Auteur Topic: [VB] SVZW - SV Roeselare  (gelezen 12560 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Krist?o

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #40 Gepost op: maart 10, 2009, 01:39:19 pm »
Het is nog onduidelijk of McDonald zal meespelen ze. Vandaag beginnen ze zijn behandeling, maar of hij dus meespeelt hangt af van het aanslaan van die behandeling. Dus de kans is re?el dat hij niet meedoet in my opinion.

Prono: 2-1

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #41 Gepost op: maart 10, 2009, 01:43:13 pm »
Het is nog onduidelijk of McDonald zal meespelen ze. Vandaag beginnen ze zijn behandeling, maar of hij dus meespeelt hangt af van het aanslaan van die behandeling. Dus de kans is re?el dat hij niet meedoet in my opinion.

Prono: 2-1

Ik hoop alleszins van wel. Wil die gast wel eens aan het werk zien.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #42 Gepost op: maart 10, 2009, 05:43:07 pm »
Het zal niet evident zijn.., als we onze kansen kunnen afmaken zie ik wel een goeie afloop.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #43 Gepost op: maart 10, 2009, 06:39:56 pm »
3-1.  ;)

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #44 Gepost op: maart 10, 2009, 07:58:22 pm »
Om eens met de grote hamer te slaan: 6-0  :D Maar dat zal wel bij dromen blijven  ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #45 Gepost op: maart 11, 2009, 07:22:57 am »
2-0.
SV TILL I DIE

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #46 Gepost op: maart 11, 2009, 09:24:15 am »
Zijn er opnieuw verhoogde tarieven?

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #47 Gepost op: maart 11, 2009, 04:53:33 pm »
Toch wel vrees ik... Ik denk dat deze wedstrijd aanzien wordt als "topper"...

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #48 Gepost op: maart 11, 2009, 04:56:27 pm »
Toch wel vrees ik... Ik denk dat deze wedstrijd aanzien wordt als "topper"...

Er mag toch maar 5 keer een verhoogd tarief zijn op een seizoen? Dan denk ik spontaan aan Anderlecht, Brugge, Standard, Genk en Kortrijk.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #49 Gepost op: maart 11, 2009, 05:03:12 pm »
Toch wel vrees ik... Ik denk dat deze wedstrijd aanzien wordt als "topper"...

Er mag toch maar 5 keer een verhoogd tarief zijn op een seizoen? Dan denk ik spontaan aan Anderlecht, Brugge, Standard, Genk en Kortrijk.

Yep, Roeselare is vervangen door Kortrijk

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #50 Gepost op: maart 11, 2009, 06:36:32 pm »
Geloof het of niet, maar Roeselare is op mijn offici?le documentatie nog niet vervangen door Kortrijk. Kan foutje zijn natuurlijk.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #51 Gepost op: maart 11, 2009, 06:43:05 pm »
als svzw iets van intelligentie heeft, zullen ze eerder tegen krutrijk meer inkom vragen dan tegen foefelare.

van kutrijk zullen er bv. eerder 500 supporters meekomen, van foefelare eerder 100

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #52 Gepost op: maart 11, 2009, 07:59:30 pm »
Ja maar zo maak je die kutrijkers wel duidelijk dat ze eigenlijk niet meer zijn of betekenen dan bvb .... tubeke en dender...
of
je kan het ook zien als dat wij compassie hebben met hun leefloners die komen "supporteren"
 
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #53 Gepost op: maart 11, 2009, 08:12:24 pm »
Ja maar zo maak je die kutrijkers wel duidelijk dat ze eigenlijk niet meer zijn of betekenen dan bvb .... tubeke en dender...
of
je kan het ook zien als dat wij compassie hebben met hun leefloners die komen "supporteren"
 

Bwa, Scum City is onze aartsrivaal, dat ze die prijzen maar wat omhoog doen voor de komst van de jongens van Vak OCMW daar achter het doel. Ben benieuwd hoeveel man Roeselare meebrengt komend weekend.

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #54 Gepost op: maart 11, 2009, 11:14:11 pm »
Geloof het of niet, maar Roeselare is op mijn offici?le documentatie nog niet vervangen door Kortrijk. Kan foutje zijn natuurlijk.

