Auteur Topic: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee  (gelezen 19815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.656
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: december 11, 2017, 02:51:55 pm »
Ik trek mij op aan de eerste helft, we waren toen beter dan STVV.   Het is niet slecht dat Kaya eens aan de boom schudt, misschien zijn er een paar weer scherper (De Pauw was tegen Lazio veel gretiger en scherper).
Maar Thraso geef ik ook gelijk,eens zien hoe ze reageren na een normale week.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: december 11, 2017, 03:40:02 pm »
eerste helft was zeker niet slecht. hij was zelfs goed. we speelden dominant met een mooie goal van Iseka tot gevolgd.
ook omdat we hoger stonden en De Pauw, Iseka, Coopman veel jaagden in de eerste helft. Walsh stond toen ook overal.
de indruk dat De Pauw voor sommigen de zondebok is.
hij is niet slechter dan anderen hoor en zet zich veel in.
al gezegd dat ik de indruk had bij De Pauw, Iseka, De Sart, Walsh dat ze de tweede helft op waren en met lood in hun schoenen speelden.
ik erger mij veel meer aan die verdedigende fouten eigenlijk. hoe iemand telkens vrij kan staan en scoren.
hoe er van achter uit tegen 10 man tergend langzaam wordt gespeeld. Ik kan begrijpen dat Kaya uit frustratie dan de ballen gaat gaan halen.
goeie eerste helft
en slechte tweede helft.
hopelijk kunnen we nu wat recuperen want Antwerp zal teren op powervoetbal, duelkracht.


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: december 11, 2017, 03:48:33 pm »
Ban mij dan ook maar, want ik zie momenteel echt geen slechtere ploeg in onze juupkes-liga dan die van ons.
Onbegrijpelijk dat dit dezelfde ploeg is die in augustus en september de beste ploeg van diezelfde reeks was...
En dit was dan nog tegen een ploeg die zelfs met 10 man nog probeerde te voetballen.
No chance dat den aantwaarrep dat volgende week zal willen doen.
Met 10 voor hun kot, tijd winnen, bikkelen op het middenveld en op een snedige counter de 3 punten komen pakken.
Ik zie het week na week somberder in voor ons.
Nog een geluk dat we in het begin een buffertje opgebouwd hebben ten opzichte van Eupen...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: december 11, 2017, 04:59:44 pm »
Ik trek mij op aan de eerste helft, we waren toen beter dan STVV.   Het is niet slecht dat Kaya eens aan de boom schudt, misschien zijn er een paar weer scherper (De Pauw was tegen Lazio veel gretiger en scherper).
Maar Thraso geef ik ook gelijk,eens zien hoe ze reageren na een normale week.

Voil?. Ondanks het ontzettend drukke programma en de afgrijselijke periode waarin we zitten een goede eerste helft gaan spelen op Sint-Truiden, heel verre verplaatsing en een ploeg die w?l een uitstekend seizoen speelt. Jammer dat we het niet kunnen vasthouden met een man meer, zou deugd gedaan hebben. De ontgoocheling en frustratie bij Kaya begrijpelijk.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: december 11, 2017, 05:06:18 pm »
Ban mij dan ook maar, want ik zie momenteel echt geen slechtere ploeg in onze juupkes-liga dan die van ons.
Onbegrijpelijk dat dit dezelfde ploeg is die in augustus en september de beste ploeg van diezelfde reeks was...
En dit was dan nog tegen een ploeg die zelfs met 10 man nog probeerde te voetballen.
No chance dat den aantwaarrep dat volgende week zal willen doen.
Met 10 voor hun kot, tijd winnen, bikkelen op het middenveld en op een snedige counter de 3 punten komen pakken.
Ik zie het week na week somberder in voor ons.
Nog een geluk dat we in het begin een buffertje opgebouwd hebben ten opzichte van Eupen...

Wat bedoel je met slechte ploeg? Intrinsiek? De spelers zelf? Het team, het spel? Het voetbal? De punten?

