Auteur Topic: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee  (gelezen 17373 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: oktober 31, 2017, 03:55:33 pm »
Er is toch al info en een plannetje gepost geweest, of was dat niet van de club?

es opzoekken
Supporterslokaal De Klauwaert heeft inderdaad zoiets verspreid maar de club is wederom eens muisstil... ::) ::) ::)

Ik hoop ook dat iedereen mee te voet naar het stadion gaat. en de bussen links laten liggen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: oktober 31, 2017, 03:59:29 pm »
Er is toch al info en een plannetje gepost geweest, of was dat niet van de club?

es opzoekken
Supporterslokaal De Klauwaert heeft inderdaad zoiets verspreid maar de club is wederom eens muisstil... ::) ::) ::)

aha, thx ... vond het niet mee terug  :-[

Maar ... bijdeze:

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: oktober 31, 2017, 04:20:00 pm »
Nog wat info: (van TEMPO Wortegem)

Even de laatste richtlijnen voor donderdag:
 
- vertrek 9u TEMPO
- aanwezig op de bus aan ? 1: Jupiler, Coca Cola, Coca Cola Zero en plat water
- geen broodjes aanwezig op de bus, u mag dus gerust zelf iets meenemen of iets kopen tijdens de stops of ter plaatse.
- handtassen / rugzakken zijn geen probleem!
- we worden afgezet aan het fandorp (Gele Rijders Plein) zie bijlage; de bussen rijden dan door naar het stadion.
Vanaf dan bent u vrij om te doen wat u wil; Korenmarkt en Jansplaats zijn verboden zone voor Essevee-fans en zijn dan ook te vermijden.
Rechts onderaan het plan is het centrum van Arnhem. Nog meer naar onderen (niet op het plannetje) is het stadion.
Vanaf de fanzone tot aan het stadion is het 45 min (als u flink doorstapt); daarom vertrekken om 18u45 enkele gratis bussen van de stad naar het stadion.
U mag dus gerust te voet gaan ofwel zorgen dat u tegen 18u45 aan de fanzone bent en 1 van de beschikbare bussen neemt.
 
Rond het stadion mag geen alcohol gedronken worden, ook niet het blikje dat u zelf aangekocht heeft ergens in de stad...
Ook is het volledige stadion ROOKVRIJ (echt nul-tolerantie, dus opgepast aan de rokers die geen nachtje extra willen blijven...)
Ook geen (bengaals) vuurwerk en rookbommetjes en dat soort zaken; maar dat mag bij ons ook niet!
 
Na de match gaan we terug met onze bus richting Wortegem! Afhankelijk van UEFA zullen we direct moeten vertrekken of even in het vak blijven.

Offline Vitessefan

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: oktober 31, 2017, 04:53:21 pm »
Klopt Southampton fans waren op Korenmarkt en Jansplein. Was erg gezellig totdat het fout ging (zie videos YouTube) Daarom is er denk ik nu voor gekozen om jullie te weren van de Korenmarkt. Hopelijk hebben jullie toch een mooie dag in Arnhem. Behalve Jansplaats en Korenmarkt zijn er trouwens nog genoeg plekken met kroegjes, bv Rijnkade, Jansplein... 
uitvak effectief uitverkocht?

Zelf meer dan dat...
Klopt... Het uitvak is volledig uitverkocht en ik heb intussen weet van enkele tientallen Esseveesupporters in de thuisvakken.

Hoeveel tickets kregen we eigenlijk voor het uitvak?
Een dikke 1200 volgens ik mij herinner.

1345 volgens vitesse forum dacht ik.  Er zal een fanzone zijn op het gele rijdersplein en dat ligt vlak voor het centrum, dus vandaar uit mogen we het centrum in naar de kroegen.  Hoop dit toch.  Geen zin om daar op een plein gevangen te houden worden.  Europese verplaatsing wil je toch het stad even in me dunkt.  Volgens vitesse forum zal dit wel geen probleem mogen zijn.  Zelf de engelsen van southhampton mochten dit.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: oktober 31, 2017, 10:11:45 pm »
Klopt Southampton fans waren op Korenmarkt en Jansplein. Was erg gezellig totdat het fout ging (zie videos YouTube) Daarom is er denk ik nu voor gekozen om jullie te weren van de Korenmarkt. Hopelijk hebben jullie toch een mooie dag in Arnhem. Behalve Jansplaats en Korenmarkt zijn er trouwens nog genoeg plekken met kroegjes, bv Rijnkade, Jansplein... 
uitvak effectief uitverkocht?

Zelf meer dan dat...
Klopt... Het uitvak is volledig uitverkocht en ik heb intussen weet van enkele tientallen Esseveesupporters in de thuisvakken.

Hoeveel tickets kregen we eigenlijk voor het uitvak?
Een dikke 1200 volgens ik mij herinner.

