Auteur Topic: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven  (gelezen 14165 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #60 Gepost op: april 06, 2018, 10:41:57 am »
Denk dat mensen zich vooral storen aan het enerzijds proclameren dat we er volop voor gaan voor winst in POII en je dan aan de opstelling ziet, dat dit niet de bedoeling is...

De match tegen Leuven vond ik middelmatig met veel kansen, maar weinig doeltreffendheid. Maar daar gaat het niet om. Op de bank zaten 3 spelers die altijd in de kern moeten als je wilt winnen... Dury stelde zijn beste ploeg niet op, en dat is ontgoochelend.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #61 Gepost op: april 06, 2018, 11:22:40 am »
Denk dat mensen zich vooral storen aan het enerzijds proclameren dat we er volop voor gaan voor winst in POII en je dan aan de opstelling ziet, dat dit niet de bedoeling is...

De match tegen Leuven vond ik middelmatig met veel kansen, maar weinig doeltreffendheid. Maar daar gaat het niet om. Op de bank zaten 3 spelers die altijd in de kern moeten als je wilt winnen... Dury stelde zijn beste ploeg niet op, en dat is ontgoochelend.
Vraag is dan : wat is de beste ploeg ? Wie moest er in voor wie ? We zien ze niet op training, we weten niet of ze 100 pct fit zijn, hoeveel uur rust ze hadden na een interland, ..
Als ik bv Bongonda bezig zag bij de opwarming dan komt die er bij mij ook niet in hoor.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #62 Gepost op: april 06, 2018, 11:57:24 am »
Weet je wat ik denk jongens, we zijn gered. Paar maanden geleden zaten we met iets anders in. Volgend seizoen opnieuw beginnen. Heel veel personen vergeten hier precies heel snel... alles wat beter was dan degradatie dit seizoen was mooi meegenomen. Dus bij deze. Tot volgend seizoen. Ohja, de derby's, 2 keer aub. De rest boeit me geen zak meer dit seizoen.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #63 Gepost op: april 06, 2018, 12:17:13 pm »
Weet je wat ik denk jongens, we zijn gered. Paar maanden geleden zaten we met iets anders in. Volgend seizoen opnieuw beginnen. Heel veel personen vergeten hier precies heel snel... alles wat beter was dan degradatie dit seizoen was mooi meegenomen. Dus bij deze. Tot volgend seizoen. Ohja, de derby's, 2 keer aub. De rest boeit me geen zak meer dit seizoen.

²

Plus we hadden drie heerlijke Europese thuiswedstrijden en twee onvergetelijke Europese verplaatsingen. Mensen vergeten inderdaad snel. En een mooie competitiestart waarbij we met z'n allen weer begonnen zweven. Edit: en gewonnen op Kortrijk waardoor ze (mede daardoor) uiteindelijk nog naast PO1 grijpen. Maar in het voetbal en in het leven draait het soms anders uit. Volgend jaar beter!

Trouwens dat de club op voorhand aankondigt ambitieus aan PO2 te starten (wat deels ook wel gewoon zal kloppen) is nu ook wel van het meest doorzichtige dat er is natuurlijk. Wat moeten ze zeggen aan hun duizenden klanten? Nja nee dit laten we even aan ons voorbij gaan? En miljoenen euro inkomsten kwijt spelen?
« Laatst bewerkt op: april 06, 2018, 12:44:32 pm door essevee1972 »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #64 Gepost op: april 06, 2018, 02:53:25 pm »
Weet je nog vorig seizoen? Absoluut topseizoen, goed voetbal, bekerwinst, PO1... De kritiek die hier toen te lezen was! ;D "Ze zuigen sténen uit de grond." En als je er iets over zei dan was je scorebordsupporter.

Dus weet je wat? Jullie hebben gelijk. Dit was beschamend, een blamage, er was geen inzet, ze zijn pretentieus, het was ronduit schandalig.