Qua punten zijn we momenteel bij de slechtste, qua voetbal absoluut niet. Hoe krijg je het eigenlijk over je lippen... Zie jij die andere ploegen soms spelen? Lokeren, Eupen, Moeskroen? Dat is nog iets anders hoor. Daar is vaak niks maar echt niks van voetbal in te herkennen. Ik durf zelfs Anderlecht te vernoemen in dit lijstje. Genk, Mechelen, Kortrijk...

Wij spelen op Sint-Truiden, een ploeg die 4e stond (dacht ik), gewoon weer goed, dominant voetbal en gaan rusten met een verdiende voorsprong. Dat we het niet kunnen vasthouden is spijtig maar heeft misschien te maken met het dat er 3 dagen voordien alweer een match gespeeld was.

Nu, ik wil hier ook niet de positivo uithangen want uiteraard is het allemaal te weinig, te slap, te kort of te lang, net niet, te licht, te braaf enzovoort enzoverder. Het zit ook niet mee en het programma van november-december was echt on-ge-zien zwaar. Ik begrijp dan ook de frustratie, de angst en zo, maar schrijf het op een blaadje en verban mij levenslang van dit forum als ik ongelijk krijg: wij zakken niet. Rustig blijven en het zal plots keren, daar ben ik 100% van overtuigd. Blijven voetballen, blijven proberen, komt wel goed.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: december 11, 2017, 05:39:58 pm »
Sint Truiden staat misschien 4de, maar het Sint-Truiden van zaterdag was wel heel zwak hoor. Geen vierde plaats waardig, maar toch konden we niet winnen tegen zelfs 10 man. Verontrustend !
Kaya moet zich opwerpen als leider. Hij mag voor mij iedereen de les lezen. Hij zet zich altijd in en is altijd op zoek naar oplossingen. Maar de spelers verstaan hem blijkbaar niet goed, zoals een Iseka, de Pauw.
Maar als Iseka elke wedstrijd een goal maakt, mag hij er voor mij altijd in staan.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: december 11, 2017, 07:49:56 pm »
Leye was vorig seizoen onze topschutter en supporters kwamen hier gek als hij met zijn handen stond te schudden, hij moest zich niet groter voelen dan de club enzovoort.
Wat Kaya gisteren deed was FOUT, PUNT. Dit doe je niet. Je gaat op zijn minst je fans gaan bedanken, want als je ze kan groeten om 14u30 als de bus vertrekt kan je ze ook groeten als mensen uren in de bus hebben gezeten om zo een match te zien. Niemand is groter dan het team, dus als sommige hier beweren dat Kaya een leider moet gaan worden mag hij nog serieus wat werk verrichten. En zelf als hij goed speelt moet hij dat nog niet doen. Je mag kwaad worden, maar doe dat in een kleedkamer, hier help je je team niet mee. Samen blijven is de boodschap en zondag weer volle bak.

Ik ben niet anti Kaya voor ik commentaar krijg, wat mag, natuurlijk. Maar ik zie het niet graag gebeuren als die groep straks uiteen valt, want dan zijn we nog verder van huis.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: december 11, 2017, 09:04:32 pm »
Sint Truiden staat misschien 4de, maar het Sint-Truiden van zaterdag was wel heel zwak hoor. Geen vierde plaats waardig, maar toch konden we niet winnen tegen zelfs 10 man. Verontrustend !
Kaya moet zich opwerpen als leider. Hij mag voor mij iedereen de les lezen. Hij zet zich altijd in en is altijd op zoek naar oplossingen. Maar de spelers verstaan hem blijkbaar niet goed, zoals een Iseka, de Pauw.
Maar als Iseka elke wedstrijd een goal maakt, mag hij er voor mij altijd in staan.

