Auteur Topic: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0  (gelezen 79005 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #260 Gepost op: maart 17, 2014, 06:54:16 pm »
Lokeren supporter tegen mij: "krijgt gulder die vakken nie vol ofwa?"

 :-[
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #261 Gepost op: maart 17, 2014, 07:04:21 pm »
lokeren 300 bussen.Zonet eens gekeken op hun site.Ze krijgen daar ook een goodiebag m? vanalles in

Ongeloofelijk!  Door slechte aanpak van de com. cel zullen we in plaats van met 21000 slechts met Max 17000-18000 zijn.  Ook zal Lokeren sowieso meer gekleurde vakken bevatten met die goodie bags.  Wij moeten altijd met meer dan Lokeren zijn als je de aantallen in de competitie bekijkt tussen beide teams.  Volgens mij zullen de Lokeren fans ook allemaal op hetzelfde moment in dat dorp zitten.  Bij ons zetten alle bussen op andere uren aan. 

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #262 Gepost op: maart 17, 2014, 07:33:57 pm »
Gene paniek, tis nog een week e....


Zoals de Willy zei, we pakken de problemen pas aan als die zich stellen.
En ze pakken niks aan dus wa is dan het probleem???
Da wij ni tevreden zijn en nergens van weten?
Das dan wel ons probleem en ni da van hun e....

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #263 Gepost op: maart 17, 2014, 07:40:27 pm »
323 bussen van lokeren
Liberta per gli ultras!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #264 Gepost op: maart 17, 2014, 07:47:34 pm »
op het weer moeten we ni rekenen hoor ik net....
deju, mss daarom da ze ni veel reclame maken,
dat het essevee dorp toch uitgeregend ga zijn :)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #265 Gepost op: maart 17, 2014, 07:49:35 pm »
Op goed weer moeten we niet rekenen, 10 graden en regen. (VTM weerbericht..)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #266 Gepost op: maart 17, 2014, 07:57:58 pm »
Ongeloofelijk!  Door slechte aanpak van de com. cel zullen we in plaats van met 21000 slechts met Max 17000-18000 zijn.  Ook zal Lokeren sowieso meer gekleurde vakken bevatten met die goodie bags.  Wij moeten altijd met meer dan Lokeren zijn als je de aantallen in de competitie bekijkt tussen beide teams.  Volgens mij zullen de Lokeren fans ook allemaal op hetzelfde moment in dat dorp zitten.  Bij ons zetten alle bussen op andere uren aan.

Ochja veel zin heeft het niets dat wij er hier telkens zagen. Veranderen zal het toch niet doen.
Ontslag of zich ferm verbeteren.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #267 Gepost op: maart 17, 2014, 10:00:58 pm »
Ongeloofelijk!  Door slechte aanpak van de com. cel zullen we in plaats van met 21000 slechts met Max 17000-18000 zijn.  Ook zal Lokeren sowieso meer gekleurde vakken bevatten met die goodie bags.  Wij moeten altijd met meer dan Lokeren zijn als je de aantallen in de competitie bekijkt tussen beide teams.  Volgens mij zullen de Lokeren fans ook allemaal op hetzelfde moment in dat dorp zitten.  Bij ons zetten alle bussen op andere uren aan.
Je kan moeilijk alle bussen op hetzelfste tijdstip laten vertrekken, tzou schoon zijn op de autostrade..
SV TILL I DIE

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #268 Gepost op: maart 18, 2014, 06:49:20 am »
hln weer op hun best,opnieuw poging tot....

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #269 Gepost op: maart 18, 2014, 08:03:10 am »
Oei oei...

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-03-18/bossut-ik-ga-ervan-uit-dat-ik-tussen-de-palen-sta-zaterdag

Zulte Waregem-doelman S?bastien Bruzzese stond tijdens de voorbije vier rondes van de Cofidis Cup aan de aftrap. Toch lijkt het erop alsof coach Dury tijdens de bekerfinale toch zal kiezen voor Sammy Bossut. Die gaat er ook vanuit dat hij speelt zaterdag.
Zaterdag staat de bekerfinale op het programma. Zulte Waregem neemt het daarin op tegen Sporting Lokeren. Essevee-doelman Bossut wil starten. ?Ik ga ervan uit dat ik zaterdag tussen de palen sta?, vertelde Bossut aan Het Laatste Nieuws. 
?Er zijn op voorhand wel geen afspraken gemaakt. Pas twee uur voor elke match maakte Dury bekend wie er zou spelen. Het verwondert me dat de coach er nooit wat over gezegd heeft en eigenlijk had ik het liever gehad dat hij het wel had gedaan?, aldus Bossut.


Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #270 Gepost op: maart 18, 2014, 08:19:05 am »
Zou beter zwijgen en er met Dury over praten in plaats van het in de pers uit te spelen.

Laat hem maar op de bank Francky.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #271 Gepost op: maart 18, 2014, 08:28:01 am »
Who cares of we nu met 17000 of met 21000 zijn ?  Als we maar die beker pakken.  ;)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #272 Gepost op: maart 18, 2014, 08:42:18 am »
Oei oei...

