Auteur Topic: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0  (gelezen 78993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #140 Gepost op: maart 10, 2014, 11:24:44 am »
is het de bedoeling dat we de horeca op de markt links moeten laten liggen???
Die brengen onze economie meer bij dan SV Zulte Waregem mijn gedacht.
Als ex cafebaas zou GT daar toch ook rekening mogen mee houden.

De markt dus aub heren vd supportersfederatie, kan je ONS standpunt doorgeven
aan de club?

De club kan daar NIETS aan doen h?. Tis uwen halfgod Kurt en het schepencollege die dit (voorlopig?) verboden hebben wegens te gevaarlijk. (Zie taferelen vorig jaar) Al vind ik dit regelrechte bullshit. Gewoon afzetten met nadarhekken en het is gepasseerd.. moest het voor de paarden zijn twas al lang geregeld.  ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #141 Gepost op: maart 10, 2014, 11:42:23 am »
Iedereen zou idd naar de markt moeten gaan, maar als de spelers toch niet komen is het toch ook dubbel...
SV TILL I DIE

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #142 Gepost op: maart 10, 2014, 11:43:37 am »
De spelers kunnen toch komen? De bus moet ze maar afzetten op t einde van de Holstraat en wegrijden...wat is het verschil?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #143 Gepost op: maart 10, 2014, 11:45:56 am »
De spelers kunnen toch komen? De bus moet ze maar afzetten op t einde van de Holstraat en wegrijden...wat is het verschil?
Sommige zullen wel komen, maar lang niet iedereen denk ik..
SV TILL I DIE

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #144 Gepost op: maart 10, 2014, 11:48:04 am »
Mss keer met z'n allen een mailtje sturen naar de Kurt (en de club in cc)?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #145 Gepost op: maart 10, 2014, 11:56:55 am »
Eigenlijk zitten wij hier te vitten op stad en supportersfederatie (mezelf incluis), maar wat als we die beker niet winnen.
Mobiele tapkranen voor niets.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #146 Gepost op: maart 10, 2014, 08:07:42 pm »
Vandaag int onthaal geweest, om abo voor Po 1...enkel vakken A, D en E op de onderring zijn uitverkocht! In B en C nog plaats...de verkoop is stilgevallen, zei men...reclame maken, gastjes! Voor zover t iets uithaalt...en ook: Lokeren heeft met kaarten gestrooid bij sponsors, weet ik van vrienden die in St Niklaas wonen! Alle duurdere kaarten zijn er opgekocht, dit ter zijde...Cercle had er vorig jaar de helft mee, van het aantal waaraan wij nu zitten... ;)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #147 Gepost op: maart 10, 2014, 08:22:46 pm »
Vandaag int onthaal geweest, om abo voor Po 1...enkel vakken A, D en E op de onderring zijn uitverkocht! In B en C nog plaats...de verkoop is stilgevallen, zei men...reclame maken, gastjes! Voor zover t iets uithaalt...en ook: Lokeren heeft met kaarten gestrooid bij sponsors, weet ik van vrienden die in St Niklaas wonen! Alle duurdere kaarten zijn er opgekocht, dit ter zijde...Cercle had er vorig jaar de helft mee, van het aantal waaraan wij nu zitten... ;)
euhm, is da een gevoel van mij of gaat eerder achteruit dan vooruit met die kaartenverkoop....

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #148 Gepost op: maart 10, 2014, 08:23:56 pm »
euhm, is da een gevoel van mij of gaat eerder achteruit dan vooruit met die kaartenverkoop....

awel tlijkter op, eerst de onder ring bijna uit verkocht nu enkel nog maar ADE ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #149 Gepost op: maart 10, 2014, 08:46:50 pm »
awel tlijkter op, eerst de onder ring bijna uit verkocht nu enkel nog maar ADE ...

Proper, een vak uitverkocht, 2 niet uitverkochte vakken tussen, en dan weer 2 uitverkochte vakken.
ABC waren de sfeervakken, daarmee dat men wss zegt dat het uitverkocht was

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #150 Gepost op: maart 10, 2014, 08:55:04 pm »
Vandaag int onthaal geweest, om abo voor Po 1...enkel vakken A, D en E op de onderring zijn uitverkocht! In B en C nog plaats...de verkoop is stilgevallen, zei men...reclame maken, gastjes! Voor zover t iets uithaalt...en ook: Lokeren heeft met kaarten gestrooid bij sponsors, weet ik van vrienden die in St Niklaas wonen! Alle duurdere kaarten zijn er opgekocht, dit ter zijde...Cercle had er vorig jaar de helft mee, van het aantal waaraan wij nu zitten... ;)


Begreep ook niet waarom ze de vakken 55? niet eerst aan bedrijven aanboden.  Die gaan hun klanten toch geen plezier doen met tickets van 25? waar ge niets ziet?  Voor Lambrecht is het simpel om de hoofdtribune op te kopen - hoeveel bedrijven rijden niet met zijn banden rond?
We missen ook BV's die de esseveekar trekken - iets waarvan onze commerci?le cel eens werk mag maken (en geen Jokes).  Denk aan een 't Hof Van Clewe, Seppe Van Marcke, ... toch genoeg bekenden van uit de buurt?  Waarom geen actie in Molecule?  Bij onze hoofdsponser is er nauwelijks iets van essevee terug te vinden.... zucht.  Of Willy2 die al een tribune met zijn personeel kan vullen....

