op hoopte en verwachte, zijn zwakke voorbereiding weggewist door vertrouwen te krijgen van de trainer en je ziet dan dat als zo iemand match na match mag spelen dat die groeit.

Onverdiende nederlaag tout court tegen een Club Brugge dat een hele match lang alle ballen naar voor stampte naar Dennis en op het laatst Wesley, tijd rok dat het een lieve lust was omdat dat plechtig communicatje van een Visserke niet serieus genomen wordt door voetballers.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #58 Gepost op: augustus 11, 2017, 11:52:39 pm »
We misten vandaag wat duelkracht had ik de indruk. De arbitrage was dramatisch. Match serieus kapot gefloten, om nog maar te zwijgen van de videoref... en ook Dennis, die alleen op doel ging, werd onterecht teruggevlagd.

Vind dit al bij al een terechte overwinning voor Club. Echt doelgevaar hebben we weinig kunnen cre?eren. Wel zeer triestig dat zij al zo vroeg begonnen met tijdrekken.

Oja, ons doelpunt was echt een pareltje.  8)

Hoe kan jij nu zeggen dat Brugge de overwinning verdiende..
Hebben enkel maar met lange ballen gegooid naar vanaken om dan door te koppen naar dennis..

Wij verdienden veel.meer dan deze nederlaag.

Enja Derijck.. hoe dom kan je zijn.. of zit hij met transfer in zijn hoofd..
Want in het algemeen.vond ik hem niet goed.. idem de fauw

Ook op Radio 1 (Sporza Radio), vond k Timo heel gelaten klinken. Het deed 'em niet veel. Volgens mij, zien we die binnen 3 weken niet terug.
-SVZW Forever-

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Speeldag 03: 11/08/2017 20:30u : Essevee- Club Brugge
« Reactie #59 Gepost op: augustus 12, 2017, 12:03:09 am »
Met mooi voetbal en korte combinatietjes kom je er niet.  Enkel de doelpunten tellen in een voetbalwedstrijd.  Akkoord, het geroemde middenveld met Meit? en Lerager is er niet meer en dat voelen we.  Al vond ik persoonlijk De Sart wel goed spelen.  Ook zijn verdedigende taken voerde hij keurig uit.

Een korte samenvatting : Waregem vlot spelend, weinig kansen.  Brugge minder balbezit, maar dreigender voor doel.

Dury terecht boos op de videoref.  Ik wil gerust een nieuwe discussie in het leven roepen : heeft de videoref nu nog echt zin of niet ?  Ik baseer mij hierbij op discussies in Extra time en beelden.  Het zou de nieuwe norm worden in voetballand, maar waar zaten (of zitten) ze nu ?  Mij lijkt het een stap achteruit.