Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924438 keer)

Komaan_boeren (+ 1 verborgen) en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6820 Gepost op: oktober 30, 2017, 07:04:23 pm »
Mocht ik 'facelift' Paul Gheysens zijn, en ik kon kiezen tussen een stadion te bouwen voor Antwerp of eentje voor KV Kortrijk... dan is de keuze snel gemaakt hoor, en dat heeft niets te maken met de vete/derby Essevee-KVKortrijk.

Een fusiestadion Zulte-Waregem, Kortrijk, Moeskroen was nog een ander verhaal geweest. Dat had ik/hij mogelijks wel nog ingestapt ... tov Antwerp.

Rinkelt er nu een belletje bij sommige mensen (wat de plannen van PDC waren?).

Dus met andere woorden : mocht PDC zijn willetje hebben kunnen doordrijven, dan was de dichtste concurrentie inmiddels opgedoekt en was ons stadion reeds volledig afgewerkt.
Ondanks wat de meesten hier dus mogen beweren : blijkbaar was die dan toch zo zot nog niet...

Zot? : kweeniet - ambitieus? : zeker - realistisch? : denk het niet

Ons stadion zou ons stadion niet (meer) zijn geweest hoor ... en Essevee zou ook Essevee niet meer zijn geweest, maar een nieuwe club met een grote voetbaltempel ergens in de kruising/assen van Waregem-Kortrijk-Moeskroen of Roeselare. Check de Evolis locatie op kaart ... toeval? ;)

Wat zij (volgens mij: PDC, Gheysens, Coucke, Versluys, en nog een reeks anderen...) wilden realiseren was een nieuwe sterke West-Vlaamse/Belgische/?Europese? topper cre?ren door enkel fusies ?n het ook heel (te?) groots aan te pakken.

Iedereen dat het spelletje "voetbal" vergeet in het verhaal en het allemaal es zakelijk (durft) te bekijken zal tot dezelfde conclusie komen dat dit de enige manier is om op korte termijn een voet te zetten naast de grote binnen en buitenlandse (top)clubs. En hoe hard we ook werken in de huidige vorm (genoemde clubs los van elkaar blijven werken/bestaan) nooit een voet zullen kunnen zetten naast vb. Club-Brugge of Anderlecht.

Moeskroen, Roeselare, Kortrijk, Zulte-Waregem, we vissen allemaal in dezelfde sponsorgeld-vijver, ook de aanhang van die 4 clubs is relatief klein te noemen. Stel je es voor dat je alle sponsors kan bundelen voor 1 grote club, je de fanbase van de 4 clubs kan samen gieten en van de 4 clubs de beste spelers en staff overhouden. Dit is natuurlijk allemaal mooi en gewillig op papier, maar de praktijk is een ander paar mouwen. Volgens mij ook zelfs niet mogelijk, waarvan akte.

En ... of ikzelf ?n de supporters van de clubs dat willen is een andere zaak. Rationeel ja, maar logischerwijze niet.

De plannen waren volgens mijn inziens veel groter en veel verder verspreid dan we allemaal denken en weten. + PDC had bij enkele West-Vlaamse ondernemers nog een (grote) rekening openstaan (oa. hun enorme verlies via zijn Enfinity - zelfs al ben je rijk, dergelijke verliezen slik je niet graag). Lees maar es https://www.tijd.be/ondernemen/milieu-energie/De-lange-schaduw-van-Enfinity/9391225

Toen bleek dat heel hun grootste West-Vlaamse fusie-plannen in duigen leek te vallen zijn ze overgeschakeld op plan B...

PLAN B
Het leuren met de eersteklasser licenties. Toen hier ook PDC (als stroman en misschien ook het brein) op snelheid werd ingehaald "dat je clubs en hun supportersbase niet zomaar kan verplaatsen, verkopen, fusioneren" ... en dus PDC hier helemaal door de mand viel kwam plan C in actie ...

