Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439620 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2780 Gepost op: juli 18, 2011, 07:51:31 pm »

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2781 Gepost op: juli 18, 2011, 07:55:08 pm »
Ahzo... nog nooit van gehoord.

Ik vraag me alleen af in hoeverre het toegestaan (uitzendrechten Telenet/Belgacom) om zelf in het stadion herhalingen te tonen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2782 Gepost op: juli 18, 2011, 07:59:04 pm »
Ahzo... nog nooit van gehoord.

Ik vraag me alleen af in hoeverre het toegestaan (uitzendrechten Telenet/Belgacom) om zelf in het stadion herhalingen te tonen.

Zal dat niet uitgaan van Essevee TV??


Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2783 Gepost op: juli 18, 2011, 08:00:37 pm »
De nodige regelingen zullen getroffen worden. Het stadion ziet er ondertussen uit als een ECHT STADION !
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2784 Gepost op: juli 18, 2011, 11:56:17 pm »
Ahzo... nog nooit van gehoord.

Ik vraag me alleen af in hoeverre het toegestaan (uitzendrechten Telenet/Belgacom) om zelf in het stadion herhalingen te tonen.

in genk doen ze da alleszins ook .

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2785 Gepost op: juli 19, 2011, 10:26:19 am »
Ahzo... nog nooit van gehoord.

Ik vraag me alleen af in hoeverre het toegestaan (uitzendrechten Telenet/Belgacom) om zelf in het stadion herhalingen te tonen.

in genk doen ze da alleszins ook .
Er zullen herhalingen van doelpunten getoond worden. Als bal buiten is mag dit.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2786 Gepost op: juli 19, 2011, 08:28:05 pm »
De nodige regelingen zullen getroffen worden. Het stadion ziet er ondertussen uit als een ECHT STADION !


kan nog beter.   Maar dat is dan voor volgend jaar

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2787 Gepost op: juli 20, 2011, 11:41:41 pm »
Ik zou toch eerst de resultaten afwachten alvorens om een nieuw stadion te gaan roepen. De gedane werken zijn heel goed, om niet te zeggen perfect! Er kunnen nu meer supporters binnen en er zal meer sfeer zijn. Moesten we dan plots top 5 spelen jaar in jaar uit, dan kunnen we nog altijd verder uitbreiden en vernieuwen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2788 Gepost op: juli 21, 2011, 12:03:59 am »
Dirk... Nieuw stadion komt er binnen enkele jaar met 100% zekerheid...

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2789 Gepost op: september 05, 2011, 04:16:53 pm »
Hoe zit het nu eigenlijk met de stadionplannen ?  In Gent zou het stadion klaar moeten zijn juni 2012 verscheen op 1-9-2011 in de pers.  Als er dan toch uitgeweken zou moeten worden bij ons lijkt me dat nieuwe stadion van Gent een ideale uitwijkplek.  Kwestie van al wat gewend te geraken aan al die luxe die ons ook nog te wachten staat.......

Alsof dat stadion er tegen volgend jaar gaat staan. De eerste steen van hun stadion ligt er al 3 jaar en ondertussen heeft die steen nog steeds geen gezelschap gekregen hoor.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2790 Gepost op: september 05, 2011, 05:59:49 pm »
...
Alsof dat stadion er tegen volgend jaar gaat staan. De eerste steen van hun stadion ligt er al 3 jaar en ondertussen heeft die steen nog steeds geen gezelschap gekregen hoor.
Kwatongen beweren zelfs dat ze hem niet meer terugvinden...  ;D

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2791 Gepost op: september 05, 2011, 07:57:35 pm »
ondergronds is alles wel al klaar

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2792 Gepost op: september 05, 2011, 10:21:09 pm »
In Gent zijn ze al enkele weken klaar met de grondwerken en zijn ze nu ook al begonnen aan de bovengrondse werken...  Zie http://www.youtube.com/watch?v=UyMFn7iFPdc (maandag 5 september)
« Laatst bewerkt op: september 05, 2011, 10:23:09 pm door jenske »

