Auteur Topic: Het geld van Coucke  (gelezen 24603 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Het geld van Coucke
« Gepost op: mei 25, 2015, 09:14:40 pm »
?Oostende wil groots uitpakken met spelers van Anderlecht en Standard?

Volgens het Waalse Carr?ment Steph gebeurt er heel wat achter de schermen van het Belgische voetbal. Zo zou Anderlecht bijna rond zijn met een nieuwe verdediger, terwijl Oostende stevig wil uithalen.


Oostende wil dan weer een speler weghalen bij paars-wit: Gohi Bi Cyriac zou maar liefst 1,4 miljoen euro bruto kunnen gaan opstrijken bij Oostende.

De meest verrassende transfer zou Jelle Van Damme zijn. Nico Vaesen, manager van de speler, ontkende eerder dat Van Damme naar Oostende zou trekken.

Oostende zou echter alles uit de kast willen halen voor de linksback. Van Damme zou zelfs niet moeten inleveren bij een transfer en ook bij de kustploeg ongeveer 1 miljoen euro per jaar kunnen opstrijken.
SV TILL I DIE

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #1 Gepost op: mei 25, 2015, 10:13:00 pm »
?Oostende wil groots uitpakken met spelers van Anderlecht en Standard?

Volgens het Waalse Carr?ment Steph gebeurt er heel wat achter de schermen van het Belgische voetbal. Zo zou Anderlecht bijna rond zijn met een nieuwe verdediger, terwijl Oostende stevig wil uithalen.


Oostende wil dan weer een speler weghalen bij paars-wit: Gohi Bi Cyriac zou maar liefst 1,4 miljoen euro bruto kunnen gaan opstrijken bij Oostende.

De meest verrassende transfer zou Jelle Van Damme zijn. Nico Vaesen, manager van de speler, ontkende eerder dat Van Damme naar Oostende zou trekken.

Oostende zou echter alles uit de kast willen halen voor de linksback. Van Damme zou zelfs niet moeten inleveren bij een transfer en ook bij de kustploeg ongeveer 1 miljoen euro per jaar kunnen opstrijken.
Van een kunstmatig ploegje gesproken :-\

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #2 Gepost op: mei 26, 2015, 11:22:45 am »
?Oostende wil groots uitpakken met spelers van Anderlecht en Standard?

Volgens het Waalse Carr?ment Steph gebeurt er heel wat achter de schermen van het Belgische voetbal. Zo zou Anderlecht bijna rond zijn met een nieuwe verdediger, terwijl Oostende stevig wil uithalen.


Oostende wil dan weer een speler weghalen bij paars-wit: Gohi Bi Cyriac zou maar liefst 1,4 miljoen euro bruto kunnen gaan opstrijken bij Oostende.

De meest verrassende transfer zou Jelle Van Damme zijn. Nico Vaesen, manager van de speler, ontkende eerder dat Van Damme naar Oostende zou trekken.

Oostende zou echter alles uit de kast willen halen voor de linksback. Van Damme zou zelfs niet moeten inleveren bij een transfer en ook bij de kustploeg ongeveer 1 miljoen euro per jaar kunnen opstrijken.
mja

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #3 Gepost op: mei 26, 2015, 01:33:26 pm »
Wat een lelijke club is dat aan het worden onder Coucke.

En als de brave man binnen tien jaar opstapt, dan is 't ook daar game over.


Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #4 Gepost op: mei 26, 2015, 01:36:06 pm »
Wat een lelijke club is dat aan het worden onder Coucke.

En als de brave man binnen tien jaar opstapt, dan is 't ook daar game over.

Coucke is nog iets anders dan een Tan. Coucke doet dit puur uit clubliefde, ziet dit minder als een investering, lijkt me. Als hij opstapt zal hij zijn geliefde club zeker niet met een financi?le kater achterlaten hoor.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #5 Gepost op: mei 26, 2015, 01:38:31 pm »
Coucke is nog iets anders dan een Tan. Coucke doet dit puur uit clubliefde, ziet dit minder als een investering, lijkt me. Als hij opstapt zal hij zijn geliefde club zeker niet met een financi?le kater achterlaten hoor.

'puur uit clubliefde' zou ik nu ook niet zeggen hoor. Geen enkele speler (van de 'goede') is eigendom van de club. Dus als ze verkocht worden krijgt coucke eigenlijk geld

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #6 Gepost op: mei 26, 2015, 01:40:08 pm »
Coucke is nog iets anders dan een Tan. Coucke doet dit puur uit clubliefde, ziet dit minder als een investering, lijkt me. Als hij opstapt zal hij zijn geliefde club zeker niet met een financi?le kater achterlaten hoor.

Dat is waar, groot verschil. Maar toch, zie Lambrecht in Lokeren, als die opstapt (en stel dat z'n zoon 't niet verder doet), dan zitten ze daar toch ook met een probleem. Of, dan zullen ze 't tenminste met wat minder moeten leren doen de jaren die volgen. Nooit goed een club in handen van ??n (stinkend rijk) iemand.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #7 Gepost op: mei 26, 2015, 03:53:38 pm »
Coucke is nog iets anders dan een Tan. Coucke doet dit puur uit clubliefde, ziet dit minder als een investering, lijkt me. Als hij opstapt zal hij zijn geliefde club zeker niet met een financi?le kater achterlaten hoor.

