Auteur Topic: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0  (gelezen 79004 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #540 Gepost op: maart 23, 2014, 04:31:47 pm »
tjah....ik vond het geen mooie en vooral saaie match.Alle twee niet goed en de minst goede(in mijn ogen )wint dan met een flutgoal.Ik vond persoonlijk dat de ambiance niet zo denderend was maar dit kwam dr de match denk ik en misschien zat ik in een verkeerd vak,nl de K.
Some times you win and some times you loose...

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #541 Gepost op: maart 23, 2014, 04:50:36 pm »
Ook iets gehoord dat de busregeling op niks trok door de supportersfederatie en dat GT zijn C4 eeft gekregen?

zou mij sterk verwonderen! wat die man klaar speelde in de laatste weken. petje af!
South Lane Crew.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #542 Gepost op: maart 23, 2014, 07:33:47 pm »
ik dacht dat abc voor de sfeergroep was.
Als ge dan allemaal verspreid over alle vakken zit dan komt zingen totaal niet over.
Welke tifo was er eigenlijk voorzien?  Die vlagjes was goed gevonden maar geel valt nu eenmaal
meer op

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #543 Gepost op: maart 23, 2014, 08:07:50 pm »
Grappig wat zich nu weer in die media afspeelt.

Maes zogezegd absolute toptrainer.
Volgens Eddy Demarez zou Dury ook tactisch afgetroefd zijn door Peter Maes. Eddy wie?
Dikke bullshit allemaal.

Dat Lokeren is er gisteren gewoon niet aan te pas gekomen. Niet dat Zulte Waregem zo veel waard was, maar waren toch lichtjes beter dan Lokeren dat 2 kl*tzakjes als Persoons en Overmeire op hun CVM lopen hebben. Wat zijn d?t 2 irritante spelers zeg. Heet dan zogezegd 'ervaring'. Ik noem dat fouten maken en ambetant doen omdat ze niet meekunnen.

Als Sylla en/of Leye hun kans binnentrappen, is van dat hele Lokeren geen sprake vandaag.

Verloren door een pietegolle. Meer niet.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #544 Gepost op: maart 23, 2014, 08:20:19 pm »
Grappig wat zich nu weer in die media afspeelt.

Maes zogezegd absolute toptrainer.
Volgens Eddy Demarez zou Dury ook tactisch afgetroefd zijn door Peter Maes. Eddy wie?
Dikke bullshit allemaal.

Dat Lokeren is er gisteren gewoon niet aan te pas gekomen. Niet dat Zulte Waregem zo veel waard was, maar waren toch lichtjes beter dan Lokeren dat 2 kl*tzakjes als Persoons en Overmeire op hun CVM lopen hebben. Wat zijn d?t 2 irritante spelers zeg. Heet dan zogezegd 'ervaring'. Ik noem dat fouten maken en ambetant doen omdat ze niet meekunnen.

Als Sylla en/of Leye hun kans binnentrappen, is van dat hele Lokeren geen sprake vandaag.

Verloren door een pietegolle. Meer niet.

TEgen een Hazard in vorm hebben die na 20 min alle 2 geel en zouden we het makkelijker hebben omdat ze zich wat moeten inhouden.

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #545 Gepost op: maart 23, 2014, 08:37:30 pm »
Net zoals in de titelmatch genekt door een strontgoal!  Wat een ontgoocheling.  Wij treffen 2x paal.  En als het verlies nog niet genoeg was zijn we nog eens Leye kwijt voor een paar weken.  Verdomme!  Had graag tenminste toch een doelpunt gemaakt om eens ons legioen te zien ontploffen en te horen zingen.  Het deed pijn gisteren bij het eindsignaal.
Van een legioen heb ik niets gemerkt, wel van de vele lege plaatsen bij jullie. Dat vooral deed pijn.. aan de ogen!

