Auteur Topic: Over AA Gent  (gelezen 106702 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over AA Gent
« Reactie #160 Gepost op: februari 15, 2017, 06:20:31 pm »
2nd that!

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #161 Gepost op: februari 23, 2017, 11:26:48 am »
Louwagie begint weer over maandagvoetbal....
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170221_02744112

Ergens begrijp ik het maar het zou de kleine clubs benadelen. Stel je voor dat wij Anderlecht en Gent op een maandag ontvangen  ::)  ::)
Aangezien de grote clubs pro maandagvoetbal zijn en de kleine clubs tegen zijn; is dit misschien een oplossing:

Bij uitzondering kan competitievoetbal op maandag. Dit op vraag van de ploeg die Europees speelt. Voorwaarden:
- De vragende ploeg speelt de competitiematch thuis
- De Europese match was op donderdag en de verplaatsing is > 1000 km
 


Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over AA Gent
« Reactie #162 Gepost op: februari 23, 2017, 03:05:08 pm »
Dit is zo er over....

Nu omdat het clubje 1 keer overwintert met manieren voelen ze zich belangrijk genoeg om dit op te gooien...

Vraag hen eens hoe het zit met de puntendeling voor PO1?
En liefst op 2 ogenblikken die jammer genoeg niet samen kunnen vallen en waar ik hen eerder de tweede optie toewens....
Een keer als ze op plaats 1 staan met 10 punten voor op plaats 2
En een keer als ze op plaats 6 staan met 8 punten achter op plaats 5

Ik wil maar zeggen dat zij de eerste zouden zijn als ze volgend jaar geen Europees spelen die zouden mekkeren dat ze op maandag om 20u moeten spelen tegen een ploeg die europees speelt omdat dan minder toeschouwers zouden komen

"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over AA Gent
« Reactie #163 Gepost op: februari 23, 2017, 11:18:09 pm »
Toch wel een heel straffe prestatie..
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over AA Gent
« Reactie #164 Gepost op: februari 24, 2017, 12:04:51 am »
Tottenham is van zichzelf verloren... Maar toch, chapeau!
(En nu braaf naar PO2.)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Over AA Gent
« Reactie #165 Gepost op: februari 24, 2017, 07:20:16 am »
Heel sterke prestatie. En goed van alle Belgische ploegen.maar mekkeren over te weinig rust,te veel wedstrijden,voetballen op maandag.waarom hebben ze eigenlijk zo n grote kern???Voor n ploeg als ons zou dat idd n extra belasting zijn...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #166 Gepost op: februari 24, 2017, 07:38:45 am »
Tottenham heeft gewoon zijn kansen verspeeld in de heenmatch in Gent (en met die rode kaart).
Gisteren op Wembley vond ik het behoorlijk indrukwekkend hoe de Spurs met 10 na de rust op voorsprong kwamen ?n op zoek gingen naar de 3-1.
Natuurlijk is het risico dan dat je dan finaal op een dodelijke counter loopt, en zo geschiedde.

Over de 2 matchen gezien misschien terecht, maar gezien het spelbeeld gisteren moet men m.i. toch niet t? hoog van de toren blazen in Gent... :)

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Over AA Gent
« Reactie #167 Gepost op: februari 24, 2017, 10:34:25 am »
Tottenham heeft gewoon zijn kansen verspeeld in de heenmatch in Gent (en met die rode kaart).
Gisteren op Wembley vond ik het behoorlijk indrukwekkend hoe de Spurs met 10 na de rust op voorsprong kwamen ?n op zoek gingen naar de 3-1.
Natuurlijk is het risico dan dat je dan finaal op een dodelijke counter loopt, en zo geschiedde.

Over de 2 matchen gezien misschien terecht, maar gezien het spelbeeld gisteren moet men m.i. toch niet t? hoog van de toren blazen in Gent... :)

Gent heeft het toch gewoon heel slim aangepakt? Als je met een 1-0 uitgangspositie naar Wembley gaat, weet je dat Tottenham moet komen, en weet je dat de kans op een gevaarlijke counter groot is. En zo geschiede.

Het is dan ook nog eens voor 80000 man dat je speelt. Die stress bij de spelers moet immens geweest zijn.
Dat je dan niet je beste voetbal op de mat brengt, is volledig te begrijpen toch...  ???