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2793 Gepost op: september 06, 2011, 08:15:12 am »
In Gent zijn ze al enkele weken klaar met de grondwerken en zijn ze nu ook al begonnen aan de bovengrondse werken...  Zie http://www.youtube.com/watch?v=UyMFn7iFPdc (maandag 5 september)
Spannende televisie bij de buffalo's ;) Ook aan de overkant van de Ottergemsesteenweg Zuid zijn ze volop aan het werk. Vermoedelijk voor parking.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2794 Gepost op: september 07, 2011, 01:44:47 pm »
vandaag staat er in HLN (dixit Philips Dhondt) dat het nieuwe stadion zeker af is tegen begin seizoen 2014-2015.  Er was eerst sprake van 2013-2014, zou dit een teken aan de wand zijn dat we toch niet uitwijken naar een ander stadion en de werken over 2 jaar zullen gespreid worden?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2795 Gepost op: september 07, 2011, 05:30:48 pm »
vandaag staat er in HLN (dixit Philips Dhondt) dat het nieuwe stadion zeker af is tegen begin seizoen 2014-2015.  Er was eerst sprake van 2013-2014, zou dit een teken aan de wand zijn dat we toch niet uitwijken naar een ander stadion en de werken over 2 jaar zullen gespreid worden?

Ik denk het niet,volgens mij starten de werken ??n jaar later.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2796 Gepost op: september 07, 2011, 07:21:33 pm »
Ja maar het schuift altijd op, binnen 6 maand 2014-2015 enz..
Ik ga het maar geloven als ze effectief beginnen bouwen..

Rik de Flik

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2797 Gepost op: september 07, 2011, 09:49:11 pm »
En wanneer gaan wij eens een echt plan zien?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2798 Gepost op: september 07, 2011, 10:09:08 pm »
En wanneer gaan wij eens een echt plan zien?

Als ik mij niet vergis, gingen in de komende maanden de verschillende plannen bekeken worden, dus van verschillende projectontwikkelaars of zo. Ik dacht dat men dat tegen het einde van het jaar (2011) wou beslissen. Misschien dat anderen dat kunnen bevestigen. Ik denk dat ge dus nog een paar maand zult moeten wachten.

Wat ik wel raar vind is dat vele andere ploegen al jaren met foto's naar buiten gekomen zijn van een stadion dat er niet eens komt. Neem nu Brugge. Er zijn oook al foto's naar buiten gekomen van een nieuw stadion van GBA, terwijl niemand weet of ze nu alleen een stadion zetten of waar het moet komen enz. Ik ben dan toch blij dat wij eerst alles in orde brengen voor een nieuw stadion vooraleer we beginnen te gooien met foto's en plannen.

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #2799 Gepost op: september 07, 2011, 10:34:21 pm »
En wanneer gaan wij eens een echt plan zien?

Als ik mij niet vergis, gingen in de komende maanden de verschillende plannen bekeken worden, dus van verschillende projectontwikkelaars of zo. Ik dacht dat men dat tegen het einde van het jaar (2011) wou beslissen. Misschien dat anderen dat kunnen bevestigen. Ik denk dat ge dus nog een paar maand zult moeten wachten.

Wat ik wel raar vind is dat vele andere ploegen al jaren met foto's naar buiten gekomen zijn van een stadion dat er niet eens komt. Neem nu Brugge. Er zijn oook al foto's naar buiten gekomen van een nieuw stadion van GBA, terwijl niemand weet of ze nu alleen een stadion zetten of waar het moet komen enz. Ik ben dan toch blij dat wij eerst alles in orde brengen voor een nieuw stadion vooraleer we beginnen te gooien met foto's en plannen.

Er zijn 8 bureaus die mee mogen doen aan de aanbesteding. Alles moet binnen zijn tegen eind oktober en daarna zal de beslissing volgen over wie het mag doen.