Waarom blijven leuteren over 10man? In vitesse speelden wij ook met 10.  Als je achterstaat heb je niets meer te verliezen en kan je met veel meer risico spelen dan bij draw of voorsprong.
Laat een paar gekwetsten terugkomen zodat de basis wat breder is en op zijn minst zullen we opnieuw punten pakken nu er maar de competitie meer overblijft.  Ik onthou deze week de 4/6 maar voor de miereneukers telt lazio niet natuurlijk.


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: december 11, 2017, 09:17:21 pm »
Leye was vorig seizoen onze topschutter en supporters kwamen hier gek als hij met zijn handen stond te schudden, hij moest zich niet groter voelen dan de club enzovoort.
Wat Kaya gisteren deed was FOUT, PUNT. Dit doe je niet. Je gaat op zijn minst je fans gaan bedanken, want als je ze kan groeten om 14u30 als de bus vertrekt kan je ze ook groeten als mensen uren in de bus hebben gezeten om zo een match te zien. Niemand is groter dan het team, dus als sommige hier beweren dat Kaya een leider moet gaan worden mag hij nog serieus wat werk verrichten. En zelf als hij goed speelt moet hij dat nog niet doen. Je mag kwaad worden, maar doe dat in een kleedkamer, hier help je je team niet mee. Samen blijven is de boodschap en zondag weer volle bak.

Ik ben niet anti Kaya voor ik commentaar krijg, wat mag, natuurlijk. Maar ik zie het niet graag gebeuren als die groep straks uiteen valt, want dan zijn we nog verder van huis.

Akkoord, maar gun het ook dat zij maar een mens zijn... een mens van vlees, bloed en emoties.
Ik kan begrijpen dat hij alweer teleurgesteld is na de zoveelste net niet van dit seizoen.
Ergens is dit ook gewoon menselijk, waarmee ik het niet goedkeur ... maar ik begrijp het.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: december 11, 2017, 09:22:08 pm »
we zijn gewoon de zwakste ploeg van 1 ste klasse, zo simpel is het.

 ;D

Kan iemand die onnozelaar ein-de-lijk eens bannen aub?

Voil?. Ondanks het ontzettend drukke programma en de afgrijselijke periode waarin we zitten een goede eerste helft gaan spelen op Sint-Truiden, heel verre verplaatsing en een ploeg die w?l een uitstekend seizoen speelt. Jammer dat we het niet kunnen vasthouden met een man meer, zou deugd gedaan hebben. De ontgoocheling en frustratie bij Kaya begrijpelijk.

Niemand wordt hier gebanned, en al zeker niet om zijn (al dan niet correcte) mening.

Bannen zit niet in mijn werkwijze van een forum beheren, tenzij voor spammers en/of mensen die echt gewoon komen ruzie stoken.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: december 11, 2017, 10:13:36 pm »
Mja Madu heeft me ook nog geen enkele keer kunnen overtuigen en Bala das iets voor zaalvoetbal, een scheet in een fles. We hebben gewoon geen deftige wissels.

Nu zal het op mentaliteit en wilskracht aankomen, Antwerp zal een goede krachtmeting zijn op dat vlak.
Geen excuses over te veel wedstrijden en vermoeidheid, 90 minuten de kop er voor leggen en dan mogen ze in hun nest liggen stinken! Allen achter de ploeg, ik heb echt geen zijn in "1B" !!

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: december 12, 2017, 08:33:59 am »
Mja Madu heeft me ook nog geen enkele keer kunnen overtuigen en Bala das iets voor zaalvoetbal, een scheet in een fles. We hebben gewoon geen deftige wissels.

Nu zal het op mentaliteit en wilskracht aankomen, Antwerp zal een goede krachtmeting zijn op dat vlak.
Geen excuses over te veel wedstrijden en vermoeidheid, 90 minuten de kop er voor leggen en dan mogen ze in hun nest liggen stinken! Allen achter de ploeg, ik heb echt geen zijn in "1B" !!
Op basis waarvan vind jij Bala een zaalvoetballer ?

