Auteur Topic: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende  (gelezen 11944 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #40 Gepost op: mei 14, 2017, 03:45:36 pm »
Wij zijn als Essevee supporters echte bofkonten met zo'n ploeg en spelers.  Ik zie het niet veel ploegen doen, goed spelen en geen loon naar werken + de buit is al binnen en toch nog zo'n inzet en spelvreugde en mooi,aanvallend voetbal!  De laatste thuismatch moeten wel die gasten extra bedanken voor dit meer dan schitterend seizoen.  Trots en fier op mijn ploeg!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #41 Gepost op: mei 14, 2017, 07:58:51 pm »
Foolsgarden precies gans omsingeld door politie? Of is dat iedere thuiswedstrijd zo?

Aangevallen geweest door man of 50 van oostende


Weer door die van Eupen? Vanwaar komt die vete eigenlijk? Was op de beker ook al zo

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #42 Gepost op: mei 14, 2017, 09:25:51 pm »
Foolsgarden precies gans omsingeld door politie? Of is dat iedere thuiswedstrijd zo?

Aangevallen geweest door man of 50 van oostende


Weer door die van Eupen? Vanwaar komt die vete eigenlijk? Was op de beker ook al zo
Geen vete, Oostende en Eupen zijn 'vrienden'. 

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #43 Gepost op: mei 14, 2017, 09:28:07 pm »
Foolsgarden precies gans omsingeld door politie? Of is dat iedere thuiswedstrijd zo?

Aangevallen geweest door man of 50 van oostende


Weer door die van Eupen? Vanwaar komt die vete eigenlijk? Was op de beker ook al zo
Geen vete, Oostende en Eupen zijn 'vrienden'.
Geen idee waar dit ontstaan is maar het is iets dat langs beide kanten gevoed wordt...
Zo waren er meerdere "supporters" van ons ook naar de terugronde van de beker te Eupen afgezakt met de nodige voorzieningen om te knokken...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #44 Gepost op: mei 15, 2017, 07:23:53 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
15 mei 2017

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #45 Gepost op: mei 15, 2017, 08:40:27 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
15 mei 2017

En dan maar weer spandoekskes maken ivm stadionverboden zeker ?
Al het schorremorrie ervan tussen ! 1 x amok maken = eruit voor altijd !
Zo simpel is dat !!

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #46 Gepost op: mei 15, 2017, 09:14:45 am »
Via Joost M. uit Het Laatste Nieuws
15 mei 2017

En dan maar weer spandoekskes maken ivm stadionverboden zeker ?
Al het schorremorrie ervan tussen ! 1 x amok maken = eruit voor altijd !
Zo simpel is dat !!

Inderdaad, en dan ook niet verwonderd zijn dat de andere ook spel komen maken.
Kom zeg een cafebaas en cafe aanvallen omdat supporters die voor een andere club supporteren in zijn cafe zitten.
Tis dan nog maar Oostende ook.
Ik ga zo'n gedrag nooit snappen...

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #47 Gepost op: mei 15, 2017, 10:27:56 am »
Wij zijn als Essevee supporters echte bofkonten met zo'n ploeg en spelers.  Ik zie het niet veel ploegen doen, goed spelen en geen loon naar werken + de buit is al binnen en toch nog zo'n inzet en spelvreugde en mooi,aanvallend voetbal!  De laatste thuismatch moeten wel die gasten extra bedanken voor dit meer dan schitterend seizoen.  Trots en fier op mijn ploeg!

Dikke 2!

Enkele uitschieters:
- Bostyn: Goed debuut
- De fauw: Heb toch de indruk dat het met hem beter toe zit achteraan dan met Dalsgaard, ondanks de (fysieke) kwaliteiten van die laatste. Davy maakt gewoon de juiste keuzes altijd.
- Hamalainen: Na de bekerfinale en zaterdag schijt gans Oostende waarschijnlijk in zijn broek bij het horen van de naam Hamalainen.
- Marrone: Vindt steeds beter zijn draai in de ploeg; speelde echt goed. Hopelijk ook volgend seizoen bij SVZW.
- Lerager: Was gewoonweg weer altijd overal :)
- Kaya: Dit was weer de Kaya die SVZW zo goed kan gebruiken en die Leye ook nodig heeft.
- Coopman: Supermatch. Moet transferprioriteit numero uno worden deze zomer. Het zal pijn doen aan mijn voetbalhart als hij volgend jaar op de bank/tribune in Brugge weer wegkwijnt.
- Leye: Was de eerste 65 minuten top. Rondzwerven, afhaken, devi?ren, ruimte cre?ren, ... Laatste 20 minuten wel weer de Leye waar zoveel supporters zich aan ergeren.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #48 Gepost op: mei 15, 2017, 10:38:34 am »
Onder het motto 'Stand your ground': uitstekende actie.
De caf?baas aanvallen is echter onbegrijpelijk.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #49 Gepost op: mei 15, 2017, 11:00:40 am »
Onder het motto 'Stand your ground': uitstekende actie.

