Auteur Topic: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk  (gelezen 19066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #40 Gepost op: november 19, 2017, 05:23:44 pm »
Meneer dury.
Waarom haalt u in godsnaam cordaro van dat veld?

Meneer de fauw
Waarom laat u in godsnaam kaya die vrije trap niet geven?

Cordaro bracht niets bij. Maarja, wie wel?
Saponjic laten staan en met Iseka erbij nog wat proberen, 't was het proberen waard.
Iseka stond bij de voorzetten bijna geen enkele keer in de 16 van Genk.  Cordaro was beter dan Coopman,De Sart,Walsh,Kaya enz.  Geen enkele reden om hem te vervangen, maar goed, het ligt daar niet aan, we hebben veel te weinig kwaliteit, dat is al.

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #41 Gepost op: november 19, 2017, 06:14:38 pm »
Met wat geluk was het toch nog 1-1 geworden. Dit zou ik een terechte uitslag gevonden hebben.
Ik geloofde in de 1-1 tijdens de tweede helft. Maar inderdaad Saponic ...
En waarom Kaya niet die laatste vrijschop laten nemen ?
Cordaro brengt meer dan De Pauw. Hij gaf animo aan de wedstrijd, vooral de eerste helft.
Dat we deze match verliezen, is op zichzelf niet zo erg, maar wetende dat nu een aartsmoeilijk parcours volgt, waarin we weinig punten zullen rapen, stemt mij zeer droevig ...
Hoop toch niet dat we straks tegen de degradatie moeten gaan vechten.
Komaan Essevee !!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #42 Gepost op: november 19, 2017, 06:31:55 pm »
Het grootste probleem is nog niet vermeld. De ploeg die de wedstrijd eindigde. Iemand al eens nagedacht over hoeveel spelers eigendom zijn van Essevee?

Iseka, Saponjic, Doumbia, Coopman. En dan was De Sart nog vervangen...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #43 Gepost op: november 19, 2017, 07:00:28 pm »
Het grootste probleem is nog niet vermeld. De ploeg die de wedstrijd eindigde. Iemand al eens nagedacht over hoeveel spelers eigendom zijn van Essevee?

Iseka, Saponjic, Doumbia, Coopman. En dan was De Sart nog vervangen...

Is dat een probleem?

Stel we staan eerste en spelen iedereen vlot van het veld, zou je het dan ook erg vinden dat het spelers zijn in eigendom of niet?


Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #44 Gepost op: november 19, 2017, 07:20:35 pm »
Als je wil winnen moet je kansen cre?ren, dat lukt dus blijkbaar niet.

Of mocht ik dat niet zeggen ??? :o :o :o

We hadden wel kansen!

?aponjić heeft er 3-4 zuivere de nek omgewrongen, kansen waar Leye (en ja ik weet het, als speler missen we 'm toch zene ...) er zeker 1-2 wel binnen tikte.

Ik weet niet waar je al die zuivere kansen gezien hebt maar kom. Tweede helft een mooie maar stond toch buitenspel.
Het is zeker niet alleen de fout van onze enige spits op een eiland dat we verliezen. Met twee vooraan zou misschien (zeker thuis) al helpen.
Wat ik veel erger vind is dat we ondanks slechts een 0-1 stand op geen enkel moment een ploeg zagen die probeerde een vuist te maken of te drukken of die vanaf de zijlijn instructies kregen in die zin. Of toch maar dan zaten we al in de tweede minuut van de toegevoegde tijd...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #45 Gepost op: november 19, 2017, 07:25:41 pm »
Meneer dury.
Waarom haalt u in godsnaam cordaro van dat veld?

Meneer de fauw
Waarom laat u in godsnaam kaya die vrije trap niet geven?

Cordaro bracht niets bij. Maarja, wie wel?
Saponjic laten staan en met Iseka erbij nog wat proberen, 't was het proberen waard.
Sorry, Cordaro speelde een prima eerste helft. Het feit dat een speler die afgeschreven werd de beste was de eerste 45 minuten zegt genoeg over de rest .....

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #46 Gepost op: november 19, 2017, 10:24:19 pm »
Het grootste probleem is nog niet vermeld. De ploeg die de wedstrijd eindigde. Iemand al eens nagedacht over hoeveel spelers eigendom zijn van Essevee?