Offline Jonas89

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: december 12, 2017, 11:09:26 am »
we zijn gewoon de zwakste ploeg van 1 ste klasse, zo simpel is het.

idd, gelukkig hebben we nog een (kleine) voorsprong op Eupen. Maar op voetballend vlak is dit een een ramp dit seizoen. Een dikke 0

Wie dit goed vond op STVV is niet veel gewoon

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: december 12, 2017, 11:28:37 am »
we zijn gewoon de zwakste ploeg van 1 ste klasse, zo simpel is het.

idd, gelukkig hebben we nog een (kleine) voorsprong op Eupen. Maar op voetballend vlak is dit een een ramp dit seizoen. Een dikke 0

Wie dit goed vond op STVV is niet veel gewoon

Acht punten is geen kleine voorsprong. Ik zou wel eens de reacties willen lezen als wij acht punten achterstand zouden tellen.
Het is ook niet omdat het niet goed was op STVV dat het altijd slecht was op voetballend vlak.
Er moeten echter dringend punten gepakt worden daar ben in het mee eens. Al zal Antwerp een harde dobber worden.
Spijtig genoeg is deze groep niet sterk genoeg voor de toch wel uitzonderlijke zware kalender van de laatste weken.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: december 12, 2017, 11:39:46 am »
Leye was vorig seizoen onze topschutter en supporters kwamen hier gek als hij met zijn handen stond te schudden, hij moest zich niet groter voelen dan de club enzovoort.
Wat Kaya gisteren deed was FOUT, PUNT. Dit doe je niet. Je gaat op zijn minst je fans gaan bedanken, want als je ze kan groeten om 14u30 als de bus vertrekt kan je ze ook groeten als mensen uren in de bus hebben gezeten om zo een match te zien. Niemand is groter dan het team, dus als sommige hier beweren dat Kaya een leider moet gaan worden mag hij nog serieus wat werk verrichten. En zelf als hij goed speelt moet hij dat nog niet doen. Je mag kwaad worden, maar doe dat in een kleedkamer, hier help je je team niet mee. Samen blijven is de boodschap en zondag weer volle bak.

Ik ben niet anti Kaya voor ik commentaar krijg, wat mag, natuurlijk. Maar ik zie het niet graag gebeuren als die groep straks uiteen valt, want dan zijn we nog verder van huis.

't Is ook maar een mens. Als je al eens met Kaya hebt gepraat dan weet je dat dat een h??l nuchtere, vriendelijke man is. Geen allures, geen grootheidswaanzin, gewoon een man zoals jij en ik er ??n zijn. Hij was ontzettend ontgoocheld na de match dus ik kan volledig begrijpen dat emoties dan eens de bovenhand nemen.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: december 12, 2017, 11:41:14 am »
Nieuwsblad 12/12/17
via Ludwig V


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: december 12, 2017, 11:48:40 am »
we zijn gewoon de zwakste ploeg van 1 ste klasse, zo simpel is het.

idd, gelukkig hebben we nog een (kleine) voorsprong op Eupen. Maar op voetballend vlak is dit een een ramp dit seizoen. Een dikke 0

Wie dit goed vond op STVV is niet veel gewoon

Dat is het nu net. We zijn h??l veel gewoon. De eerste helft op Sint-Truiden was gewoon goed. Het begin van het seizoen was ook gewoon goed, maar dat telt dan niet natuurlijk op dit forum want ja dat zijn veredelde oefenmatchen. En zo is het altijd wel iets, zolang we maar negatief kunnen doen.

Drie dagen voor de verre verplaatsing naar Sint-Truiden speelden we nog een match in Europa, zo'n zaken wegen op een smalle, (te) lichte kern als die van ons. Nog wat geblesseerden, een paar spelers uit vorm, het team in een dip, alles dat wat tegenzit... Kan gebeuren.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: december 12, 2017, 01:01:15 pm »
we zijn gewoon de zwakste ploeg van 1 ste klasse, zo simpel is het.

idd, gelukkig hebben we nog een (kleine) voorsprong op Eupen. Maar op voetballend vlak is dit een een ramp dit seizoen. Een dikke 0

Wie dit goed vond op STVV is niet veel gewoon

Dat is het nu net. We zijn h??l veel gewoon. De eerste helft op Sint-Truiden was gewoon goed. Het begin van het seizoen was ook gewoon goed, maar dat telt dan niet natuurlijk op dit forum want ja dat zijn veredelde oefenmatchen. En zo is het altijd wel iets, zolang we maar negatief kunnen doen.

