Auteur Topic: www.esseveeforum.be  (gelezen 207870 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #340 Gepost op: juni 18, 2015, 01:50:01 pm »
Heb zonet een module ge?nstalleerd die alle foto's die breder dan het forum zijn automatisch verkleind.
Als deze verkleind zijn door de module, dan zal je een gele balk zien bovenaan de foto('s), klik erop en de foto krijgt zijn originele formaat...

Ik vond dit storen omdat veel foto's afgekapt waren, bijdeze netjes opgelost.

@ your service :)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #341 Gepost op: september 29, 2015, 10:34:18 am »
Weinig mods te bespeuren precies de laatste dagen?
Is het als gewoon member van het forum niet meer mogelijk een nieuw topic met poll te starten?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #342 Gepost op: oktober 01, 2015, 11:36:46 am »
Weinig mods te bespeuren precies de laatste dagen?
Is het als gewoon member van het forum niet meer mogelijk een nieuw topic met poll te starten?

Zie pm :)

Erg druk geweest hier de laatste 2 weken, vanaf zondag weer full force.
& Gregory is op cong?

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #343 Gepost op: oktober 19, 2015, 11:01:42 am »
Weinig mods te bespeuren precies de laatste dagen?
Is het als gewoon member van het forum niet meer mogelijk een nieuw topic met poll te starten?

Dees even uit het oog verloren ...
Check je es of je nu wel poll's kan starten?

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #344 Gepost op: oktober 19, 2015, 10:10:15 pm »
Dees even uit het oog verloren ...
Check je es of je nu wel poll's kan starten?

Tis gefixt  ;)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #345 Gepost op: april 17, 2016, 05:30:43 pm »
Nog iemand last van deze vervelende lege posts de laatste dagen?


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #346 Gepost op: april 17, 2016, 06:39:57 pm »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #347 Gepost op: september 06, 2016, 06:01:12 pm »
Sinds wanneer worden er hier zonder boe of ba reacties verwijderd? Sorry, de sfeer op het forum is niet wat het ooit geweest is op deze manier...

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #348 Gepost op: september 06, 2016, 06:04:40 pm »
Sinds wanneer worden er hier zonder boe of ba reacties verwijderd? Sorry, de sfeer op het forum is niet wat het ooit geweest is op deze manier...

Let op, ze lezen mee.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #349 Gepost op: september 06, 2016, 07:48:49 pm »
Sinds wanneer worden er hier zonder boe of ba reacties verwijderd? Sorry, de sfeer op het forum is niet wat het ooit geweest is op deze manier...

Ik weet van niets, ik vraag es na.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #350 Gepost op: september 07, 2016, 10:55:21 am »
Meteen ook een oproep om die berichten van voetbalnieuws en krant en 24 en dergelijke niet meer volledig te posten, staan toch vol met zever...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #351 Gepost op: september 07, 2016, 12:03:49 pm »
Beetje rare situatie, maar ik ga proberen de gang van zaken te schetsen.

Omdat ??n van de moderatoren zo goed als gelijktijdig het bericht plaatste op het forum (10 sec verschil) heeft hij het korte bericht van Svarrogh gewist. Ja, misschien had hij beter het bericht aangepast en het zijne gewist, maar hij was toen bezig op zijn GSM en dan is het gemakkelijker zoals nu gebeurd is. Helaas is het nu wat het is.

Jouw reactie zou dan alleen maar verwarring zaaien, vandaar die ook verwijderd is geweest.
Zelf had ik dat nu wel niet gedaan, maar ik kan de handeling begrijpen... ook die van jullie.

ivm censuur
Als administrator ben ik compleet tegen verwijderen van berichten en dat gebeurt ook zelden tot nooit.
Mensen die me kennen als beheerder van andere forums kunnen dat beamen! Denk dat er dit jaar sinds nieuwjaar nog geen 5 berichten zijn verwijderd hier.