Iseka, Saponjic, Doumbia, Coopman. En dan was De Sart nog vervangen...

Is dat een probleem?

Stel we staan eerste en spelen iedereen vlot van het veld, zou je het dan ook erg vinden dat het spelers zijn in eigendom of niet?
Ik vind dat toch een probleem ja. Meeste ervan te weinig kwaliteit en zo moet je telkens opnieuw bouwen.
« Laatst bewerkt op: november 19, 2017, 10:27:35 pm door svennay »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #47 Gepost op: november 19, 2017, 10:28:29 pm »
Zit gewoon niemand in deze ploeg die anderen op sleeptouw kan nemen. Zo'n De Sart zou dan in principe het middenveld moeten dragen maar die is nog altijd, hoewel die toch al wat ervaring heeft, veel te groen achter zijn oren.
Allemaal huurlingen idd, allemaal gasten die niet weten welk belang er speelt. Coopman, je kan er veel van zeggen, is de enige die met een instelling speelt alsof hij eigendom is van de club.

Was echt triestig vandaag. Ik had nooit het gevoel dat de 1-1 ging vallen.
Is echt geen ploeg die op het veld staat. Allemaal zo steriel ook. Kaya opzoeken die dan naar Hama speelt die kijkt vooruit maar past breed of achteruit naar Heylen die dan naar Baudry speelt en die op zijn beurt terug naar Heylen speelt en hopla terug opnieuw van hetzelfde. En dat een hele match lang.

Tegen een zw?k Genk he, laat ons dat ook niet vergeten.

Die Saponjic, ja mannekes. Opsturen met nieuwjaar.
Het erge is ook dat het allemaal zo voorspelbaar is. Ik zei nog in de eerste helft: "Hij (Dury) gaat er dan in de 2e helft Iseka opbrengen in plaats van Cordaro en ni?t in de plaats van Saponjic, die zal mogen blijven staan, hoe slecht die ook aan het spelen is, omdat er dan zogezegd moet gescoord worden en je daar zogezegd meer kans toe hebt met 2 spitsen."
ONZIN, wat stond Iseka dan op rechts te doen? Vervang Saponjic gewoon door Iseka en zet De Pauw op rechts. Is een misvatting bij trainers altijd. Als ze achterstaan willen ze er altijd nog een extra spits opzetten omdat ze d?nken dat ze op die manier meer kans maken om te scoren. In plaats van de aanvoer naar die spitsen te versterken, verzw?kken ze hem op die manier.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #48 Gepost op: november 19, 2017, 10:31:27 pm »
Het was vandaag de lamme tegen de blinde...
Genk stelde ook niet veel voor maar scoorde wel, wat wij gewoonweg niet deden/konden.
Geen snelheid, geen grinta, geen inzet, geen passie, geen beweging, geen ploeg, ...
Het ontbrak vandaag wederom aan zoveel dat het op de duur vermoeiend is om er nog woorden aan vuil te maken.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #49 Gepost op: november 19, 2017, 10:55:46 pm »
Trouwens, we missen ook enorm Olayinka ...
onze enigste speler in de aanval die voor gevaar zorgt , saponjic en iseka tja gegokt en verloren.

Terwijl ik Iseka nog zie voetballen zie ik Sapo enkel lopen en vallen.
Mijn keuze is snel gemaakt dan.

Sap tot nu erg veel krediet gegeven, maar na vandaag is het op.
Return to sender in de wintertransferperiode en een andere spits halen.
Hopelijk kunnen ze er eentje uit hun hoed toveren waarmee ze al sinds de zomerperiode vb. naast grepen ofzo.

Sapo was ongelukkig bij afwerking maar ging tenminste in duels. Die actie met bal op paal moest hem zelf forceren.  Hoeveel defige VOORzetten zijn in de box gekomen? De meeste achter de man of waar niemand staat.  Met salonvoetballers zoals coopman gaan we het niet redden. Gasten met duelkracht hebben we nodig. Kan mij toch al weken niet van de indruk ontdoen dat er een serieus probleem tussen de spelers is.  Een overmaat aan middenveldspelers en toch een schaarse verdediger in het middenveld droppen. De enige verantwoordelijke voor de zoveelste offday is en blijft Franky.  3/21 en blijven doen of er niets aan de hand is? Vroeger hadden we de schaapjes op het droge tegen de winterstop, nu zijn het een bende schaapjes die zich gewoon laten afslachten.