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over AA Gent
« Reactie #168 Gepost op: februari 24, 2017, 10:44:06 am »
Niet vergeten dat ze ook Verstraete hebben ingebracht, een jongen van 17 jaar.. Je moet het maar doen hoor
SV TILL I DIE

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #169 Gepost op: februari 24, 2017, 11:09:45 am »
Tottenham heeft gewoon zijn kansen verspeeld in de heenmatch in Gent (en met die rode kaart).
Gisteren op Wembley vond ik het behoorlijk indrukwekkend hoe de Spurs met 10 na de rust op voorsprong kwamen ?n op zoek gingen naar de 3-1.
Natuurlijk is het risico dan dat je dan finaal op een dodelijke counter loopt, en zo geschiedde.

Over de 2 matchen gezien misschien terecht, maar gezien het spelbeeld gisteren moet men m.i. toch niet t? hoog van de toren blazen in Gent... :)

Gent heeft het toch gewoon heel slim aangepakt? Als je met een 1-0 uitgangspositie naar Wembley gaat, weet je dat Tottenham moet komen, en weet je dat de kans op een gevaarlijke counter groot is. En zo geschiede.

Het is dan ook nog eens voor 80000 man dat je speelt. Die stress bij de spelers moet immens geweest zijn.
Dat je dan niet je beste voetbal op de mat brengt, is volledig te begrijpen toch...  ???

Slim aangepakt? Ze hebben gewoon hoeresjans gehad.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Over AA Gent
« Reactie #170 Gepost op: februari 24, 2017, 11:53:32 am »
Niet vergeten dat ze ook Verstraete hebben ingebracht, een jongen van 17 jaar.. Je moet het maar doen hoor
Dat leek mij eerder een zet van Hein om zichzelf eens als trainer te tonen in Europa. "Ik ben een trainer die zelfs in belangrijke matchen jonge gasten durft brengen"... Eigen ego strelen...

Hoewel die Verstraete wellicht talent zal hebben, was duidelijk dat die jongen daar helemaal niet klaar voor was. Verloor quasi iedere bal. Nadat hij er in kwam werd druk op Gentse verdediging alleen maar groter. Hein mag m.i. van geluk spreken dat dit goed is afgelopen...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over AA Gent
« Reactie #171 Gepost op: februari 24, 2017, 03:54:14 pm »
Tottenham heeft gewoon zijn kansen verspeeld in de heenmatch in Gent (en met die rode kaart).
Gisteren op Wembley vond ik het behoorlijk indrukwekkend hoe de Spurs met 10 na de rust op voorsprong kwamen ?n op zoek gingen naar de 3-1.
Natuurlijk is het risico dan dat je dan finaal op een dodelijke counter loopt, en zo geschiedde.

Over de 2 matchen gezien misschien terecht, maar gezien het spelbeeld gisteren moet men m.i. toch niet t? hoog van de toren blazen in Gent... :)

Gent heeft het toch gewoon heel slim aangepakt? Als je met een 1-0 uitgangspositie naar Wembley gaat, weet je dat Tottenham moet komen, en weet je dat de kans op een gevaarlijke counter groot is. En zo geschiede.

Het is dan ook nog eens voor 80000 man dat je speelt. Die stress bij de spelers moet immens geweest zijn.
Dat je dan niet je beste voetbal op de mat brengt, is volledig te begrijpen toch...  ???

Slim aangepakt? Ze hebben gewoon hoeresjans gehad.
Idd. En dat zeg ik als een man met Gent-sympathie.

Dit deed me heel erg terugdenken aan de 'prestatie' van Essevee in Nicosia.
Ook schandalige slechte wedstrijd gespeeld maar toch doorgaan.

Gel?kkig zegt Hein dat ook. Is de enige trainer in Belgi? die dat soort zaken ook gewoon durft zeggen dat het h??l erg slecht was gisterenavond.
Werkelijk een godswonder dat die zich gisteren hebben geplaatst.
Moesten uiteraard een paar pionnen missen (zeker voor de verdediging, Neto met name maakt daar toch wel een verschil), maar nog is dat geen reden om zo slecht te spelen.