 

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #151 Gepost op: maart 10, 2014, 09:06:27 pm »
Nog 2 mensen overtuigd maar veel zullen er niet meer bijkomen vrees ik

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #152 Gepost op: maart 10, 2014, 09:09:54 pm »
Tis mss belachelijk maar waarom gene sjaal van 10 euro geven aan iedereen die nog iemand meeneemt naar de bekerfinale... Tis maar een ideetje

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #153 Gepost op: maart 10, 2014, 09:21:26 pm »
Proper, een vak uitverkocht, 2 niet uitverkochte vakken tussen, en dan weer 2 uitverkochte vakken.
ABC waren de sfeervakken, daarmee dat men wss zegt dat het uitverkocht was
Denk dat 15.000 een realistisch aantal is. Btw de markt gaat verkeersvrij zijn, cafees mogen tenten en tapkranen zetten. Nu nog hopen dat een mogelijke ereronde spelersbus met beker toegelaten is...

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #154 Gepost op: maart 10, 2014, 09:23:35 pm »
Uw ideetjes zijn goed!! Op de club heeft men weinig mensen met dergelijke ingevingen...

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #155 Gepost op: maart 10, 2014, 09:35:00 pm »
Denk dat 15.000 een realistisch aantal is. Btw de markt gaat verkeersvrij zijn, cafees mogen tenten en tapkranen zetten. Nu nog hopen dat een mogelijke ereronde spelersbus met beker toegelaten is...

Klinkt goed!  ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #156 Gepost op: maart 10, 2014, 11:42:23 pm »
De club kan daar NIETS aan doen h?. Tis uwen halfgod Kurt en het schepencollege die dit (voorlopig?) verboden hebben wegens te gevaarlijk. (Zie taferelen vorig jaar) Al vind ik dit regelrechte bullshit. Gewoon afzetten met nadarhekken en het is gepasseerd.. moest het voor de paarden zijn twas al lang geregeld.  ;)

Of de zoveelste koers...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #157 Gepost op: maart 10, 2014, 11:46:52 pm »
euhm, is da een gevoel van mij of gaat eerder achteruit dan vooruit met die kaartenverkoop....

Het is ook stom, ik ken nog 4 man die meewil.  Eerder mannen die msh 1x of 2x in het jaar komen kijken.  Maar er is geen plaats meer bij ons of bij andere lokalen waar ze msh wat volk kennen.  Dus die mannen haken af.  Gaan niet hen wagen pakken om te komen zien en bob te zijn.  Want die komen vooral voor sfeer en gezellig pinten te drinken.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #158 Gepost op: maart 10, 2014, 11:48:48 pm »
Tis mss belachelijk maar waarom gene sjaal van 10 euro geven aan iedereen die nog iemand meeneemt naar de bekerfinale... Tis maar een ideetje

Er is niets van reclame, er is geen enkele inspanning of informatie.  Bussen die te laat aanzetten, geen info waar nog plaats,  geen info wat er (bij winst) gedaan wordt te Waregem enz...  Mits iets beter op dat vlak raak je inderdaad die 21000 tickets kwijt.  Nu zullen er dat max. 18000 zijn.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #159 Gepost op: maart 10, 2014, 11:53:05 pm »
Beter dan Gent? Je bent weer aan het fantaseren jongen.  Gent de laatste 8 jaar in de competitie gemiddeld 5de, ZW gemiddeld 7de. Gent 6 Europese campagnes, ZW 2. Gent 2 bekerfinales net als ZW maar Gent daarnaast ook nog enkele halve finales. Gent is trouwens de beste bekerploeg van de afgelopen 10 jaar. Maar fantaseer gerust verder... Hoe er hier op dit forum ook maar iemand is die jou nog serieus neemt, dat snapt toch geen mens.. En dan begin jij je berichtje met "stop met die zever!" Je moet echt wel dringend je eigen raad gaan opvolgen!

Inderdaad, heel succesvolle campagnes moet ik zeggen. 1 match en gedaan. Remember Videoton en co.  Ga terug naar je Gent forum.  Er komt een belangrijke match aan voor jullie tegen ons.