Auteur Topic: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee  (gelezen 13044 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
[NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Gepost op: december 20, 2014, 10:23:45 pm »
0-1
« Laatst bewerkt op: december 20, 2014, 10:25:52 pm door Frederik »

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: december 20, 2014, 10:26:10 pm »
Belangrijke punten ...


Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: december 20, 2014, 10:27:38 pm »
Die 2de rode kaart?  :o
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: december 20, 2014, 10:29:59 pm »
Die 2de rode kaart?  :o

snap ik ook niet...

moesten het paar keer afgemaakt hebben ook, maar gelukkig de 3 ptn

Lierse en Cercle bijna definitief veroordeeld voor ons denkk. De eerste 6-0 verloren blijkbaar?

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: december 20, 2014, 10:42:37 pm »
Belangrijke overwinning🗽🗽🗽! Onze fopkaars is terug  ::) maar beter afwerken is en blijft een werk punt😤

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: december 20, 2014, 10:43:47 pm »
We staan al dichter bij PO1 (6 of 7 punten afhankelijk van resultaat lokeren morgen) dan PO3 (8 punten). Dat doet deugd.

En hiermee bedoel ik NIET dat we PO1 nog zullen halen!  ;) Eindigen in de eerste kolom zou al mooi zijn.
« Laatst bewerkt op: december 20, 2014, 10:47:31 pm door Boerke Sjarel »
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: december 21, 2014, 12:16:36 am »
Het voetbal trekt toch nog altijd op niets zeg.
Van die Messoudi ben ik geen fan, zoals ik al zei, die heeft geen diepgang en loopt vaak de ruimtes dicht.

Aanvallend te weinig creativiteit en ook totaal geen looplijnen.
Soms zie je eens een zotte aanval, maar dat is uitzonderlijk.

Sylla staat daar ook meestal op een eiland te voetballen omdat er te laat wordt aangesloten.

Maar soit, in deze fase zijn de punten het belangrijkst. Nog 1x alles geven en dan hopen op een kwaliteitsinjectie!!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: december 21, 2014, 07:43:00 am »
Het voetbal trekt toch nog altijd op niets zeg.
Van die Messoudi ben ik geen fan, zoals ik al zei, die heeft geen diepgang en loopt vaak de ruimtes dicht.

Aanvallend te weinig creativiteit en ook totaal geen looplijnen.
Soms zie je eens een zotte aanval, maar dat is uitzonderlijk.

Sylla staat daar ook meestal op een eiland te voetballen omdat er te laat wordt aangesloten.

Maar soit, in deze fase zijn de punten het belangrijkst. Nog 1x alles geven en dan hopen op een kwaliteitsinjectie!!

Fan of niet, maar Messoudi werkt als nen zot !
Nee, goed en mooi is het allemaal niet, maar op die wijze pakken we punten!
Op die manier ben ik wat maar tevreden dat we Messoudi hebben !



Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: december 21, 2014, 07:51:09 am »
We staan al dichter bij PO1 (6 of 7 punten afhankelijk van resultaat lokeren morgen) dan PO3 (8 punten). Dat doet deugd.

En hiermee bedoel ik NIET dat we PO1 nog zullen halen!  ;) Eindigen in de eerste kolom zou al mooi zijn.


Het is ronduit belachelijk als je naar het klassement kijkt.
Zonder met de matchen van vandaag rekening te houden, staan we op 6 punten van de 4de plaats...
Wat duidelijk maakt wat voor een zwakke competitie we hebben, terwijl wij zowat het slechtste seizoen in jaren beleven...



Zoals je zegt is PO2 behalen het doel, niets meer niets minder, gezien hetgeen we ondertussen hebben meegemaakt.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: december 21, 2014, 08:46:26 am »
Wat was dat met de scheids. Normaal gezien moest RMP na 65 minuten nog maar met slechts 8 op het veld staan.
57' Peyre haalt de doorgebroken Sylla neer. Was laatste man dus rood => Slechts geel
61' Boli maait de benen van Verboom weg. Als hij niet springt, zijn we hem voor de rest van het seizoen kwijt => Slechts geel
65' Jeanvier trapt de bal ostentatief weg. Hij geeft al geel dus het zou zijn tweede worden => Geen kaart

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: december 21, 2014, 08:48:25 am »
Tgoja slechtste seizoenstart in jaren dat wel. Maar 19/30 dat zijn wel goeie cijfers hoor

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: december 21, 2014, 09:21:57 am »
Messoudi vin ik persoonlijk een goede aankoop sorry ma das een echte teamplayer volgens mij ! Die werkt zich te pletter .