Da's eerder voor primaten en katachtigen !

Offline Hamburger91

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #50 Gepost op: mei 15, 2017, 11:40:49 am »
Onder het motto 'Stand your ground': uitstekende actie.
De caf?baas aanvallen is echter onbegrijpelijk.

'Stand your ground'  ::)
Voor een beetje voetbal zeg. Waar mensen zich toch mee bezig houden.
Maar enfin, kijkend naar hoeveel mensen zich in den drank smijten (met bijhorende gevolgen), heerst er veel frustratie bij mensen.

Peace!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #51 Gepost op: mei 15, 2017, 11:56:30 am »
Mooi voetbal van ons. We konden er verdomme 7 binnen geknald hebben.
Wel zat ik toch met een dubbel gevoel naar de match te kijken.
Ik dacht bij mijzelf, hoe ga je in hemelsnaam Meit?, Lerager en Coopman vervangen.
Die overklasten het middenveld van Oostende, een driehoek die zo goed als zeker weg is volgend jaar.
Voor mij de beste driehoek dat ik hier zag spelen aan de Gaverbeek

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #52 Gepost op: mei 15, 2017, 11:56:58 am »
ZULTE WAREGEM DE TEGENPOOL VAN ANDERLECHT
via voetbalbelgie

Anderlecht heeft zijn 34ste landtitel bijna te pakken. Daar hoorde echter te weinig mooi voetbal bij. De kers op de taart ontbreekt. Anderzijds koop je niets met spektakel. De punten primeren. Bij Zulte Waregem weten ze daar alles van.


De bekerwinnaar boekte tegen KV Oostende zijn eerste zege in acht matchen in Play-off 1. Essevee staat wel nog laatste.

"Ik heb verschillende wedstrijden van Zulte Waregem in PO1 gezien, daar zat zelden een ontgoocheling bij", stelt Filip Joos bij Studio Brussel. "Tegen Oostende brachten ze heel erg goed voetbal. Het swingt bij Zulte Waregem."

"Je kan dan stellen dat ze zonder stress spelen, want ze hebben de beker al. Maar als ze slecht spelen, stelt men hetzelfde. Er zitten patronen in die ploeg. Een pluim voor Francky Dury en zijn ploeg! Ik zou Zulte Waregem de titel van mooiste ploeg in PO1 toekennen."

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=122728

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #53 Gepost op: mei 15, 2017, 11:57:43 am »
Mooi voetbal van ons. We konden er verdomme 7 binnen geknald hebben.
Wel zat ik toch met een dubbel gevoel naar de match te kijken.
Ik dacht bij mijzelf, hoe ga je in hemelsnaam Meit?, Lerager en Coopman vervangen.
Die overklasten het middenveld van Oostende, een driehoek die zo goed als zeker weg is volgend jaar.
Voor mij de beste driehoek dat ik hier zag spelen aan de Gaverbeek

Beter dan Berrier-Delaplace-Malanda of Hazard-Kums-Malanda/Skulasson?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #54 Gepost op: mei 15, 2017, 12:06:23 pm »
Hoe laf moet je niet zijn om met 15 man 1 man aan te vallen enkel en alleen maar omdat die gast supporters van KVO (naar mijn weten hebben wij daar geen vete mee,het is niet dat het kvk-fans zijn die boel komen zoeken)te gast had.
Als er 2 groepen willen vechten moeten ze maar afspreken ergens op een boerenveld,en laat de rest gerust!
Bij de bekerfinale was er ook een incident met gasten uit KVO/Eupen die zomaar gewone Esseveefans aanvielen.
Om dit niet verder te laten escaleren zou het beter zijn dat beide supportersverantwoordelijken van Oostelde en Essevee eens samenkomen.  Ik heb sympathie voor KVO,we hebben een gemeenschappelijke  vijand,PDC, we proberen mooi voetbal te brengen,we proberen om de top 5 te ambeteren (op een andere manier wel)weer groeien beiden als club.
Als die 15 idioten zich volgend jaar ook zo gaan gedragen (met de Europese wedstrijden ) zal het proper worden!
« Laatst bewerkt op: mei 15, 2017, 12:16:12 pm door mogul »

