Auteur Topic: Oefenprogramma seizoen 2013-2014  (gelezen 49120 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #400 Gepost op: juli 21, 2013, 12:33:10 pm »
Ik denk 3000 man?  Ik vond ons sterk spelen, Berrier dik in orde, Habibou had er ook zin in, zijn taak is om de boel te forceren, iedereen was goed, al vond ik Conte iets minder.  Verboom is ook sterker dan Godeau op de linkerflank.  Met die ploeg gaan we het heel goed doen,alleen weten we niet of Berrier en Leye blijven, ik hoop van wel, het zijn klasbakken.

Mee eens! Ik vond ook de invallers goed invallen en veel strijdlust tonen. Die Duplus liet zich ook positief opmerken.

Enkel jammer dat ze de eerste 10 minuten niet echt wakker waren.

Ah en voor al de critici: de spelhervattingen van Bossut waren toch wel goed!

Ik was er niet dus de volgende vraag: Wat bedoel je met spelhervattingen? Gewoon stilliggende ballen (doeltrap, vrije trap die voor hem is) of echt uitvoetballen?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #401 Gepost op: juli 21, 2013, 12:35:10 pm »
Zijn er beelden van de wedstrijd te zien ergens ?

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #402 Gepost op: juli 21, 2013, 01:03:24 pm »
Goeie wedstrijd van onze ploeg! Maar ik ergerde mij enorm aan de supporters die voortdurend op habibou zijn kap zaten! Ok soms een dribbel te veel maar er kwam toch veel dreiging van hem uit!

het kritische waregemse publiek weet je wel,  contant zitten foeteren op een speler, maar als die dan zou scoren zijn ze degene die het luidst en het langst juichen :)
Waren niet alleen de supporters die zich er bij momenten aan ergerden, cont? bv ook (al zat die niet in de match en was het meer daardoor). Zal toch moeten leren op juiste moment een beslissende pass te geven. Ondanks dit ben ik wel blij dat hij erbij is dit seizoen, kan wel een match beslissen!
Sterke berrier, leek me gretig naarmate hij in de match groeide.
Mindere eerste helft, waarin bordeaux bij momenten even liet zien hoe je uitvoetbald en bal laat rondgaan (zonder veel dreiging weliswaar), maar heel sterke laatste 35mins!
ps: hoop die mensen niet meer op da schavotje te zien dit seizoen, is niet bedoeld om te willen opvallen of om u dronkenschap te vieren (hoop echt dat het van dronkenschap was)

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #403 Gepost op: juli 21, 2013, 01:09:01 pm »
Goeie wedstrijd van onze ploeg! Maar ik ergerde mij enorm aan de supporters die voortdurend op habibou zijn kap zaten! Ok soms een dribbel te veel maar er kwam toch veel dreiging van hem uit!

het kritische waregemse publiek weet je wel,  contant zitten foeteren op een speler, maar als die dan zou scoren zijn ze degene die het luidst en het langst juichen :)
Waren niet alleen de supporters die zich er bij momenten aan ergerden, cont? bv ook (al zat die niet in de match en was het meer daardoor). Zal toch moeten leren op juiste moment een beslissende pass te geven. Ondanks dit ben ik wel blij dat hij erbij is dit seizoen, kan wel een match beslissen!
Sterke berrier, leek me gretig naarmate hij in de match groeide.
Mindere eerste helft, waarin bordeaux bij momenten even liet zien hoe je uitvoetbald en bal laat rondgaan (zonder veel dreiging weliswaar), maar heel sterke laatste 35mins!
ps: hoop die mensen niet meer op da schavotje te zien dit seizoen, is niet bedoeld om te willen opvallen of om u dronkenschap te vieren (hoop echt dat het van dronkenschap was)
2! En was gewoon beschamend van die mensen in dat schavotje . Als je dan nog u middelvinger uitsteekt..

