Auteur Topic: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo  (gelezen 18702 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.247
  • Essevee!
Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Gepost op: februari 26, 2017, 05:04:30 pm »
Na de blamage en totale non-match in Brugge ontvangen we aanstaande zaterdag KVC Westerlo in eigen huis...

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze het aanpakken?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.677
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #1 Gepost op: februari 26, 2017, 05:38:20 pm »
Hamalaien en Baudry ziijn dan terug VOLLEDIG fit(hoop ik toch), dat zal al een hele brok schelen.  Dalsgaard opstellen?  Ik zou hem niet opstellen, zeker niet als rechtsachter, maar wie dan wel als rechtsachter? Ik zou opteren voor Baudry, maar dan kan Marrone niet in de plaats van Lerager spelen dus zal het waarschijnlijk zoiets zijn;
Dalsgaard  Baudry Severin Hamalainen
             Marrone   Meit?
Ik hoop dat Coopman tegen dan 'genezen' is en dat hij net als Gueye in de ploeg zit,maar ik vrees ervoor, dan zal Dury waarschijnlijk opteren voor;
Cordaro     Muhren     Kaya
            Leye
We zullen wel zien.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #2 Gepost op: februari 26, 2017, 07:25:48 pm »
Hamalaien en Baudry ziijn dan terug VOLLEDIG fit(hoop ik toch), dat zal al een hele brok schelen.  Dalsgaard opstellen?  Ik zou hem niet opstellen, zeker niet als rechtsachter, maar wie dan wel als rechtsachter? Ik zou opteren voor Baudry, maar dan kan Marrone niet in de plaats van Lerager spelen dus zal het waarschijnlijk zoiets zijn;
Dalsgaard  Baudry Severin Hamalainen
             Marrone   Meit?
Ik hoop dat Coopman tegen dan 'genezen' is en dat hij net als Gueye in de ploeg zit,maar ik vrees ervoor, dan zal Dury waarschijnlijk opteren voor;
Cordaro     Muhren     Kaya
            Leye
We zullen wel zien.

Nu zoveel mogelijk de nieuwe spelers speelminuten geven zodat ze ingespeeld zijn tegen PO1. Maakt onze bank alleen maar sterker.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.247
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #3 Gepost op: februari 26, 2017, 07:31:38 pm »
Hamalaien en Baudry ziijn dan terug VOLLEDIG fit(hoop ik toch), dat zal al een hele brok schelen.  Dalsgaard opstellen?  Ik zou hem niet opstellen, zeker niet als rechtsachter, maar wie dan wel als rechtsachter? Ik zou opteren voor Baudry, maar dan kan Marrone niet in de plaats van Lerager spelen dus zal het waarschijnlijk zoiets zijn;
Dalsgaard  Baudry Severin Hamalainen
             Marrone   Meit?
Ik hoop dat Coopman tegen dan 'genezen' is en dat hij net als Gueye in de ploeg zit,maar ik vrees ervoor, dan zal Dury waarschijnlijk opteren voor;
Cordaro     Muhren     Kaya
            Leye
We zullen wel zien.

Nu zoveel mogelijk de nieuwe spelers speelminuten geven zodat ze ingespeeld zijn tegen PO1. Maakt onze bank alleen maar sterker.
En vooral met het oog op de bekerfinale...
Ervaring en automatismen op doen lijkt me geen slechte zaak met het oog op beker en PO1.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #4 Gepost op: februari 27, 2017, 08:58:36 am »
Hamalaien en Baudry ziijn dan terug VOLLEDIG fit(hoop ik toch), dat zal al een hele brok schelen.  Dalsgaard opstellen?  Ik zou hem niet opstellen, zeker niet als rechtsachter, maar wie dan wel als rechtsachter? Ik zou opteren voor Baudry, maar dan kan Marrone niet in de plaats van Lerager spelen dus zal het waarschijnlijk zoiets zijn;
Dalsgaard  Baudry Severin Hamalainen
             Marrone   Meit?
Ik hoop dat Coopman tegen dan 'genezen' is en dat hij net als Gueye in de ploeg zit,maar ik vrees ervoor, dan zal Dury waarschijnlijk opteren voor;
Cordaro     Muhren     Kaya
            Leye
We zullen wel zien.

