Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439641 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2260 Gepost op: september 29, 2010, 11:14:05 pm »
http://www.nieuwsblad.be/Regio/Gemeente/8790_Waregem/index.aspx

Als ze die schermen nu maar zien hangen, hebben ze een maand zitten rukken op bureau toch?

Capaciteit in Zulte draait rond de 100-200 man denk ik? Naast een duizendtal staanplaatsen... ;-)

Op de zittribune kan 350 man. Aan de overkant is er een staantribune van enkele trapjes hoog.

Het hoogst aantal toeschouwers dat ik nog heb meegemaakt op Zulte was een match tegen Ronse in eerste provinciale of vierde klasse voor een kleine 3000 toeschouwers. Toen stond men vier ? vijf rijen dik langs de reclamepanelen (wsh ook zowat het maximum haalbare).
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2261 Gepost op: september 30, 2010, 09:46:47 am »
Het hoogst aantal toeschouwers dat ik nog heb meegemaakt op Zulte was een match tegen Ronse in...

Toch geen blind date die ondertussen uitgegroeid is tot... ? ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2262 Gepost op: september 30, 2010, 05:43:25 pm »
Het hoogst aantal toeschouwers dat ik nog heb meegemaakt op Zulte was een match tegen Ronse in...



Toch geen blind date die ondertussen uitgegroeid is tot... ? ;)

Als daar maar geen kindjes van komen! En zeker geen tweeling! ;)

Offline PVH

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2263 Gepost op: oktober 03, 2010, 10:01:41 am »
zonet vernomen dat de kans bestaat dat alles tegelijk wordt afgebroken en heropgebouwd. Essevee zou dan tijdelijk in Moeskroen gaan spelen.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2264 Gepost op: oktober 03, 2010, 10:39:50 am »
??n jaar heb ik gehoord....

Offline Bart

  • Leden
  • Berichten: 85
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2265 Gepost op: oktober 03, 2010, 11:07:01 am »
Dat zou ik persoonlijk een heel stomme zet vinden van de club. Temeer omdat je onmogelijk kan verwachten dat om de veertien dagen de zowat 5000 abonnees telkens opnieuw weer naar Henegouwen zullen rijden.
Tenzij je telkens weer opnieuw bussen zou inleggen maar wie zal dat allemaal betalen?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2266 Gepost op: oktober 03, 2010, 11:31:18 am »
Ik ben niet van plan naar Moeskroen te rijden elke match, zo zullen er veel denken.
Think about is bestuur..

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2267 Gepost op: oktober 03, 2010, 12:10:27 pm »
Ik ben niet van plan naar Moeskroen te rijden elke match, zo zullen er veel denken.
Think about is bestuur..

En vele andere supporters zullen dit wel doen.
Jij woont misschien dicht bij het stadion, maar er zijn andere mensen die om de twee weken een hele afstand moeten afleggen naar het stadion.
Zo-ook zouden we moeten 'blij' zijn dat we moeten verhuizen als we weten wat we in de plaats krijgen... We lopen voor op 15 andere ploegen. Voor wat hoort wat!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2268 Gepost op: oktober 03, 2010, 12:34:37 pm »
Ik ben niet van plan naar Moeskroen te rijden elke match, zo zullen er veel denken.
Think about is bestuur..

En vele andere supporters zullen dit wel doen.
Jij woont misschien dicht bij het stadion, maar er zijn andere mensen die om de twee weken een hele afstand moeten afleggen naar het stadion.
Zo-ook zouden we moeten 'blij' zijn dat we moeten verhuizen als we weten wat we in de plaats krijgen... We lopen voor op 15 andere ploegen. Voor wat hoort wat!
Als ik van Gent telkens naar Moeskroen moet rijden, pff
Ik heb nog liever dat ze op de Rassing of Harelbeke gaan spelen. Zelfs het Ottenstadion is nog dichter bij Waregem.. dan Moeskroen

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2269 Gepost op: oktober 03, 2010, 01:04:43 pm »
In Moeskroen kan iedereen die sfeer wil maken wel samen zitten achter de goal.
Een voorproefje op het nieuwe stadion.
Want we hebben zeker een 12de man nodig.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2270 Gepost op: oktober 03, 2010, 01:18:12 pm »
Vraag me af waarom er nog een nieuw stadion moet komen... (even advocaat van de duivel spelen..)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.116
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2271 Gepost op: oktober 03, 2010, 03:58:33 pm »
Ga met plezier naar moeskroen gaan veel gezelliger stadion en ben van Deerlijk dus als ik nu naar Waregem of moeskroen moet rijden maakt niet zoveel verschil !!!
Nu als je weet dat het maar voor 1 seizoen is en je het volgende seizoen in een nieuwe arena mag gaan zitten dan zie ik daar geen probleem in maar ik kan wel verstaan dat mensen die in Waregem wonen dat niet zien zitten maar wees gerust de club werkt aan oplossingen daarvoor . Meer info zullen we krijgen eens het laatste papiertje is getekend door Dhr Muyters ergens in Feb 2011 ...