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #404 Gepost op: juli 21, 2013, 02:37:22 pm »
vanaf de competitie begint zal de sfeer er wel weer komen door de "goeie" sfeermakers en niet door een paar dronken tieners die hun 5 minuutjes in the picture willen hebben  :)

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #405 Gepost op: juli 21, 2013, 02:54:57 pm »
vanaf de competitie begint zal de sfeer er wel weer komen door de "goeie" sfeermakers en niet door een paar dronken tieners die hun 5 minuutjes in the picture willen hebben  :)
idd want ik heb er heel wat gezien in hypeodream gisteren

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #406 Gepost op: juli 21, 2013, 10:54:27 pm »
Een bende rand marginalen waren da. Had zin om ze eruit te sleuren. Degene die de eerste keer kwamen zullen gedacht hebben: wa is da hier. Schande van sfeervak.

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #407 Gepost op: juli 21, 2013, 10:56:09 pm »
Een bende rand marginalen waren da. Had zin om ze eruit te sleuren. Degene die de eerste keer kwamen zullen gedacht hebben: wa is da hier. Schande van sfeervak.
2!! Was ook hetgeen dat ik dacht als ik naar huis ging .

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #408 Gepost op: juli 22, 2013, 12:12:06 am »
Een bende rand marginalen waren da. Had zin om ze eruit te sleuren. Degene die de eerste keer kwamen zullen gedacht hebben: wa is da hier. Schande van sfeervak.
2!! Was ook hetgeen dat ik dacht als ik naar huis ging .

Heb jij in deze nabeschouwing al over iets anders gepraat dan over die marginalen op dat staandje? Dit is (denk ik) al je 3e post hierover (al geef ik je overschot van gelijk natuurlijk). Je mag ook iets zeggen over de wedstrijd hoor, even ter info  ;)

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #409 Gepost op: juli 22, 2013, 12:22:40 pm »
Mechelen heeft met 1-2 verloren van Bordeaux
SV TILL I DIE

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #410 Gepost op: juli 22, 2013, 03:22:54 pm »
Zou het niet kunnen dat de oefenwedstrijden nu op zijn en dat binnen 5 dagen..... de competitie begint ?? Iemand interesse in..... Lierse ??  Worden daarvoor ook tickets verkocht, bussen ingelegd ??

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #411 Gepost op: juli 22, 2013, 04:06:23 pm »
Zou het niet kunnen dat de oefenwedstrijden nu op zijn en dat binnen 5 dagen..... de competitie begint ?? Iemand interesse in..... Lierse ??  Worden daarvoor ook tickets verkocht, bussen ingelegd ??

Goed gezien..
Natuurlijk worden er bussen ingelegd, en natuurlijk worden daar kaarten verkocht.
De vraag is, zoals gewoonlijk, welke supportersclubs leggen een bus in?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #412 Gepost op: juli 22, 2013, 04:19:02 pm »
Zou het niet kunnen dat de oefenwedstrijden nu op zijn en dat binnen 5 dagen..... de competitie begint ?? Iemand interesse in..... Lierse ??  Worden daarvoor ook tickets verkocht, bussen ingelegd ??

Goed gezien..
Natuurlijk worden er bussen ingelegd, en natuurlijk worden daar kaarten verkocht.
De vraag is, zoals gewoonlijk, welke supportersclubs leggen een bus in?

In de karekiet vanaf vanavond 19u...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #413 Gepost op: juli 22, 2013, 04:54:16 pm »
Zijn er beelden van de match tegen Bordeaux?

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #414 Gepost op: juli 22, 2013, 04:55:40 pm »
Klauwaert legt een bus in naar Lierse, je kan je inschrijven vanaf vandaag in het lokaal:).

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #415 Gepost op: juli 22, 2013, 10:36:22 pm »
Een bende rand marginalen waren da. Had zin om ze eruit te sleuren. Degene die de eerste keer kwamen zullen gedacht hebben: wa is da hier. Schande van sfeervak.
2!! Was ook hetgeen dat ik dacht als ik naar huis ging .