Vandaar ook m'n vraag. De site van ZW spreekt zich op 2 pages nogal tegenstrijdig uit over de prijzen van komende zaterdag. ;-)

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #55 Gepost op: maart 12, 2009, 08:46:55 am »
Ik zou persoonlijk 600 euro vragen tegen kortrijk plus voor iedere supporter van kortijk verplichte persoonlijke begeleiding door 2 flikken. Daarvoor zou ik ook nog eens 300 euro aanrekenen. Zo blijft ons stadion vrij van krapuul. Roeselare fans echter mogen er voor mij in aan 480 euro.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #56 Gepost op: maart 12, 2009, 09:22:47 am »
Ja maar zo maak je die kutrijkers wel duidelijk dat ze eigenlijk niet meer zijn of betekenen dan bvb .... tubeke en dender...
of
je kan het ook zien als dat wij compassie hebben met hun leefloners die komen "supporteren"
 
Die van Krotrijk BETEKENEN ook veel voor ons: niets is zo plezierig als zitten kakken op die van Kortrijk (waar meer te beleven is op het kerkhof dan daarnaast in het stadion...).
Laat de mannekes van Heintje venijntje nog maar een paar jaar rond de degradatieplaatsen bengelen. Pure FUN!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #57 Gepost op: maart 12, 2009, 10:56:23 am »
Ja maar zo maak je die kutrijkers wel duidelijk dat ze eigenlijk niet meer zijn of betekenen dan bvb .... tubeke en dender...
of
je kan het ook zien als dat wij compassie hebben met hun leefloners die komen "supporteren"
 
Ze gaan hun gemiddelde optrekken tegens ons, door met de volle 500 af te komen (wat ook niet veel is voor een match vlakbij).  Want als je soms de beelden ziet op verplaatsing van hen (idem kortrijk, dender, tubeke, bergen charleroi, moeskroen, westerlo) dan zal 100 man al veel zijn voor roeselare.  En de indrukwekkende autocaravaan van 4 wagens achter elkaar.

Offline apoplexia

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #58 Gepost op: maart 12, 2009, 12:34:28 pm »
Op papier een haalbare kaart, in de praktijk denk ik wat minder. Hoewel Roeselare zelfs met hun nieuwe betere spelers eigenlijk niet al te veel punten heeft kunnen bijeenvoetballen, is Essevee toch best op zijn hoede. Roeselare zal wel weer serieus naar voren trekken en dan is het oppassen voor een flits van Dissa of een schot van Perisic. Maar als McDonald er idd niet bij is, wordt dat wel een grote zorg minder. Bij mijn weten staat SVZW op volle sterkte, dus het zal wel niet zo makkelijk worden als in de heenmatch, maar de inzet zal er zeker zijn. Niemand geeft het toe in de pers, dus is de spelersgroep zeker bezig met een eventuele Europese campagne. ;)
ik verwacht een leuke wedstrijd + prono: 3-1, Matton, Makiese, Nfor

Roeselare heeft al 10 punten gesprokkeld in de terugronde. Dat is al evenveel als in de heenronde. Ze zijn dus wel degelijk veel beter op dreef en zelfs op weg naar hun redding.

die 10 punten komen wel volledig door een 10/12 thuis na de winterstop , op verplaatsing tot nu toe 4 x verloren, al moesten we uit de matchen op FCB en Lokeren minstens 2 punten gehaald hebben.

Offline junior

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #59 Gepost op: maart 12, 2009, 08:52:10 pm »
ik begrijp echt niet dat sommigen hier weer alle zin voor realiteit verliezen.... alsof svzw met 500 man op schiervelde was....
bescheidenheid siert de mens en ik die dacht dat het enkel op kvk nekken waren....
voor mij verdient elke tegenstander een waardig onthaal, en btw om te tonen dat je de beste bent mag je je gelukkig prijzen dat er ploegen zijn die zwakker zijn  ::)
een competite telt nu eenmaal grote en kleine ploegen, sterke en zwakkere ploegen
de ??n strijdt om een europese plaats de ander voor het behoud
ik heb ook nog sv fans zien wenen op onze staantribune toen jullie degradeerden.... maar dat zijn jullie allicht alweer vergeten
Ikzelf geef toe dat dergelijk feit erg pijnlijk is en zal nooit plezier hebben dat een ander degradeert...