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2272 Gepost op: oktober 03, 2010, 04:04:55 pm »
 :( jaja ik ben van geraardsbergen enne den trafic doen altijd naar moeskroen om de 2 weken ja tarara.tis nu al 45 km  :o enne wat gaat diene supporter met zijn zoon die van de kanten van beerschot zeggen?
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2010, 04:08:53 pm door popol123 »

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2273 Gepost op: oktober 03, 2010, 04:48:25 pm »
Tja denk dat het voor de opbouw van het nieuwe stadion het beste is van te verhuizen.. tgaat veel sneller en simpeler zijn.

Al moet ik dan ook verder rijden. Verwacht wel dat de club daar een regeling voor treft. Goedkopere abo's of bussen inleggen.

Zonder compensatie ga ik toch ook niet alle 2 weken zo'n verplaatsing maken, dan kan ik beter eens een uitmatch meer gaan..
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2010, 06:08:51 pm door Nico the master »

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2274 Gepost op: oktober 03, 2010, 05:56:23 pm »
Mja,voor mij ist even ver naar moeskroen of naar waregem.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2275 Gepost op: oktober 03, 2010, 09:37:38 pm »
Ik ben niet van plan naar Moeskroen te rijden elke match, zo zullen er veel denken.
Think about is bestuur..

Zeker als je weet dat er belgacom is in een gezellige warme caf? met een pint.  Dat is super dat het er is maar het houd h??l veel mensen uit de stadions de dag van vandaag.  Neem daarbij nog eens de leuke stewards en spotters die bij het minste even hen macht gaan misbruiken, terwijl je op caf? eens kan vloeken en rechtveren zonder enig probleem.  En als we spelen zoals tegen chalala, dan denk ik dat da ook niet te goeie reclame is om naar moeskroen te gaan dretsen.  Njah, maar alles voor een nieuwe arena, waar er eindelijk iedere match sfeer zal kunnen gemaakt worden en een pak gezelliger zal zijn.  Dusja, wie mooi wil zijn moet soms lijden.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2276 Gepost op: oktober 04, 2010, 08:50:24 am »
Ik vrees dat ze door te verhuizen voor een jaar ne helen hoop abonnees gaan verliezen en dat ze om hun nieuw stadion vol te krijgen echt wel serieuze inspanningen gaan moeten doen om die nadien terug te winnen. Reken daar nog eens bij dat we door die verhuis het thuisvoordeel zullen verliezen + dat het sportief nu al wat minder gaat, dan moeten ze wel oppassen dat ge met geen schitterende voetbaltempel in tweede staat... Iets om toch serieus over na te denken!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2277 Gepost op: oktober 04, 2010, 10:18:56 am »
Ik vrees dat ze door te verhuizen voor een jaar ne helen hoop abonnees gaan verliezen en dat ze om hun nieuw stadion vol te krijgen echt wel serieuze inspanningen gaan moeten doen om die nadien terug te winnen. Reken daar nog eens bij dat we door die verhuis het thuisvoordeel zullen verliezen + dat het sportief nu al wat minder gaat, dan moeten ze wel oppassen dat ge met geen schitterende voetbaltempel in tweede staat... Iets om toch serieus over na te denken!

Niet overdrijven h?.

Offline PVH

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2278 Gepost op: oktober 04, 2010, 01:00:13 pm »
In Moeskroen zijn er veel supporters van het ter ziele gegaan Excelcior op hun honger te wachten naar eerste klasse voetbal. 

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2279 Gepost op: oktober 04, 2010, 05:37:48 pm »
In Moeskroen zijn er veel supporters van het ter ziele gegaan Excelcior op hun honger te wachten naar eerste klasse voetbal. 
Veel?  :o
Als er geen massa vrijkaarten in omloop waren in Moeskroen kwam er geen kat zien naar de wedstrijden behalve als het tegen ??n van de topploegen was.
Ik vrees dat ge van een kale reis gaat terugkeren als ge daar moet op hopen...