Auteur Topic: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0  (gelezen 79004 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #160 Gepost op: maart 11, 2014, 12:00:49 am »
Beter dan Gent? Je bent weer aan het fantaseren jongen.  Gent de laatste 8 jaar in de competitie gemiddeld 5de, ZW gemiddeld 7de. Gent 6 Europese campagnes, ZW 2. Gent 2 bekerfinales net als ZW maar Gent daarnaast ook nog enkele halve finales. Gent is trouwens de beste bekerploeg van de afgelopen 10 jaar. Maar fantaseer gerust verder... Hoe er hier op dit forum ook maar iemand is die jou nog serieus neemt, dat snapt toch geen mens.. En dan begin jij je berichtje met "stop met die zever!" Je moet echt wel dringend je eigen raad gaan opvolgen!

Maar wel al jaren hopeloos proberen "meedoen voor de titel". Wij deden het gewoon, en we hadden hem nog verdiend ook.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #161 Gepost op: maart 11, 2014, 12:03:12 am »
Vandaag int onthaal geweest, om abo voor Po 1...enkel vakken A, D en E op de onderring zijn uitverkocht! In B en C nog plaats...de verkoop is stilgevallen, zei men...reclame maken, gastjes! Voor zover t iets uithaalt...en ook: Lokeren heeft met kaarten gestrooid bij sponsors, weet ik van vrienden die in St Niklaas wonen! Alle duurdere kaarten zijn er opgekocht, dit ter zijde...Cercle had er vorig jaar de helft mee, van het aantal waaraan wij nu zitten... ;)
Dat van Lokeren klopt.  Mijn nicht(het was een wonder dat ze wist wat voetbal was) woont in Sint Niklaas en gaat met 2 bussen 'leken' van het bedrijf waar ze werkt  naar de bekerfinale, allemaal gratis(gratis bus, gratis kaarten).

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #162 Gepost op: maart 11, 2014, 08:36:03 am »
Er is niets van reclame, er is geen enkele inspanning of informatie.  Bussen die te laat aanzetten, geen info waar nog plaats,  geen info wat er (bij winst) gedaan wordt te Waregem enz...  Mits iets beter op dat vlak raak je inderdaad die 21000 tickets kwijt.  Nu zullen er dat max. 18000 zijn.
Stopt nu gewoon eens met klagen dat uwen bus te laat vertrekt naar uw zin.
Zo'n zaken vragen de mensen normaal voor ze ergens inschrijven..

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #163 Gepost op: maart 11, 2014, 08:40:48 am »
Citaat
Han Solo
Vandaag naar de Heizel , filmke opnemen voor essevee !!!
All?, ze gaan dan toch wat reclame maken... Al vraag ik me af of het filmpje wel zal aanslaan.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #164 Gepost op: maart 11, 2014, 08:45:44 am »
All?, ze gaan dan toch wat reclame maken... Al vraag ik me af of het filmpje wel zal aanslaan.

mja,
hopelijk ist wa van niveau dees keer....

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #165 Gepost op: maart 11, 2014, 09:37:01 am »
Men opent de village om 15u...dan verwacht je toch dat men daar op inspeelt????????????? Dat vormt geen geheel, geen eendracht...je zou godverdorie toch verwachten dat men daar ten laatste om 15.30u samenkomt en dat er een feestje losbarst?? Maar neen, dat dorp, da's in de ogen van de supportersclubs een paar frituren en wat biertenten...meer niet! Weet ge, mijn schoonpa is een Moeskroen-supporter. In 2002 zat ik tussen de 10 000 Moeskroenfans (1-3 verloren tegen Club Brugge) op de Heizel, tribune 3 vak E. Wel, bij de aanschaf kreeg elke supporters een rood t-shirt (De Post was toen sponsor)...resultaat: 1 rode massa op tv! Bij ons: niks, nada, nul!!!! Ik keek enorm uit naar de "belevenis van de bekerfinale, het gebeuren"...nu kijk ik uit naar de match zelf, da's alles! Want voor de supportersfederatie/bestuur is dit blijkbaar een match als een ander...de spelers, die proberen er wat vuur in te krijgen. Maar het is pijnlijk, maar de waarheid: ik heb het gevoel dat ballroom, studio Essevee (akkoord, een voetbalclub moet het hebben van deze inkomsten...) h?t belangrijkste is! Of heel cru: "Als we de beker winnen, gaan er minder mensen komen naar de Play-Offs...".

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #166 Gepost op: maart 11, 2014, 01:38:21 pm »
Wat ook klote is, er is die dag ook provinciaal voetbal.
Wij probeerden met onze club de match te verzetten, maar daar wou de tegenstander niet van weten.
Niet dat wij met veel gingen afzakken naar Brussel (ik wel) maar er zou toch een 10 ? 20 personen gaan kijken zijn

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #167 Gepost op: maart 11, 2014, 01:59:43 pm »
Idd, heel spijtig dat er NIETS maar dan ook niets van initiatieven/acties zijn om de verkoop wat aan te zwengelen. Je zou toch denken dat ze ietwat creatief uit de hoek zouden komen om extra volk naar de Heizel te lokken. Je kan zoveel doen...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #168 Gepost op: maart 11, 2014, 02:11:09 pm »
Idd, heel spijtig dat er NIETS maar dan ook niets van initiatieven/acties zijn om de verkoop wat aan te zwengelen. Je zou toch denken dat ze ietwat creatief uit de hoek zouden komen om extra volk naar de Heizel te lokken. Je kan zoveel doen...
ik denk dat hun redenering is
we moeten niks doen 10.000 man is voor ons al voldoende...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #169 Gepost op: maart 11, 2014, 02:18:13 pm »
ik denk dat hun redenering is
we moeten niks doen 10.000 man is voor ons al voldoende...

