Auteur Topic: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0  (gelezen 78987 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #520 Gepost op: maart 23, 2014, 11:45:05 am »
Jammer maar helaas. Hopelijk laten ze de kopjes nu niet hangen en strijden ze nog mee in de play offs

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #521 Gepost op: maart 23, 2014, 11:47:49 am »
Mijn buurman is ooit een oog kwijtgeraakt door een bommetje in zijn oog, dus als ge als strontzatte dommekloot nog eens een bommeke gooit, gelieve dan eerst uw beperkte hersencellen aan te spreken of er kinderen rond staan/wandelen vooraleer ge 10 euro knalwerk wegsmijt! Wat is hier de bedoeling in godsnaam van??? Sorry, te moeilijke vraag...bende lafaards!!
Idd, totaal onverantwoord! Die bommetjes zijn gevaarlijk spul! Veel gasten beseffen dat echter jammer genoeg niet...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #522 Gepost op: maart 23, 2014, 11:53:09 am »
Kutmatch, zowel voor ons, Lokeren als voor de neutrale supporters.
1ste 20 min waren goed van ons, daarna niet veel meer gezien over de hele match.

Geen echte zwakkelingen, maar ook geen uitblinkers. Moet wel zeggen dat ik meer had verwacht van Hazard.

Sfeerloos stadion, buiten nen mexican wave of 10. Had precies het gevoel of het ons maar weinig kan schelen.
Fadi Glor probeerde, maar er kwam geen reactie van ons. Jammer!

Nu alles richting POI, maar wat dat zal brengen weet ik niet. Ofwel herpakken we ons, ofwel zitten we in een dip.
Komt nog eens de blessure van Leye bij ook.

Dat het een kutmatch ging worden, dat was bijna een zekerheid.
Twee dezelfde type ploegen en trainers, uit de organisatie en weinig weggeven achteraan, is al enkele jaren hetzelfde liedje.
Het ergste van al is dat we weer genaaid worden op een hoekschop, ook dat is al jaren niet anders tegen hen, maar blijkbaar snappen sommigen dat nog altijd niet.

Heb ook de indruk dat Dury de laatste tijd met een ei in zijn broek zit, aanvallend trekt het op niet veel meer vergeleken met vorig jaar en begin van het seizoen.

Thuis tegen Lokeren en tegen Club werd er pas echt aangevallen als we achter stonden, op Gent welgeteld 1 of 2 kansen gehad, en gisteren werd het ook pas druk voor het Lokerse doel als we weer op achterstand stonden.
In de competitie liep het nog 'goed' af, maar het was te verwachten dat dat liedje ook niet ging blijven duren..

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #523 Gepost op: maart 23, 2014, 12:26:01 pm »
Alweer genekt door een stomme flutgoal  >:(
T'is naar het beeld van ons seizoen,wij moeten,bij wijze van spreken,12 zuivere kansen hebben om te scoren,en de eerste flutpoging van de tegenstander is prijs...Ben er nog niet goed van.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #524 Gepost op: maart 23, 2014, 12:48:53 pm »
SV TILL I DIE

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #525 Gepost op: maart 23, 2014, 01:22:22 pm »
Voorbode van het verlies in het bekermagazine? Wij staan bij verliezend finalist bij de pagina van de finales van laatste 15 jaar ofzo
Liberta per gli ultras!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #526 Gepost op: maart 23, 2014, 01:24:42 pm »
Vorig jaar de titel verliezen door een afgeweken bal en nu door een goal met de schouder van Scholz die er begot niet van wist EN dat nadat we 2x de paal raken pff.. tmag nie zijn precies

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #527 Gepost op: maart 23, 2014, 01:32:23 pm »
dury wilde perse met leye en naessens spelen ,dan kom je dat tegen .
caceras en pourie worden opgeofferd voor 2 spelers die 7 en 2 maanden niet hebben gespeeld

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #528 Gepost op: maart 23, 2014, 01:36:37 pm »
Caceres is niets waard in vergelijking met die gasten, Pouri? zal het aan zijn eigen te danken hebben, ni neuten hierover!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #529 Gepost op: maart 23, 2014, 01:50:27 pm »
Hazard mag dringend eens werken aan zijn hoekschoppen ook! Ofwel gewoon Kums laten trappen..
SV TILL I DIE