1345 volgens vitesse forum dacht ik.  Er zal een fanzone zijn op het gele rijdersplein en dat ligt vlak voor het centrum, dus vandaar uit mogen we het centrum in naar de kroegen.  Hoop dit toch.  Geen zin om daar op een plein gevangen te houden worden.  Europese verplaatsing wil je toch het stad even in me dunkt.  Volgens vitesse forum zal dit wel geen probleem mogen zijn.  Zelf de engelsen van southhampton mochten dit.

Wij blijven overnachten in een jeugdherberg in Arnhem en waren van plan na de match nog eens naar de Korenmarkt te gaan. Is dat nu echt een no go?

Offline Vitessefan

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: oktober 31, 2017, 10:55:52 pm »
Na de wedstrijd zal denk ik wel anders zijn. Aangezien de wedstrijd pas om 21u begint en er geen bier verkocht mag worden in het stadion (dank uefa) zullen veel Vitessefans voor de wedstrijd indrinken op de Korenmarkt. Na de wedstrijd gaat het grootste deel gelijk naar huis verwacht ik. Vrijdag moet er gewoon weer gewerkt worden (de meeste dan).

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: november 01, 2017, 12:26:27 am »
Op de site van de club :  Als je met een bus meereist, hoef je je geen zorgen te maken over transport. De bussen worden ge?scorteerd vanaf de autosnelweg tot aan het fandorp. Hieronder vind je alle informatie over het fandorp.
 
We vragen al onze om ten laatste om 18.45 uur op het plein te verzamelen. De stad Arnhem voorziet vanaf 19.00 uur gratis pendelbussen die Esseveesupporters van het Gele Rijders Plein naar de GelreDome brengen. De wandelafstand bedraagt 1 uur dus we raden iedereen aan om gebruik te maken van deze service.

1 uur???? bij mijn weten 31 min of 41 min naargelang de route. google maps.  ::) kan de vitessefan van hierboven dit bevestigen? Ook is Lazio te voet naar het stadion gegaan geeft natuurlijk iets speciaals en nog altijd europees in groep te voet. anders kan je om de 14 dagen zo'n uitverplaatsing meemaken
« Laatst bewerkt op: november 01, 2017, 12:29:22 am door forzasvzw »

Offline Arnhem1

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: november 01, 2017, 02:03:28 am »
Hallo supporters van essevee,

Lees al een tijdje mee op jullie forum ;)
Jullie hebben (helaas) een eigen plein toegewezen gekregen en mogen de uitgaanspleinen in Arnhem niet in, al denk ik dat je, als je je rustig gedraagt en niet teveel uitgedost bent als Waregem supporter dat ook niet veel problemen geeft.
Vanuit t centrum van arnhem is t ongeveer een half uur lopen richting t stadion, vanaf jullie fanzone zou ik dan lopen via de john frost brug, DE historische brug in Arnhem, waar de Duitsers in de oorlog hun laatste grote slag hebben gewonnen.....
Na de wedstrijd denk ik dat jullie gewoon de stad in kunnen om lekker een pintje te drinken en er hopelijk gezamelijk een leuk feestje van te maken.
Alvast welkom in ons mooie Ernem en laten we er een leuke dag van maken!
Ik kom wel ff langs op jullie plein indien dat mogelijk is en door jullie ook toegestaan wordt :)

Ps de varkensstraat zou ik mijden, daar bevinden zich de fanatiekere supporters.

Offline Vitessefan

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: november 01, 2017, 06:11:42 am »
Klopt. Het is ruim een half uur lopen en geen uur. Als je tenminste niet overal stil gaat staan om onze mooie stad te bewonderen ;-)
Op de site van de club :  Als je met een bus meereist, hoef je je geen zorgen te maken over transport. De bussen worden ge?scorteerd vanaf de autosnelweg tot aan het fandorp. Hieronder vind je alle informatie over het fandorp.
 
We vragen al onze om ten laatste om 18.45 uur op het plein te verzamelen. De stad Arnhem voorziet vanaf 19.00 uur gratis pendelbussen die Esseveesupporters van het Gele Rijders Plein naar de GelreDome brengen. De wandelafstand bedraagt 1 uur dus we raden iedereen aan om gebruik te maken van deze service.

1 uur???? bij mijn weten 31 min of 41 min naargelang de route. google maps.  ::) kan de vitessefan van hierboven dit bevestigen? Ook is Lazio te voet naar het stadion gegaan geeft natuurlijk iets speciaals en nog altijd europees in groep te voet. anders kan je om de 14 dagen zo'n uitverplaatsing meemaken

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: november 01, 2017, 08:31:26 am »
Hallo supporters van essevee,

Lees al een tijdje mee op jullie forum ;)
Jullie hebben (helaas) een eigen plein toegewezen gekregen en mogen de uitgaanspleinen in Arnhem niet in, al denk ik dat je, als je je rustig gedraagt en niet teveel uitgedost bent als Waregem supporter dat ook niet veel problemen geeft.
Vanuit t centrum van arnhem is t ongeveer een half uur lopen richting t stadion, vanaf jullie fanzone zou ik dan lopen via de john frost brug, DE historische brug in Arnhem, waar de Duitsers in de oorlog hun laatste grote slag hebben gewonnen.....
Na de wedstrijd denk ik dat jullie gewoon de stad in kunnen om lekker een pintje te drinken en er hopelijk gezamelijk een leuk feestje van te maken.
Alvast welkom in ons mooie Ernem en laten we er een leuke dag van maken!
Ik kom wel ff langs op jullie plein indien dat mogelijk is en door jullie ook toegestaan wordt :)

Ps de varkensstraat zou ik mijden, daar bevinden zich de fanatiekere supporters.

