Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439638 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1280 Gepost op: februari 25, 2008, 02:03:38 pm »
Idd, heel veel gezever hier en in de eerste plaats van...

Essezever007  ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1281 Gepost op: februari 25, 2008, 02:35:24 pm »


Voor wat supporter je dan nog als je niets ambitieus wil en niet wil vooruitgaan.

Ga je daar nu eindelijk eens mee stoppen? Ambitie heeft hier niets mee te zien. Het is niet omdat jij zweeft dat de rest daarin moet meedoen. Iedereen is hier ambitieus. Sommigen wensen dit ook te koppelen aan realisme in plaats van ongebreideld dromen.

Citaat
Veel gezever hier ze van sommigen.  Ook velen die ik volledig gelijk geef, die het teminste verstaan.  En het bestuur ben ik zeker van dat ze dat ook verstaan.

Idd, heel veel gezever hier en in de eerste plaats van...

Zullen zien wie gelijk heeft ? Fox.

Voila.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1282 Gepost op: februari 25, 2008, 02:39:00 pm »
vandaag in het laatste nieuws klein artikel over nieuw stadion.

de uitbreiding en vernieuwingen van het Regenboogstadion kan pas in het najaar van 2009 starten. "We hebben een positief advies van de intercommunale Leiedal op zak voor parking, mobiliteit en groen, maar er is nog meer werk voor de boeg", zegt voorzitter Willy Naessens. " Het woord is nu aan de vlaamse overheid en de provincie, die voor het verlof de knoop zullen doorhakken. Daarna hebben we zeker nog een jaar nodig om een administratieve voorbereidende procedure tot een goed einde te brengen." Het regenboogstadion krijgt een u-vormige kuip met 13.000 zitjes. Er wordt ook aan flats, een hotel, een fanshop en een restaurant gedacht. De kostprijs wordt op 25 miljoen euro geschat. " We hebben reeds twee investeerders die het project haalbaar vinden, maar namen geef ik nog niet vrij", aldus Naessens

Er staat ook een impressie van het stadion bij..

Klopt niet van in de krant, is oud nieuws van vele maanden eerder dat ze mengen met het nieuws van Leiedal.

Zo is het al zeker dat het geen  u vorm zal zijn, maar volledig toe. En de capaciteit tss de kleine 14 000 en 16 000.  Plannen gezien, en iemands zijn pa die dat met eigen ogen gezien heeft en bevesti heeft.

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1283 Gepost op: februari 25, 2008, 02:45:54 pm »
welke pagina is dit



Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1284 Gepost op: februari 25, 2008, 03:00:21 pm »
voila:

Een gemiddelde van 14500? Met alle respect (en neen essevee007, dit is geen negativisme), maar momenteel (zelfs in ons eerste jaar in eerste klasse - h?t jaar) is ons gemiddelde nog niet de helf daarvan, verre van eigenlijk (6000).

Er zijn ongeveer maar 6500 plaatsen voor de essevee supporters, met een gemiddelde van 6000 is dit verre van slecht vind ik, als je bedenkt dat die 500 resterende plaatsen meestal het betalen niet waard zijn.. Als we niet meegaan met de tijd zullen we op den duur hopeloos achterop blijven hinken en als het bestuur spreekt over minimum 12000 plaatsen zullen ze daar wel een reden voor hebben. Talloze studies en vergaderingen zijn daar aan vooraf gegaan en blijkbaar heeft dat uitgewezen dat we in ons hinterland wel degelijk zo een potentieel hebben. Eigenlijk zijn dit allemaal nutteloze discussies, het gewest moet eerst zijn goedkeuring nog geven en de eerste steen is nog niet gezet...

Voila, volledig gelijk.  Wij kunnen en moeten een stadion van minstens 14 000 hebben, tss 14 en 16 000 hebben. En dat zal het ook zijn. Idd die vergelijkingen met nu heeft geen nut.  Nu is het stadion ongezellig, geen sfeer, en zijn er maar ongeveer een kleine 7000 plaatsen vr essevee supporters.  En idd een goeie 500 plaatsen zijn het betalen niet meer waard.  Dus met een gemiddelde van een 6000 is dit verr evan slecht.

+ dat er dan nog eens bijkomt dat het multifunctioneel is.  Waarom 25 a 30 miljoen uitgeven voor 12 000 zoals sommigen zeggen als je met een beetje meer te betalen een knapper stadion kan maken tot 16 000 en zeker bent.  Belachelijk hoe sommigen negatief zijn en alles als onrealistisch verklaren enz... .  Typisch Belgisch dus!  Daarom dat ons landje zo achterboert op vele gebieden meer en meer op gelijkaardige landen ook al meer en meer zelfs.

