Auteur Topic: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee  (gelezen 29255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: april 28, 2017, 04:43:11 pm »
Balboa,inderdaad het momentum is weg,maar dat uitgerekend jij de speelwijze van Chalala bejubelt is vreemd.  Die mannen spelen anti-voetbal,spelen met 11 achterin,hebben hooguit een kans of 3 per match en spelen vaak over het randje,en die krijgen dan lof van de media en nu ook van jouw? Spelen wij 15 minuten zoals zij dan breek jij onze ploeg volledig af.  Ik ben blij dat wij zo niet spelen!
Wow, ben efkes niet mee gasten. Waar heb ik godsnaam lof voor Charleroi in de mond genomen?
En waar lezen jullie dat ik momenteel resultaatsvoetbal predik?  ???

Ik zei dat Essevee, met de huidige ploeg, nooit een soortgelijk resultaat kan neerzetten in rsca of Club dan dat Charleroi dat deed. Da's al wat ik zei.
Charleroi speelt idd anti-voetbal onder leiding van Mazzu. Stevig blok en er dan via een countertje een binnentrappen.

Wat ik wou bedoelen is dat Oostende en Charleroi, als ze geluk hebben, nog eens een resultaat kunnen neerzetten bij een topclub. Dat zie ik dit Zulte Waregem niet direct doen. Omdat je m.i. met Leye en co op verplaatsing bij een goede ploeg niks kan gaan doen.
Hetzelfde met een Belgische ploeg in Europa. Als je daar iets wil doen heb je talent en klasse nodig. Met de Timmy Simonsen en Claudemirs haal je 0 op 18 in de CL ja. Maar met een Tielemans of Acheampong (sneltrein) kan je al eens iets gaan doen.
Dat stel ik vast, maar is absoluut geen wil om resultaatsvoetbal te zien ofzo hoor.
Mij geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb aub.  :P
« Laatst bewerkt op: april 28, 2017, 04:46:26 pm door balboa »

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: april 28, 2017, 04:46:13 pm »
Balboa,inderdaad het momentum is weg,maar dat uitgerekend jij de speelwijze van Chalala bejubelt is vreemd.  Die mannen spelen anti-voetbal,spelen met 11 achterin,hebben hooguit een kans of 3 per match en spelen vaak over het randje,en die krijgen dan lof van de media en nu ook van jouw? Spelen wij 15 minuten zoals zij dan breek jij onze ploeg volledig af.  Ik ben blij dat wij zo niet spelen!

Balboa bejubelt resultaatvoetbal. Atletico, Mourinho, ... ze halen er de top van het voetbalfirmament mee.

Dit Zulte Waregem kan in stevige wedstrijden helaas compleet ni?t op resultaat spelen en dit blijkt al een heel seizoen. Charleroi is daarin heer en meester.

Een heel seizoen lang iedereen die de goede resultaten bejubelt uitmaken voor scorebordsupporter ("we zien al een heel seizoen niks") en dan wanneer de resultaten tegenvallen (in meer dan behoorlijke play-offs) zeggen dat je resultaatvoetbal wilt.




Resultaatvoetbal is zoals Charleroi gisteren deed en heeft niks met scorebordsupporters te maken he...

Je leest momenteel de reacties van andere leden op een totaal andere manier dan dat ze bedoelen of dan dat er zelfs effectief staat. ::)
Dus begraaf aub jouw pleidooien want de meningen zijn enorm uiteenlopend en we bevinden ons momenteel in een straatje zonder einde en er wordt niks nieuws meer verteld op die manier...  :o :o :o

Zo is dat. Ik zag alle vijf de matchen en ben wel niet akkoord dat er altijd met de rem op gespeeld is. In geen enkele van die vijf matchen werden ze weggespeeld, zelfs niet in die waar ze resultaatvoetbal speelden. Als je eerlijk bent moet je ook toegeven dat we meer verdienden dan 2 op 15. Maar dat is PO1: gisteren moet Anderlecht ook altijd winnen met 2a3 goals verschil maar het blijft 0-1.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: april 28, 2017, 06:39:06 pm »
Neen, ik zeg net het tegenovergestelde van wat jij zegt. Uw rekenfabeltje gaat niet op en heeft nooit opgegaan. Je zoekt excuses, niet meer dan dat.

Dit is toch van niet willen hoop ik. Nog ??n keer.

Je vat tien wedstrijden aan met de gedachte dat je zeker niet 2e mag worden. Mensen die hier zeiden dat dat niet mogelijk was, dat zijn de mensen die excuses zochten (om negatief te kunnen doen). Het is onmogelijk om als topsporter, of als team, voluit te gaan in wedstrijden met in je achterhoofd "we mogen het niet te goed doen". Daardoor verlies je punten, bewust en/of onbewust, bijvoorbeeld tegen Club Brugge, en helemaal op het einde tegen Oostende en Charleroi. Ondertussen doet het er inderdaad niet echt meer toe, maar er is dan ook twee keer niks om voor te spelen. Niks. Met dank aan de voetbalbond.

Los van dat alles, los van al het gezaag (zoals gewoonlijk), zijn deze play-offs gewoon meer dan behoorlijk voor ons ploegje dat al een heel seizoen bovenin meedraait en bovendien de beker won. Zeker als je rekening houdt met al die randzaken. Maar ik weet het, het is leuker om alles af te breken en niet te nuanceren. "We zien al een heel seizoen niks" en zo van die zaken.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: mei 01, 2017, 10:22:14 am »
Matchday!


Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: mei 01, 2017, 12:13:16 pm »
Com'on Essevee ! Ik geloof in een stunt !

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: mei 01, 2017, 02:10:47 pm »
Com'on Essevee ! Ik geloof in een stunt !

