Auteur Topic: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0  (gelezen 78988 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #500 Gepost op: maart 23, 2014, 12:26:45 am »
1-0 geindigd, spijtig , al hadden we natuurlijk ook pech : 2 x bal op de bal, maar de tweede helft hadden we toch wat meer kansen moeten maken.


ps voor de zatte supporters : blijf van de auto's af van de mede-supporters en begin niet met elkaar te vechten ...

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #501 Gepost op: maart 23, 2014, 12:59:42 am »
Bijzonder zwakke wedstrijd! En wat deden de lege plaatsen bij jullie pijn aan de ogen, zeg!

oej nog altijd gefrustreerd omdat wij raken waar jullie niet raken?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #502 Gepost op: maart 23, 2014, 01:01:05 am »
oej nog altijd gefrustreerd omdat wij raken waar jullie niet raken?

waarschijnlijk nog meer dat hun lokerse vrienden gewonnen hebben :)

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #503 Gepost op: maart 23, 2014, 01:20:44 am »
oej nog altijd gefrustreerd omdat wij raken waar jullie niet raken?
Nee hoor, want alles bij elkaar zijn we de laatste 8 jaar (sedert jullie in eerste zitten) verder geraakt dan jullie. Maar allez, ik ben ermee weg! Ga binnenkort eens zien in PO2, waar we waarschijnlijk voor meer volk zullen spelen dan jullie in PO1! Doei..

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #504 Gepost op: maart 23, 2014, 01:45:42 am »
Nee hoor, want alles bij elkaar zijn we de laatste 8 jaar (sedert jullie in eerste zitten) verder geraakt dan jullie. Maar allez, ik ben ermee weg! Ga binnenkort eens zien in PO2, waar we waarschijnlijk voor meer volk zullen spelen dan jullie in PO1! Doei..

Blaaskaak. Trouwens heel sympathiek, om jullie supporters,bovenop hun abo, nog te laten bij betalen, voor de komende matchen.

Geniet van jullie PO2-tijdverspilling, annex geldklopperij.


« Laatst bewerkt op: maart 23, 2014, 01:49:10 am door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #505 Gepost op: maart 23, 2014, 03:42:52 am »
Nee hoor, want alles bij elkaar zijn we de laatste 8 jaar (sedert jullie in eerste zitten) verder geraakt dan jullie. Maar allez, ik ben ermee weg! Ga binnenkort eens zien in PO2, waar we waarschijnlijk voor meer volk zullen spelen dan jullie in PO1! Doei..

Vooral niet vergeten zakdoekjes dicht bij de broek te houden en de pollekes tijdig insmeren met zalf he manneke..
Ge speelt 1 PO1 (met ne goe coach), ge speelt geen bekerfinale en hebt een serre van een stadion..

Normaal dat zoiets pijn doet dat een klein stadje jaar na jaar doorgroeit..

Oja, hopelijk kennen ze jullie nog in Rome.. Want in Wigan, Kazan, maribor, Moskou, Newcastle, Praag, hebben ze nog maar weinig van de buffalotjes gehoord..
Tenzij de boxen daar ook aanlagen :)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #506 Gepost op: maart 23, 2014, 08:50:24 am »
Waarom speelden wij in de kleuren van Lokeren (wit/geel)?

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #507 Gepost op: maart 23, 2014, 08:58:43 am »
Waarom speelden wij in de kleuren van Lokeren (wit/geel)?
keuze van de spelers blijkbaar.
stond ier ergens te lezen als ik me niet vergis

verliezen beker en titel door een pietegoal
verdomme toch

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #508 Gepost op: maart 23, 2014, 09:00:31 am »
WANNEBEKE verder geraakt?
wie ede daarvoor nodig gehad?
SPA? KBVB?

tis ook plezant in PO2
mo da wiste al e

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #509 Gepost op: maart 23, 2014, 09:15:43 am »
Waarom speelden wij in de kleuren van Lokeren (wit/geel)?
hier mag eens een deftige uitleg voor komen. speler mijn voeten, wij spelen in het rood!onze keeper toonde eens zijn zwakste punt: corners.
soit , op naar Genk! hopelijk valt die blessure van Leye mee.
schitterend dat nastampen van die ocmw frustr? hier, bij een bizarre overwinning van hun rivalen....

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.784
  • Essevee!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #510 Gepost op: maart 23, 2014, 09:25:37 am »
hier mag eens een deftige uitleg voor komen. speler mijn voeten, wij spelen in het rood!onze keeper toonde eens zijn zwakste punt: corners.
soit , op naar Genk! hopelijk valt die blessure van Leye mee.
schitterend dat nastampen van die ocmw frustr? hier, bij een bizarre overwinning van hun rivalen....
Idd, ma Bruzzese ging wel 2x in de voeten voor risico van zijn leven.m

We verliezen door een pietgoal, Lokeren wou iets meer winnen leek me, veeeel feller
in de duels.  Persoons moet ge als ref veel rapper geel geven ook, dan blijft zijn
gemekker er gezeur en gevraag naar kaarten en geschwalbe ni langer duren

forza essevee

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #511 Gepost op: maart 23, 2014, 10:06:22 am »
Spijtig dat we verloren hebben, maar het was een onvergetelijke dag. Zulke momenten moeten we koesteren! De sfeer was zalig!!

