Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439619 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1180 Gepost op: januari 14, 2008, 01:09:04 pm »
gaan we nog lang mogen op wachten met zo een slechte resultaten
wie wil er nu geld geven aan een ploeg die zo slecht en lelijk voetbal speelt :s

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1181 Gepost op: januari 14, 2008, 11:24:02 pm »
Zo'n berichten lees ik zo vaak na een nederlaag, sorry maar met alles negatief te bekijken geraak je nergens, ook al is onze heenronde niet geheel positief te noemen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1182 Gepost op: januari 15, 2008, 08:26:16 am »
gaan we nog lang mogen op wachten met zo een slechte resultaten
wie wil er nu geld geven aan een ploeg die zo slecht en lelijk voetbal speelt :s

Wat een ongelooflijke zever is me dat !!  We hebben weer eens verloren en FC NEGATIEF is daar weer!  Kijk misschien eens naar Anderlecht, Club Brugge en Rc Genk op dit moment!!

Inderdaad. Anderlecht speelt al jaren slecht. Op elke keer 5 matchen op het einde van het seizoen na. Wees eens niet allemaal zo depressief. Sponsors gaan niet omwille van ??n match beslissen over eventuele sponsoring.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1183 Gepost op: januari 15, 2008, 10:23:41 am »
afbreken is altijd gemakkelijk. gezond kritisch denken is iets anders.
als je de bekerpartij van Roeselare gezien hebt.... wel, het was niet beter dan ons hoor.
Charleroi moest die wedstrijd met zeker twee, drie goals verschil winnne..
tegen de VK was het niet goed maar we kunnen toch niet zeggen dat het in deze competitie zo slecht is..
ik zie een ploeg die vooruit wil en ambitie heeft en dat telt

Offline frenne

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1184 Gepost op: januari 15, 2008, 10:24:46 am »
gaan we nog lang mogen op wachten met zo een slechte resultaten
wie wil er nu geld geven aan een ploeg die zo slecht en lelijk voetbal speelt :s

Wat een ongelooflijke zever is me dat !!  We hebben weer eens verloren en FC NEGATIEF is daar weer!  Kijk misschien eens naar Anderlecht, Club Brugge en Rc Genk op dit moment!!

Inderdaad. Anderlecht speelt al jaren slecht. Op elke keer 5 matchen op het einde van het seizoen na. Wees eens niet allemaal zo depressief. Sponsors gaan niet omwille van ??n match beslissen over eventuele sponsoring.

Dit heeft hier niets te maken met depressief zijn, als je na zoiets nog niet moogt zeggen dat ze lelijk voetbal spelen, wat de waarheid is... Onze 8ste plaats is ook ver boven onze stand als je ziet hoeveel punten we stelen en de manier waarop we voetballen. En die nederlaag is niet tegen een of andere ploeg halverwege het land he, het was tegen .. jawel die die we niet mochten verliezen. Voor mij is dit ook ne serieuze patat. Samen met Westerlo en de fusie toch wel het dieptepunt voor mij.... (de ontgoocheling blijft)

FC Realisme

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1185 Gepost op: januari 15, 2008, 10:57:29 am »
gaan we nog lang mogen op wachten met zo een slechte resultaten
wie wil er nu geld geven aan een ploeg die zo slecht en lelijk voetbal speelt :s

Wat een ongelooflijke zever is me dat !!  We hebben weer eens verloren en FC NEGATIEF is daar weer!  Kijk misschien eens naar Anderlecht, Club Brugge en Rc Genk op dit moment!!

Inderdaad. Anderlecht speelt al jaren slecht. Op elke keer 5 matchen op het einde van het seizoen na. Wees eens niet allemaal zo depressief. Sponsors gaan niet omwille van ??n match beslissen over eventuele sponsoring.