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #55 Gepost op: mei 15, 2017, 12:25:24 pm »
Ik zou durven zeggen dat we momenteel de beste ploeg zijn in PO1.
dat ze in Gent maar oppassen of we halen nog 9 op 9.
Ik weet dat het op een midweek dag moeilijk is voor veel Supporters
maar hopelijk is er wat volk mee.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #56 Gepost op: mei 15, 2017, 12:40:32 pm »
ZULTE WAREGEM DE TEGENPOOL VAN ANDERLECHT
via voetbalbelgie

Anderlecht heeft zijn 34ste landtitel bijna te pakken. Daar hoorde echter te weinig mooi voetbal bij. De kers op de taart ontbreekt. Anderzijds koop je niets met spektakel. De punten primeren. Bij Zulte Waregem weten ze daar alles van.


De bekerwinnaar boekte tegen KV Oostende zijn eerste zege in acht matchen in Play-off 1. Essevee staat wel nog laatste.

"Ik heb verschillende wedstrijden van Zulte Waregem in PO1 gezien, daar zat zelden een ontgoocheling bij", stelt Filip Joos bij Studio Brussel. "Tegen Oostende brachten ze heel erg goed voetbal. Het swingt bij Zulte Waregem."

"Je kan dan stellen dat ze zonder stress spelen, want ze hebben de beker al. Maar als ze slecht spelen, stelt men hetzelfde. Er zitten patronen in die ploeg. Een pluim voor Francky Dury en zijn ploeg! Ik zou Zulte Waregem de titel van mooiste ploeg in PO1 toekennen."

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=122728

Leuk om horen en woord voor woord juist.

Heel leuke play-offs met vaak (erg) mooi voetbal. Weinig punten behaald, ja, maar dat maakt niet uit natuurlijk want onze prijs hadden we al op zak.

Wat een seizoen! Bedankt!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #57 Gepost op: mei 15, 2017, 03:19:55 pm »
Ik zou durven zeggen dat we momenteel de beste ploeg zijn in PO1.
dat ze in Gent maar oppassen of we halen nog 9 op 9.
Ik weet dat het op een midweek dag moeilijk is voor veel Supporters
maar hopelijk is er wat volk mee.

That's the spirit g*dverd*dmme! Vol voor die 3e plaats voetballen...

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #58 Gepost op: mei 15, 2017, 06:27:17 pm »
Wedstrijd komt te rap voor sommige van onze oud gedienden. Hoop dat ze niet te hard getraind hebben, maar het rustig aan gedaan hebben voor een volledige recuperatie.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Speeldag 08 : 13/05/2017 18:00u : Essevee - KV Oostende
« Reactie #59 Gepost op: mei 15, 2017, 07:54:54 pm »
Eindelijk inderdaad eens die verdiende 3 punten. Zal deugd doen voor de spelersgroep en zal hen een 'bevrijd' gevoel geven. Ook voor ons, de fans.

Coopman.
Tja, dat zag je al van in het begin. Die jongen loopt over van het talent. Zijn voetballend vermogen, zijn ??n-tijdsvoetbal, dat is altijd perfect. Let er gewoon eens op hoeveel foute passen die geeft. H??l weinig. Dat moet inderdaad transferprioriteit nummer 1 zijn.
Al vrees ik dat de Bruggelingen dit ook gezien hebben en hem niet zullen laten gaan. We zullen mogen blij zijn met een extra uitleenbeurt van ??n jaar.

Als we die kunnen houden, samen met Marrone, en samen met een nieuw, sterk duo op de 6 en 8, en samen met een sterke spits die vlot kan kaatsen (want dat zou nog meer vuurwerk geven met Sander), dan zullen we zeker mooie tijden beleven in Europa, ?n in de JPL.