Auteur Topic: (VB) Essevee-Rubin Kazan  (gelezen 11028 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #20 Gepost op: december 09, 2013, 04:54:45 pm »
Hoe zit het daar eigenlijk met de parkeermogelijkheden?
Wij zullen pas toekomen rond 18u45...waarschijnlijk zal er niet veel plaats meer zijn?
Iemand tips?

Langs die lange baan als je van de autostrade komt en die brug zo?

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #21 Gepost op: december 09, 2013, 05:21:44 pm »
Iemand ervaring met de busverbinding tussen jan breydel en het nmbs station van Brugge?

Ik heb alvast voor de gelegenheid eens een fcb en rsca supporter (met sympathie voor essevee) mee gekregen! ;) 

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #22 Gepost op: december 09, 2013, 06:32:17 pm »
Om 17u vertrekken in Vilvoorde, kvrees ervoor  :(

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #23 Gepost op: december 09, 2013, 06:36:11 pm »
Ik moet ook vroeger stoppen hoor...dat is toch maar een kleine moeite .Of liggen jullie zo onder de sloef van "den baas" ? :)

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #24 Gepost op: december 09, 2013, 07:25:36 pm »
Parkingkaart kopen op onthaal

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #25 Gepost op: december 10, 2013, 01:36:34 pm »
http://www.cerclebrugge.be/nl/nieuws/detail/zulte-waregem-rubin-kazan/475
Cercle mannen aan voordeeltarief en wij volle pot betalen of hoe zit dat?


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #26 Gepost op: december 10, 2013, 01:54:53 pm »
http://www.cerclebrugge.be/nl/nieuws/detail/zulte-waregem-rubin-kazan/475
Cercle mannen aan voordeeltarief en wij volle pot betalen of hoe zit dat?

Och ja, zolang dat er redelijk wa volk zit maakt mij dat niets uit. Vergeet niet dat onze tickets eigenlijk ook niet echt veel kostten he!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #27 Gepost op: december 10, 2013, 02:18:52 pm »
goe gezien
kunt aan een sup van een andere ploeg de volle pot ni rekenen
dan vraag je het beter niet....

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #28 Gepost op: december 10, 2013, 02:54:28 pm »
http://www.cerclebrugge.be/nl/nieuws/detail/zulte-waregem-rubin-kazan/475
Cercle mannen aan voordeeltarief en wij volle pot betalen of hoe zit dat?

Vind ik juist een goed initiatief, hopelijk komen er ene paar een kijkje nemen! ;)

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #29 Gepost op: december 10, 2013, 03:09:28 pm »
http://www.cerclebrugge.be/nl/nieuws/detail/zulte-waregem-rubin-kazan/475
Cercle mannen aan voordeeltarief en wij volle pot betalen of hoe zit dat?

Vind ik juist een goed initiatief, hopelijk komen er ene paar een kijkje nemen! ;)
Zolang die van Club geen voordeeltarief krijgen kan ik ermee leven. Zij blijven zoiezo beter thuis.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #30 Gepost op: december 10, 2013, 04:00:18 pm »
Moest iedereen nu 1 extra persoon uitnodigen, dan zitten we daar met 12.000 ;)
Klinkt simpel, maar was het maar zo simpel!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #31 Gepost op: december 10, 2013, 05:32:04 pm »
http://www.cerclebrugge.be/nl/nieuws/detail/zulte-waregem-rubin-kazan/475
Cercle mannen aan voordeeltarief en wij volle pot betalen of hoe zit dat?

Vind ik juist een goed initiatief, hopelijk komen er ene paar een kijkje nemen! ;)
Zolang die van Club geen voordeeltarief krijgen kan ik ermee leven. Zij blijven zoiezo beter thuis.

Ik zou niet weten waarom... ??? In Wigan waren zelfs Brugge supps in ons vak aanwezig!

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #32 Gepost op: december 10, 2013, 08:45:32 pm »
voila ; nog 2 Oostrozebekenaars megekregen voor donderdag !!!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #33 Gepost op: december 10, 2013, 10:49:49 pm »
Essevee heeft ook de Kortrijkse hogescholen en universiteiten gecontacteerd. Studenten mogen aan 10 euro binnen :). Goede actie, hopelijk zo wat meer volk!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #34 Gepost op: december 11, 2013, 10:20:16 am »
Essevee heeft ook de Kortrijkse hogescholen en universiteiten gecontacteerd. Studenten mogen aan 10 euro binnen :). Goede actie, hopelijk zo wat meer volk!

Die mannen zitten in hun blok als ik me niet vergis, daar verwacht ik niet te veel van!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #35 Gepost op: december 11, 2013, 10:28:02 am »
Essevee heeft ook de Kortrijkse hogescholen en universiteiten gecontacteerd. Studenten mogen aan 10 euro binnen :). Goede actie, hopelijk zo wat meer volk!

Die mannen zitten in hun blok als ik me niet vergis, daar verwacht ik niet te veel van!