Dit heeft hier niets te maken met depressief zijn, als je na zoiets nog niet moogt zeggen dat ze lelijk voetbal spelen, wat de waarheid is... Onze 8ste plaats is ook ver boven onze stand als je ziet hoeveel punten we stelen en de manier waarop we voetballen. En die nederlaag is niet tegen een of andere ploeg halverwege het land he, het was tegen .. jawel die die we niet mochten verliezen. Voor mij is dit ook ne serieuze patat. Samen met Westerlo en de fusie toch wel het dieptepunt voor mij.... (de ontgoocheling blijft)

FC Realisme

Wij spelen idd lelijk voetbal, net zoals zowat ?lke andere ploeg in eerste klasse. Wij winnen dan nog matchen, pakken punten en staan op een achtste plaats. Ik zou eens willen zien hoe jullie zouden reageren moesten we echt 15e ofzo staan, zou je meteen ook weten hoe het voelt om voor pakweg Sint-Truiden of Brussels te supporteren, en dat ?lk jaar opnieuw. Dat we punten stelen, net zoals ?lke andere ploeg in eerste klasse dus. Kijk naar Club Brugge, de manier waarop zij eerste staan, belachelijk. Cercle Brugge is de best voetballende ploeg van Belgi? momenteel, misschien samen met Standard. Toen we wonnen van Brussels hoorde ik niemand klagen, ook al speelden we even lelijk voetbal als tegen krotrijk.

Wat de match tegen krotrijk betreft - de slechtste loting die we ons konden voorstellen, ik blijf erbij. Op sfeergebied natuurlijk de aantrekkelijkste van allemaal, maar ik denk dat iedereen wel rekening hield met een nederlaag, want krotrijk is de best voetballende ploeg van tweede klasse, staat eerste, straalt enorm veel vertrouwen uit, slaagt in veel - om niet te zeggen alles - enzovoort. De ploeg in vorm dus. Dat dit een even grote ontgoocheling zou zijn als de match tegen Westerlo (of de fusie) vind ik belachelijk. De matchen vroeger tegen krotrijk hebben we ook niet altijd gewonnen, en toen was dat ook balen voor dagen en weken erna, maar om dit nu te gaan vergelijken met de gemiste promotie naar eerste, sja...

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1186 Gepost op: januari 15, 2008, 10:59:27 am »
Toch had ik graag weer zin in een Europees avontuurtje  :D

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1187 Gepost op: januari 15, 2008, 11:04:14 am »
Toch had ik graag weer zin in een Europees avontuurtje  :D

Succes went snel. Te snel. ;)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1188 Gepost op: januari 15, 2008, 11:30:41 am »
@ sv Zulte Waregem ; met alle respect voor uw mening, maar volgens mij is OHL de beste ploeg van tweede klasse en niet Kortrijk , hoe graag deze het ook willen zijn.
Daar kregen ze een flinke klap rond de oren ( OHL-Kortrijk 4-0 )
Enkele dagen voor onze beker derby verklaarde Provoost dat niet Kortrijk maar wel OHL veruit de beste ploeg van tweede was , bij deze moet ik hem gelijk geven. ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1189 Gepost op: januari 15, 2008, 11:36:46 am »
@ sv Zulte Waregem ; met alle respect voor uw mening, maar volgens mij is OHL de beste ploeg van tweede klasse en niet Kortrijk , hoe graag deze het ook willen zijn.
Daar kregen ze een flinke klap rond de oren ( OHL-Kortrijk 4-0 )
Enkele dagen voor onze beker derby verklaarde Provoost dat niet Kortrijk maar wel OHL veruit de beste ploeg van tweede was , bij deze moet ik hem gelijk geven. ;)

Zou kunnen, maar ze pakken wel de punten (verdiend of niet), zijn de ploeg met het grote zelfvertrouwen, enzovoort. Net zoals in eerste klasse Club Brugge slecht speelt, maar wel eerste staat. Ik wil maar zeggen, naar krotrijk voor de beker was helemaal geen cadeau, net zoals vorig jaar Mechelen uit evenmin een cadeau was - meer zelfs, de moeilijkste verplaatsingen van allemaal.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1190 Gepost op: januari 15, 2008, 01:02:52 pm »
Trouwens ge zegt dat we punten gestolen hebben, maar dat Dender met punten is gaan lopen, Roeselare ook veel chanse had en om van Brugge nog maar te zwijgen. Bij allebei matchen waarbij de scheids ofwel een doelpunt in ons nadeel gefloten heeft of zuivere penalty's niet gefloten heeft.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1191 Gepost op: januari 15, 2008, 01:14:24 pm »
Trouwens ge zegt dat we punten gestolen hebben, maar dat Dender met punten is gaan lopen, Roeselare ook veel chanse had en om van Brugge nog maar te zwijgen. Bij allebei matchen waarbij de scheids ofwel een doelpunt in ons nadeel gefloten heeft of zuivere penalty's niet gefloten heeft.