Mochten ze hier in regio Kluisbergen/Mont-de-l'Enclus wat reclame maken denk ik dat ze toch weer een paar tientallen supporters meer hebben.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #170 Gepost op: maart 11, 2014, 02:38:56 pm »
Mochten ze hier in regio Kluisbergen/Mont-de-l'Enclus wat reclame maken denk ik dat ze toch weer een paar tientallen supporters meer hebben.
voor die tientallen gaan ze da ni doen e
nu doen ze niks en ze verkopen er ook e....

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #171 Gepost op: maart 11, 2014, 04:58:06 pm »
voor die tientallen gaan ze da ni doen e
nu doen ze niks en ze verkopen er ook e....
Dat zijn tientallen van hier, en die vertellen het verder, en die vertellen het dan ook verder,...
Zo kom je verder en verder.
Ik denk dat je in regio Henegouwen wel veel "klanten" kan aantrekken

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #172 Gepost op: maart 11, 2014, 05:18:08 pm »
Mochten ze hier in regio Kluisbergen/Mont-de-l'Enclus wat reclame maken denk ik dat ze toch weer een paar tientallen supporters meer hebben.

Interessante regio met veel Esseveesupps en -sympathisanten waar nog geen officieel supporterslokaal is. Eigenlijk wel jammer. Alleen al SC De Vlas telt meer dan 10 leden uit die streek.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #173 Gepost op: maart 11, 2014, 05:50:31 pm »
Interessante regio met veel Esseveesupps en -sympathisanten waar nog geen officieel supporterslokaal is. Eigenlijk wel jammer. Alleen al SC De Vlas telt meer dan 10 leden uit die streek.

Ja? Uit deze regio hier die aangesloten zijn bij een lokaal in Zulte?

Idd jammer dat hier geen officieel supporterslokaal is.
Zouden regelmatig toch een volle bus hebben denk ik. Hier zijn idd veel SV supporters en sympathisanten

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #174 Gepost op: maart 11, 2014, 07:39:39 pm »
Mochten ze hier in regio Kluisbergen/Mont-de-l'Enclus wat reclame maken denk ik dat ze toch weer een paar tientallen supporters meer hebben.


Misschien eens over klappen na de bekerfinale om een supportersclub op te richten?  Regio Tiegem-Kaster-Kerkhove en Kluisbergen om naar verplaatsingen te gaan? Ging er gene komen in Ronse?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #175 Gepost op: maart 11, 2014, 09:19:37 pm »
ze zouden (veel meer) reclame moeten maken in de regionale pers: advertentie van een half blad in het laatste nieuws, en het nieuwsblad op de regionale pagina's dat er nog tickets beschikbaar zijn ...


en dan nog een advertentie voor de po1 er ook nog bij ... kost wel iets maar zal mensen toch overtuigen misschien ?

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #176 Gepost op: maart 11, 2014, 09:32:47 pm »
ze zouden (veel meer) reclame moeten maken in de regionale pers: advertentie van een half blad in het laatste nieuws, en het nieuwsblad op de regionale pagina's dat er nog tickets beschikbaar zijn ...m


en dan nog een advertentie voor de po1 er ook nog bij ... kost wel iets maar zal mensen toch overtuigen misschien ?


Tmag toch beetje van 2 kanten komen h? zeg. Als je mee wil, weet je toch snel waar naartoe? We gaan hier toch geen 100en euro spenderen aan een reclame in de krant. Deel dan idd liever attributen uit aan zij die er wel zijn.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #177 Gepost op: maart 11, 2014, 10:17:11 pm »


Tmag toch beetje van 2 kanten komen h? zeg. Als je mee wil, weet je toch snel waar naartoe? We gaan hier toch geen 100en euro spenderen aan een reclame in de krant. Deel dan idd liever attributen uit aan zij die er wel zijn.

zoals schmink? ::)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #178 Gepost op: maart 11, 2014, 10:20:18 pm »

Tmag toch beetje van 2 kanten komen h? zeg. Als je mee wil, weet je toch snel waar naartoe? We gaan hier toch geen 100en euro spenderen aan een reclame in de krant. Deel dan idd liever attributen uit aan zij die er wel zijn.

Denk dat het uitdelen zich zal beperken tot schmink. Andere (kleine) attributen zullen we zelf moeten betalen, vrees ik...

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #179 Gepost op: maart 11, 2014, 10:30:13 pm »


Tmag toch beetje van 2 kanten komen h? zeg. Als je mee wil, weet je toch snel waar naartoe? We gaan hier toch geen 100en euro spenderen aan een reclame in de krant. Deel dan idd liever attributen uit aan zij die er wel zijn.
Honderden, zeg gerust duizenden euro's.