 




Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #50 Gepost op: november 20, 2017, 08:55:46 am »
Het is aan Dury en zijn staf om beter te doen. Het kan met deze ploeg, dat hebben toch in het begin van het seizoen gezien! En graag aan de winterstop een spits en een VM erbij aub.

En dat boegeroep bij de vervaging van Cordaro verstond ik niet. Hoevaak heeft Cordaro 90 minuten volgemaakt toen hij wel nog basisspeler was? Aan inzet nooit geen gebrek bij Cordaro en vond hem degelijk spelen maar maak er geen wereldspeler van h?. Iemand die maanden op de bank zat kan ook gewoon die 90 minuten niet volmaken, al na 5 minuten in de 2de helft zag je dat hij er wat doorzat.

Mis toch ook wel die leider op het veld. Ondanks dat Bostyn goed keept ga ik toch liever Sammy in doel zien, alleen al vanwege dat hij zijn mond gaat open durven doen. Ze zijn te braaf gewoon, precies lammetjes rijp voor de slachtbank.

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #51 Gepost op: november 20, 2017, 09:49:39 am »
27ste speeldag. Cruciaal degradatieduel tegen Eupen. Volgens Dury verloor Essevee omdat ze niet konden trainen tussen matchen. Nu 14 dagen kunnen trainen met hetzelfde resultaat : verlies.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #52 Gepost op: november 20, 2017, 10:07:40 am »
Het is aan Dury en zijn staf om beter te doen. Het kan met deze ploeg, dat hebben toch in het begin van het seizoen gezien! En graag aan de winterstop een spits en een VM erbij aub.

En dat boegeroep bij de vervaging van Cordaro verstond ik niet. Hoevaak heeft Cordaro 90 minuten volgemaakt toen hij wel nog basisspeler was? Aan inzet nooit geen gebrek bij Cordaro en vond hem degelijk spelen maar maak er geen wereldspeler van h?. Iemand die maanden op de bank zat kan ook gewoon die 90 minuten niet volmaken, al na 5 minuten in de 2de helft zag je dat hij er wat doorzat.

Mis toch ook wel die leider op het veld. Ondanks dat Bostyn goed keept ga ik toch liever Sammy in doel zien, alleen al vanwege dat hij zijn mond gaat open durven doen. Ze zijn te braaf gewoon, precies lammetjes rijp voor de slachtbank.

Het is niet omdat het in het begin van het seizoen goed gaat dat het het hele seizoen goed gaat, het is reeds het derde seizoen op rij dat we goed starten maar dat het achteraf bergaf gaat, de vorige 2 seizoenen konden we met moeite nog een wedstrijd winnen na de winterstop, nu is de afgang natuurlijk vroeger begonnen en wat is de reden daarvan ? fysieke vermoeidheid, zwaardere velden, de manier van trainen? wie zal het zeggen,  het is aan de trainers om dat uit te zoeken. We moeten het hebben van ons goed samenspel en ons collectief, maar na een tijdje werkt dat blijkbaar niet meer en we hebben ook de spelers niet voor de vlugge omschakeling en de counter. We zitten met een mengeling van oudere spelers, dertigers  op hun retour en jonge onervaren spelers. We wisten op voorhand dat we op gebied van krachtvoetbal gingen te kort schieten, met spelers als een Coopman, De Sart, De Mets, Kaya, Boudry enz. winnen we bijna geen enkel duel en dan wordt het moeilijk en de zware wedstrijden moeten er nog aankomen. Ik verwacht mij nog aan een moeilijk seizoen.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #53 Gepost op: november 20, 2017, 10:51:56 am »
Je moet niet ineens verwachten dat een centrale verdediger die vorig seizoen met Westerlo laatste werd nu ineens de pannen van het dak gaat spelen achterin bij ons. Dat een rechtsback die ondertussen einde carri?re is nog dezelfde sprintjes kan trekken als een paar jaar geleden bij ons. Je moet niet verwachten dat Demets dezelfde is als bij Kortrijk. Je moet niet verwachten dat Coopman de breker is op het middenveld. Je moet niet verwachten dat een reserve bij de reserves van Benfica, niet eens een echte top topclub, hier het verschil gaat maken. We kunnen niet beter. Ik verwacht in januari serieuze versterking
« Laatst bewerkt op: november 20, 2017, 10:53:45 am door wOaregem »