Trouwens, niet om de calimero uit te hangen (want aan de scheids lag de nederlaag tg krotrijk niet), maar ik herinner me toch een paar fases waar de scheidsrechter misschien had kunnen fluiten, alleszins ??n keer waar Jelavic helemaal omver geduwd werd in de 16 - in de eerste helft was dat.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1192 Gepost op: januari 15, 2008, 02:54:18 pm »
Trouwens ge zegt dat we punten gestolen hebben, maar dat Dender met punten is gaan lopen, Roeselare ook veel chanse had en om van Brugge nog maar te zwijgen. Bij allebei matchen waarbij de scheids ofwel een doelpunt in ons nadeel gefloten heeft of zuivere penalty's niet gefloten heeft.


Trouwens, niet om de calimero uit te hangen (want aan de scheids lag de nederlaag tg krotrijk niet), maar ik herinner me toch een paar fases waar de scheidsrechter misschien had kunnen fluiten, alleszins ??n keer waar Jelavic helemaal omver geduwd werd in de 16 - in de eerste helft was dat.

Jeps, en ??n keer werd Lutte met 2 handen weggeduwd net voordat hij kon koppen...

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1193 Gepost op: januari 15, 2008, 03:49:23 pm »
Als we meer volk naar het stadion willen halen en zorgen dat na de uitbreiding het stadion toch lekker gevuld geraakt kunnen ze mss denken aan hetgeen Genk enkele seizoenen geleden en nu nog steeds doet.
Das de vrouwen aan 1? binnen laten.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1194 Gepost op: januari 15, 2008, 09:26:27 pm »
Als we meer volk naar het stadion willen halen en zorgen dat na de uitbreiding het stadion toch lekker gevuld geraakt kunnen ze mss denken aan hetgeen Genk enkele seizoenen geleden en nu nog steeds doet.
Das de vrouwen aan 1? binnen laten.

Toch niet ALLE vrouwen ?  ;)

neen inderdaad
gij niet  :D :D

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1195 Gepost op: januari 15, 2008, 09:58:46 pm »
Trouwens ge zegt dat we punten gestolen hebben, maar dat Dender met punten is gaan lopen, Roeselare ook veel chanse had en om van Brugge nog maar te zwijgen. Bij allebei matchen waarbij de scheids ofwel een doelpunt in ons nadeel gefloten heeft of zuivere penalty's niet gefloten heeft.


Trouwens, niet om de calimero uit te hangen (want aan de scheids lag de nederlaag tg krotrijk niet), maar ik herinner me toch een paar fases waar de scheidsrechter misschien had kunnen fluiten, alleszins ??n keer waar Jelavic helemaal omver geduwd werd in de 16 - in de eerste helft was dat.

Idd, via de radio heb ik niet veel van de match gehoord, maar wel 2 keer dat Jelavic serieus aangetrapt werd en idd ook iets van Van Nieuwenhuyse geloof ik.
En om het nog een laatste keer over de match te hebben. Volgens de commentatoren op de radio werden we niet gansen match overklast. Ze zeiden dat de ploegen elkaar perfect waard waren tot op het moment dat Kortrijk gescoord had.
Nu, het blijft, het was niet goed he

Ok, maar terug over het stadion. :)

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1196 Gepost op: januari 24, 2008, 07:41:59 am »
Wanneer komt er nog eens nieuws?  :-\

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1197 Gepost op: januari 24, 2008, 09:12:05 am »
Wanneer komt er nog eens nieuws?  :-\

Ik geloof dat ze iets zeiden van februari-maart...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1198 Gepost op: januari 24, 2008, 05:56:57 pm »
Wanneer komt er nog eens nieuws?  :-\

Ik geloof dat ze iets zeiden van februari-maart...

eind februari...

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1199 Gepost op: januari 24, 2008, 06:45:04 pm »
reoportage op wtv over de uitbreiding, ziet er veelbelovend uit.