Die discotheek in de varkensstraat, mogen we die in na de wedstrijd?

Offline Vitessefan

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: november 01, 2017, 11:19:32 am »
Manhattan bedoel je neem ik aan? Zal na de wedstrijd geen probleem zijn mits je geen voetbalkleding draagt.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: november 01, 2017, 12:40:59 pm »
"Jullie kunnen de stad echt wel in. Gele Rijdersplein is gewoon centrum Arnhem en 't is niet dat jullie 't plein niet af kunnen/mogen hoor. 150 meter verder is de Korenmarkt met kroegen en 50 meter verder heb je Jansplaats en Jansplein waar ook diverse kroegen en eetgelegenheden zijn."

Vanop het Vitesse forum.

Offline Vitessefan

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: november 01, 2017, 12:42:13 pm »
Vitesse-fans pakken uit voor duel met Zulte Waregem
01-11-17, 11:52  via Gelderlander.nl

ARNHEM ? De aanhang van Vitesse gaat van het duel met Zulte Waregem een ouderwets avondje Europa Cup maken. De supportersgroep VIVO 1892 zet een grote sfeeractie in stadion GelreDome op touw.

De sfeeractie is een vervolg op de actie ?Small in Europe, big in our hearts? van de eerste Europa League wedstrijd tegen Lazio Roma. VIVO 1892 wil er in Arnhem een knetterend feest van maken.

150 liter verf
Vier weken lang is daarom door een groep fanatieke Vitesse-supporters gewerkt aan mooie uitingen. De sfeeractie bestaat uit een groot spandoek en een tekstbanner van ruim 80 meter lang. In de sfeeracties zit 150 liter verf, 650 vierkante meter doek en heel veel uren schilderwerk.

Het geld voor deze sfeeracties is afkomstig van sponsoren en donaties van Vitesse-supporters. In totaal is er ruim 1800 euro binnengekomen van de aanhang.

VIVO 1892
Supportersgroep VIVO 1892 (Vitesse Is Van Ons) stelt zich ten doel de sfeer in GelreDome te vergroten. De inmiddels bekende Arnhemse vlaggenzee wordt elke thuiswedstrijd klaargelegd door de vrijwilligers van VIVO 1892. Daarnaast worden jaarlijks verschillende sfeeracties voorbereid en uitgevoerd.

Vitesse staat donderdag tegenover Zulte Waregem. De wedstrijd begint om 21.05 uur.

Bron: https://www.gelderlander.nl/vitesse/vitesse-fans-pakken-uit-voor-duel-met-zulte-waregem~a50b9d46/

Edit: Artikel toegevoegd.
« Laatst bewerkt op: november 01, 2017, 12:49:46 pm door svennay »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: november 01, 2017, 04:16:42 pm »
Leuk die interactie tussen Essevee en Vitesse supporters hier ...
Zo zie je maar ... zo kan het dus ook! 

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: november 01, 2017, 04:33:42 pm »
Ik hoop dat onze supporters visueel ook iets gaan doen. Als ik zag hoe de supporters van Vitesse kleur maakten in hun vak
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: november 01, 2017, 07:28:15 pm »
Ik hoop dat onze supporters visueel ook iets gaan doen. Als ik zag hoe de supporters van Vitesse kleur maakten in hun vak

Wat als iedereen nu eens zijn vlag(je) van de bekerfinale meeneemt?

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: november 02, 2017, 08:44:57 am »
Veel succes Essevee!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: november 02, 2017, 02:39:56 pm »
Het Laatste Nieuws 02/11/2017
via Ludwig V
« Laatst bewerkt op: november 02, 2017, 02:45:44 pm door Frederik »

Offline Tavie

  • Leden
  • Berichten: 149
  • Essevee!
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: november 02, 2017, 09:38:00 pm »
Niet slim van Madu, maar toch ook vrij strenge beoordeling vd ref lijkt me. Eerste gele kaart was dom, de tweede leek me vrij licht. Spijtig, maar alles is nog mogelijk! Ze gaan ervoor, da?s positief!!
FORZA ESSEVEE!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: EL Speeldag 4 : 02/11/2017 21u05 : Vitesse - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: november 02, 2017, 11:11:26 pm »
Hoppa!