Auteur Topic: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017  (gelezen 81345 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #40 Gepost op: september 22, 2016, 09:31:25 am »
Beter konden we niet treffen...misschien niet! Maar thuis spelen was veel beter geweest! Nu, ik verwacht ook niks meer dan kwalificatie! Dan zit je al met heen -en terugmatchen. Echt een B-ploeg stellen we niet op, en deze ploeg is ook sterker dan vorig jaar. Vergeet niet dat we Kapellen de ganse match echt wel onder de knie legden...Het belangrijkste in deze fase is kwalificatie, geen blessures en een minimum aan energie (het niet-spelen van verlengingen) is dan ook belangrijk... figuren als Koenie 69 zijn hier in de verste verten niet meer te bespeuren, als het goed gaat...stemt tot nadenken (hoewel ik daar absoluut geen energie wil/zal insteken)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #41 Gepost op: september 22, 2016, 09:45:53 am »
Het Laatste Nieuws & Het Nieuwsblad 22-09-2016
Via Joost M


Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #42 Gepost op: september 22, 2016, 09:54:42 am »
Beter konden we niet treffen...misschien niet! Maar thuis spelen was veel beter geweest! Nu, ik verwacht ook niks meer dan kwalificatie! Dan zit je al met heen -en terugmatchen. Echt een B-ploeg stellen we niet op, en deze ploeg is ook sterker dan vorig jaar. Vergeet niet dat we Kapellen de ganse match echt wel onder de knie legden...Het belangrijkste in deze fase is kwalificatie, geen blessures en een minimum aan energie (het niet-spelen van verlengingen) is dan ook belangrijk... figuren als Koenie 69 zijn hier in de verste verten niet meer te bespeuren, als het goed gaat...stemt tot nadenken (hoewel ik daar absoluut geen energie wil/zal insteken)

Kwartfinale is ook nog enkel als ik mij niet vergis. Sinds vorig jaar is het pas heen en terug vanaf de halve finales.
Gisteren was een typische bekermatch vond ik. We gaven amper iets weg, maar we vergeten het af te maken. Het spel was matig, te traag in de opbouw en Cappellen die goed terugplooide en weinig ruimte weggaven.
Coopman was er ongelukkig in zijn acties, met veel slordigheden.
Gebuisd over de hele lijn: Verboom en Brebels. Brebels bevestigt eigenlijk gewoon dat hij te kort komt voor eerste ploeg. En dan Verboom tja, die blijft maar dieper zakken heb ik de indruk.


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #43 Gepost op: september 22, 2016, 10:05:30 am »
Beter konden we niet treffen...misschien niet! Maar thuis spelen was veel beter geweest! Nu, ik verwacht ook niks meer dan kwalificatie! Dan zit je al met heen -en terugmatchen. Echt een B-ploeg stellen we niet op, en deze ploeg is ook sterker dan vorig jaar. Vergeet niet dat we Kapellen de ganse match echt wel onder de knie legden...Het belangrijkste in deze fase is kwalificatie, geen blessures en een minimum aan energie (het niet-spelen van verlengingen) is dan ook belangrijk... figuren als Koenie 69 zijn hier in de verste verten niet meer te bespeuren, als het goed gaat...stemt tot nadenken (hoewel ik daar absoluut geen energie wil/zal insteken)

Misschien een topic openen "Koenie vermist"? Ik maak me zorgen.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #44 Gepost op: september 22, 2016, 10:13:23 am »
Misschien een topic openen "Koenie vermist"? Ik maak me zorgen.

"Vermist" !  Neenee "Cordon" !

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #45 Gepost op: september 22, 2016, 10:20:37 am »
Laatste, zoals altijd positieve, bijdrage kwam eind augustus na de verliespartij in Genk...

Citaat
tis altijd hetzelfde liedje ,als we niet achter staan is het constant tijd winnen(bossut) en paskes achteruit. en dury vervangt meestal als het te laat is.




#prayforkoenie #jesuiskoenie #helpzoekennaarkoenie

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #46 Gepost op: september 22, 2016, 10:21:30 am »
Misschien een topic openen "Koenie vermist"? Ik maak me zorgen.
Tja, het moet steken bij die jongen nu het zo goed gaat.. O wee als we zaterdag niet winnen.. :-)
Hopelijk heeft hij geen overdosis prozac geslikt.
« Laatst bewerkt op: september 22, 2016, 10:28:56 am door poerkes »

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #47 Gepost op: september 22, 2016, 10:33:37 am »
Zulte Waregem bewijst toch ook wel dat de trainer echt niet zo cruciaal is voor de resultaten van een club.