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #512 Gepost op: maart 23, 2014, 10:30:04 am »
Leye enkele weken gekwetst

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #513 Gepost op: maart 23, 2014, 10:37:56 am »
Kutmatch, zowel voor ons, Lokeren als voor de neutrale supporters.
1ste 20 min waren goed van ons, daarna niet veel meer gezien over de hele match.

Geen echte zwakkelingen, maar ook geen uitblinkers. Moet wel zeggen dat ik meer had verwacht van Hazard.

Sfeerloos stadion, buiten nen mexican wave of 10. Had precies het gevoel of het ons maar weinig kan schelen.
Fadi Glor probeerde, maar er kwam geen reactie van ons. Jammer!

Nu alles richting POI, maar wat dat zal brengen weet ik niet. Ofwel herpakken we ons, ofwel zitten we in een dip.
Komt nog eens de blessure van Leye bij ook.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #514 Gepost op: maart 23, 2014, 10:50:29 am »
It hurts.. Stomme goal, ik wist dat het enkel maar via corner of een vrije trap kon gebeuren..
Voor mij moeten Conte en Skullie altijd in die ploeg, creativiteit en knokken! Als je dan met Caceres den boel moet recht trekken wist ik al hoe laat het was...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #515 Gepost op: maart 23, 2014, 10:53:40 am »
It hurts.. Stomme goal, ik wist dat het enkel maar via corner of een vrije trap kon gebeuren..
Voor mij moeten Conte en Skullie altijd in die ploeg, creativiteit en knokken! Als je dan met Caceres den boel moet recht trekken wist ik al hoe laat het was...

Ik begreep ook niet waarom Cont? niet startte, maar na enkele minuten zag je toch wel waarom.
Als ze achterin niet meer weg konden gaven ze gewoon lange bal richting Sylla, die als enigste van ons een duel kan winnen tegen Maric en/of Scholz.
Speelde niet slecht.

Wat Skulason betreft, die had ik ook liever gezien, meer vechtlust dan N'diaye vind ik.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #516 Gepost op: maart 23, 2014, 10:58:59 am »
Nee hoor, want alles bij elkaar zijn we de laatste 8 jaar (sedert jullie in eerste zitten) verder geraakt dan jullie. Maar allez, ik ben ermee weg! Ga binnenkort eens zien in PO2, waar we waarschijnlijk voor meer volk zullen spelen dan jullie in PO1! Doei..

het zou maar erg zijn als wij meer supporters als jullie zouden hebben zeker , een stadion dat 2 x zo groot is , een stad  die 5 x zo groot is ... ga binnenkort eens zien een vriendenmatch van Barcelona, waar ze waarschijnlijk meer volk zullen zien spelen dan jullie in po2 ! doei ...

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #517 Gepost op: maart 23, 2014, 11:20:51 am »
Mijn buurman is ooit een oog kwijtgeraakt door een bommetje in zijn oog, dus als ge als strontzatte dommekloot nog eens een bommeke gooit, gelieve dan eerst uw beperkte hersencellen aan te spreken of er kinderen rond staan/wandelen vooraleer ge 10 euro knalwerk wegsmijt! Wat is hier de bedoeling in godsnaam van??? Sorry, te moeilijke vraag...bende lafaards!!

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #518 Gepost op: maart 23, 2014, 11:23:44 am »
Mijn buurman is ooit een oog kwijtgeraakt door een bommetje in zijn oog, dus als ge als strontzatte dommekloot nog eens een bommeke gooit, gelieve dan eerst uw beperkte hersencellen aan te spreken of er kinderen rond staan/wandelen vooraleer ge 10 euro knalwerk wegsmijt! Wat is hier de bedoeling in godsnaam van??? Sorry, te moeilijke vraag...bende lafaards!!

Idd, gooi het op het veld, niet in de tribune...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #519 Gepost op: maart 23, 2014, 11:26:48 am »
Mijn buurman is ooit een oog kwijtgeraakt door een bommetje in zijn oog, dus als ge als strontzatte dommekloot nog eens een bommeke gooit, gelieve dan eerst uw beperkte hersencellen aan te spreken of er kinderen rond staan/wandelen vooraleer ge 10 euro knalwerk wegsmijt! Wat is hier de bedoeling in godsnaam van??? Sorry, te moeilijke vraag...bende lafaards!!

Dat zijn van die mannen die voor den eerste keer komen kijken en denken er een "feest" van te maken.
Buiten onze 8000/9000 trouwe supporters zijn er inderdaad zulke pummels.