Maar kan je dit dan even onthouden, en hieraan denken, de volgende keer dat je jezelf belachelijk maakt door alles en iedereen de grond in te boren wanneer we wél een topseizoen (zoals het vorige) spelen?

Want zo áltijd negatief en keihard zijn, daar lopen de mensen van weg (zie dit forum). :)
Misschien lopen de mensen wel net weg van dit forum hier omdat het hier altijd de goednieuws-show is of moet zijn en omdat kritiek hier uit den boze is... Denk jij daar maar eens over na!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #65 Gepost op: april 06, 2018, 02:55:48 pm »
Ik leef niet in het verleden...
KRC Harelbeke bestaat ook al niet meer
mo man die en goeie spelers had!!!
Visser, Devliegher echt toppers tot en met
en 15j terug deden die een seizoen, ni normaal...
Sorry, da lees ik dan wel keer op wikipedia als
ik het verleden wil herbeleven...
Want idd, vorig seizoen was super
mo nu zeide daar nada nog mee...


Als voetballers betaald worden om te presteren
en sportmannen het hoogst haalbare willen bereiken
dat in hun mogelijkhied ligt
dan mag je als supporter verwachten dat ze dit doen
en de coach ze wakker houdt om dit te doen

Mss durven mensen op een bepaald moment wel geen kritiek meer
geven of slikken hun mening liever in omdat ze anders
weer azijnpisserij verweten worden...

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #66 Gepost op: april 06, 2018, 04:16:07 pm »
Weet je wat ik denk jongens, we zijn gered. Paar maanden geleden zaten we met iets anders in. Volgend seizoen opnieuw beginnen. Heel veel personen vergeten hier precies heel snel... alles wat beter was dan degradatie dit seizoen was mooi meegenomen. Dus bij deze. Tot volgend seizoen. Ohja, de derby's, 2 keer aub. De rest boeit me geen zak meer dit seizoen.

De reden dat Waregem zo succesvol is geweest, is dat we veeleisend zijn. Gewoon goed, is niet goed genoeg in Waregem. Altijd zo geweest. Zie je ook in de lokale economie/industrie. Altijd beter willen doen. Daarom behalen we zo nu en dan serieuze uitschieters en successen. Een verschil met onze buren die geen palmares hebben...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #67 Gepost op: april 06, 2018, 05:43:40 pm »
Weet je nog vorig seizoen? Absoluut topseizoen, goed voetbal, bekerwinst, PO1... De kritiek die hier toen te lezen was! ;D "Ze zuigen sténen uit de grond." En als je er iets over zei dan was je scorebordsupporter.

Dus weet je wat? Jullie hebben gelijk. Dit was beschamend, een blamage, er was geen inzet, ze zijn pretentieus, het was ronduit schandalig.

Maar kan je dit dan even onthouden, en hieraan denken, de volgende keer dat je jezelf belachelijk maakt door alles en iedereen de grond in te boren wanneer we wél een topseizoen (zoals het vorige) spelen?

Want zo áltijd negatief en keihard zijn, daar lopen de mensen van weg (zie dit forum). :)

Misschien lopen de mensen wel net weg van dit forum hier omdat het hier altijd de goednieuws-show is of moet zijn en omdat kritiek hier uit den boze is... Denk jij daar maar eens over na!

Onzin. Je draait de zaken om.

Vorig seizoen: knap voetbal (niet elke week maar over het algemeen), top qua resultaten, heel het seizoen meegedraaid in de top-6, bekerfinale én bekerwinst en het stond hier élke week vól met kritiek. Maar echt vol. Zelfs na overwinning zogen ze allemaal stenen uit de grond, echt ongezien. Als je daar dan op in ging, dan was je een scorebordsupporter want "mensen willen meer zien dan enkel het resultaat".

