Auteur Topic: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)  (gelezen 117284 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #680 Gepost op: september 19, 2017, 11:22:27 pm »
Mensen die geen ticket konden bemachtigen voor de wedstrijd IN Vitesse;

er is een business formule:

http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=1973

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #681 Gepost op: september 20, 2017, 10:22:09 am »

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #682 Gepost op: september 20, 2017, 07:34:04 pm »
Je kan de wedstrijd Lazio - ESSEVEE live en gratis volgen in studio ESSEVEE.
 ::) in 1 uur tijd al 174 aanwezigen op Facebook. Strak plan om dit daar te laten doorgaan?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #683 Gepost op: september 20, 2017, 08:10:26 pm »
Je kan de wedstrijd Lazio - ESSEVEE live en gratis volgen in studio ESSEVEE.
 ::) in 1 uur tijd al 174 aanwezigen op Facebook. Strak plan om dit daar te laten doorgaan?

Waarom niet gewoon groot scherm zetten voor vak X? Serveer goedkope pinten en er komt daar een pak volk op af.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #684 Gepost op: september 20, 2017, 10:11:53 pm »
Titelverdediger Vitesse trouwens uitgeschakeld in de Nederlandse beker door 5e klasser AVV Swift met penalty's. (5-3)

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #685 Gepost op: september 20, 2017, 10:49:51 pm »
Je kan de wedstrijd Lazio - ESSEVEE live en gratis volgen in studio ESSEVEE.
 ::) in 1 uur tijd al 174 aanwezigen op Facebook. Strak plan om dit daar te laten doorgaan?

Waarom niet gewoon groot scherm zetten voor vak X? Serveer goedkope pinten en er komt daar een pak volk op af.
Zou ik een prima idee vinden...  8)

Offline Red Limes

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #686 Gepost op: september 21, 2017, 08:18:39 am »
Vanop het Vitesse-forum:


Football schreef:
Alle tickets voor in Vitesse met onze club Waregem zijn nu al allemaal verkocht. 1300 dacht ik. Nog heel veel mensen zonder ticket die willen komen en het op een andere wijze zullen proberen. Is er een mogelijkheid bij jullie dat er ploegen vb 3000 kaarten krijgen? In Eindhoven waren we vb met 2500 een 4 jaar geleden voor de champions leage match.


Uitvak kunnen er 1200 in.
Daarvoor kunnen er nog 100 zitten meen ik?
Wat Yatse zegt, daar zal over besloten moeten worden.
West is plek zat, wellicht willen ze weer een zijkant volledig verkopen?
Dat zou jullie bestuur dan moeten overleggen met ons bestuur.
Aangezien ik op Twitter al meekrijg dat er Kortrijk-fans proberen binnen te komen, verwacht ik echter 0 medewerking

Onze marginale vriendjes willen ook eens Europees voetbal meemaken en proberen onze away trip te verstoren?

Offline arnhemmer

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #687 Gepost op: september 21, 2017, 11:43:50 am »
Mensen met een buitenlandse pas kunnen geen tickets kopen via site omdat je paspoortnummer moet ingeven en die komen niet overeen met buitenlandse pas . Op de wedstrijddag zelf zijn de loketten gesloten dus best met iemand van hier in contact komen dat die een ticket voor jouw koopt en het u dan de dag zelf bezorgt of opstuurt naar uw huis .
Bedankt voor de tip! Maar of je Belgisch inwoner bent wordt dus niet gecontroleerd bij het stadion zelf?

Mochten overigens Zulte-supporters voor de wedstrijd in Arnhem voor Vitesse-vakken kaarten willen kopen: doe dat voor de West-tribune en niet Noord naast het uitvak. Grote(re) kans op heibel.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #688 Gepost op: september 21, 2017, 05:23:10 pm »
Mensen met een buitenlandse pas kunnen geen tickets kopen via site omdat je paspoortnummer moet ingeven en die komen niet overeen met buitenlandse pas . Op de wedstrijddag zelf zijn de loketten gesloten dus best met iemand van hier in contact komen dat die een ticket voor jouw koopt en het u dan de dag zelf bezorgt of opstuurt naar uw huis .
Bedankt voor de tip! Maar of je Belgisch inwoner bent wordt dus niet gecontroleerd bij het stadion zelf?