Idem met Anderlecht.
Die Olivier Deschacht.  ;D
Gewoon comedy capers. 3 goals op z'n kap.
Ik word nog altijd kwaad als ik denk dat Zulte Waregem interesse had in die sukkelaar.

Niettemin ben ik heel erg blij dat de 3 Belgische ploegen doorgaan!
Goed voor het Belgische voetbal!
Doordat Celta de Vigo won in Shakthar zijn we zelfs over Oekraine gesprongen.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over AA Gent
« Reactie #172 Gepost op: juni 17, 2017, 05:34:51 pm »
Ik hoop zo hard dat die blaaskaken Dewitte, louwagie en Heintje volgend jaar eens goed op hun bek gaan:  :-X

Kroatische middenvelder op weg naar Standard, maar AA Gent stuurt priv?jet ?n verhoogt bod

Franko Andrija?evic lijkt op weg naar Standard. De Kroatische middenvelder van Rijeka was al lang gegeerd door de Rouches, maar ook AA Gent was na het mislopen van Sven Kums mee in de dans gesprongen voor de speler. De Buffalo's probeerden Andrija?evic vandaag nog te overtuigen door een priv?-jet te sturen om hem naar Belgi? te halen, maar de speler lijkt zijn belofte aan Standard te zullen houden en een contract bij de Rouches te zullen ondertekenen.
Andrija?evic stapte vandaag wel degelijk op het vliegtuig, maar koos niet de priv?-jet die AA Gent-voorzitter Ivan De Witte stuurde om hem te imponeren. De Kroaat zal zonder ongelukken dus vandaag nog een contract voor 5 jaar ondertekenen bij Standard. Hij zal in Luik een jaarloon van 600.000 euro verdienen.

Standard betaalt 3,2 miljoen euro aan Rijeka. Dat is een flink pak minder dan de oorspronkelijke vraagprijs van 4,5 miljoen euro, die te hoog leek voor Standard. Zeker aangezien Dinamo Zagreb, de vorige club van Andrija?evic, recht heeft op de helft van de transfersom, en betalen in schuiven bijgevolg geen optie was voor de Kroaten.

AA Gent probeert echter alsnog stokken in de wielen te steken van de Rouches: de Buffalo's hebben bij Rijeka hun bod verhoogd naar 4,2 miljoen euro, een miljoen meer dan het bod van Standard.

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Over AA Gent
« Reactie #173 Gepost op: juni 18, 2017, 08:39:11 pm »
Hij is op weg nr Gent,money money

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over AA Gent
« Reactie #174 Gepost op: juni 20, 2017, 10:14:15 am »
Toch ongelofelijk, die kwekkers... Als ze maar ?nen ne kloot kunnen aftrekken...  Ze zijn al zo goed als kampioen als ik mijn collega's op 't werk (in Gent) mag geloven...  KARMA, 't is nui an ui!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over AA Gent
« Reactie #175 Gepost op: juni 20, 2017, 03:52:14 pm »
Toch ongelofelijk, die kwekkers... Als ze maar ?nen ne kloot kunnen aftrekken...  Ze zijn al zo goed als kampioen als ik mijn collega's op 't werk (in Gent) mag geloven...  KARMA, 't is nui an ui!

22222

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #176 Gepost op: juli 30, 2017, 07:55:53 pm »
Benieuwd wat Bufallo MC te vertellen heeft.  ;)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Over AA Gent
« Reactie #177 Gepost op: juli 30, 2017, 08:06:40 pm »
Prachtige competitiestart

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #178 Gepost op: juli 31, 2017, 09:52:58 pm »
bc, reactie ivm stadion en 1e wedstrijd mag e...

nog verdediger van 1m?
hoeveel uitgegeven in totaal?

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over AA Gent
« Reactie #179 Gepost op: augustus 01, 2017, 11:02:43 am »
Hoeveel spelers hebben die? ;D

En hoeveel inspraak heeft Dikke Hein daar in de transfers? Want dat blijft toch haast lachwekkend wat die daar elk jaar uitsteken. Nog niks veranderd buiten vroeger, behalve dan dat ze nu veel centjes hebben (dat ze dan ook door ramen en deuren gooien).