Niemand maar dan ook niemand bewierookt hier Dury tot in het belachelijke, echt niemand. Toon mij één quote. De kritiek daarentegen, die is gewoon absurd. Ab-surd. Misschien iets meer nuanceren, iets rustiger zijn met die kritiek, dat zou 't al veel aangenamer maken. Pijnlijk puntenverlies, iets te weinig durf of lef, ja... Maar schandalige blamages en zo... Neen, heel irritant en compleet overbodig. Verwende nesten, meer niet.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #68 Gepost op: april 06, 2018, 05:45:16 pm »
Weet je wat ik denk jongens, we zijn gered. Paar maanden geleden zaten we met iets anders in. Volgend seizoen opnieuw beginnen. Heel veel personen vergeten hier precies heel snel... alles wat beter was dan degradatie dit seizoen was mooi meegenomen. Dus bij deze. Tot volgend seizoen. Ohja, de derby's, 2 keer aub. De rest boeit me geen zak meer dit seizoen.

De reden dat Waregem zo succesvol is geweest, is dat we veeleisend zijn. Gewoon goed, is niet goed genoeg in Waregem. Altijd zo geweest. Zie je ook in de lokale economie/industrie. Altijd beter willen doen. Daarom behalen we zo nu en dan serieuze uitschieters en successen. Een verschil met onze buren die geen palmares hebben...

Failliet gaan hoort daar dan bij neem ik aan? Sorry maar iemand moest het zeggen. Ik ga akkoord hé, we hebben inderdaad een kritisch (klagend) publiek. Als klein manneke zie ik me nog staan op de oude staantribunes en eigenlijk het enige wat je hoorde was gezaag, of ze nu wonnen of niet. Typisch Waregem, inderdaad.

Maar dit forum, of toch sommigen op dit forum, dat tart alle verbeelding hoor. Edit: want, belangrijke nuance, ze zijn voor het eerst in vier miljoen jaar een (prachtig) stadion aan het bouwen en dat kost centjes, dat lijken sommigen hier te vergeten in hun vernietigende kritiek altijd. Wees blij dat ze voorzichtig zijn, wees blij dat ze elke euro drie keer omdraaien, of willen we nog eens fusioneren? We hebben kunnen genieten van Europees voetbal, trek je daar aan op. Peirdezagen.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #69 Gepost op: april 06, 2018, 06:28:17 pm »
Aan bepaalde leden hier:

1. Stop met doordrammen! Je hebt jouw mening gegeven, blijf die dan niet herhalen en verkondigen als DE waarheid want het blijft een eigen mening die al dan niet gedeeld wordt.
2. Heb respect voor ieders mening. Of die nu aanleunt bij die van jou of er juist haaks op staat, respecteer ze al ga je er totaal niet mee akkoord.
3. Het forum gaat er alles behalve op achteruit dus dat als argument in discussies betrekken slaat nergens op. Positivisten, realisten, pessimisten, ... iedereen is hier welkom want dat maakt het juist boeiend bij momenten!
4. Laten we ons focussen op de match aanstaande zondag en het mooie weer de komende dagen!  8)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #70 Gepost op: april 06, 2018, 06:44:35 pm »
Weet je nog vorig seizoen? Absoluut topseizoen, goed voetbal, bekerwinst, PO1... De kritiek die hier toen te lezen was! ;D "Ze zuigen sténen uit de grond." En als je er iets over zei dan was je scorebordsupporter.

Dus weet je wat? Jullie hebben gelijk. Dit was beschamend, een blamage, er was geen inzet, ze zijn pretentieus, het was ronduit schandalig.

Maar kan je dit dan even onthouden, en hieraan denken, de volgende keer dat je jezelf belachelijk maakt door alles en iedereen de grond in te boren wanneer we wél een topseizoen (zoals het vorige) spelen?

Want zo áltijd negatief en keihard zijn, daar lopen de mensen van weg (zie dit forum). :)

Misschien lopen de mensen wel net weg van dit forum hier omdat het hier altijd de goednieuws-show is of moet zijn en omdat kritiek hier uit den boze is... Denk jij daar maar eens over na!

