Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439628 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2720 Gepost op: juni 26, 2011, 12:42:41 am »
1700 plaatsen ist zeker e?
Nog kritiek nu of mensen met argwaan???

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2721 Gepost op: juni 26, 2011, 08:47:41 am »
1700 plaatsen ist zeker e?
Nog kritiek nu of mensen met argwaan???
Kunne die zijkanten niet toe? We gaan daar in den trok staan...
 ;D

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2722 Gepost op: juni 26, 2011, 10:26:38 am »
1700 plaatsen ist zeker e?
Nog kritiek nu of mensen met argwaan???
Kunne die zijkanten niet toe? We gaan daar in den trok staan...

En de wind zou wel ne keer in de trompetten van het orkest kunnen slaan...  ;)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2723 Gepost op: juni 26, 2011, 10:31:04 am »
Mooie grote tribune, indien goed vol, geen excuses meer voor de sfeer :)

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2724 Gepost op: juni 26, 2011, 11:39:05 am »
1700 plaatsen ist zeker e?
Nog kritiek nu of mensen met argwaan???
Kunne die zijkanten niet toe? We gaan daar in den trok staan...

En de wind zou wel ne keer in de trompetten van het orkest kunnen slaan...  ;)

Das nog zoiets, ik heb gehoord dat het orkest zou mee verhuizen naar de sfeertribune. Laat dit aub geen waar zijn!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2725 Gepost op: juni 26, 2011, 11:43:01 am »
1700 plaatsen ist zeker e?
Nog kritiek nu of mensen met argwaan???
Kunne die zijkanten niet toe? We gaan daar in den trok staan...

En de wind zou wel ne keer in de trompetten van het orkest kunnen slaan...  ;)

Das nog zoiets, ik heb gehoord dat het orkest zou mee verhuizen naar de sfeertribune. Laat dit aub geen waar zijn!
Ik heb net verlengd in de F, laat dit alsteblieft WEL waar zijn !!!  :D

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2726 Gepost op: juni 26, 2011, 12:04:20 pm »
Geachte heren en dames

Het orkest verhuist niet mee naar vak X en behoudt zijn plaats in de tribune, onder vak F. Tot groot plezier van Nonkel Bernie geloof ik?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2727 Gepost op: juni 26, 2011, 12:18:06 pm »
Ik maak de overstap van vak E naar X, 'k weet dus wat het is die hard essevee?r om constant naar dat orkest te moeten luisteren. Bij deze: innige deelneming

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2728 Gepost op: juni 26, 2011, 12:19:23 pm »
Geachte heren en dames

Het orkest verhuist niet mee naar vak X en behoudt zijn plaats in de tribune, onder vak F. Tot groot plezier van Nonkel Bernie geloof ik?
Mooie zet van het bestuur, zal zeker voor extra volk in vak X zorgen  :D

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2729 Gepost op: juni 26, 2011, 12:57:15 pm »
1700 plaatsen ist zeker e?
Nog kritiek nu of mensen met argwaan???
Kunne die zijkanten niet toe? We gaan daar in den trok staan...

En de wind zou wel ne keer in de trompetten van het orkest kunnen slaan...  ;)

Das nog zoiets, ik heb gehoord dat het orkest zou mee verhuizen naar de sfeertribune. Laat dit aub geen waar zijn!

Wie verzint er eigenlijk al die kwakkels  :-[

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2730 Gepost op: juni 26, 2011, 01:33:57 pm »
Geachte heren en dames

Het orkest verhuist niet mee naar vak X en behoudt zijn plaats in de tribune, onder vak F. Tot groot plezier van Nonkel Bernie geloof ik?
Mooie zet van het bestuur, zal zeker voor extra volk in vak X zorgen  :D

Het bestuur heeft hier totaal geen beslissing in genomen. ;)

Het orkest kan op termijn wel een meerwaarde vormen als ze positief meewerken met de sfeergroep. In Lens wordt een van de grootste sfeermomenten van de wedstrijd ook ingeleid door een trompet + trommels zijn nu al alomtegenwoordig. Ben er zeker van dat we dat op termijn moeten kunnen realiseren.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2731 Gepost op: juni 26, 2011, 03:14:29 pm »
Geachte heren en dames

Het orkest verhuist niet mee naar vak X en behoudt zijn plaats in de tribune, onder vak F. Tot groot plezier van Nonkel Bernie geloof ik?
Mooie zet van het bestuur, zal zeker voor extra volk in vak X zorgen  :D

Het bestuur heeft hier totaal geen beslissing in genomen. ;)

Het orkest kan op termijn wel een meerwaarde vormen als ze positief meewerken met de sfeergroep. In Lens wordt een van de grootste sfeermomenten van de wedstrijd ook ingeleid door een trompet + trommels zijn nu al alomtegenwoordig. Ben er zeker van dat we dat op termijn moeten kunnen realiseren.