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #546 Gepost op: maart 23, 2014, 08:44:00 pm »
Van een legioen heb ik niets gemerkt, wel van de vele lege plaatsen bij jullie. Dat vooral deed pijn.. aan de ogen!
Hahaha ier is em weer . Zeide den overstap aan het overwegen naar ne leuke ploeg , zeide de slappe orestzties van de laatste jaren  beu ? De lege plaatsen in de halve finale tegen ons deden veel meer pijn aan de ogen . Maar ik snap u frustratie wel . Geen bekerfinale , geen po1 , ...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #547 Gepost op: maart 23, 2014, 08:45:33 pm »
Van een legioen heb ik niets gemerkt, wel van de vele lege plaatsen bij jullie. Dat vooral deed pijn.. aan de ogen!

al wie nie springt ... die is een Buffalo , ga je nu werkelijk blijven zeiken over die lege zitjes ? wij hadden 22 000 zitjes gekregen, waarvan 17 000 bezet ,  en ja die 5000 lege achter de goal waren spijtig , maar het is nu eenmaal zo . die 17 000 ,  dat zijn er 7 000 man meer dan in ons eigen stadion . jullie gaan met 20 000 man naar brussel, dat zijn er evenveel dan in jullie stadion . maar wel uit een stad die 5 keer groter is als de onze.

het moet toch steken he, het succes van en lokeren en zulte waregem , en de "grootstad" daartussen blijft met lege handen achter :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #548 Gepost op: maart 23, 2014, 08:46:33 pm »
Van een legioen heb ik niets gemerkt, wel van de vele lege plaatsen bij jullie. Dat vooral deed pijn.. aan de ogen!

en inderdaad bij jullie een halfleeg stadion voor de halve finale, verloren tegen ... ons , en dan in een vol stadion in de competitie verloren tegen ... ons .

Vincent

  • Gast
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #549 Gepost op: maart 23, 2014, 09:09:21 pm »
zou mij sterk verwonderen! wat die man klaar speelde in de laatste weken. petje af!

Ik was niet van plan hier iets over op het forum te posten maar nu kan ik het toch niet laten: ik kan je verzekeren dat als je met hem tegenkomt wat ik ben tegengekomen, dat je dan dat petje snel weer opzet. 'Inzet' is ??n ding, respectvol en correct omgaan met iedere supporter iets anders. En ja, bij het onthaal weten ze waarover het gaat.

En dan back on topic, ik kan me alleen maar aansluiten bij wat al een paar keer aangehaald is: spijtig dat de match geori?nteerd en uiteindelijk beslist wordt door zo'n pietgoal. We wisten vooraf dat details het verschil gingen maken en jammer genoeg zijn ze in ons nadeel uitgedraaid ...

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #550 Gepost op: maart 23, 2014, 10:38:29 pm »
zou mij sterk verwonderen! wat die man klaar speelde in de laatste weken. petje af!

Mja gij zijt ook zo iemand die niets slecht kan zeggen over de supportersfederatie, de communicatie en 't bestuur van essevee. Ne gatlekker dus. Graag een objectieve mening hieromtrent!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #551 Gepost op: maart 23, 2014, 11:48:37 pm »
De sfeer gisteren was toch echt fantastisch? Zowel in het esseveedorp als in het stadion was het echt ambiance. Ja, de sfeermakers zaten wat verspreid, maar je kan het ook zo zien: in zeer veel vakken zat de sfeer er goed in, en niet enkel in A B en C. Qua sfeer was deze bekerfinale pure reclame voor de Beker van Belgi?. Qua voetbal iets minder, maar ik vond toch dat er 2 goeie ploegen op het veld stonden. De angst voor een tegendoelpunt was weliswaar duidelijk, maar toch zag ik een leuke match. We hadden enkele zeer goeie kansen, maar hebben uiteindelijk zeer veel pech gehad. Dat is voetbal. Ik vond het alleszins een onvergetelijke dag! Gewoon rondkijken in het stadion was puur kippenvel.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #552 Gepost op: maart 24, 2014, 12:15:24 am »
De sfeer gisteren was toch echt fantastisch? Zowel in het esseveedorp als in het stadion was het echt ambiance. Ja, de sfeermakers zaten wat verspreid, maar je kan het ook zo zien: in zeer veel vakken zat de sfeer er goed in, en niet enkel in A B en C. Qua sfeer was deze bekerfinale pure reclame voor de Beker van Belgi?. Qua voetbal iets minder, maar ik vond toch dat er 2 goeie ploegen op het veld stonden. De angst voor een tegendoelpunt was weliswaar duidelijk, maar toch zag ik een leuke match. We hadden enkele zeer goeie kansen, maar hebben uiteindelijk zeer veel pech gehad. Dat is voetbal. Ik vond het alleszins een onvergetelijke dag! Gewoon rondkijken in het stadion was puur kippenvel.
klopt, was onvergetelijk maar als de roepers wat samen gezeten hadden zou er meer lijn ingezeten
hebben.  Ne forza essevee..... zou dan mss overgekomen zijn....