Onzin. Je draait de zaken om.

Vorig seizoen: knap voetbal (niet elke week maar over het algemeen), top qua resultaten, heel het seizoen meegedraaid in de top-6, bekerfinale én bekerwinst en het stond hier élke week vól met kritiek. Maar echt vol. Zelfs na overwinning zogen ze allemaal stenen uit de grond, echt ongezien. Als je daar dan op in ging, dan was je een scorebordsupporter want "mensen willen meer zien dan enkel het resultaat".

Niemand maar dan ook niemand bewierookt hier Dury tot in het belachelijke, echt niemand. Toon mij één quote. De kritiek daarentegen, die is gewoon absurd. Ab-surd. Misschien iets meer nuanceren, iets rustiger zijn met die kritiek, dat zou 't al veel aangenamer maken. Pijnlijk puntenverlies, iets te weinig durf of lef, ja... Maar schandalige blamages en zo... Neen, heel irritant en compleet overbodig. Verwende nesten, meer niet.

De periode waar je spreekt is van na de winterstop waar we afzakten van plaats 1 naar plaats 6 en een ronduit triestige PO1 speelden. Der was toen heus wat reden voor kritiek.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #71 Gepost op: april 06, 2018, 06:57:59 pm »
Weet je wat ik denk jongens, we zijn gered. Paar maanden geleden zaten we met iets anders in. Volgend seizoen opnieuw beginnen. Heel veel personen vergeten hier precies heel snel... alles wat beter was dan degradatie dit seizoen was mooi meegenomen. Dus bij deze. Tot volgend seizoen. Ohja, de derby's, 2 keer aub. De rest boeit me geen zak meer dit seizoen.

De reden dat Waregem zo succesvol is geweest, is dat we veeleisend zijn. Gewoon goed, is niet goed genoeg in Waregem. Altijd zo geweest. Zie je ook in de lokale economie/industrie. Altijd beter willen doen. Daarom behalen we zo nu en dan serieuze uitschieters en successen. Een verschil met onze buren die geen palmares hebben...

Failliet gaan hoort daar dan bij neem ik aan? Sorry maar iemand moest het zeggen. Ik ga akkoord hé, we hebben inderdaad een kritisch (klagend) publiek. Als klein manneke zie ik me nog staan op de oude staantribunes en eigenlijk het enige wat je hoorde was gezaag, of ze nu wonnen of niet. Typisch Waregem, inderdaad.

Maar dit forum, of toch sommigen op dit forum, dat tart alle verbeelding hoor. Edit: want, belangrijke nuance, ze zijn voor het eerst in vier miljoen jaar een (prachtig) stadion aan het bouwen en dat kost centjes, dat lijken sommigen hier te vergeten in hun vernietigende kritiek altijd. Wees blij dat ze voorzichtig zijn, wees blij dat ze elke euro drie keer omdraaien, of willen we nog eens fusioneren? We hebben kunnen genieten van Europees voetbal, trek je daar aan op. Peirdezagen.

1/ Niet vergeten dat we in zeer uitzonderlijke omstandigheden failliet zijn gegaan. Demey zijn fraude kon niemand voorspellen. Je kan het misschien vergelijken binnenkort, mocht Coucke over de volledige lijn alle rechtszaken verliezen wegens frauduleuze verkoop van zijn bedrijf...

2/ Failliet gaan, hoeft niet noodzakelijk negatief te zijn. Kijk wel een prachtig verhaal uit deze donkere periode is voortgevloeid. In 17 jaar tijd enorm veel bereikt. En daarmee ben ik het eens. Een slecht seizoen, moet je er eens bijnemen.

Doch, laat ons vooral zondag opnieuw aanknopen met een overwinning ;-).

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 01 : 01/04/2018 20:00u : Essevee - Oud-Heverlee Leuven
« Reactie #72 Gepost op: april 07, 2018, 10:55:16 am »
Deal!

Forza Essevee! ;)