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #54 Gepost op: november 20, 2017, 11:52:49 am »
Je moet niet ineens verwachten dat een centrale verdediger die vorig seizoen met Westerlo laatste werd nu ineens de pannen van het dak gaat spelen achterin bij ons. Dat een rechtsback die ondertussen einde carri?re is nog dezelfde sprintjes kan trekken als een paar jaar geleden bij ons. Je moet niet verwachten dat Demets dezelfde is als bij Kortrijk. Je moet niet verwachten dat Coopman de breker is op het middenveld. Je moet niet verwachten dat een reserve bij de reserves van Benfica, niet eens een echte top topclub, hier het verschil gaat maken. We kunnen niet beter. Ik verwacht in januari serieuze versterking
We kunnen wel beter, dat is dit seizoen al gebleken. Alleen moet iedereen top zijn en dat zijn ze niet momenteel. Tel daar nog de afwezigheid bij van Olayinka en je weet genoeg.
Genk speelde zijn 5de opeenvolgende match zonder tegendoelpunt.
Januari verwacht ik niet veel van. Tegen dat die "versterkingen" ingespeeld zijn zit het seizoen er op. Veel van die "versterkingen" mislukken.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #55 Gepost op: november 20, 2017, 12:25:41 pm »
Laten we Europees genieten en hopen op mirakels, en voor de rest afwachten op de transferperiode. Elke week onze ploeg steunen.

Voil?, niks meer niks minder. Seizoentje middenmoot zou sommigen hier deugd doen. En dan krijgen ze er nog enkele Europese wedstrijden inclusief zalige verplaatsingen bovenop.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #56 Gepost op: november 20, 2017, 12:25:55 pm »
Trouwens, we missen ook enorm Olayinka ...
onze enigste speler in de aanval die voor gevaar zorgt , saponjic en iseka tja gegokt en verloren.

Terwijl ik Iseka nog zie voetballen zie ik Sapo enkel lopen en vallen.
Mijn keuze is snel gemaakt dan.

Sap tot nu erg veel krediet gegeven, maar na vandaag is het op.
Return to sender in de wintertransferperiode en een andere spits halen.
Hopelijk kunnen ze er eentje uit hun hoed toveren waarmee ze al sinds de zomerperiode vb. naast grepen ofzo.

Sapo was ongelukkig bij afwerking maar ging tenminste in duels. Die actie met bal op paal moest hem zelf forceren.  Hoeveel defige VOORzetten zijn in de box gekomen? De meeste achter de man of waar niemand staat.  Met salonvoetballers zoals coopman gaan we het niet redden. Gasten met duelkracht hebben we nodig. Kan mij toch al weken niet van de indruk ontdoen dat er een serieus probleem tussen de spelers is.  Een overmaat aan middenveldspelers en toch een schaarse verdediger in het middenveld droppen. De enige verantwoordelijke voor de zoveelste offday is en blijft Franky.  3/21 en blijven doen of er niets aan de hand is? Vroeger hadden we de schaapjes op het droge tegen de winterstop, nu zijn het een bende schaapjes die zich gewoon laten afslachten.

Waar heb jij Saponjic in duel zien gaan? Ik heb hem geen enkel duel zien aangaan. Als de bal naar hem ging, lag ie al op de grond vooraleer hij de bal raakte. Saponjic, dat moet zowat het slechtste zijn dat ik gezien heb sinds Zulte Waregem in 1e klasse speelt. 1 keer op de paal nadat hij zijn schot compleet mist en voor de rest een salvo aan gemiste controles, slechte passes, slecht afwerken en vooral veel op de grond gaan liggen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #57 Gepost op: november 20, 2017, 12:26:40 pm »
Laten we Europees genieten en hopen op mirakels, en voor de rest afwachten op de transferperiode. Elke week onze ploeg steunen.

Voil?, niks meer niks minder. Seizoentje middenmoot zou sommigen hier deugd doen. En dan krijgen ze er nog enkele Europese wedstrijden inclusief zalige verplaatsingen bovenop.