Offline Amigo

  • Leden
  • Berichten: 69
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #530 Gepost op: maart 23, 2014, 01:55:28 pm »
Het kon in de eerste helft alle kanten uit, scoort Leye de ??n nul dan zou ik het nog eens willen zien !!!
Het was weer eens een tactisch steekspel tussen de twee ( in mijn ogen ) de meest slimme trainers in Belgie !!! Schitterende ambiance in het stadion een finale waardig !
Wat me wel tegen de borst stoot dat de Essevee vakken leeg waren bij de uitreiking van de beker, als supporter moet ge ook groot zijn bij verlies !!
ooit maakte ik op Wembley de cup final mee, de underdog won, en iedereen bleef zitten voor de ereronde van de winnaar, gisteren waren die Essevee vakken al leeg !!
We hebben de naam van BOEREN awel ik vond het gisteren BOERS, Wees ook groots bij verlies !!
De jongens mogen met opgeheven hoofd terug kijken op de finale !!
Op naar de play ofs ze gaan nog van Essevee verschieten, mijn gedacht !!

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #531 Gepost op: maart 23, 2014, 02:01:16 pm »
Over de opstelling kan je altijd discussi?ren. Dury kent de spelers beter dan wie ook; vandaar mijn akkoord over de startopstelling (alhoewel dat ik liever Skulason had zien beginnen).
Het grote probleem gisteren was dat de ploeg zijn niveau van tegen Club Brugge niet heeft kunnen halen. De spelers waarvan men verwachtte dat zij gisteren het voortouw zouden nemen, zaten totaal niet in de match (Hazard, Defauw). Alleen Kums en Leye waren outstanding, de rest speelde gewoon op hun niveau, maar ook niet meer.
Maar goed voor hetzelfde geld hadden wij de beker, want Lokeren deed niet de minste poging om er een goede pot voetbal van te maken. Tot aan de goal hadden zij er eigenlijk nog niets van gebakken. En de fase van de mogelijke strafschop voor ons zou ik ook nog wel eens willen herzien...
Wat mij wel opviel (ook tegen Club) is ons schrijnend gebrek van kopduelkracht in het middenveld en vooraan (de gewonnen kopduel waren ook gisteren op ??n hand te tellen). Naar de toekomst toe, willen wij blijven meedraaien in de top 6, zal er qua spelersrekrutering toch gestalte moeten bijkomen...

Nu volop concentreren op PO1, wij hebben niets te verliezen; al zou een Europees ticket terug zeer mooi zijn. Hopelijk kunnen de spelers vlug terug de draad opnemen en kunnen diegenen waarvan wij een surplus verwachten dat ook waarmaken! Hopelijk valt de blessure van Leye mee, hij kan voor ons in PO1 een sleutelrol spelen!   
En het is zover: voetbalkrant
Mbaye Leye moest gisteren in de bekerfinale geblesseerd naar de kant. Een hamstringblessure zou de spits enkele weken aan de kant houden.

De Senegalees was dit seizoen al maanden buiten strijd met een zware knieblessure, maar nu gaat het dus om een andere kwetsuur. De speler liet zelf via Twitter weten dat een hamstringblessure hem enkele weken zal kosten.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-03-23/zulte-waregem-enkele-weken-zonder-leye#ixzz2wn4F40oR


Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #532 Gepost op: maart 23, 2014, 02:26:45 pm »
Mijn buurman is ooit een oog kwijtgeraakt door een bommetje in zijn oog, dus als ge als strontzatte dommekloot nog eens een bommeke gooit, gelieve dan eerst uw beperkte hersencellen aan te spreken of er kinderen rond staan/wandelen vooraleer ge 10 euro knalwerk wegsmijt! Wat is hier de bedoeling in godsnaam van??? Sorry, te moeilijke vraag...bende lafaards!!