Onder Dury zijn we vice kampioen geworden, seizoenen gehad waarbij de degradatiezone nooit veraf was om vervolgens dit seizoen weer top of the league te starten.

Anderzijds staan beleidsmakers vaak uit de wind, remember Patrick Vanoppen die in de laatste jaren van Beerschot 5 of 6 trainers versleet om vervolgens in vereffening te gaan?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #48 Gepost op: september 22, 2016, 10:41:39 am »
Zulte Waregem bewijst toch ook wel dat de trainer echt niet zo cruciaal is voor de resultaten van een club.

Onder Dury zijn we vice kampioen geworden, seizoenen gehad waarbij de degradatiezone nooit veraf was om vervolgens dit seizoen weer top of the league te starten.

Anderzijds staan beleidsmakers vaak uit de wind, remember Patrick Vanoppen die in de laatste jaren van Beerschot 5 of 6 trainers versleet om vervolgens in vereffening te gaan?

De jaren zonder Dury waren ook wel niet echt super rooskleurig.

Maar idd we hebben met Dury ook ups en downs gehad. Het grote pluspunt echter is dat er wel stabiliteit is in de ploeg met iemand als Dury. Je weet wat je gaat verwachten en je kan rustig bouwen. Na een ramp seizoen 2 jaar geleden zijn ze beginnen kijken en bouwen aan een ploeg zonder veel geld uit te geven waarmee ze konden competitief zijn.
Is er toen het 2 jaar geleden zo slecht ging geroepen dat Dury buiten moest? Nee (buiten 10 man en een paardekop), want iedereen zag dat iedere andere trainer dezelfde problemen zou hebben en dat er vertrouwen moest zijn.
Dury is volgens mij ook niet de wondertrainer die sommigen denken, maar wel de juiste man op de juiste plaats hier. Steek hem bij Anderlecht en ik ben er zeker van dat hij het daar geen 2 jaar zou volhouden.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #49 Gepost op: september 22, 2016, 10:41:44 am »
Zulte Waregem bewijst toch ook wel dat de trainer echt niet zo cruciaal is voor de resultaten van een club.

Onder Dury zijn we vice kampioen geworden, seizoenen gehad waarbij de degradatiezone nooit veraf was om vervolgens dit seizoen weer top of the league te starten.

Anderzijds staan beleidsmakers vaak uit de wind, remember Patrick Vanoppen die in de laatste jaren van Beerschot 5 of 6 trainers versleet om vervolgens in vereffening te gaan?

Zoveel seizoenen hebben we niet gehad hoor dat de degradatiezone niet veraf was.
Onder Dury 1 toen er werd gestart met 6 op 33 maar voor de rest...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #50 Gepost op: september 22, 2016, 10:51:11 am »
Het belang van Dury in het verhaal van Zulte Waregem ontkennen (of zelfs minimaliseren) is zoals het zonlicht ontkennen. Sowieso ??n van de beste trainers van Belgi? en dankzij ons goed, stabiel en ambitieus beleid de geknipte man voor een club als deze. Verre van perfect, verre van aangenaam (wat mij betreft), maar de juiste man op de juiste plaats.

Hein > Dury > al de rest, in Belgi?, imo.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #51 Gepost op: september 22, 2016, 10:58:48 am »
Zulte Waregem bewijst toch ook wel dat de trainer echt niet zo cruciaal is voor de resultaten van een club.

Onder Dury zijn we vice kampioen geworden, seizoenen gehad waarbij de degradatiezone nooit veraf was om vervolgens dit seizoen weer top of the league te starten.


Anderzijds staan beleidsmakers vaak uit de wind, remember Patrick Vanoppen die in de laatste jaren van Beerschot 5 of 6 trainers versleet om vervolgens in vereffening te gaan?


Waarom? Omdat Dury gvd het slachtoffer is van zijn eigen succes. Na een topseizoen worden zijn beste spelers weggeplukt. Hou u maar vast voor de komende transferperiodes..

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #52 Gepost op: september 22, 2016, 12:11:03 pm »
geplaatst binnen 90 min en geen blessures. Meer moest da nie zijn

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #53 Gepost op: september 22, 2016, 01:14:19 pm »
Zulte Waregem bewijst toch ook wel dat de trainer echt niet zo cruciaal is voor de resultaten van een club.