Anderlecht zou zelfs 50 of 60 000 willen.  Nu spelen ze ook maar vr een 25 000 man dusja.

Voor wat supporter je dan nog als je niets ambitieus wil en niet wil vooruitgaan.  Als we europees ng eens spelen is 12 000 veel te klein.  Laat staan europees tegen een ajax of een andere publiekstrekker. Dan is mogelijk 16 000 te klein.

Als wij het niet doen, dan poot kortrijk met hun superveeltoeschouwers (uhum) zo een onrealistisch stadion neer van 16 000 voor ons neus.  En zal die ploeg op ons voor staan en zullen sponsers enz... eerder naar daar overlopen.

Veel gezever hier ze van sommigen.  Ook velen die ik volledig gelijk geef, die het teminste verstaan.  En het bestuur ben ik zeker van dat ze dat ook verstaan.

Oke, ik moet zeggen uw manier van schrijven is niet meteen uitnodigend om er nog op te reageren - lijkt meer op een copy-paste, maar goed, laatste poging.

Je zegt, voor de zoveelste keer, dat we nu een gemiddelde hebben van 6000 (eigenlijk iets minder - 5700), wat idd helemaal niet slecht is. Daarbij zeg je dat we een stadion nodig hebben van 14000 tot 16000 plaatsen, mijn vraag (opnieuw) is, hoeveel volk denk je dat wij zullen trekken? 12000 per match? Plots het dubbele van nu? 10000? Dat zou 4000 meer zijn dan nu. 8000? Ik ben benieuwd, want het is zeer plezant om te zweven en te zeveren, maar wees eens concreet. Wat mij betreft, met de bouw van een nieuw stadion, zal ons gemiddelde idd stijgen (zoals dat dan gaat) tot bvb 8000 man (zonder uitfans bijgerekend), maar dan heb je 8000 plaatsen die leeg zijn, en gaat de sfeer er dan op vooruit gaan? Ik snap je echt niet. Je beweert dat het stadion nu koel en leeg en sfeerloos is, maar gaat dat dan beteren als er twee massale (lege) tribunes worden bijgezet? Wat de toppers betreft, in alle eerlijkheid zie ik ons nooit 16000 man halen, zelfs geen 14000 - Beerschot, Gent, Charleroi (enorme steden en achterban) kunnen dat maar met v??l moeite. Als je ziet dat het stadion gisteren maar h??l nipt vol was gelopen (tegen h?t Anderlecht), dan stel ik me toch vragen.

Dit heeft niets, maar dan ook niets met negativisme of weet ik veel te maken. Jij beweert hier allerlei dingen, smijt met uw 'klak' naar getallen en cijfers - en uit het verleden is al gebleken dat ze vaak h??l fout zijn - en doet alsof je een soort van monopolie op de waarheid hebt, wat jij dan 'positivisme' noemt.

Wat kutrijk betreft, die hun stadion zal met de bouw van een nieuwe tribune (en het vernieuwen vd staantribune achter het doel) zo'n 10.000 plaatsen tellen (waarvan 1500 vr bezoekers) - wat me al veel realistischer lijkt. Hoezeer we ze ook haten, ze hebben een grote (teletekst)achterban, kutrijk is een grote stad, en hadden ze gewild/gekund dan hadden ze tegen ons en tegen Gent in de beker 13000 man ontvangen. Wij tegen Anderlecht vullen ons stadion (na 2,5 jaar eerste klasse) maar h??l niptjes, het is maar hoe je het bekijkt...

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1285 Gepost op: februari 25, 2008, 03:01:48 pm »


Voor wat supporter je dan nog als je niets ambitieus wil en niet wil vooruitgaan.

Ga je daar nu eindelijk eens mee stoppen? Ambitie heeft hier niets mee te zien. Het is niet omdat jij zweeft dat de rest daarin moet meedoen. Iedereen is hier ambitieus. Sommigen wensen dit ook te koppelen aan realisme in plaats van ongebreideld dromen.

Citaat
Veel gezever hier ze van sommigen.  Ook velen die ik volledig gelijk geef, die het teminste verstaan.  En het bestuur ben ik zeker van dat ze dat ook verstaan.

Idd, heel veel gezever hier en in de eerste plaats van...

Zullen zien wie gelijk heeft ? Fox.

Voila.

Heeft geen fluit met gelijk of geen gelijk te maken maar blijkbaar dringt dat na zoveel maanden nog steeds niet door bij u.