Offline tomba

  • Leden
  • Berichten: 162
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: december 21, 2014, 09:39:44 am »
nog 10 wedstrijden waarvan 6 thuis (Charleroi, lierse, westerlo, standard, oostende en mechelen) en 4 uit (anderlecht, cercle, beveren en genk)...

Mits versterking deze winter kan PO I zeker nog!

Moeten anderzijds wel onze pollekes samen leggen dat we ondertussen weg zijn uit het degradatiemoeras...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: december 21, 2014, 10:24:18 am »
Messoudi vin ik persoonlijk een goede aankoop sorry ma das een echte teamplayer volgens mij ! Die werkt zich te pletter .

Hij is een aanvallend ingestelde speler, maar brengt in dat compartiment niets bij.
Trajkovski en Troisi werken ook, en sommigen willen dat nog altijd niet inzien.

Sylla, Trajkovski en Troisi(gisteren niet), als die een actie maken komt eer meestal geen vervolg, maar dat komt omdat er bijna geen aanspeelpunt is voor de bal. Iedereen blijft altijd maar hangen.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: december 21, 2014, 11:05:53 am »
Je kan ook voor gevaar zorgen zonder dat je aan de bal komt h?. Door bvb een loopbeweging te maken waardoor er gaten vallen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: december 21, 2014, 11:06:58 am »
Nog eens 19 op 30 en je haalt 44 punten. Daarmee ga je niet ver van de eerste 6 zitten en het is effectief haalbaar als je naar het programma kijkt. Wat hebben we toch dwaze punten laten liggen tegen cercle, Lierse en Beveren. Matchen waarin je elke keer voorkomt en het dan onbegrijpelijk uit handen geeft.

O ja, trajkovski al sinds Brugge op een constant hoog niveau aan het spelen. 4 wedstrijden op een rij, dat hadden we van hem nog niet gezien. Jammer dat de winterstop eraan komt

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.669
  • Essevee!
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: december 21, 2014, 11:11:33 am »
Nog eens 19 op 30 en je haalt 44 punten. Daarmee ga je niet ver van de eerste 6 zitten en het is effectief haalbaar als je naar het programma kijkt. Wat hebben we toch dwaze punten laten liggen tegen cercle, Lierse en Beveren. Matchen waarin je elke keer voorkomt en het dan onbegrijpelijk uit handen geeft.

O ja, trajkovski al sinds Brugge op een constant hoog niveau aan het spelen. 4 wedstrijden op een rij, dat hadden we van hem nog niet gezien. Jammer dat de winterstop eraan komt

Klopt helemaal! Nu nog een scorende spits (want sylla scoort toch te weinig naar mijn mening is 5 goals echt te weinig) en een 10 voor volgend jaar.

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: december 21, 2014, 11:25:00 am »
mooie bedenking, 6 op 30 in de eerste 10 wedstrijden en 19 op 30 in de laatse 10 wedstrijden hadden we er 19 gehaald in de eerste tien dan hadden we er evenveel als kluup en stonden we eerste, en laat ons eerlijk zijn de match van gisteren was niet de supermooiste maar zo wint brugge der ook..., op naafr de laatste 10, ben benieuwd!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: december 21, 2014, 11:32:39 am »
Het was geen goeie match. Maar mits de afwerking beter is dan winnen we met 0-2 / 0-3.

We houden nu ook al 2 competitiematchen op rij de 0 wat ook een opsteker mag zijn!
SV TILL I DIE

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: [NB] Royal Mouscron P?ruwelz - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: december 21, 2014, 11:37:24 am »
Wat was dat met de scheids. Normaal gezien moest RMP na 65 minuten nog maar met slechts 8 op het veld staan.
57' Peyre haalt de doorgebroken Sylla neer. Was laatste man dus rood => Slechts geel
61' Boli maait de benen van Verboom weg. Als hij niet springt, zijn we hem voor de rest van het seizoen kwijt => Slechts geel
65' Jeanvier trapt de bal ostentatief weg. Hij geeft al geel dus het zou zijn tweede worden => Geen kaart

Rood voor Peyre ben ik niet akkoord nog ver weg van doel en nog 2 verdedigers naast hem. Met bal aan de voet ben je altijd trager dus Geel was daar terrecht. Die andere 2 zijn altijd Rood zn volg ik je.