Heb jij in deze nabeschouwing al over iets anders gepraat dan over die marginalen op dat staandje? Dit is (denk ik) al je 3e post hierover (al geef ik je overschot van gelijk natuurlijk). Je mag ook iets zeggen over de wedstrijd hoor, even ter info  ;)

normaal komt de kritiek op vak X vanuit een andere kant , moet raar aanvoelen , achja ja zoals ik al zei hun 5 minutes of glory zijn al lang voorbij :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #416 Gepost op: juli 27, 2013, 07:05:48 am »
Bijwijlen heel knap voetbal tegen een elftal (2x) om U tegen te zeggen ! Enkel in het begin was het even zoeken.
Grootste conclusies van de match voor mij :
1 WELCOME BACK Thorgan Hazard : GVD wat een klasbak ! En dat loop bij ons rond  :o
2 WELCOME BACK...... FRANCK BERRIER ! Die heeft er precies weer zin in !  :)

Vooral zin in een transfer, me dunkt...  8)
Idd, duidelijk dat die gewoon voor zichzelf speelde.
Was bij zijn wissel ook weer kwaad, tjah...

Hij zit hier aan zijn plafond e, in een club met meer concurrentie kwijnt die weg, en komt zijn karakter weer boven.
Als 2990 mensen Berrier gisteren ok vonden dan zijn er natuurlijk 10 bij die het zien als voor zichzelf spelen... :-X
Kwaad bij de wissel ? O N Z I N ! Zat zelfs naar de supporters te wuiven op de bank ! Kan het weten zat er vlak achter ! Stop toch met dat pertinente dwarsliggen.  Voel je je daar eigenlijk beter van ??  In de psychologie plakken ze daar welomschreven termen op die ik hier niet ga aanhalen.
Jij denkt ook altijd dat het een goed nieuws show is e..
Berrier speelde voor een transfer, want wees maar zeker
dat hij wist dat er scouts in de tribune zaten.

Berrier speelde danig voor zijn transfer vorige week dat hij deze week aan Dury verklapte dat hij bij een goed voorstel onmiddellijk wil tekenen voor.... 5 jaar !  ::)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Oefenprogramma seizoen 2013-2014
« Reactie #417 Gepost op: juli 27, 2013, 01:32:16 pm »
Bijwijlen heel knap voetbal tegen een elftal (2x) om U tegen te zeggen ! Enkel in het begin was het even zoeken.
Grootste conclusies van de match voor mij :
1 WELCOME BACK Thorgan Hazard : GVD wat een klasbak ! En dat loop bij ons rond  :o
2 WELCOME BACK...... FRANCK BERRIER ! Die heeft er precies weer zin in !  :)

Vooral zin in een transfer, me dunkt...  8)
Idd, duidelijk dat die gewoon voor zichzelf speelde.
Was bij zijn wissel ook weer kwaad, tjah...

Hij zit hier aan zijn plafond e, in een club met meer concurrentie kwijnt die weg, en komt zijn karakter weer boven.
Als 2990 mensen Berrier gisteren ok vonden dan zijn er natuurlijk 10 bij die het zien als voor zichzelf spelen... :-X
Kwaad bij de wissel ? O N Z I N ! Zat zelfs naar de supporters te wuiven op de bank ! Kan het weten zat er vlak achter ! Stop toch met dat pertinente dwarsliggen.  Voel je je daar eigenlijk beter van ??  In de psychologie plakken ze daar welomschreven termen op die ik hier niet ga aanhalen.
Jij denkt ook altijd dat het een goed nieuws show is e..
Berrier speelde voor een transfer, want wees maar zeker
dat hij wist dat er scouts in de tribune zaten.

Berrier speelde danig voor zijn transfer vorige week dat hij deze week aan Dury verklapte dat hij bij een goed voorstel onmiddellijk wil tekenen voor.... 5 jaar !  ::)

Jongen, veel geloof moet niet meer hechten aan wat voetballers zeggen...