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #553 Gepost op: maart 24, 2014, 01:28:04 am »
It hurts.. Stomme goal, ik wist dat het enkel maar via corner of een vrije trap kon gebeuren..
Voor mij moeten Conte en Skullie altijd in die ploeg, creativiteit en knokken! Als je dan met Caceres den boel moet recht trekken wist ik al hoe laat het was...

2

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #554 Gepost op: maart 24, 2014, 03:14:38 am »
keuze van de spelers blijkbaar.
gisteren vernomen dat dit complete onzin is dat de spelers in witte uitrusting wilden spelen.
Het is de bond die dit heeft beslist!
En dit terwijl wij 2 maal tegen lokeren aantraden in ons gewoon rood.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #555 Gepost op: maart 24, 2014, 07:51:18 am »
Van een legioen heb ik niets gemerkt, wel van de vele lege plaatsen bij jullie. Dat vooral deed pijn.. aan de ogen!

Oh god onze frustro is hier terug van haha gent ze. 17500 verkochte tickets waren er weg, ja dat zijn 3500 lege plaatsen.  So what? Dat is een deftig aantal.  Onze buren met hen dubbel zo grote stad hadden er slechts 15000 mee. De halve finale tegen jullie in jullie tempel lokte slechts 8000 fans waaronder nog eens 900 van waregem inclusief. Wat een schande was me dat voor een match die heel belangrijk was voor jullie op dat moment?  Veel succes in playoff 2!
« Laatst bewerkt op: maart 24, 2014, 08:06:05 am door essevee007 »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #556 Gepost op: maart 24, 2014, 08:44:40 am »
Overigens werd in het stadion op scherm gezegd dat er meer dan 38000 tickets verkocht waren. Aangezien Lokeren er maar 19.000 had, wil dat dus zeggen dat wij er ook 19.000 verkocht hebben.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.715
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #557 Gepost op: maart 24, 2014, 09:23:12 am »
Overigens werd in het stadion op scherm gezegd dat er meer dan 38000 tickets verkocht waren. Aangezien Lokeren er maar 19.000 had, wil dat dus zeggen dat wij er ook 19.000 verkocht hebben.
Kan absoluut niet als je onze vakken zag, er waren er van ons zeker geen 19000.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #558 Gepost op: maart 24, 2014, 09:55:08 am »
Vond Bruzesse nog sterk, viel alleszinds niets te verwijten. Achterin ook degelijk. Leye jammer genoeg niet helemaal fit en nu nog blessure, heel jammer. Sylla speelde goed maar soms was het toch ook net niet goed genoeg bij hem op mogelijks beslissende momenten. Kums goed, N'Diaye degelijk. Hazard redelijk onzichtbaar idd. Naessens zwak, sorry maar echt wel zwak. Wat ik niet versta is dat Caceres na 3-4 weken zonder minuten (als ik mij niet vergis toch) dan plots speelt in de bekerfinale terwijl Olinga vorige week in een halfuurtje knappe dingen liet zien. Dat vond ik echt een heel vreemde beslissing.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Bekerfinale : Lokeren - Essevee 1-0
« Reactie #559 Gepost op: maart 24, 2014, 09:57:05 am »
Overigens werd in het stadion op scherm gezegd dat er meer dan 38000 tickets verkocht waren. Aangezien Lokeren er maar 19.000 had, wil dat dus zeggen dat wij er ook 19.000 verkocht hebben.

vips en genodigden van de bond. Zie oa. De wilmotsen en eden hazards die als 'neutralen' aanwezig waren. Een goeie 2000 man normaal.  ;)