Examens in januari, dat moet nu toch lukken om een paar uurtjes vrij te maken  :)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #36 Gepost op: december 11, 2013, 10:31:05 am »
Goed initiatief van Essevee, beter kan ik dit niet samenvatten! Extra volk is altijd welkom. De middelbare scholen in Waregem werden toen, tegen Maribor, ook aangesproken. Je kan er, voor achter de goal, tickets kopen aan 5 euro. Die gastjes zitten momenteel midden de examens, dus voor velen onder hen zal dit iets moeilijker worden, nu.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #37 Gepost op: december 11, 2013, 11:17:17 am »
SV Zulte Waregem are within sight of a place in the UEFA Europa League round of 32, but must deny FC Rubin Kazan another win if they are to hold off Wigan Athletic FC in Group D.

? A draw would be enough to take Zulte Waregem through. Rubin are already certain to finish top of the section, meaning they will play the second leg of their round of 32 tie at home.

Previous meetings
? Zulte Waregem frustrated Rubin for 60 minutes when the sides met for the first time on matchday two, but the dam burst after Fr?d?ric Duplus' own goal, with Roman Eremenko, Aleksandr Ryazantsev and Bebras Natcho striking to secure a 4-0 win: the biggest European win in Rubin's history.

? Zulte Waregem's only previous fixtures against Russian opposition ended with Francky Dury's side getting the better of FC Lokomotiv Moskva in the first round of the 2006/07 UEFA Cup, winning 2-0 at home after a 2-1 defeat in Moscow.

? There have been 38 games between Belgian and Russian sides in UEFA club competition, with the Russian clubs having marginally the better of them and boasting the record W19 D5 L14 (W14 D2 L4 at home ? W5 D3 L10 in Belgium).

Match background
? Having picked up just one point in their first three Group D games, back-to-back wins at NK Maribor and Wigan Athletic FC have resurrected Zulte Waregem, though they are without a win in their last six continental home fixtures (D2 L4).

? Zulte Waregem made it through their only previous group stage campaign in 2006/07, bowing out to Newcastle United FC in the round of 32. However, KSV Waregem ? who merged with Zultse VV to form Zulte Waregem in 2001 ? enjoyed even more European success, reaching the semi-finals of the 1985/86 UEFA Cup before losing out to 1. FC K?ln.

? Rubin are competing in a UEFA group stage for the fifth straight season; they transferred from the UEFA Champions League to the UEFA Europa League round of 32 at the end of the autumn in 2009 and 2010 and then made it through the UEFA Europa League group stage in the last two seasons.

? Rubin are on a 12-game unbeaten run in Europe, which started with a 3-2 win at home against Chelsea FC in last season's UEFA Europa League quarter-final second leg.

Team facts
? Rubin's Bebras Natcho has laid on four assists, a total only KRC Genk's Fabien Camus can match in this season's group stage.

? Rubin's Ryazantsev and PSV Eindhoven's Memphis Depay have had ten shots off target in the group stage: more than any other players in this season's competition. Ryazantsev has also had two on target, and has scored two goals.

? Rubin and PSV Eindhoven are the only sides to have appeared in all five editions of the UEFA Europa League.

? Zulte Waregem midfielder Thorgan Hazard can get some useful information on Rubin from his older brother Eden, who played in the home leg of Chelsea's quarter-final tie against Kurban Berdyev's men last season.

? Rubin attacking midfielder G?kdeniz Karadeniz and Zulte Waregem midfielder Karel D'Haene were team-mates at Trabzonspor AŞ from 2003-05, during which time the Black Sea club won the 2003/04 Turkish Cup and twice finished as runners-up in the league.

Coach information
? Coach Francky Dury returned to Zulte Waregem at the end of 2011, and came close to leading them to a first title last season. A policeman while playing as a midfielder with amateur side Hulste Sport, he coached Zultse VV and became the new side's first coach when they merged with KSV Waregem to become Zulte Waregem in 2001. He finally handed in his police badge in 2007, having steered the club to the top division and won the 2005/06 Belgian Cup.

? Now one of the longest serving coaches in Europe, Kurban Berdyev has been in charge of Rubin since 2001, leading the club into the top division for the first time and winning the 2008 and 2009 titles before transforming his team into regular European contenders. Rubin right-back Roman Sharonov said of the famously ascetic Turkmenistan-born coach: "If I thought about football as much as him, I would probably lose my mind."


Bron: www.uefa.com
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #38 Gepost op: december 11, 2013, 11:35:09 am »
Interessant om weten, indien we morgen een puntje (of meer) halen...

Round of 32
20 February 2014

Round of 32
27 February 2014


Round of 16
13 March 2014

Round of 16
20 March 2014


Quarter-finals
3 April 2014

Quarter-finals
10 April 2014


Final
14 May 2014

Bron: www.uefa.com
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #39 Gepost op: december 11, 2013, 01:29:58 pm »
Iemand al info met welke kern Rubin Kazan naar hier komt (beste spelers thuis gelaten?). Ze moeten nu toch al in Belgi? zijn.