Auteur Topic: [NB] Essevee - STVV  (gelezen 15210 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
[NB] Essevee - STVV
« Gepost op: november 05, 2011, 10:23:15 pm »
0-0

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #1 Gepost op: november 05, 2011, 10:26:49 pm »
goed: Sivakov, Defauw, Matton
slecht: essevee
super slecht: middenveld, MAAZOU & MAREVAL :-\

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #2 Gepost op: november 05, 2011, 10:28:21 pm »
Van wie kunnen wij eigenlijk nog winnen? Juist ja, NIEMAND

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #3 Gepost op: november 05, 2011, 10:30:20 pm »
Als abonnee elke thuismatch moeten aanzien dat Essevee heel heel diep zit, nooit voor diepgang in het spel zorgt, amper een kwartier min of meer voetbal heeft gespeeld, dan is mijn mening heel duidelijk en ik heb het hier al eerder gezegd : Kalezic en trawanten zo snel mogelijk weg, dit kunnen supporters toch echt niet meer pikken.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #4 Gepost op: november 05, 2011, 10:34:46 pm »
wat een kutmatch.  Niemand die durft, niemand die zijn nek uitsteekt, niemand met een echte essevee "??n voor allen, allen voor ??n" mentaliteit. 
Graag een retourtje Moskou voor onze steraanvaller.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #5 Gepost op: november 05, 2011, 10:39:57 pm »
Mja, zal PO2 worden zeker, PO3 nooit van ze leven als ge ziet wa STVV op de mat brengt
sorry, we zijn beter mo kunnen ni scoren e.
Mareval zwak??? 2de helft was hij beste man op het veld, leider van ons middenveld,
das volgens mij de missing link.  Te verdedigend akkoord, maar Mareval kan bal bijhouden en verdelen.
Verder, als we op Jens moeten rekenen voor onze aanval, sorry maar dan zijt ge verloren voor ge begint.
Veel inzet, voor loopkracht maar opbrengen: NUL.

Tword punten skarrelen waar we kunnen, want dees matchen MOET ge echt winnen.
Wordt een klote seizoen

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #6 Gepost op: november 05, 2011, 10:43:02 pm »
Mja, zal PO2 worden zeker, PO3 nooit van ze leven als ge ziet wa STVV op de mat brengt
sorry, we zijn beter mo kunnen ni scoren e.
Mareval zwak??? 2de helft was hij beste man op het veld, leider van ons middenveld,
das volgens mij de missing link.  Te verdedigend akkoord, maar Mareval kan bal bijhouden en verdelen.
Verder, als we op Jens moeten rekenen voor onze aanval, sorry maar dan zijt ge verloren voor ge begint.
Veel inzet, voor loopkracht maar opbrengen: NUL.

Tword punten skarrelen waar we kunnen, want dees matchen MOET ge echt winnen.
Wordt een klote seizoen


Tel eens al de slechte passes van Mareval... 1 of 2 waren er goed, al de rest te kort, of zat er een been tussen, voorzitten die veel te ver waren, vrije trap veel te zwak...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #7 Gepost op: november 05, 2011, 10:49:00 pm »
Om positief te beginnen: Sivakov vond ik erg sterk, snoepte erg veel ballen af en deed er vaak ook iets goeds mee. Na mijn eerste indruk van Sivakov ben ik toch verrast over zijn voorbije 2 matchen.
Veel inzet bij Naessens, deed het ook verre van slecht, vond ik, maar een afwerker is het (nog) allesbehalve. Ik geloof wel in hem.
Verder ook leuk dat Muyters de nul kan houden. Ok?, niet veel moeten doen, maar wat hij moest doen deed hij goed.
Knappe beweging van Matton ook, als Maazou dan gescoord had ging het een beauty geweest zijn.

Dit is zowat het enige positieve dat ik onthouden heb van de match. Al de rest was archislecht. Colpaert heeft daar den bal toch een paar keer mooi afgegeven ze.  :-\ Ook Mar?val is belange niet de Mar?val meer van voor zijn schorsing, nogthans doet hij ook wel z'n best en lijkt hij er ook ?cht mee in te zitten als we niet winnen, maarja. Dat betert wel weer.

Ik begin toch meer en meer in de trainer te twijfelen.. Ik schrijf hem nog niet af, maar naarmate we de play-offs (PO2) naderen hoop ik toch een ploeg op het veld te zien..
« Laatst bewerkt op: november 06, 2011, 12:17:13 am door JSPR_G »

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #8 Gepost op: november 05, 2011, 10:59:50 pm »
Kalezic en trawanten zo snel mogelijk weg

Niet akkoord, meneer neutraal.