Trouwens, als je in elk bericht iets anders post qua uiterlijk van het stadion en ook qua zitplaatsen is het niet moeilijk dat je in jouw ogen "gelijk" hebt.  Dit gaat daar trouwens helemaal niet over. Dit gaat over "ik smijt er met mijn klak naar en verkoop het voor waarheid"- mentaliteit waar ik niks moet van hebben.
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2008, 03:04:21 pm door fox »

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1286 Gepost op: februari 25, 2008, 03:44:24 pm »

Wat kutrijk betreft, die hun stadion zal met de bouw van een nieuwe tribune (en het vernieuwen vd staantribune achter het doel) zo'n 10.000 plaatsen tellen (waarvan 1500 vr bezoekers) - wat me al veel realistischer lijkt. Hoezeer we ze ook haten, ze hebben een grote (teletekst)achterban, kutrijk is een grote stad, en hadden ze gewild/gekund dan hadden ze tegen ons en tegen Gent in de beker 13000 man ontvangen. Wij tegen Anderlecht vullen ons stadion (na 2,5 jaar eerste klasse) maar h??l niptjes, het is maar hoe je het bekijkt...

Dit klopt niet volgens mij, de reden waarom er gisteren nog loketten open waren was omdat er enkel nog staanplaatsen waren. Alle volwaardige zitplaatsen waren heel vlug uitverkocht, en vanaf woensdag kon je geen 2 plaatsen naast mekaar meer vinden op de zittribunes. Had je dubbel zoveel capaciteit, waren die plaatsen ook weg. Niet iedereen wil nu eenmaal rechtstaan of onder het orkest gaan zitten, en die mensen kiezen dan nog eerder voor Belgacom-TV.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1287 Gepost op: februari 25, 2008, 03:53:16 pm »

Wat kutrijk betreft, die hun stadion zal met de bouw van een nieuwe tribune (en het vernieuwen vd staantribune achter het doel) zo'n 10.000 plaatsen tellen (waarvan 1500 vr bezoekers) - wat me al veel realistischer lijkt. Hoezeer we ze ook haten, ze hebben een grote (teletekst)achterban, kutrijk is een grote stad, en hadden ze gewild/gekund dan hadden ze tegen ons en tegen Gent in de beker 13000 man ontvangen. Wij tegen Anderlecht vullen ons stadion (na 2,5 jaar eerste klasse) maar h??l niptjes, het is maar hoe je het bekijkt...

Dit klopt niet volgens mij, de reden waarom er gisteren nog loketten open waren was omdat er enkel nog staanplaatsen waren. Alle volwaardige zitplaatsen waren heel vlug uitverkocht, en vanaf woensdag kon je geen 2 plaatsen naast mekaar meer vinden op de zittribunes. Had je dubbel zoveel capaciteit, waren die plaatsen ook weg. Niet iedereen wil nu eenmaal rechtstaan of onder het orkest gaan zitten, en die mensen kiezen dan nog eerder voor Belgacom-TV.

Daar wringt het schoentje voor mij wat - denk je werkelijk dat er gisteren 17000 man (dubbel van gisteren) gezeten hadden we daar de capaciteit voor? Voor de rest heb je wel gelijk, maar dat is dan ook een topper - het zou wel h??l erg zijn moest het stadion dan nog niet vol zitten. Als we tegen pakweg Dender spelen halen we zo'n 5500 man, en dan sta je daar met je stadion van 16000... 't Zal sfeerlozer zijn dan nu vrees ik. En oke, neem nu dat er een paar duizend man bijkomt (7500) bij het bouwen van een aangenamer stadion, dan nog.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1288 Gepost op: februari 25, 2008, 05:36:16 pm »

Wat kutrijk betreft, die hun stadion zal met de bouw van een nieuwe tribune (en het vernieuwen vd staantribune achter het doel) zo'n 10.000 plaatsen tellen (waarvan 1500 vr bezoekers) - wat me al veel realistischer lijkt. Hoezeer we ze ook haten, ze hebben een grote (teletekst)achterban, kutrijk is een grote stad, en hadden ze gewild/gekund dan hadden ze tegen ons en tegen Gent in de beker 13000 man ontvangen. Wij tegen Anderlecht vullen ons stadion (na 2,5 jaar eerste klasse) maar h??l niptjes, het is maar hoe je het bekijkt...

Dit klopt niet volgens mij, de reden waarom er gisteren nog loketten open waren was omdat er enkel nog staanplaatsen waren. Alle volwaardige zitplaatsen waren heel vlug uitverkocht, en vanaf woensdag kon je geen 2 plaatsen naast mekaar meer vinden op de zittribunes. Had je dubbel zoveel capaciteit, waren die plaatsen ook weg. Niet iedereen wil nu eenmaal rechtstaan of onder het orkest gaan zitten, en die mensen kiezen dan nog eerder voor Belgacom-TV.