Ik wil ook even terugkomen op de "censuur" die we zouden toepassen. Daar is totaal geen sprake van. En neen Willy is hier geen lid, en heeft hier ook niets te zeggen, en neen ... ik ben geen voorstander van censuur, wel integendeel. Ik zal nooit vragen aan moderatoren om berichten te censureren ... dit was gewoon een dubbele post waarvan de eerste heel (te) kort was.

ivm artikels posten
Ook blijf ik posten van berichten van sites en krantenartikels aanmoedigen, die worden op Facebook ook 1.001 keer gedeeld! Het is aan de lezer om te filteren wat zever is of niet. Als ze Facebook lezen of die websites vaak bezoeken is het ook zo.

Ik zie een forum als deze als een bibliotheek van (nuttige) informatie en dan is al die info (correct of niet) zeer interessant + op die manier moeten mensen ook geen 10 sites aflopen op zoek naar info van ons aller geliefde Essevee.


Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #352 Gepost op: september 07, 2016, 05:37:23 pm »

ivm artikels posten
Ook blijf ik posten van berichten van sites en krantenartikels aanmoedigen, die worden op Facebook ook 1.001 keer gedeeld! Het is aan de lezer om te filteren wat zever is of niet. Als ze Facebook lezen of die websites vaak bezoeken is het ook zo.

Ik zie een forum als deze als een bibliotheek van (nuttige) informatie en dan is al die info (correct of niet) zeer interessant + op die manier moeten mensen ook geen 10 sites aflopen op zoek naar info van ons aller geliefde Essevee.

Met dat verschil dat er facebook een fotootje en een link staat en geen volledig artikel.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #353 Gepost op: september 07, 2016, 08:08:32 pm »
Inderdaad. Als ik online ben, lees ik vaak eerst de artikels op het net (vaak via Facebook Essevee Fan Page, da's ook de bestaansreden van die groep), om dan op dit forum de opinie van medesupporters te lezen en eventueel zelf eentje te formuleren. Dit kan niet op een genuanceerde (intellectuele) manier op Facebook. Maar nog geen enkele keer heb ik hier copy-paste artikels gezien die ik zelf nog niet op voetbalkrant of in SVM gelezen had. Over een 'zoektocht op het net' kan je moeilijk spreken, de forumbezoekers zijn allen voldoende voetbalkenner om de nieuwsberichten te vinden en anders doet onze vriend Arnout Van Lindt het wel voor ons. Ik check meerdere malen per dag het forum op zoek naar 'unread topics' en ben verheugd als ik die zie, om vaak gefrustreerd het forum terug te verlaten voor het zoveelste kladje tekst met de rode vette titel en de URL onderaan. Het heeft voor mij gewoon geen meerwaarde, punt. En er zijn er nog die er zo over denken. Als dit dan gecombineerd wordt met zonder enige melding het verwijderen van berichten, dan zal voor mij rap de kous af zijn.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #354 Gepost op: september 07, 2016, 09:28:06 pm »
Ik vind het juist goed dat de artikels hier worden gepost. En dat we daarover kunnen discussi?ren, als er niks van artikels wordt gepost is het ook maar een saaie boel.
SV TILL I DIE

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #355 Gepost op: september 07, 2016, 09:32:49 pm »
En dan beginter opeens iemand te zeggen: "Oulare komt".

Euh ja, van waar eje da nui were?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #356 Gepost op: september 08, 2016, 07:38:44 am »
En dan beginter opeens iemand te zeggen: "Oulare komt".

Euh ja, van waar eje da nui were?
Daarnaast blijven artikels hier staan en verdwijnen ze weer op 'nieuwssites' dus kan je zelfs binnen 2 seizoenen ofzo nog eens terugbladeren naar dit seizoen indien je nog iets wil terug zien...

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #357 Gepost op: september 08, 2016, 12:04:18 pm »
Is titel + link geen gulden middenweg?
South Lane Crew.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #358 Gepost op: september 08, 2016, 01:17:03 pm »
Is titel + link geen gulden middenweg?

Neen, want als je dan een zoekopdracht doet naar bepaalde zaken zal je ze niet terugvinden en dat is natuurlijk het grote voordeel om al die info te centraliseren en te catalogeren.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #359 Gepost op: september 08, 2016, 03:00:59 pm »
Ik ben toch ook wel voorstander van titel + url. Als mensen verder willen lezen, klikken ze wel verder.