PLAN C
Dan hebben ze maar de grote geldzak (van Gheysens) opengetrokken om Antwerp op te kopen om daar een voetbaltempel neer te poten. Volgens mij is de commerci?le en fanbase aanhang ginder in Antwerpen vergelijkbaar mochten we alle bovengenoemde clubs samengooien.

Bijgevolg :
- Oostende : kwam weer vrij : en Marc Coucke (en Bart Versluys) kochten zich in
- Zulte-Waregem : schopte PDC buiten en deden hun eigen ding verder
- Kortrijk : kwam weer op de markt
- Moeskroen : kwam weer op de markt
- Roeselare : kwam weer op de markt

Wat ik hier neerschrijf strookt volgens mij niet 100% met de waarheid en details, dit is een conclusie dat ik zelf maakte door de jaren heen met de feiten die ik heb. Wie mij kan verbeteren of aanvullen ... doegerust. (misschien moeten we het es in een andere thread uitschrijven)


Er ontbreekt nog wat info, wat Vincent Tan wou oorspronkelijk Moeskroen kopen maar geweigerd door h?n, op het moment dat PDC de KVK wou kopen (en onder het mom van we gaan Belgen opleiden, vergiste ene Johan Walem zich van afrit om bij de VK te tekenen ipv bij Moeskroen).
Allemaal g??n toevalligheden.  Had Tan Moeskroen gekocht en PDC Kortrijk (met gheysens) dan hadden ze beide samengegooid.  Maar ook dat scenario ging uiteindelijk niet door.

PDC had trouwens al veel langer zijn contacten in het Antwerpse, zelfs van voor enfinity het zonlicht zag.  Het is door een Waregemse ondernemer dat hij zich destijds in Waregem gevestigd heeft.

Je kan je trouwens vragen stellen bij die Gheysens, want wie laat  een charlatan als PDC nog jaren met miljoenen spelen - als figurant of niet.  Gooi alles bij elkaar, en je hebt een bonte verzamelings charlatans met Tan, PDC en Gheysens.  Wie kan zomaar tientallen miljoenen schijten om in Gent, in Brussel ?n in Antwerpen efkens stadions te gaan zetten? Al zit er natuurlijk een ferme return op in Gent en omstreken, aangezien zoals eerder gezegd de politiekers zich graag laten naaien als het hen achteraf electoraal veel kan opbrengen.  En laat gasten zoals Termont die zonder problemen de Vlaamse roots verneuken ten gunste van zijn kiesvee daar allemaal niet te veel problemen mee hebben.

Kzou er dan eerder op gokken dat de KVK ooit een satellietclub van den antwerp wordt om PDC zijn talenten te laten ontbolsteren.... De laatste doet het licht uit bij de KVK, en zeg ik niet uit leedvermaak.


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6821 Gepost op: oktober 30, 2017, 07:23:08 pm »

Dus met andere woorden : mocht PDC zijn willetje hebben kunnen doordrijven, dan was de dichtste concurrentie inmiddels opgedoekt en was ons stadion reeds volledig afgewerkt.
Ondanks wat de meesten hier dus mogen beweren : blijkbaar was die dan toch zo zot nog niet...

Zot? : kweeniet - ambitieus? : zeker - realistisch? : denk het niet

Ons stadion zou ons stadion niet (meer) zijn geweest hoor ... en Essevee zou ook Essevee niet meer zijn geweest, maar een nieuwe club met een grote voetbaltempel ergens in de kruising/assen van Waregem-Kortrijk-Moeskroen of Roeselare. Check de Evolis locatie op kaart ... toeval? ;)

Wat zij (volgens mij: PDC, Gheysens, Coucke, Versluys, en nog een reeks anderen...) wilden realiseren was een nieuwe sterke West-Vlaamse/Belgische/?Europese? topper cre?ren door enkel fusies ?n het ook heel (te?) groots aan te pakken.

Iedereen dat het spelletje "voetbal" vergeet in het verhaal en het allemaal es zakelijk (durft) te bekijken zal tot dezelfde conclusie komen dat dit de enige manier is om op korte termijn een voet te zetten naast de grote binnen en buitenlandse (top)clubs. En hoe hard we ook werken in de huidige vorm (genoemde clubs los van elkaar blijven werken/bestaan) nooit een voet zullen kunnen zetten naast vb. Club-Brugge of Anderlecht.