Ik eerlijk gezegd ook. Onze vertrouwde verdediging is helemaal terug. Onze organisatie zou er moeten staan.

Hopelijk starten Leye en Gueye.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: mei 01, 2017, 02:23:25 pm »
Com'on Essevee ! Ik geloof in een stunt !

Ik eerlijk gezegd ook. Onze vertrouwde verdediging is helemaal terug. Onze organisatie zou er moeten staan.

Hopelijk starten Leye en Gueye.

Ik vrees er voor. We staan ondertussen 6de en dat alleen omdat we de punten die we konden pakken (thuis in de 3 matchen en op Oostende) lieten liggen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: mei 01, 2017, 04:55:27 pm »
Steppe - Dalsgaard, Derijck, Marrone, Baudry, Hamalainen - Me?t?, Lerager, Coopman - Gueye, Leye

Lijkt me opstelling van 2e helft Gent.
Ofwel Leye op de flank?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: mei 01, 2017, 05:12:32 pm »
Geen Kaya-Lepoint...kan niet fout gaan toch?
Nog 50 min om (vooraf) kritiek te geven op de opstelling.Achteraf telt niet meer :)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: mei 01, 2017, 05:18:17 pm »
Severin, Ankersen en Bala halen opnieuw de selectie niet...

Speelminuten voor wintertransfers, ok :)

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: mei 01, 2017, 05:18:35 pm »
Geen Kaya-Lepoint...kan niet fout gaan toch?
Nog 50 min om (vooraf) kritiek te geven op de opstelling.Achteraf telt niet meer :)

5-3-2 dus - ziet er goed uit al vind ik ons zonder Kaya voetballend heel wat minder
nu afwachten wat Club, dat terug tweede kan worden, doet

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: mei 01, 2017, 05:20:27 pm »
Geen Kaya-Lepoint...kan niet fout gaan toch?
Nog 50 min om (vooraf) kritiek te geven op de opstelling.Achteraf telt niet meer :)

5-3-2 dus - ziet er goed uit al vind ik ons zonder Kaya voetballend heel wat minder
nu afwachten wat Club, dat terug tweede kan worden, doet

Voetballend minder, tgoja...
Je weet dat je op club toch veel fysieker zal moeten spelen dan thuis ofzo.
Dus eigenlijk is die keuze niet zo vreemd vind ik. Kaya komt fysisch toch te kort.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: mei 01, 2017, 05:21:36 pm »
Severin, Ankersen en Bala halen opnieuw de selectie niet...

Speelminuten voor wintertransfers, ok :)

Ik vind niet dat je die jongens moet brengen op Brugge. Ze hadden wel al kansen moeten krijgen op eigen veld.

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: mei 01, 2017, 07:15:47 pm »
Boucaut weer aan een topmatch bezig  :-\

Spijtig dat Gueye enkel goed speelt bij een invalbeurt, zowaar de minste van de 11 vandaag.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: mei 01, 2017, 08:11:49 pm »
Boucaut weer aan een topmatch bezig  :-\

Spijtig dat Gueye enkel goed speelt bij een invalbeurt, zowaar de minste van de 11 vandaag.

Had sterk geloof in de gelijkmaker tot we met Lepoint en Kaya stopten met voetballen. Gemiste kans op een punt of meer, opstelling die ze mogen herhalen.

Offline Walter

  • Leden
  • Berichten: 31
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: mei 01, 2017, 08:19:06 pm »
Meite speelde ook mee bij brugge.  Hij speelde alles naar blauw

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: mei 01, 2017, 08:25:14 pm »
Ga hem niet te vlug bekritiseren, maar wat Leye vandaag presteerde, schaamtelijk ...

Offline Walter

  • Leden
  • Berichten: 31
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: mei 01, 2017, 09:24:06 pm »
Ik heb het over vandaag

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: mei 01, 2017, 10:35:42 pm »
En dan komt die Lepoint weer het veld op. De zoveelste blunder van onze trainer in deze play-offs.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 06 : 01/05/2017 18:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: mei 01, 2017, 11:24:00 pm »
Toen ik de opstelling zag was ik tevreden, doorgaan op het elan van de tweede helft van tegen Gent.

Het eerste kwartier was echt goed, we scoren en hadden recht op nog een doelpunt maar in mijn ogen onterecht afgekeurd. Daarna was het een halfuur waar Brugge veel beter begon te voetballen en Essevee veel slechter, te veel balverlies, slordig in de passing, zwak in de duels, zo kwam Brugge beter in de wedstrijd. Helaas breekt het Essevee zuur op en scoren ze 2 keer. Op het einde keuren ze weer een doelpunt onterecht af.

Aan de rust had ik toch het gevoel dat we er weer 4-5 om de oren gingen krijgen.

Gelukkig starten we de tweede helft sterk, Vanaken kreeg veel minder ruimte en Brugge kon moeilijk voetballen. Hier en daar waren er wel wat kansjes voor Essevee maar we mogen toch van geluk spreken dat Dalsgaard er niet uit ging, een vliegende tackel (weliswaar niet met de studs vooruit maar toch..) omgekeerd schreeuwen wij moord en brand dat dit rood is. Gueye viel dan nog geblesseerd uit en werd vervangen door Lepoint, toen wist ik dat het moeilijk ging zijn om nog iets te rapen, heeft Lepoint in zijn invalbeurt dan iets goed gedaan?

Nu blijven we troosteloos achter met 2/18.. Je kan het pech noemen maar je kan het ook een gebrek aan kwaliteit noemen.

Nu hebben ze nog 4 matchen om toch te proberen 1x te winnen..
SV TILL I DIE