Ziet er wel degelijke opstelling uit. Al zou ik mss eens kiezen voor Coopman op de 8, moet dat ook kunnen. Alhoewel.
Ankerssen mag van mij wel eens starten, als je Cordaro ziet 'tjollen' de laatste tijd. Vond zijn invalbeurt wel nog degelijk. Zorgde voor meer actie in het begin

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.470
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #5 Gepost op: februari 27, 2017, 01:40:35 pm »
We moeten uiterst waakzaam zijn, willen we winnen. Steeds enkele verdedigers achterin houden. Westerlo niet laten counteren, want dat kunnen ze goed. We mogen niet in die val trappen.

Offline Walter

  • Leden
  • Berichten: 31
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #6 Gepost op: februari 27, 2017, 03:10:52 pm »
Kan Gueye niet rechtsbuiten spelen? Ik mis een echte rechtsbuiten, zoals Kaya op links speelt

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #7 Gepost op: februari 27, 2017, 03:20:08 pm »
Sowieso andere backs, tenzij je plots met z'n drietjes centraal gaat spelen. Want met Dalsgaard en Madu (vooral in combinatie met Cordaro en Kaya), zijn we iedere keer gezien op de kant. Wat mij betreft mag Baudry op rechts spelen en Hamalainen op links. Centraal mag Severin blijven staan. Marrone vind ik wat tegenvallen, maar geef hem gerust nog een kans op de 4. Lerager zou ik vervangen door Coopman (ik zie daar wel een multi-inzetbaar ventje in). Verder zou ik sowieso Leye eens laten rusten (maar dat is natuurlijk vloeken in de Kerk...) en met Gueye vooraan spelen. Ankersen heeft met zijn kwieke invalbeurt ook wel een kans verdiend om te starten.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #8 Gepost op: februari 27, 2017, 03:32:27 pm »
Kan Gueye niet rechtsbuiten spelen? Ik mis een echte rechtsbuiten, zoals Kaya op links speelt

Ik vind dat Cordaro op eigen veld het goed deed op die positie dit seizoen. Kaya is ook geen echte linksbuiten h?. Voor de rest : het is niet omdat het op Club Brugge (die mannen halen toch maar weer 38 op 42 tot nu toe thuis) zeer slecht was dat alles moet gewijzigd worden. Het is een andere tegenstander die sowieso voor een punt zal spelen en op eigen veld waar we nog niet verloren. Ook het moment voor de gebuisden van vrijdag om te bewijzen dat ze wel hun plaats hebben bij ons. We hebben dit seizoen ook het minste aantal goals geincasseerd van alle JPL-ploegen thuis dus moeten we dat proberen zo te houden. Als we in tegenstelling met vorig jaar toen er van bij de start al niet veel meer inzat dat een zesde plaats willen meestrijden voor een Europese plaats kunnen we alle punten gebruiken.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #9 Gepost op: februari 27, 2017, 03:43:41 pm »
Hopelijk 3 punten. Eigenlijk positief dat Westerlo nog moet spelen voor de knikkers! Dan krijgen we geen match waar ze met 10 voor hun goal kamperen. Hopelijk herpakt men zich. Een zware pandoering kan ook positief werken! Op dat gebied heeft Westerlo tegen KVO ook zijn deel wel gehad. Belangrijk is (al zijn dat huizenhoge clich?s) dat we vertrouwen tanken richting bekerfinale en play-offs. Goed voetbal terugvinden (die 2de helft tegen STVV is echt wel nog niet lang geleden, hoor) met punten is nu toch wel cruciaal. Hopelijk beseffen ook de supporters dit! Want het is en blijft een heel mooi seizoen!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #10 Gepost op: februari 27, 2017, 05:33:42 pm »
Laat Meite maar zijn 5de geel pakken, zo begint hij met een propere lei aan POI

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.470
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #11 Gepost op: februari 27, 2017, 05:48:42 pm »
Vinden jullie die Meit? nu echt zo goed ? Ik vind dat hij teveel belangrijke fouten maakt en soms te traag.
Vinden jullie hem niet een beetje overschat ?