Puur uit club liefde geloof je toch zelf niet. Hij ziet dit als een investering op lange termijn. Spelers kunnen geld opbrengen maar als er ooit gebouwd moet worden in oostende (stadion) zal hij daar ook geen onbekende een plezier mee doen. Het lijken misschien een beetje met geld gooien maar wees maar zeker dat Coucke een strategie voor ogen heeft en een plan op lange termijn. En dit betekend dat KVO ieder jaar een beetje zal moeten groeien.

Coucke doet dit niet voor het oostends voetbal maar voor zijn eigen commerce, naambekendheid, sponsering, vriendjes paaien... en weet ik wat meer. Hij weet ook wel dat het hem geen windeieren zal leggen maar als hij er ook maar iets van voordeel kan uithalen zal hij die er 100% uithalen.

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #8 Gepost op: mei 26, 2015, 04:31:25 pm »
en nu neemt hij blijkbaar ook de ganse technische staf over van KVK

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #9 Gepost op: mei 27, 2015, 10:37:51 am »
en nu neemt hij blijkbaar ook de ganse technische staf over van KVK

Is dit al zeker?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #10 Gepost op: mei 27, 2015, 11:22:20 am »
Coucke is nog iets anders dan een Tan. Coucke doet dit puur uit clubliefde, ziet dit minder als een investering, lijkt me. Als hij opstapt zal hij zijn geliefde club zeker niet met een financi?le kater achterlaten hoor.

Maar neen, Coucke is niet van plan om daar op lange termijn 1 euro verlies aan te doen.

Offline quovadis

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #11 Gepost op: mei 27, 2015, 12:09:38 pm »
Is dit al zeker?
is nog niet 100% zeker maar de gesprekken gaan die kant uit.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #12 Gepost op: mei 27, 2015, 12:20:25 pm »
Puur uit club liefde geloof je toch zelf niet. Hij ziet dit als een investering op lange termijn. Spelers kunnen geld opbrengen maar als er ooit gebouwd moet worden in oostende (stadion) zal hij daar ook geen onbekende een plezier mee doen. Het lijken misschien een beetje met geld gooien maar wees maar zeker dat Coucke een strategie voor ogen heeft en een plan op lange termijn. En dit betekend dat KVO ieder jaar een beetje zal moeten groeien.

Coucke doet dit niet voor het oostends voetbal maar voor zijn eigen commerce, naambekendheid, sponsering, vriendjes paaien... en weet ik wat meer. Hij weet ook wel dat het hem geen windeieren zal leggen maar als hij er ook maar iets van voordeel kan uithalen zal hij die er 100% uithalen.
Dikke 2. Ik begrijp dat 'clubliefde-verhaal' m.b.t. Marc Coucke trouwens niet...
Lijkt mij eerder een even gehaaide zakenman als de rest, wat ook blijkt uit de Vanderhaeghe-soap.
Nee, als hij dit zou doen uit clubliefde, investeerde hij al toen KVO nog in 2e zat imo...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #13 Gepost op: mei 28, 2015, 02:01:21 pm »
Dikke 2. Ik begrijp dat 'clubliefde-verhaal' m.b.t. Marc Coucke trouwens niet...
Lijkt mij eerder een even gehaaide zakenman als de rest, wat ook blijkt uit de Vanderhaeghe-soap.
Nee, als hij dit zou doen uit clubliefde, investeerde hij al toen KVO nog in 2e zat imo...
idd
van Coucke kan je veel zeggen maar niet datie iets van geld zal steken
als hij er niks terug uit zal halen....

Tis ne zakenman, ni het OCMW

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #14 Gepost op: mei 29, 2015, 10:10:12 am »
Cyriac officieel naar Oostende voor 4 jaar..
SV TILL I DIE

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #15 Gepost op: mei 30, 2015, 09:46:47 am »
Ik begin meer en meer te snappen/begrijpen waarom Yves bij KVK vertrokken is richting naar KVO.
Coucke gaat nu wel echt vollegas, in tegenstelling tot de 'benarde' (onduidelijke) situatie op KVK.

Als Coucke zijn plannen heeft voorgelegd aan Yves bij de besprekingen een tijd geleden, dan denk ik dat er maar weinigen bij KVK waren gebleven.

De manier van Coucke doet mij enorm veel denken aan ons Cuyperke, al heb ik persoonlijk wel meer vertrouwen in Coucke, gewoon omdat hijzelf vermogend is terwijl Decuyper het 'ergens' moe(s)t gaan halen...

Vraag me wel af hoe dit bij KVO zal aflopen, de schulden tov de voorzitter worden maar groter en groter, volgens mij op lange termijn toch geen ideale situatie.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #16 Gepost op: mei 30, 2015, 09:51:40 am »
En toch word ik van die transfers niet echt warm ze van coucke

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #17 Gepost op: mei 30, 2015, 10:15:23 am »
En toch word ik van die transfers niet echt warm ze van coucke

Dat zullen we zien binnen enkele maanden, transfers is altijd afwachten natuurlijk.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #18 Gepost op: mei 30, 2015, 12:34:47 pm »
En waar is het vat van koeke?  :)
Laatste thuismatch was er zelfs geen bier na de match kant vijvers.Schande ! >:(

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.653
Re: Het geld van Coucke
« Reactie #19 Gepost op: mei 30, 2015, 01:05:18 pm »
En waar is het vat van koeke?  :)
Laatste thuismatch was er zelfs geen bier na de match kant vijvers.Schande ! >:(
Zou je beter vragen aan het bestuur van Essevee, betaalde dit vat aan Essevee en daarna .....dronk Willy het vat op? ;)