Nja, kvind dat orkest maar niks, verpest de sfeer

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2732 Gepost op: juni 26, 2011, 04:21:58 pm »
Verpest de sfeer?!!?! Man man man...  :o

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2733 Gepost op: juni 26, 2011, 05:56:16 pm »
Verpest de sfeer?!!?! Man man man...  :o

jup, vind u dit leuk ? ik erger mij er eerder aan.  Toen we vorig jaar in vak R zaten , en vroeg aan m'n pa hebben jullie ons gehoord (  zitboven hoofdtribune kant ) zei hij nee. zet dat orkest dan bij de bezoekers hun kant. want die  hoorden ze wel .

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2734 Gepost op: juni 26, 2011, 06:35:30 pm »
Verpest de sfeer?!!?! Man man man...  :o

jup, vind u dit leuk ? ik erger mij er eerder aan.  Toen we vorig jaar in vak R zaten , en vroeg aan m'n pa hebben jullie ons gehoord (  zitboven hoofdtribune kant ) zei hij nee. zet dat orkest dan bij de bezoekers hun kant. want die  hoorden ze wel .

Ik kan begrijpen dat het kan storen als je er dichtbij zit, maar is het stadion niet groot genoeg? Genoeg zitjes me dunkt.

Dat orkest kan enkel en alleen sfeerbevorderend zijn, ik denk maar bv. aan ritmisch geklop bij vrije trappen... Ik denk dat je die mannen erg zou kwetsen moest je hen zeggen: "Jullie verpesten de sfeer."...

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2735 Gepost op: juni 26, 2011, 06:55:40 pm »
Verpest de sfeer?!!?! Man man man...  :o

jup, vind u dit leuk ? ik erger mij er eerder aan.  Toen we vorig jaar in vak R zaten , en vroeg aan m'n pa hebben jullie ons gehoord (  zitboven hoofdtribune kant ) zei hij nee. zet dat orkest dan bij de bezoekers hun kant. want die  hoorden ze wel .

Ik kan begrijpen dat het kan storen als je er dichtbij zit, maar is het stadion niet groot genoeg? Genoeg zitjes me dunkt.

Dat orkest kan enkel en alleen sfeerbevorderend zijn, ik denk maar bv. aan ritmisch geklop bij vrije trappen... Ik denk dat je die mannen erg zou kwetsen moest je hen zeggen: "Jullie verpesten de sfeer."...
Sorry maar die mensen verpesten inderdaad de sfeer. Ze maken "sfeer", lees geluid, wanneer ze er geen moeten maken en vice versa.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2736 Gepost op: juni 26, 2011, 07:33:15 pm »
De mensen van het orkest (zeer aimabele mensen) zien ook in dat een sfeergroep en een orkest niet naast elkaar maar w?l samen kunnen werken. Ze zijn zelfs bereid om hun repertoire aan te vullen met supportersliedjes.

Alvast eentje die ze mogen inoefenen: http://www.youtube.com/watch?v=Qx7naOzlQvU ! ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Mathieu_

  • Leden
  • Berichten: 31
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2737 Gepost op: juni 26, 2011, 07:48:11 pm »
De mensen van het orkest (zeer aimabele mensen) zien ook in dat een sfeergroep en een orkest niet naast elkaar maar w?l samen kunnen werken. Ze zijn zelfs bereid om hun repertoire aan te vullen met supportersliedjes.

Alvast eentje die ze mogen inoefenen: http://www.youtube.com/watch?v=Qx7naOzlQvU ! ;)

Zeker weten!!!!

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2738 Gepost op: juni 26, 2011, 08:47:29 pm »
dat zou de sfeer toch niet verpesten, in tegendeel..;)

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2739 Gepost op: juni 26, 2011, 11:46:20 pm »
In mijn ogen past zo'n orkest niet in een voetbalstadion. Met alle respect voor die mensen, maar doorgaans word ik toch voornamelijk beschaamd als ik ze tijdens de wedstrijd bezig hoor. Dat komt natuurlijk ook omdat er anders weinig of geen sfeer was in het stadion, maar dat is een andere discussie. Een discussie die nu met Vak X hopelijk niet al te vaak meer gevoerd moet worden. En dat zij kunnen inspelen op de sfeer? Buiten wat op een drum slaan om handgeklap te bevorderen bij een corner - basketbalwedstrijd-gewijs - kan dat dan toch niet zijn? En dan hang je beter een drumtoestel in Vak X, lijkt me zo. Nogmaals, met alle respect voor die mensen en hun bezigheden, maar zoiets past nooit of te nimmer in een voetbalstadion. Net als een, pakweg, mexican wave - ik zeg maar iets.