Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 438909 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2620 Gepost op: oktober 23, 2017, 06:59:41 pm »
Als dit niet waar blijkt te zijn levenslange ban voor matti aub.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.650
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2621 Gepost op: oktober 23, 2017, 07:06:11 pm »
dury zou zelf de handdoek willen gooien na de nederlaag van gisteren! de grootste reden zou zijn dat er serieuze strubbelingen zijn ontstaan over gedane transfers vanavond bestuursoverleg op de club ! ???

Stond het in de sterren geschreven?

Ach komaan man hoe wil je nu nog dat enig forumlid dit nog serieus neemt?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2622 Gepost op: oktober 23, 2017, 07:24:31 pm »
dury zou zelf de handdoek willen gooien na de nederlaag van gisteren! de grootste reden zou zijn dat er serieuze strubbelingen zijn ontstaan over gedane transfers vanavond bestuursoverleg op de club ! ???
;D ;D ;D ;D
SV TILL I DIE

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2623 Gepost op: oktober 23, 2017, 07:32:01 pm »
Als dit niet waar blijkt te zijn levenslange ban voor matti aub.
hopla

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2624 Gepost op: oktober 23, 2017, 07:42:16 pm »
Als dit niet waar blijkt te zijn levenslange ban voor matti aub.

Dikke 2.
Kunnen we eindelijk eens van die verzinsels en zever af zijn!

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2625 Gepost op: oktober 23, 2017, 08:18:12 pm »
Heef hem maar een ban...  ;)

Niemand ter discussie
Dipje van de spelers die goed aan seizoen begonnen...

komt wel terug
hebt keer vertrouwen

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2626 Gepost op: oktober 23, 2017, 09:48:26 pm »
Als dit niet waar blijkt te zijn levenslange ban voor matti aub.

Kheb liever da matti dergelijke zever hier post dan op facebook. Want hoeveel mensen nemen een roddel niet voor waar aan...

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.243
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2627 Gepost op: oktober 23, 2017, 09:52:25 pm »
Als dit niet waar blijkt te zijn levenslange ban voor matti aub.

Kheb liever da matti dergelijke zever hier post dan op facebook. Want hoeveel mensen nemen een roddel niet voor waar aan...
Hij plaatste het helaas ook daar...  ::)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2628 Gepost op: oktober 23, 2017, 10:16:34 pm »
Als dit niet waar blijkt te zijn levenslange ban voor matti aub.

Kheb liever da matti dergelijke zever hier post dan op facebook. Want hoeveel mensen nemen een roddel niet voor waar aan...
Hij plaatste het helaas ook daar...  ::)


Juist daarom dat ik het vermeld...

Matti, je hebt hier al veel kritiek gekregen maar vond ikzelf niet zo erg, brengt wat flora aan een forum. Maar besef dat hetgeen je op smoelboek schrijft veel meer mensen bereikt.  Dit zeg ik goedbedoeld alleen om u tegen uzelf te beschermen.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.657
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2629 Gepost op: oktober 24, 2017, 12:45:29 am »
Kijk Matti,je schrijft op Facebook ook om een training massaal te gaan opluisteren met vuurwerkan en een 'Wake-up' call en nu dit.  Ja,we hebben 0 op 9,ja er zijn strubbelingen tussen Dury en Hendrik, maar we zijn Club Brugge niet (uw ex-ploeg), hier proberen we die problemen anders op te lossen.
Ook niet vergeten dat Dury hier een vaste waarde is,zelfs indien we zakken of (ik wens het hem zeker niet toe)hij sterft,dan nog blijft hij hier trainer (ze zetten desnoods zijn urne op de bank).Als nieuwe supporter weet je dat misschien nog niet,nu wel.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2630 Gepost op: oktober 24, 2017, 12:54:00 pm »
Kijk Matti,je schrijft op Facebook ook om een training massaal te gaan opluisteren met vuurwerkan en een 'Wake-up' call en nu dit.  Ja,we hebben 0 op 9,ja er zijn strubbelingen tussen Dury en Hendrik, maar we zijn Club Brugge niet (uw ex-ploeg), hier proberen we die problemen anders op te lossen.
Ook niet vergeten dat Dury hier een vaste waarde is,zelfs indien we zakken of (ik wens het hem zeker niet toe)hij sterft,dan nog blijft hij hier trainer (ze zetten desnoods zijn urne op de bank).Als nieuwe supporter weet je dat misschien nog niet,nu wel.

? en vanneeste keer ook ?!!

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2631 Gepost op: oktober 24, 2017, 01:55:18 pm »
ik ben fan van dury h? maar niemand blijkt te snappen dat ik enkel een singiaal wil geven ook op fb .....maar neen direct wordt mijn bezorgdheid afgeberoken tot op de grond.... jammer erg jammer vinnek da :o mvg en mss is er wel nog iemand of meerdere hier die mijn reactie rond die wake up call wel begrijpt?

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2632 Gepost op: oktober 24, 2017, 03:02:58 pm »
Nee sorry ik kan dit niet begrijpen , als je geen deftige bron hebt hou dan u mond !!!