Mijn broer, ook al doet het er niet toe wie, heeft ook zo een bom recht tegen zijn broek gekregen dat door de ontploffing een gat maakte en een brandwond op zijn bil... Ik ben ook zeker dat het van die pret- en aandachtszoekers zijn

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #533 Gepost op: maart 23, 2014, 02:32:14 pm »
Het kon in de eerste helft alle kanten uit, scoort Leye de ??n nul dan zou ik het nog eens willen zien !!!
Het was weer eens een tactisch steekspel tussen de twee ( in mijn ogen ) de meest slimme trainers in Belgie !!! Schitterende ambiance in het stadion een finale waardig !
Wat me wel tegen de borst stoot dat de Essevee vakken leeg waren bij de uitreiking van de beker, als supporter moet ge ook groot zijn bij verlies !!
ooit maakte ik op Wembley de cup final mee, de underdog won, en iedereen bleef zitten voor de ereronde van de winnaar, gisteren waren die Essevee vakken al leeg !!
We hebben de naam van BOEREN awel ik vond het gisteren BOERS, Wees ook groots bij verlies !!
De jongens mogen met opgeheven hoofd terug kijken op de finale !!
Op naar de play ofs ze gaan nog van Essevee verschieten, mijn gedacht !!

Zeg dat tegen de buschauffeur, 3/4e u na de match vertrekken bij verlies, was 5 min later, en begonnen ze al te zagen... had niets van de cerrmonie gezien

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #534 Gepost op: maart 23, 2014, 02:35:59 pm »
Zeg dat tegen de buschauffeur, 3/4e u na de match vertrekken bij verlies, was 5 min later, en begonnen ze al te zagen... had niets van de cerrmonie gezien

bij mijn weten moet de bezoekende ploeg eerst buiten zijn voor m'n iets mag uitreiken. maar moest je meegeweest zijn naar anderlecht kampioenenmatch dan had je dat wel gezien als echte supporter?  ik was er alvast

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #535 Gepost op: maart 23, 2014, 02:48:31 pm »
Ook iets gehoord dat de busregeling op niks trok door de supportersfederatie en dat GT zijn C4 eeft gekregen?
SV TILL I DIE

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #536 Gepost op: maart 23, 2014, 02:58:48 pm »
bij mijn weten moet de bezoekende ploeg eerst buiten zijn voor m'n iets mag uitreiken. maar moest je meegeweest zijn naar anderlecht kampioenenmatch dan had je dat wel gezien als echte supporter?  ik was er alvast

Ah, ja, enkel degenen die in Anderlecht waren zijn 'echte supporters'..  ::)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #537 Gepost op: maart 23, 2014, 03:35:20 pm »
Alweer genekt door een stomme flutgoal  >:(
T'is naar het beeld van ons seizoen,wij moeten,bij wijze van spreken,12 zuivere kansen hebben om te scoren,en de eerste flutpoging van de tegenstander is prijs...Ben er nog niet goed van.
Net zoals in de titelmatch genekt door een strontgoal!  Wat een ontgoocheling.  Wij treffen 2x paal.  En als het verlies nog niet genoeg was zijn we nog eens Leye kwijt voor een paar weken.  Verdomme!  Had graag tenminste toch een doelpunt gemaakt om eens ons legioen te zien ontploffen en te horen zingen.  Het deed pijn gisteren bij het eindsignaal.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #538 Gepost op: maart 23, 2014, 04:00:01 pm »
Ah, ja, enkel degenen die in Anderlecht waren zijn 'echte supporters'..  ::)

Haha, ik ga bijna iedere match ben niet in anderlecht geraakt omdat ik telaat was en ik ken meerdere mensen die geweest zijn die zelf geen abo hebben

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #539 Gepost op: maart 23, 2014, 04:19:56 pm »
Totaaaal off topic! In RSCA was er 675 man van Essevee, moet ik me dan, als 10-jaar lange abonnee schuldig voelen??? Man, toch! Zevert ne keer niet! Busregeling was idd een ramp...maar is GT dan het zwart schaap? Makkelijk om op hem te schieten! Ik heb het al aangehaald, er is nood aan communicatie! Het kan gewoonweg niet dat je in het tijdperk van internet, facebook, ... zo weinig communiceert. Alle fanclubs zouden een gemeenschappelijk platform (vb het gedeelte "supportersclubs" op dit forum) moeten hebben waarop ze alles posten (met een verwijzing hiernaartoe op essevee.be en de facebookpagina's van de club) omtrent busregelingen, aantal vrije plaatsen, etc etc...weet je: ik belde dondernamiddag naar de club om te informeren hoeveel tickets de deur uit waren. Ik kreeg "iemand" aan de lijn en die wist totaal van niks..."Bel morgenvoormiddag maar eens terug", dat was het enige! GT afschepen is makkelijk, maar .... wie doet in godsnaam beter? Kritiek geven mag, maar bied dan aub iets beters aan!