Mochten overigens Zulte-supporters voor de wedstrijd in Arnhem voor Vitesse-vakken kaarten willen kopen: doe dat voor de West-tribune en niet Noord naast het uitvak. Grote(re) kans op heibel.
Neen, er wordt enkel een ticketcontrole en fouille uitgevoerd...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #689 Gepost op: september 21, 2017, 06:21:52 pm »
Ik ben er eigenlijk nog altijd niet goed uit hoe dat nu precies zit, uitsupporters in thuisvakken.

In JPL is het ondenkbaar dat iemand met een truitje van STVV in de thuisvakken van het Regenboogstadion gaat zitten. Den Tuiter werd deze week nog verleden week verkeerdelijk tegengehouden door (dwaze...) steward die dacht dat hij voor Moeskroen supporterde (rood-wit, u weet wel). Er zou toch ook gereageerd worden als er iemand in Vitessekleuren in de familietribune gaat zitten?

Nu ben ik verleden seizoen naar Dortmund - Real Madrid (groepsfase UCL) geweest, in de tribune recht tegenover de Gelbe Wand. Redelijk veel personen in witte Real truitjes!

Ook ben ik naar vriendschappelijke interland Nederland - Belgi? gegaan en kon ik probleemloos in Belgische kleuren in de thuisvakken plaatsnemen, samen met nog tientallen Belgen.

Kan er iemand mij eens uitleggen hoe het precies ziet, wat wel en wat niet kan of mag?  :)
« Laatst bewerkt op: september 21, 2017, 06:23:23 pm door Naessens C »

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #690 Gepost op: september 21, 2017, 09:18:45 pm »
Ik ben er eigenlijk nog altijd niet goed uit hoe dat nu precies zit, uitsupporters in thuisvakken.

In JPL is het ondenkbaar dat iemand met een truitje van STVV in de thuisvakken van het Regenboogstadion gaat zitten. Den Tuiter werd deze week nog verleden week verkeerdelijk tegengehouden door (dwaze...) steward die dacht dat hij voor Moeskroen supporterde (rood-wit, u weet wel). Er zou toch ook gereageerd worden als er iemand in Vitessekleuren in de familietribune gaat zitten?

Nu ben ik verleden seizoen naar Dortmund - Real Madrid (groepsfase UCL) geweest, in de tribune recht tegenover de Gelbe Wand. Redelijk veel personen in witte Real truitjes!

Ook ben ik naar vriendschappelijke interland Nederland - Belgi? gegaan en kon ik probleemloos in Belgische kleuren in de thuisvakken plaatsnemen, samen met nog tientallen Belgen.

Kan er iemand mij eens uitleggen hoe het precies ziet, wat wel en wat niet kan of mag?  :)

Dit jaar naar de super cup geweest : Dortmund - Bayern. Ook daar zat iedereen gewoon door elkaar en vieren maar na de zege van Bayern. Het uitvak stroomde zelfs samen met de thuissupporters als de wedstrijd gedaan is. ondenkbaar in Belgie. Stel u voor dat Anderlechtsupporters na een overwinning in Brugge terechtkomen bij de thuissupporters...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #691 Gepost op: september 21, 2017, 10:45:59 pm »
Ik ben er eigenlijk nog altijd niet goed uit hoe dat nu precies zit, uitsupporters in thuisvakken.

In JPL is het ondenkbaar dat iemand met een truitje van STVV in de thuisvakken van het Regenboogstadion gaat zitten. Den Tuiter werd deze week nog verleden week verkeerdelijk tegengehouden door (dwaze...) steward die dacht dat hij voor Moeskroen supporterde (rood-wit, u weet wel). Er zou toch ook gereageerd worden als er iemand in Vitessekleuren in de familietribune gaat zitten?

Nu ben ik verleden seizoen naar Dortmund - Real Madrid (groepsfase UCL) geweest, in de tribune recht tegenover de Gelbe Wand. Redelijk veel personen in witte Real truitjes!

Ook ben ik naar vriendschappelijke interland Nederland - Belgi? gegaan en kon ik probleemloos in Belgische kleuren in de thuisvakken plaatsnemen, samen met nog tientallen Belgen.