Moeskroen, Roeselare, Kortrijk, Zulte-Waregem, we vissen allemaal in dezelfde sponsorgeld-vijver, ook de aanhang van die 4 clubs is relatief klein te noemen. Stel je es voor dat je alle sponsors kan bundelen voor 1 grote club, je de fanbase van de 4 clubs kan samen gieten en van de 4 clubs de beste spelers en staff overhouden. Dit is natuurlijk allemaal mooi en gewillig op papier, maar de praktijk is een ander paar mouwen. Volgens mij ook zelfs niet mogelijk, waarvan akte.

En ... of ikzelf ?n de supporters van de clubs dat willen is een andere zaak. Rationeel ja, maar logischerwijze niet.

De plannen waren volgens mijn inziens veel groter en veel verder verspreid dan we allemaal denken en weten. + PDC had bij enkele West-Vlaamse ondernemers nog een (grote) rekening openstaan (oa. hun enorme verlies via zijn Enfinity - zelfs al ben je rijk, dergelijke verliezen slik je niet graag). Lees maar es https://www.tijd.be/ondernemen/milieu-energie/De-lange-schaduw-van-Enfinity/9391225

Toen bleek dat heel hun grootste West-Vlaamse fusie-plannen in duigen leek te vallen zijn ze overgeschakeld op plan B...

PLAN B
Het leuren met de eersteklasser licenties. Toen hier ook PDC (als stroman en misschien ook het brein) op snelheid werd ingehaald "dat je clubs en hun supportersbase niet zomaar kan verplaatsen, verkopen, fusioneren" ... en dus PDC hier helemaal door de mand viel kwam plan C in actie ...

PLAN C
Dan hebben ze maar de grote geldzak (van Gheysens) opengetrokken om Antwerp op te kopen om daar een voetbaltempel neer te poten. Volgens mij is de commerci?le en fanbase aanhang ginder in Antwerpen vergelijkbaar mochten we alle bovengenoemde clubs samengooien.

Bijgevolg :
- Oostende : kwam weer vrij : en Marc Coucke (en Bart Versluys) kochten zich in
- Zulte-Waregem : schopte PDC buiten en deden hun eigen ding verder
- Kortrijk : kwam weer op de markt
- Moeskroen : kwam weer op de markt
- Roeselare : kwam weer op de markt

Wat ik hier neerschrijf strookt volgens mij niet 100% met de waarheid en details, dit is een conclusie dat ik zelf maakte door de jaren heen met de feiten die ik heb. Wie mij kan verbeteren of aanvullen ... doegerust. (misschien moeten we het es in een andere thread uitschrijven)


Er ontbreekt nog wat info, wat Vincent Tan wou oorspronkelijk Moeskroen kopen maar geweigerd door h?n, op het moment dat PDC de KVK wou kopen (en onder het mom van we gaan Belgen opleiden, vergiste ene Johan Walem zich van afrit om bij de VK te tekenen ipv bij Moeskroen).
Allemaal g??n toevalligheden.  Had Tan Moeskroen gekocht en PDC Kortrijk (met gheysens) dan hadden ze beide samengegooid.  Maar ook dat scenario ging uiteindelijk niet door.

PDC had trouwens al veel langer zijn contacten in het Antwerpse, zelfs van voor enfinity het zonlicht zag.  Het is door een Waregemse ondernemer dat hij zich destijds in Waregem gevestigd heeft.

Je kan je trouwens vragen stellen bij die Gheysens, want wie laat  een charlatan als PDC nog jaren met miljoenen spelen - als figurant of niet.  Gooi alles bij elkaar, en je hebt een bonte verzamelings charlatans met Tan, PDC en Gheysens.  Wie kan zomaar tientallen miljoenen schijten om in Gent, in Brussel ?n in Antwerpen efkens stadions te gaan zetten? Al zit er natuurlijk een ferme return op in Gent en omstreken, aangezien zoals eerder gezegd de politiekers zich graag laten naaien als het hen achteraf electoraal veel kan opbrengen.  En laat gasten zoals Termont die zonder problemen de Vlaamse roots verneuken ten gunste van zijn kiesvee daar allemaal niet te veel problemen mee hebben.