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-03-18/bossut-ik-ga-ervan-uit-dat-ik-tussen-de-palen-sta-zaterdag

Zulte Waregem-doelman S?bastien Bruzzese stond tijdens de voorbije vier rondes van de Cofidis Cup aan de aftrap. Toch lijkt het erop alsof coach Dury tijdens de bekerfinale toch zal kiezen voor Sammy Bossut. Die gaat er ook vanuit dat hij speelt zaterdag.
Zaterdag staat de bekerfinale op het programma. Zulte Waregem neemt het daarin op tegen Sporting Lokeren. Essevee-doelman Bossut wil starten. ?Ik ga ervan uit dat ik zaterdag tussen de palen sta?, vertelde Bossut aan Het Laatste Nieuws. 
?Er zijn op voorhand wel geen afspraken gemaakt. Pas twee uur voor elke match maakte Dury bekend wie er zou spelen. Het verwondert me dat de coach er nooit wat over gezegd heeft en eigenlijk had ik het liever gehad dat hij het wel had gedaan?, aldus Bossut.

Hate to say I told you so :(

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #273 Gepost op: maart 18, 2014, 08:49:27 am »
Slim, heel slim....

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #274 Gepost op: maart 18, 2014, 09:53:40 am »
Triest. Bruzesse verdient tussen die palen te staan. Hij speelde uiteraard veel minder matchen dan Sammy dus is een vergelijking moeilijk,  maar in zijn wedstrijden vobd ik Seba beter
One Essevee!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #275 Gepost op: maart 18, 2014, 10:02:30 am »
Op goed weer moeten we niet rekenen, 10 graden en regen. (VTM weerbericht..)

Op sommige sites valt het nog mee.  Hopelijk wijzigt dit nog of zitten ze er naast.  Verdomme bijna 3 weken droog en bijna 16-17 graden en zon en dan juist op dien dag regen en koud.  No thanks.  Zou heel de sfeer naar de kloten helpen.  Gewoon geen regen en we zijn al vr? content.  Nu donderdag zou het zelf tot 20 graden kunnen worden.  Die dag zou beter verschuiven naar zaterdag.
« Laatst bewerkt op: maart 18, 2014, 10:04:09 am door essevee007 »

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #276 Gepost op: maart 18, 2014, 10:15:48 am »
Volgens de krant zouden er 16.500 tickets verkocht zijn.
zulte waregem moet maar 4000 tickets kopen en verdelen onder al de sponsers , zij moeten ze maar verdelen onder hun klanten en personeel.
De resterende 500 tickets kan je nog verkopen in het onthaal tot zaterdagmiddag voor de mensen 
die toch nog van gedacht veranderen.want veel meer gaan we er niet meer verkopen.!!!!
 
Willy Naesens  nodigd altijd 3000 mensen uit voor de ronde van vlaanderen
wel dat hij ze nu vraagt op de heizel.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #277 Gepost op: maart 18, 2014, 10:23:19 am »
Volgens de krant zouden er 16.500 tickets verkocht zijn.
zulte waregem moet maar 4000 tickets kopen en verdelen onder al de sponsers , zij moeten ze maar verdelen onder hun klanten en personeel.
De resterende 500 tickets kan je nog verkopen in het onthaal tot zaterdagmiddag voor de mensen 
die toch nog van gedacht veranderen.want veel meer gaan we er niet meer verkopen.!!!!
 
Willy Naesens  nodigd altijd 3000 mensen uit voor de ronde van vlaanderen
wel dat hij ze nu vraagt op de heizel.

Her en der al reacties op de weinige tickets aan essevee kant van fans van de andere clubs.  Triestig.  Waregem moet makkelijk meer tickets kunnen verkopen dan Lokeren en 8 jaar geleden.  Maar bon, als er een domme velokoerse is wordt er meer over gesproken en rond gedaan vanuit stad.  Hopelijk komen er op gelijk welke wijze minstens nog een 1000-1500 bij dat we aan het aantal zitten van Lokeren.

Bon, we hebben er toch al 1500 meer dan de vuilkarre destijds.  Om toch nog iets positiefs erover te zeggen.

Wat betreft na de match.  In de expo kan het al niet zijn, er is een feest aan de gang daar.  Ik lees dan wel iets op een facebookpagina dat er een openluchtfeest is in Zulte en met spelers?  Hopelijk is dit geen waar.  Dit moet altijd in Waregem zijn. 

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #278 Gepost op: maart 18, 2014, 10:35:15 am »

zulte waregem moet maar 4000 tickets kopen en verdelen onder al de sponsers , zij moeten ze maar verdelen onder hun klanten en personeel.

Tuurlijk dadde efkes 100 000 ? (nog altijd 4 000 000 oude BEF's)  uit de kassa halen om kaartjes uit te delen aan zoutzakken die niet eens ge?nteressseerd zijn in voetbal laat staan essevee !  Laat het uit ! Liever 15 000 gemotiveerde supporters die het uitschreeuwen gvd! En nog eens : dat stuk metaal met oren op het einde van de match : DAT TELT !!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [VB] Bekerfinale : Essevee - Lokeren
« Reactie #279 Gepost op: maart 18, 2014, 11:04:06 am »
als er minder tickets worden verkocht ligt het gewoon aan het feit dat we op dat vlak amateuristisch zijn....je kan daar gemakkelijk een echte hype van maken. soit, we weten hoe essevee op dat vlak scoort en ook op vlak van communicatie