Auteur Topic: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0  (gelezen 78995 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #100 Gepost op: maart 07, 2014, 11:18:07 am »
Beetje te vroeg victorie gekraaid.
250 bussen? Voorlopig 205.
Op een mum van tijd uitverkocht? +/- 16.000 man

1 man die een beetje te enthousiast was  ::) , hoe zit het trouwens met de overname van een aantal aandelen door supporters, geen nieuws over sfeeracties voor de bekerfinale? Wat doet onze supportersraad voor de moment, geen verwijt maar het is een beetje stil van hun kant vind ik.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #101 Gepost op: maart 07, 2014, 12:26:39 pm »
Beetje te vroeg victorie gekraaid.
250 bussen? Voorlopig 205.
Op een mum van tijd uitverkocht? +/- 16.000 man

En ik dacht dat er een "feestje" ging zijn in de Expo als de spelers terugkomen, blijkbaar ook niet.

Spelers komen in Regenboogstadion toe? En voor de rest alleen de caf?s open op de markt.
Ereronde op de markt te gevaarlijk? Tiens, in 2006 was dat geen probleem.

Ik wil nie overkomen als grote zaag, maar het leeft hier toch niet echt als je dat vergelijkt met Lokeren.
in 2006 hebben ze tegen zo een boompje gereden mss daardoor haha :D
Liberta per gli ultras!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #102 Gepost op: maart 07, 2014, 12:28:53 pm »
ze dromen wss al terug van een feestje op de markt toen we 2e eindigden...
Toen wij allemaal samen Waregem een support publiciteit gegeven hebben in de pers
en waarbij andere (verkeerde) mensen weer met de pluimen gingen lopen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #103 Gepost op: maart 07, 2014, 01:45:01 pm »
Stel dat je die beker wint, dan sta ja daar op de markt met 1 bierkar waar er weer tientallen mensen staan aan te schuiven en je 45min later eindelijk je bier hebt, zoals in mei.
Je staat daar en het is stil. KAn toch op zijn minst een DJ komen draaien? Podiumke voor spelers?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #104 Gepost op: maart 07, 2014, 03:37:06 pm »
essevee007, wakker worden... wij zijn een kleine club!

Stop met die zever.  U bent waarschijnlijk ook altijd de persoon die ieder seizoen roept.  We mogen tevreden zijn met plaatsje 10-12 en alles wat hoger is is surplus maar hoeft niet en nog van die zever.  Al vele malen met je mond vol tanden gestaan blijkbaar? Of van die domme comments dat we blij mogen zijn dat we playoff 1 bereikt hebben maar dat we daar niets te zoeken hebben. En constant van, we zijn een klein clubje.  Man toch.  Als Lokeren er 18000-19000 meekrijgt.  En we in 2006 er 17000 meehadden.  Dan mag je nu toch minstens een 1000-2000 man meer verwachten 8 jaar later.  Ik spreek hier niet over 10000 man meer h??  Klein clubje, klein clubje?  De afgelopen 8 jaar alles samen tellen en dan staan we vlak onder die zelfverklaarde g5 en doen we het beter dan gent zelfs.  Europees, competitie, beker alles samen. Nergens zeg ik dat we de grootste of bij de grootste clubs van belgi? horen ??   Iets meer ambitie in plaats van die zever van we zijn maar klein clubje.  Wees content met een plaatsje in linkerkolom en wees content met dat en dat.  Mottige mentaliteit zeg.
« Laatst bewerkt op: maart 07, 2014, 03:51:31 pm door essevee007 »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #105 Gepost op: maart 07, 2014, 03:46:52 pm »
Stel dat je die beker wint, dan sta ja daar op de markt met 1 bierkar waar er weer tientallen mensen staan aan te schuiven en je 45min later eindelijk je bier hebt, zoals in mei.
Je staat daar en het is stil. KAn toch op zijn minst een DJ komen draaien? Podiumke voor spelers?

Er zou in de expo (msh) iets te doen zijn?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #106 Gepost op: maart 07, 2014, 03:50:47 pm »
Beetje te vroeg victorie gekraaid.
250 bussen? Voorlopig 205.
Op een mum van tijd uitverkocht? +/- 16.000 man

En ik dacht dat er een "feestje" ging zijn in de Expo als de spelers terugkomen, blijkbaar ook niet.

Spelers komen in Regenboogstadion toe? En voor de rest alleen de caf?s open op de markt.
Ereronde op de markt te gevaarlijk? Tiens, in 2006 was dat geen probleem.

Ik wil nie overkomen als grote zaag, maar het leeft hier toch niet echt als je dat vergelijkt met Lokeren.

Leeft hier aan geen kanten die finale.  Dat gevoel heb ik toch.  Weinig reclame rond, weinig tralala.  We dachten hola, 16000 kaarten in een mum van tijd weg.  We zijn 2 weken later, er zijn er msh 500-1000 bijgekomen max.?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #107 Gepost op: maart 07, 2014, 04:00:47 pm »
Indien de beker gewonnen wordt, dan is er toch een ereronde bij de markt zeker? Was da nu?  >:(
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #108 Gepost op: maart 07, 2014, 04:46:05 pm »
Indien de beker gewonnen wordt, dan is er toch een ereronde bij de markt zeker? Was da nu?  >:(

Dat hoopt iedereen, maar vanuit de club, stad of supportersfederatie (wat zijn die toch heel stil) kwam er nog niets.