Met 3 op 21 en het huidige spelpijl, ga je nog moeten opletten dat je niet in de problemen komt.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #58 Gepost op: november 20, 2017, 12:35:48 pm »
We hebben ooit in de winterstop Leye, Berrier, Cordaro, Kaya en Meit? aangetrokken, ge kunt moeilijk beweren dat dat pruts was.  Ge moet durven uw portemonnee open doen.  Ik hoor kritiek op de aangetrokken spelers,maar ge kunt Sapo niet verwijten dat hij zijn best niet doet,voor hetzelfde geld scoort hij ook, hij kan momenteel niet beter,het is een jonge gast die nog veel moet leren,momenteel kan hij de aanval niet dragen,ook Iseka niet, ge kunt niet ieder jaar met 'peanuts' sterke transfers doen, de fout ( de club en trainer zeiden voor het seizoen dat ze voluit voor PO1 gaan,met deze kern kan dit niet!).
Indien we op volle sterkte staan en iedereen is in vorm dan kan er wel iets met die ploeg,maar hoeveel keer kan je dit zeggen op een seizoen?   Daarom moet je ook een sterke bank hebben wanneer (zoals nu met Peter) iemand gekwetst is.  Heel foute inschatting van ons bestuur, 'Dury zal dit wel oplossen' , vroeg of laat valt dat eens tegen, deze zomer hadden we weer eens de middelen om deftige spelers te kopen,maar als je niet meer dan 350000 per speler wil spenderen, tja dan moet je niet verbaasd zijn dat het misloopt.
Boegeroep was gericht aan het adres van Dury, niet voor Cordaro.  Ik zou Cordaro ook laten staan,maar goed,het ligt daar niet aan dat we verliezen,te weinig kwaliteit en bepaalde goeie spelers presteren momenteel onder hun niveau!

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 19/11/2017 14:30u : Essevee - KRC Genk
« Reactie #59 Gepost op: november 20, 2017, 01:09:07 pm »
Trouwens, we missen ook enorm Olayinka ...
onze enigste speler in de aanval die voor gevaar zorgt , saponjic en iseka tja gegokt en verloren.

Terwijl ik Iseka nog zie voetballen zie ik Sapo enkel lopen en vallen.
Mijn keuze is snel gemaakt dan.

Sap tot nu erg veel krediet gegeven, maar na vandaag is het op.
Return to sender in de wintertransferperiode en een andere spits halen.
Hopelijk kunnen ze er eentje uit hun hoed toveren waarmee ze al sinds de zomerperiode vb. naast grepen ofzo.

Sapo was ongelukkig bij afwerking maar ging tenminste in duels. Die actie met bal op paal moest hem zelf forceren.  Hoeveel defige VOORzetten zijn in de box gekomen? De meeste achter de man of waar niemand staat.  Met salonvoetballers zoals coopman gaan we het niet redden. Gasten met duelkracht hebben we nodig. Kan mij toch al weken niet van de indruk ontdoen dat er een serieus probleem tussen de spelers is.  Een overmaat aan middenveldspelers en toch een schaarse verdediger in het middenveld droppen. De enige verantwoordelijke voor de zoveelste offday is en blijft Franky.  3/21 en blijven doen of er niets aan de hand is? Vroeger hadden we de schaapjes op het droge tegen de winterstop, nu zijn het een bende schaapjes die zich gewoon laten afslachten.

Waar heb jij Saponjic in duel zien gaan? Ik heb hem geen enkel duel zien aangaan. Als de bal naar hem ging, lag ie al op de grond vooraleer hij de bal raakte. Saponjic, dat moet zowat het slechtste zijn dat ik gezien heb sinds Zulte Waregem in 1e klasse speelt. 1 keer op de paal nadat hij zijn schot compleet mist en voor de rest een salvo aan gemiste controles, slechte passes, slecht afwerken en vooral veel op de grond gaan liggen.
Qua overdrijven kan dit tellen! Ik zal je eens een lijstje bezorgen van slechtere als je dat wil.
Ik zeg niet dat Saponjic een goede spits is maar hem alleen de schuld geven is wel heel gemakkelijk. Won gisteren bij uittrappen ook heel wat kopbalduels maar als er geen enkele andere speler aansluit tja...
« Laatst bewerkt op: november 20, 2017, 02:00:13 pm door Patje »