Drie dagen voor de verre verplaatsing naar Sint-Truiden speelden we nog een match in Europa, zo'n zaken wegen op een smalle, (te) lichte kern als die van ons. Nog wat geblesseerden, een paar spelers uit vorm, het team in een dip, alles dat wat tegenzit... Kan gebeuren.

Ach komaan man het trok gewoon n?rgens op dit weekend, ja we hebben wat dominantie maar na de 1-0 was dit volledig maar dan ook volledig weg. Een flutpartij, de zoveelste. En maar breien en wat voorzetten, 0 duelkracht, 0 snelheid, 0 dreiging.

Met 0-1 aan de rust moet je, na zoveel nederlagen, met 15 messen tussen de tanden uit de kleedkamer komen met maar ??n doel: die 10 man van STVV zo rap mogelijk op een 0-2, 0-3 zetten. Maar neen...
« Laatst bewerkt op: december 12, 2017, 01:02:53 pm door Naessens C »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: december 12, 2017, 01:06:03 pm »
we zijn gewoon de zwakste ploeg van 1 ste klasse, zo simpel is het.

idd, gelukkig hebben we nog een (kleine) voorsprong op Eupen. Maar op voetballend vlak is dit een een ramp dit seizoen. Een dikke 0

Wie dit goed vond op STVV is niet veel gewoon

Dat is het nu net. We zijn h??l veel gewoon. De eerste helft op Sint-Truiden was gewoon goed. Het begin van het seizoen was ook gewoon goed, maar dat telt dan niet natuurlijk op dit forum want ja dat zijn veredelde oefenmatchen. En zo is het altijd wel iets, zolang we maar negatief kunnen doen.

Drie dagen voor de verre verplaatsing naar Sint-Truiden speelden we nog een match in Europa, zo'n zaken wegen op een smalle, (te) lichte kern als die van ons. Nog wat geblesseerden, een paar spelers uit vorm, het team in een dip, alles dat wat tegenzit... Kan gebeuren.

Ach komaan man het trok gewoon n?rgens op dit weekend, ja we hebben wat dominantie maar na de 1-0 was dit volledig maar dan ook volledig weg. Een flutpartij, de zoveelste. En maar breien en wat voorzetten, 0 duelkracht, 0 snelheid, 0 dreiging.

Met 0-1 aan de rust moet je, na zoveel nederlagen, met 15 messen tussen de tanden uit de kleedkamer komen met maar ??n doel: die 10 man van STVV zo rap mogelijk op een 0-2, 0-3 zetten. Maar neen...

Drie dagen na de match tegen Lazio, met enkele belangrijke geblesseerden, in de zwaarste kalender ooit voor Essevee, in een moeilijk seizoen waar alles wat tegenzit, op zondagavond, ??n van de verste verplaatsingen, bij de nummer 4...

Maar ok?, geen nuance hier, dat besef ik ondertussen wel. Het trok n?rgens op. Flutpartij, de zoveelste. En maar breien en wat voorzetten.

Anderlecht zien spelen afgelopen weekend?

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 10/12/2017 20:00u : Sint-Truiden - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: december 12, 2017, 03:40:09 pm »
Raar maar in de Europese matchen speelden we onze beste matchen en hadden we er het meest plezier aan. In de competitie daarentegen, huilen met de pet op.
Maar vanaf nu moet het beteren met slechts ??n match pr week. Gebeurt dit niet, ja dan wordt het zeer pijnlijk.