Kan er iemand mij eens uitleggen hoe het precies ziet, wat wel en wat niet kan of mag?  :)

Dit jaar naar de super cup geweest : Dortmund - Bayern. Ook daar zat iedereen gewoon door elkaar en vieren maar na de zege van Bayern. Het uitvak stroomde zelfs samen met de thuissupporters als de wedstrijd gedaan is. ondenkbaar in Belgie. Stel u voor dat Anderlechtsupporters na een overwinning in Brugge terechtkomen bij de thuissupporters...
Of wij bij Kortrijk of omgekeerd..

Ik herinner mij nog mijn allereerste verplaatsing. Naar KVM voor de beker van Beligi?. Zij zaten toen nog in tweede klasse en wij waren uitgenodigd door een supporter van KVM. Waren nog heel jong en deden onze Essevee sjaal aan. Toen wij binnen kwamen kregen we meteen al boze blikken werden we al toegesnauwd.. Vervolgens de sjaal moeten wegstoppen. In Belgi? kan dit dus niet.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #692 Gepost op: september 21, 2017, 10:58:16 pm »
Duitsland is heerlijk om naar een voetbalmatch te gaan,ieder jaar probeer ik een match mee te pikken.  Een paar weken terug naar Leverkusen -Hoffenheim geweest, zoals altijd voor en na de match supporters Door elkaar,tijdens de match zitten de bezoekers wel in het uitvak!  Maar daar doet iedereen normaal,geen provocaties,geen verwijten.  Als je dat vergelijkt met Brugge of Gent-supporters in onze vakken.  Moest iedereen wat respect tonen voor elkaars club zou het al een hele vooruitgang zijn.

Offline ssl1900

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #693 Gepost op: september 22, 2017, 01:24:43 pm »
Ik was vorige week aanwezig bij Vitesse v Lazio.  De Hollanders hadden zodanig schrik van SSL, dat de stad compleet 'plat' lag.
De fanzone was een  ;D, enkel een 10-tal Italianen aanwezig, al de rest zat te 'blowen' in A'Dam.
Ben met de wagen tot daar geraakt, en als 'bezoeker' mocht ik netjes onder het uitvak parkeren.  8)

Verder was de sfeer wel top, voor de match (verwacht het betere 'Hak' en 'Beuk' muziek), stewards waren vriendelijk, incl. de drughond die komt snuffelen na de 'fouillage'.
Zicht op veld was meer dan ok, ook als zit je in de hoek.  En vooraan zie je geen bal.  Na de wedstrijd kwartiertje wachten tot Gelredome leegloopt, dan netjes onder begeleiding naar de station/snelweg.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #694 Gepost op: september 22, 2017, 01:37:14 pm »
Waar sta jij op de foto?  Ben jij diegene met de witte baard :D
« Laatst bewerkt op: september 22, 2017, 01:45:20 pm door mogul »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #695 Gepost op: september 22, 2017, 01:42:01 pm »
Ik tel  amper 8 vrouwen in heel dat vak, een beetje een macho-cultuur die Italianen  :)?

Offline appandasietse

  • Leden
  • Berichten: 24
  • Essevee!
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #696 Gepost op: september 22, 2017, 02:09:28 pm »
Ik tel  amper 8 vrouwen in heel dat vak, een beetje een macho-cultuur die Italianen  :)?

8 vrouwen?
neen 7 ,die met die witte baard telt niet...

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #697 Gepost op: september 22, 2017, 03:17:25 pm »
Via Ludwig V. uit Krant van West-Vlaanderen
22 september 2017

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #698 Gepost op: september 22, 2017, 07:03:21 pm »
Sja, verplaatsing naar Lazio op kosten van het bedrijf... Verdoeme da blijft steken dat we dit moeten missen  :'(

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: UEFA Europa League 2017-2018 (algemeen topic)
« Reactie #699 Gepost op: september 22, 2017, 07:20:48 pm »
Sja, verplaatsing naar Lazio op kosten van het bedrijf... Verdoeme da blijft steken dat we dit moeten missen  :'(
Zou iedereen toch doen als we de kans hadden...
Hopelijk laten die 200 supporters zich horen!
South Lane Crew.