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2633 Gepost op: oktober 24, 2017, 03:05:23 pm »
ik ben fan van dury h? maar niemand blijkt te snappen dat ik enkel een singiaal wil geven ook op fb .....maar neen direct wordt mijn bezorgdheid afgeberoken tot op de grond.... jammer erg jammer vinnek da :o mvg en mss is er wel nog iemand of meerdere hier die mijn reactie rond die wake up call wel begrijpt?

Stop met die onzin over je wake up bij vandenborre hebben ze nog goeie wekkers.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2634 Gepost op: oktober 24, 2017, 05:33:06 pm »
ik ben fan van dury h? maar niemand blijkt te snappen dat ik enkel een singiaal wil geven ook op fb .....maar neen direct wordt mijn bezorgdheid afgeberoken tot op de grond.... jammer erg jammer vinnek da :o mvg en mss is er wel nog iemand of meerdere hier die mijn reactie rond die wake up call wel begrijpt?


Misschien iets doen met de wake up call die we u aanreiken? Roddels zoals het vertrek van Dury bereikt via facebook duizenden mensen die er mee weg zijn. Een forum bereikt veel minder mensen en is de impact van een mogelijke kwakkel beperkt (allez, behalve degene die er zich mateloos aan ergeren).
En protestacties zit niet in de genen van een esseveesupporter. Wij kunnen ontgoocheld zijn in de emotie maar uiten geen agressie om welke reden dan ook en kunnen een terechte nederlaag aanvaarden en relativeren. Trots op de match in Luik jaren terug, waar we als laatste geruggesteund door een vol vak met de 3 punten naar huis kwamen. Dat is essevee en anders moet ge maar naar calimero brugge of scumcity gaan supporteren als ge ambras wilt maken.



Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2635 Gepost op: oktober 24, 2017, 06:06:39 pm »
Nee sorry ik kan dit niet begrijpen , als je geen deftige bron hebt hou dan u mond !!!
begrepen nog een prettige avond verder

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2636 Gepost op: oktober 24, 2017, 06:10:25 pm »
ik ben fan van dury h? maar niemand blijkt te snappen dat ik enkel een singiaal wil geven ook op fb .....maar neen direct wordt mijn bezorgdheid afgeberoken tot op de grond.... jammer erg jammer vinnek da :o mvg en mss is er wel nog iemand of meerdere hier die mijn reactie rond die wake up call wel begrijpt?


Misschien iets doen met de wake up call die we u aanreiken? Roddels zoals het vertrek van Dury bereikt via facebook duizenden mensen die er mee weg zijn. Een forum bereikt veel minder mensen en is de impact van een mogelijke kwakkel beperkt (allez, behalve degene die er zich mateloos aan ergeren).
En protestacties zit niet in de genen van een esseveesupporter. Wij kunnen ontgoocheld zijn in de emotie maar uiten geen agressie om welke reden dan ook en kunnen een terechte nederlaag aanvaarden en relativeren. Trots op de match in Luik jaren terug, waar we als laatste geruggesteund door een vol vak met de 3 punten naar huis kwamen. Dat is essevee en anders moet ge maar naar calimero brugge of scumcity gaan supporteren als ge ambras wilt maken.
ik heb nooit gesproken over ambras maken exscuus ? >:(

Offline Chucks

  • Leden
  • Berichten: 17
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2637 Gepost op: oktober 25, 2017, 03:21:08 pm »
ik ben fan van dury h? maar niemand blijkt te snappen dat ik enkel een singiaal wil geven ook op fb .....maar neen direct wordt mijn bezorgdheid afgeberoken tot op de grond.... jammer erg jammer vinnek da :o mvg en mss is er wel nog iemand of meerdere hier die mijn reactie rond die wake up call wel begrijpt?


Misschien iets doen met de wake up call die we u aanreiken? Roddels zoals het vertrek van Dury bereikt via facebook duizenden mensen die er mee weg zijn. Een forum bereikt veel minder mensen en is de impact van een mogelijke kwakkel beperkt (allez, behalve degene die er zich mateloos aan ergeren).
En protestacties zit niet in de genen van een esseveesupporter. Wij kunnen ontgoocheld zijn in de emotie maar uiten geen agressie om welke reden dan ook en kunnen een terechte nederlaag aanvaarden en relativeren. Trots op de match in Luik jaren terug, waar we als laatste geruggesteund door een vol vak met de 3 punten naar huis kwamen. Dat is essevee en anders moet ge maar naar calimero brugge of scumcity gaan supporteren als ge ambras wilt maken.

Volledig mee eens, stoor me dergelijk aan zijn inbreng. Evenals die op fb trouwens
Dus mag van mij ook een ban krijgen.
misschien kan ie een forum starten op www.waarisraman.be

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2638 Gepost op: oktober 28, 2017, 01:27:41 pm »
KW 28/07/2017
via Ludwig V


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #2639 Gepost op: november 29, 2017, 06:18:19 pm »
dit geef ik maar mee http://www.voetbal24.be/news/dury-reageert-verrassend-op-ontslag het komt dus nie va mij persoonlijk h? voor alle duidelijkheid ;)

Wat geef je mee?
Onzin van een onzinwebsite?

Heeft 0 nieuwswaarde!
... is zelfs een artikel met een titel met enorme clickbait-waarde.