Offline Stevieo

  • Leden
  • Berichten: 52
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #12 Gepost op: februari 27, 2017, 05:56:31 pm »
Laat Meite maar zijn 5de geel pakken, zo begint hij met een propere lei aan POI
Volgens mij worden de gele kaarten kwijtgescholden bij aanvang play offs, een schorsing daarentegen niet.
Stel dat Meit? zijn vijfde gele kaart neemt de week erop tegen Eupen, is hij geschorst voor de eerste match van de play offs.
Denk ook dat tijdens de play offs drie gele kaarten gelijk aan een schorsing op de daaropvolgende match.

Online fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #13 Gepost op: februari 27, 2017, 06:03:57 pm »
Laat Meite maar zijn 5de geel pakken, zo begint hij met een propere lei aan POI
Volgens mij worden de gele kaarten kwijtgescholden bij aanvang play offs, een schorsing daarentegen niet.
Stel dat Meit? zijn vijfde gele kaart neemt de week erop tegen Eupen, is hij geschorst voor de eerste match van de play offs.
Denk ook dat tijdens de play offs drie gele kaarten gelijk aan een schorsing op de daaropvolgende match.
Eerste en derde zin kloppen, tweede niet denk ik.Enkel bij 2x geel(=rood) volgt een schorsing voor playoffs.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #14 Gepost op: februari 27, 2017, 10:09:29 pm »
Vinden jullie die Meit? nu echt zo goed ? Ik vind dat hij teveel belangrijke fouten maakt en soms te traag.
Vinden jullie hem niet een beetje overschat ?

Neen, het probleem is dat bij sommige supporters het verwachtingspatroon t? hoog ligt. Een foutje wordt uitvergroot terwijl een goede actie snel vergeten wordt. Hetgeen hij wel moet doen, is eens vanop 20m naar de goal vlammen, dan gaat de marktwaarde verder stijgen. 

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #15 Gepost op: februari 28, 2017, 01:51:57 pm »
Vinden jullie die Meit? nu echt zo goed ? Ik vind dat hij teveel belangrijke fouten maakt en soms te traag.
Vinden jullie hem niet een beetje overschat ?
Je moet ook niet alles in een wokpan gaan gieten.

De Meit? in de 1e seizoenshelft was iemand die zelfs bij Anderlecht de grote man ging zijn.
Zijn niveau van toen lag ontzettend hoog en was op dat moment ook gewoon de beste speler in Belgi?.

De Meit? van nu, tja, je zou bijna gaan zeggen: bescherm die jongen tegen zichzelf en zet hem op de bank. Maar door blessures gaat dit niet. Anders zou, heel misschien, eens Marrone in zijn plaats gestaan hebben.

Inherent aan jonge spelers zeker? Dat furieus starten maar dat geen hele competitie kunnen volhouden?

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #16 Gepost op: maart 01, 2017, 11:38:31 am »
Dury weet wel waar hij mee bezig is , Die wedstrijd in Brugge moet je snel vergeten. we hebben daar
Gespeeld met bijna een B elftal . en sommige spelers gaan zelfs niet meer in het duel voor kwetsuren.
( Meit? & Kaya ). Tegen de bekerfinale en PO1 gaan we er wel staan, Dury is bezig met iedereen 
klaar te stomen ,  tegen dan moeten de wintertransfers ook klaar zijn ( conditionele achterstand ). 
Ik ben er zeker van dat we in PO1 en de finale terug het Essevee gaan zien van de eerste maanden.
Ze zouden nog eens raar kunnen opkijken van Essevee , dat zag je aan de commentaren na Brugge.
Momenteel spelen we met schijfremmen. 

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.470
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #17 Gepost op: maart 01, 2017, 02:27:24 pm »
oei, oei, dan gaan we weer een mooie match zien tegen Westerlo !

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #18 Gepost op: maart 01, 2017, 04:33:53 pm »
Je weet toch dat je je lelijk pijn kan doen aan schijfremmen.... ;D

Offline julawa

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!
Re: Speeldag 29: 04/03/2017 20:00u : Essevee - KVC Westerlo
« Reactie #19 Gepost op: maart 01, 2017, 07:42:53 pm »
Spelen met schijfremmen op.  Alstublieft zeg, een ploeg moet altijd en overal spelen om te winnen !!!