Kzou er dan eerder op gokken dat de KVK ooit een satellietclub van den antwerp wordt om PDC zijn talenten te laten ontbolsteren.... De laatste doet het licht uit bij de KVK, en zeg ik niet uit leedvermaak.

Zover in detail wilde ik niet gaan, maar inderdaad Tan komt (kwam?) ook in het verhaal voor.
Trouwens ... 2x raden in welke business Tan ook actief is ... idd "solar power"

Toeval? ik denk het niet.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6822 Gepost op: oktober 31, 2017, 11:08:57 pm »
Kortrijk wordt de 2e ploeg van Antwerpen....

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6823 Gepost op: november 05, 2017, 12:35:27 am »
De v??kaa zit in slechte sportieve papieren en van dit artikel zullen ze ook niet vrolijk worden: http://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/burgemeester-kortrijk-we-steunen-de-plannen-van-kvk-maar-zelf-stadions-bouwen-is-niet-onze-kerntaak/article-normal-921283.html?utm_campaign=Echobox&utm_medium=social_knack&utm_source=Twitter#link_time=1509784148

Zoals eerder gezegd, is het een illusie dat er een nieuw stadion komt op de Evolis site...

Offline bert_waregem

  • Leden
  • Berichten: 16
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6824 Gepost op: november 05, 2017, 08:22:04 am »
De v??kaa zit in slechte sportieve papieren en van dit artikel zullen ze ook niet vrolijk worden: http://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/burgemeester-kortrijk-we-steunen-de-plannen-van-kvk-maar-zelf-stadions-bouwen-is-niet-onze-kerntaak/article-normal-921283.html?utm_campaign=Echobox&utm_medium=social_knack&utm_source=Twitter#link_time=1509784148

Zoals eerder gezegd, is het een illusie dat er een nieuw stadion komt op de Evolis site...

Voor iedere voetbalclub is het onmogelijk om zonder steun van gemeente/stad een stadion neer te planten. Dus in Kortrijk weten ze nog niet dat de meeste dromen bedrog zijn ...
Bert Waregem voetbal met een knipoog

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6825 Gepost op: november 05, 2017, 01:34:38 pm »
De v??kaa zit in slechte sportieve papieren en van dit artikel zullen ze ook niet vrolijk worden: http://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/burgemeester-kortrijk-we-steunen-de-plannen-van-kvk-maar-zelf-stadions-bouwen-is-niet-onze-kerntaak/article-normal-921283.html?utm_campaign=Echobox&utm_medium=social_knack&utm_source=Twitter#link_time=1509784148

Zoals eerder gezegd, is het een illusie dat er een nieuw stadion komt op de Evolis site...

Als ik dat allemaal een beetje volg dan heb ik er geen goede hoop op (voor hen dan).

Net zoals bij de overname door Tan heb ik compassie met de KVK supporters.
(en als Essevee supporter dan wel weer een beetje leedvermaak...)

Stel je voor dat dit ons overkwam/overkomt, een (voor mij) louche overname door een business man van aan de andere kant van de wereld en je totaal geen beeld hebt van zijn bedoelingen en plannen. Ik had ergens ook wel wat vrees voor zijn goede intenties, en een grote zak geld kan een club wel een serieuze boost geven. Maar in feite is het ginder gewoon achteruit gegaan. Dan blijf je nog meer met de vraag ... waarom koop zo'n man een club aan de andere kant van de wereld waar hij totaal geen voeling mee heeft???

Anderzijds als directe concurrent op zo amper 20km wel een enorm voordeel voor ons Essevee, op alle vlakken... sportief, sponsors, aangang ...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6826 Gepost op: november 05, 2017, 06:33:48 pm »
Even de leukste zinnen uit het artikel gehaald:

Citaat

De stad Kortrijk zal geen euro investeren in stenen.