Pronken dat je moet bellen naar Brussel en Zeeland, maar dat er voorlopig "maar" 205 bussen van de zogezegde 250 geregistreerd zijn...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #109 Gepost op: maart 07, 2014, 05:14:17 pm »
Dat hoopt iedereen, maar vanuit de club, stad of supportersfederatie (wat zijn die toch heel stil) kwam er nog niets.

Pronken dat je moet bellen naar Brussel en Zeeland, maar dat er voorlopig "maar" 205 bussen van de zogezegde 250 geregistreerd zijn...
Er stond een artikel in de krant waar blijkbaar de burgemeester zegt dat het een te groot risico is. GT ondersteunt dit zelfs? Hoe is nu zoiets mogelijk dat je als lid van de supportersfederatie zo iets steunt?  >:( >:(
SV TILL I DIE

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #110 Gepost op: maart 07, 2014, 05:22:28 pm »
Er stond een artikel in de krant waar blijkbaar de burgemeester zegt dat het een te groot risico is. GT ondersteunt dit zelfs? Hoe is nu zoiets mogelijk dat je als lid van de supportersfederatie zo iets steunt?  >:( >:(
Een te groot risico? Het wordt dringend tijd dat de supportersfederatie eens iets laten weten, wordt het stilaan meer dan beu...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #111 Gepost op: maart 07, 2014, 05:24:52 pm »
Er stond een artikel in de krant waar blijkbaar de burgemeester zegt dat het een te groot risico is. GT ondersteunt dit zelfs? Hoe is nu zoiets mogelijk dat je als lid van de supportersfederatie zo iets steunt?  >:( >:(
Lijkt me eerder een ??nmanszaakje die supp.fed... :-\,en enkel iets laat horen als er microfoons of cameras in de buurt zijn.

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #112 Gepost op: maart 07, 2014, 05:33:19 pm »
Lijkt me eerder een ??nmanszaakje die supp.fed... :-\,en enkel iets laat horen als er microfoons of cameras in de buurt zijn.

Tja, de 'supportersfederatie'. Het is ook mijn ervaring dat veel supportersclubs  een stuk duidelijker zouden kunnen communiceren maar misschien moeten we niet verwonderd zijn dat er weinig lijn in zit. Mijn eigen ervaring met de 'supportersfederatie' is in elk geval niet te best en het is dan ook geen toeval dat ik met de wagen ga en zelf voor mijn ticket heb gezorgd.

Ik heb ergens gelezen dat elke supportersclub vanuit de stad financi?le steun zou krijgen ter waarde van ??n (of twee) bus(sen) maar dat het elke supportersclub wel vrij stond om te beslissen waarvoor ze dat geld zouden inzetten. Met andere woorden: het hoeft niet noodzakelijk gebruikt te worden om de prijs voor de supporters op ??n of andere manier wat te drukken. Wie zal zeggen waar dat geld dan wel terecht komt ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #113 Gepost op: maart 07, 2014, 06:02:20 pm »
Er stond een artikel in de krant waar blijkbaar de burgemeester zegt dat het een te groot risico is. GT ondersteunt dit zelfs? Hoe is nu zoiets mogelijk dat je als lid van de supportersfederatie zo iets steunt?  >:( >:(

Idd, en hun reden => een te groot risico is te belachelijk! Kijk naar 2006!!!
Wat zou hun reactie daar op zijn?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #114 Gepost op: maart 07, 2014, 07:00:04 pm »
Idd, en hun reden => een te groot risico is te belachelijk! Kijk naar 2006!!!
Wat zou hun reactie daar op zijn?
Ze mogen er niet aandenken dat een kind onder de bus terecht komt. En ook omdat de match maar om 20u30 begint en het te laat is enz enz. Allemaal uitvluchten. Triestig!
SV TILL I DIE

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #115 Gepost op: maart 07, 2014, 07:39:33 pm »
Er stond een artikel in de krant waar blijkbaar de burgemeester zegt dat het een te groot risico is. GT ondersteunt dit zelfs? Hoe is nu zoiets mogelijk dat je als lid van de supportersfederatie zo iets steunt?  >:( >:(

Ronduit beschamend is dit, zowel van onze burgemeester als van de supportersfederatie.  >:(

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #116 Gepost op: maart 07, 2014, 07:47:06 pm »
Als we winnen, ga ik vieren op de markt! Niet thuis, niet in den bunker van de expo, op de markt! Als duizenden mensen zo denken, wat gaan ze doen..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #117 Gepost op: maart 07, 2014, 07:52:13 pm »
Als we winnen, ga ik vieren op de markt! Niet thuis, niet in den bunker van de expo, op de markt! Als duizenden mensen zo denken, wat gaan ze doen..
Ik weet wel dat er een beursfuif is in dn expo..
SV TILL I DIE

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #118 Gepost op: maart 07, 2014, 08:17:17 pm »
Als we winnen, ga ik vieren op de markt! Niet thuis, niet in den bunker van de expo, op de markt! Als duizenden mensen zo denken, wat gaan ze doen..

En ge zijt niet alleen. Er is maar 1 plaats om te vieren! Laat V Ryckeghem maar op zijne kop staan!
« Laatst bewerkt op: maart 07, 2014, 08:19:24 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #119 Gepost op: maart 07, 2014, 08:36:37 pm »
ffkes serieus, wat denken ze wel dat iedereen bij winst,mooi naar huis gaat? en een weekje later bij een 'prefab' viering in/aan de expo zal komen opdagen. Ik vind het echt triestig dat ze misschien wel het zaligste moment (spelers aankomst op de markt) verkloten!! Geen beetje voetbal emotie.