En nu ga ik een beetje uitzieken in bed.

Offline casper

  • Leden
  • Berichten: 186
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #9 Gepost op: november 05, 2011, 11:05:59 pm »
PDC en de Russen zo vlug mogelijk buiten.Lang leve de belgen.

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #10 Gepost op: november 05, 2011, 11:09:20 pm »
Ik vind dat we veel te traag en behoudend hebben gespeeld.  We hebben geen scoringsprobleem... de spelers spelen wandelvoetbal en zo kan je geen ploeg ontwrichten laat staan scoren.  We hebben een spelbepaler nodig die tempo kan opvoeren met bal aan de voet.  In de spits hebben we enerzijds werklustige spelers die moeilijk kansen verzilveren (Naessens, Rossini) en anderzijds pseudovedetten die niet in functie van het team spelen en nul rendement halen.

Ik denk dat de trainer stilaan radeloos wordt met dit materiaal.  Transferbeleid heeft volledig gefaald.  We moeten terug naar de basis en investeren in techniek gekoppeld aan rendement en liefst spelers die de Belgische competitie kennen. 

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #11 Gepost op: november 05, 2011, 11:44:53 pm »
indien die bal van maazou binnen gaat is het ??n van de mooiste goals van de speeldag (door de voorbereiding van matton)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #12 Gepost op: november 05, 2011, 11:47:52 pm »
true, die actie verdiende een goal, maar ja het geluk zit niet mee h?, in kortrijk daarentegen...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #13 Gepost op: november 05, 2011, 11:48:43 pm »
true, die actie verdiende een goal, maar ja het geluk zit niet mee h?, in kortrijk daarentegen...

klopt, die eerste goal is zuivere diefstal

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #14 Gepost op: november 05, 2011, 11:57:28 pm »
1ste helft: superzwak tegen superzwak, werkelijk niks tussen de palen zeker
2de helft: 15 min lichte druk? We hebben geen killerspitsen, maar nog erger.. we hebben GEEN AANVOER, geen aanvallende middenvelder die passen geeft en stuurt. (Het is nog altijd doodzonde dat Losada niet gekomen is)
3de slechtste aanval van 1ste klasse, was zo voorspelbaar al van in het begin van't seizoen.

Maar goed niks aan de hand, we spelen wel PO1 h?... Het is nog maar het begin van de competitie, we zoeken nog naar automatismen, de youngsters moeten nog groeien, tijd zat!!! Maar we halen wel  nu maar 2/6 thuis, nu naar Mechelen en thuis tegen Anderlecht, ik geef het u op een blaadje 0 punten.

Gemiste kans tegen Lierse en STVV en dat is zeer jammer :-(
« Laatst bewerkt op: november 06, 2011, 12:30:10 am door Soulscream »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #15 Gepost op: november 06, 2011, 12:15:38 am »
hopen op habibou en chevalier dan maar zeker ? of toch nog rossini ?

want van naessens (alhoewel hij zijn best deed, maar wat ben je daarmee ?) verwacht ik toch ook geen 5 doelpunten op 10 matchen ...

muyters (eindelijk) , mareval, sivakov, matton en de fauw waren goed , de rest ?

van mij mag ook brian eruit , kan hij eens een paar weken oefenen op het geven van goeie passen ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #16 Gepost op: november 06, 2011, 12:52:16 am »
Op Mechelen en thuis Anderlecht = 0/6 = 15de of 16de plaats = degradatievoetbal.

Aahja het heeft ook iets zeker, een spannend seizoen hebben vechtend tegen de degradatie en op het einde van het seizoen ons redden zo hebben we ook een feestje  :)
SV TILL I DIE

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #17 Gepost op: november 06, 2011, 12:54:48 am »
vraagje word er een bus ingelegd naar nac :D  kheb goesting voor meetegaan :D

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #18 Gepost op: november 06, 2011, 01:05:02 am »
Op Mechelen en thuis Anderlecht = 0/6 = 15de of 16de plaats = degradatievoetbal.

Aahja het heeft ook iets zeker, een spannend seizoen hebben vechtend tegen de degradatie en op het einde van het seizoen ons redden zo hebben we ook een feestje  :)

Als dat maar goed komt...  :-X

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #19 Gepost op: november 06, 2011, 04:18:48 am »
De degradatietopper heeft een muis gebaard. Het wordt harken om PO2 te halen.