Maar van de gesprekken met de stad en de intercommunale Leiedal, eigenaar van de grond waarop gebouwd moet worden, werd Tan tot nu toe niet vrolijk, bleek zondag duidelijk op de persconferentie. De antwoorden die hij en zijn vertegenwoordigers kregen op de vragen over de grootte van het beschikbare perceel bouwgrond, de voorwaarden om het te verwerven en de toegelaten functionele invulling ervan, zinnen de man niet. Zijn conclusie is: onder de huidige voorwaarden zal hij het stadion niet bouwen.

Om zo'n stadion te financieren is er een randprogramma nodig en dat randprogramma steunen wij. Maar op die site is er geen plaats voor retail die de handel in de binnenstad kapot zou maken noch voor appartementen, omdat het een bedrijventerrein is.

Meer nieuws rond de zomer van 2018.

En maar show staan geven op Evolis, volgend jaar in 1B als ze niet opletten, met n?g minder volk in de tribunes  ;D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6827 Gepost op: november 06, 2017, 12:35:37 pm »
Slechtste ploeg van 1A voor de moment.

Ik zie het niet snel keren bij die gasten  8)
SV TILL I DIE

Offline bert_waregem

  • Leden
  • Berichten: 16
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6828 Gepost op: november 06, 2017, 05:29:18 pm »
Slechtste ploeg van 1A voor de moment.

Ik zie het niet snel keren bij die gasten  8)

Het kan nog keren, samen met Eupen uitmaken wie eruit vliegt ... sta je daar mooi met je plan voor een nieuw stadion  ;)
Bert Waregem voetbal met een knipoog

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6829 Gepost op: november 08, 2017, 07:50:15 am »
Deboeck en  als T2 Staelens worden blijkbaar vandaag voorgesteld als nieuw trainersduo. (bron : de media)

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6830 Gepost op: november 08, 2017, 10:06:12 am »
Ik zie ze het wel redden. En eerlijk? Hou ze maar in 1e, ik ben v?????l te benieuwd wat die louche man uit Maleisi? nog allemaal in petto heeft met z'n speeltje.

Trouwens net even op Google gezocht naar die Vincent Tan. Kwam destijds blijkbaar op heel verdachte wijze in handen van (onder andere) het bedrijf Sports Toto, een gigantisch bedrijf in de goksector (vroeger in handen van de overheid en dan voor een spotprijs gekocht door Tan).

Is blijkbaar al ook een paar keer zijn vergunning (voor gokken op live sport) kwijt gespeeld. Kreeg er bijvoorbeeld ??n een maand voor het pensioen van een (bevriende) minister, wat later weer ingetrokken werd. Ik wist dat trouwens niet, maar blijkbaar is Maleisi? h?t land van match fixing ("If there was a gold medal for football match fixing, Malaysia would win it").

En net d?e man, uit d?t land, komt KV Kortrijk opkopen. ;D
« Laatst bewerkt op: november 08, 2017, 01:08:47 pm door essevee1972 »

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6831 Gepost op: november 08, 2017, 11:24:55 am »
Officieel: trainer, T2 ?n fysiektrainer ontslagen bij KVK (Sporza)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6832 Gepost op: november 08, 2017, 02:18:29 pm »
Ik zie ze het wel redden. En eerlijk? Hou ze maar in 1e, ik ben v?????l te benieuwd wat die louche man uit Maleisi? nog allemaal in petto heeft met z'n speeltje.

Trouwens net even op Google gezocht naar die Vincent Tan. Kwam destijds blijkbaar op heel verdachte wijze in handen van (onder andere) het bedrijf Sports Toto, een gigantisch bedrijf in de goksector (vroeger in handen van de overheid en dan voor een spotprijs gekocht door Tan).