Onder Dury zijn we vice kampioen geworden, seizoenen gehad waarbij de degradatiezone nooit veraf was om vervolgens dit seizoen weer top of the league te starten.

Anderzijds staan beleidsmakers vaak uit de wind, remember Patrick Vanoppen die in de laatste jaren van Beerschot 5 of 6 trainers versleet om vervolgens in vereffening te gaan?

SV Zulte Waregem = Dury

Het belang van Dury minimaliseren zou de grootste misstap zijn in de verdere uitbouw van ons ploeg die je kan maken.

Dury is den besten trainer in Belgi?.  Niet Heintje of Maeske, die hebben immers ook meer budget en meer kwaliteit in de ploeg, dus voor die twee is het niet moeilijk.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #54 Gepost op: september 22, 2016, 01:24:30 pm »
SV Zulte Waregem = Dury

Het belang van Dury minimaliseren zou de grootste misstap zijn in de verdere uitbouw van ons ploeg die je kan maken.

Dury is den besten trainer in Belgi?.  Niet Heintje of Maeske, die hebben immers ook meer budget en meer kwaliteit in de ploeg, dus voor die twee is het niet moeilijk.

Ik zeg het niet graag, maar Hein heeft toch maar mooi de titel gehaald en overwinterd in de CL met (voor zijn komst) middelmatige spelers, waarvan hij veel spelers beter heeft gemaakt.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #55 Gepost op: september 22, 2016, 01:33:25 pm »
Akkoord. Ik geef het niet graag toe want het is een kwal (nu ja, Dury ook eigenlijk), maar wat Hein heeft gepresteerd, en nog steeds presteert, met Gent (ook in Europa), is gewoon indrukwekkend en schat ik nog een tikkeltje hoger in dat wat Dury laat zien.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #56 Gepost op: september 22, 2016, 01:51:20 pm »
Ik ben zeker dat Dury, met de kern die Heintje had vorig seizoen, even goed gepresteerd kon hebben.

Gent had gewoonweg zeer veel individuele kwaliteiten.

Kums en Depoitre zijn weg, en het is toch al onmiddellijk een stukje minder hoor daar.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #57 Gepost op: september 22, 2016, 02:03:36 pm »
Succes zit hem in vele verschillende factoren en parameters hoor; de spelerskern, -"de trainer"-, de omkadering, stabiliteit, nuchterheid, gezond (boere) verstand, de groepssfeer, mentaal goed zijn (goed begonnen is half gewonnen en geeft je vleugeltjes...) ...

Ik acht Dury toch wel een groot deel verantwoordelijk voor onze vice-titel hoor.
oa. Malanda is gekomen omdat ze elkaar kenden van bij de Rode Duivels en Dury is een goede trainer. Een toptrainer? misschien niet, maar voor ons de man op de juiste plek!

Ons bijna-degradatiejaar was volgens mij dan ook grotendeels omdat we zo goed als alle kwaliteit verloren ?n de club de (foute) beslissing had genomen om met jong talent verder te gaan. Na een jaar beseften ze dat er een mix van ervaring en jongeren moest zijn. Dat hebben ze dan ook ASAP transferperiode per transferperiode weggewerkt en recht getrokken, met dit als resultaat nu.

Nadeel is dan weer als een kleine club hard werkt en resultaten boekt de groten de nodige flappen op tafel gooien en ons weer leegplukken, dan mogen we weer opnieuw beginnen. Een extra reden waarom het bestuur ons budget graag wil verhogen.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #58 Gepost op: september 22, 2016, 02:10:23 pm »
Ik ben zeker dat Dury, met de kern die Heintje had vorig seizoen, even goed gepresteerd kon hebben.

Gent had gewoonweg zeer veel individuele kwaliteiten.

Kums en Depoitre zijn weg, en het is toch al onmiddellijk een stukje minder hoor daar.

Bwa, gaat wel op z'n gemakje Anderlecht wegtikken in eigen huis, maakt Europees (andermaal) indruk, enzovoort. Hein is al een tijdje geen onbekende naam meer in Europa, die kan volgens mij zonder twijfel (tactisch) mee in een goede, Europese competitie.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #59 Gepost op: september 22, 2016, 02:11:32 pm »
Dury is den besten trainer in Belgi?.  Niet Heintje of Maeske, die hebben immers ook meer budget en meer kwaliteit in de ploeg, dus voor die twee is het niet moeilijk.

Kom kom, je mag veel zeggen van mij.

Maar Vanhaezebrouck kent zijn gelijke niet in Belgi? hoor.