Is blijkbaar al ook een paar keer zijn vergunning (voor gokken op live sport) kwijt gespeeld. Kreeg er bijvoorbeeld ??n een maand voor het pensioen van een (bevriende) minister, wat later weer ingetrokken werd. Ik wist dat trouwens niet, maar blijkbaar is Maleisi? h?t land van match fixing ("If there was a gold medal for football match fixing, Malaysia would win it").

En net d?e man, uit d?t land, komt KV Kortrijk opkopen. ;D

Niex nieuws toch ?

Heeft KV Kortrijk met Vincent Tan de Aziatische gokmaffia in huis gehaald?
https://www.demorgen.be/sport/heeft-kv-kortrijk-met-vincent-tan-de-aziatische-gokmaffia-in-huis-gehaald-b6b5901e/

Wie is die 'gekke miljardair' die KV Kortrijk net heeft opgekocht?
https://www.demorgen.be/sport/wie-is-die-gekke-miljardair-die-kv-kortrijk-net-heeft-opgekocht-b5381e6a/

Debat in De Zevende Dag tussen Dirk Degraen en Ivo Belet over de verkoop van KV Kortrijk (Ivo Belet heeft het vooral over Tan zijn reputatie)
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/1.2341931


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6833 Gepost op: november 09, 2017, 12:31:32 pm »
in de VK is het zelden rustig.
ze waren Anastasiou al aan het afbreken na enkele speeldagen...terwijl het dan zelfs goed ging.
ze hebben daar teveel geld zeker....trainer aanschaffen die ze heel snel gewoon weer buiten willen, buiten pesten....

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6834 Gepost op: november 09, 2017, 01:16:06 pm »
in de VK is het zelden rustig.
ze waren Anastasiou al aan het afbreken na enkele speeldagen...terwijl het dan zelfs goed ging.
ze hebben daar teveel geld zeker....trainer aanschaffen die ze heel snel gewoon weer buiten willen, buiten pesten....
Ook in Brugge, Genk, Standard en ik vergeet er nog was dat zo. Een beetje een modeverschijnsel geworden in tijden van sociale media waar iedereen anoniem een en ander kan in gang steken.
Ik zie Kortrijk het wel redden.
Dit jaar zijn er wel een aantal ploegen die eerder achteraan werden verwacht zeer goed bezig waardoor het aantal degradatiekandidaten rond deze periode beperkter is dan normaal.
Degraderen is natuurlijk nog meer dan vroeger een financiele ramp voor veel clubs wat ook extra druk meebrengt.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6835 Gepost op: december 18, 2017, 10:59:04 am »
Slechtste ploeg van 1A voor de moment.

Ik zie het niet snel keren bij die gasten  8)

uwen glazen bol was kapot zeker :-) :D

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6836 Gepost op: december 18, 2017, 01:00:26 pm »
Pijnlijk dat een Kortrijkzaan op deze manier, op dit moment, zijn gram moet komen halen...... terwijl ze in het klassement eigenlijk nog lager staan met een slechter doelpuntensaldo.  ;D

Niemand had dit verwacht denk ik, de slechte periode van Essevee, ook al was de kalender ongezien lastig. Elke drie dagen een topper... Voor Kortrijk is PO1 niet halen natuurlijk niet meer dan gewoonte. ;)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6837 Gepost op: december 18, 2017, 01:30:45 pm »
3 op 8 vs 5 op 8. nu ook zo geen wereldschokkend verschil.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6838 Gepost op: december 18, 2017, 03:57:49 pm »
3 op 8 vs 5 op 8. nu ook zo geen wereldschokkend verschil.

Niet wereldschokkend, maar het verschil is er wel.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6839 Gepost op: december 19, 2017, 07:15:55 pm »
Ben eigenlijk niet zo ge?nteresseerd in wat de vk doet.
Ze zijn heel efficient en komen vaak snel op voorsprong.waasland-beveren gaf gewoon op zijn heylens twee doelpunten in het begin weg.
En bij Teddy weten we dat hij prachtige dingen kan als hij er zin in heeft en als hij zijn ene hersencel niet hoeft te gebruiken.gebruikt hij ze wel...dan zit de Boeck straks met n probleem.