Daar wringt het schoentje voor mij wat - denk je werkelijk dat er gisteren 17000 man (dubbel van gisteren) gezeten hadden we daar de capaciteit voor? Voor de rest heb je wel gelijk, maar dat is dan ook een topper - het zou wel h??l erg zijn moest het stadion dan nog niet vol zitten. Als we tegen pakweg Dender spelen halen we zo'n 5500 man, en dan sta je daar met je stadion van 16000... 't Zal sfeerlozer zijn dan nu vrees ik. En oke, neem nu dat er een paar duizend man bijkomt (7500) bij het bouwen van een aangenamer stadion, dan nog.

Mensen wat een ergerlijke discussie is hier aan de gang ! Feit is als men toch iets nieuws zet, zorg dan voor zoveel mogelijk DEFTIGE PLAATSEN! Het beschikbare budget dat bijeengeharkt wordt zal daarover wel beslissen.
En dat gelul over sfeer hangt ook mijn strot uit! Gisteren kon je 3/4 van de match makkelijker de potten in het grijze koffertje van Piet Pan horen klutsen dan de aanmoedigingen van supporters op de tribune. 

Ik denk dat het eerder omgekeerd in zijn werk gaat - kijken welke capaciteit we nodig hebben, en daarna het budget daarvoor 'bijeenharken', omgekeerd zou nogal dwaas zijn. Wat de discussie betreft, ik weet niet wat er hatelijk aan is - dit is een forum en dan wordt er wel eens gediscussieerd, of moeten we allemaal samen ja-knikken en in dezelfde richting kijken? Wat de sfeer betreft, het is toch al beter dan een paar jaar terug - nu heb je ook sfeer tegen pakweg Dender, terwijl het vroeger (op een sporadische 'essevee ole ole' na een doelpunt) nog veel stiller was.

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1289 Gepost op: februari 25, 2008, 07:29:52 pm »
In tweede klasse was er 10x meer sfeer dan in eerste klasse. (met lichte overdrijving, alhoewel)
          Mijn twee figuurlijke centjes; komt oa omdat er veel mensen, die wanneer er werd gezongen of iets van sfeermakerij te gebeuren viel hiermee meededen, samenzaten rond P & Q. Velen waren studenten die na de, logische, prijsverandering 2 jaar terug verdeeld geraakten in diverse vakken. Of was het die fantastische actie van bepaalde groep om in onze eerste wedstrijd van het seizoen (06/07?) geen sfeer te maken, iets wat blijkbaar wordt doorgetrokken tot in het oneindige. Misschien een combinatie van de twee.
          Nu, in een nieuw stadion, en met een 'spionkop' achter het doel, zal er ongetwijfeld veel meer sfeer zijn.

In verband met de stadioncapaciteit. Zoals door 'Sv Zulte Waregem' aangehaald, en bevestigd door 'essevee007' vertrouw ik ook in ons bestuur waar er bekwame mensen bezig zijn met dit dossier. Studiebureau's hebben trouwens, op vraag van het bestuur, ons hinterland in kaart gebracht als ik me niet vergis. Ze zullen geen onnodige, domme dingen doen.         
          Camp Nou heeft een capaciteit van 98,772. Tegen Levante zaten er dit weekend zo'n 71979 mensen op de tribunes. Betekend dat er 26793 (!) zitjes onbezeten bleven, ofwel zo'n 25% van het stadion. Hier zie je een filmpje van de goal van Messi van in die match http://www.4shared.com/file/38814401/c2c56f31/2-1_Messi.html. Wanneer er nog 50sec te spelen zijn in het filmpje zie je een sfeerbeeld van het stadion. Nu, het lijkt toch niet dat 1/4 van het stadion onbezet was? Het Regenboogstadion is natuurlijk Camp Nou niet. Ik wil maar aantonen dat het niet is omdat er 25000 plaatsen in een stadion van 100000 man, of 4000 plaatsten in een stadion van 16000 man onbezet zijn, dat dit er direct gaat voor zorgen dat het niet meer mooi is, of dat er geen sfeer meer kan gemaakt worden.
          Bang voor een sfeerloos, lelijk stadion mag in mijn ogen niet onze raadgever zijn om, nu we de mogelijkheid hebben, een nieuw stadion te bouwen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1290 Gepost op: februari 25, 2008, 09:01:37 pm »
In tweede klasse was er 10x meer sfeer dan in eerste klasse. (met lichte overdrijving, alhoewel)
          Mijn twee figuurlijke centjes; komt oa omdat er veel mensen, die wanneer er werd gezongen of iets van sfeermakerij te gebeuren viel hiermee meededen, samenzaten rond P & Q. Velen waren studenten die na de, logische, prijsverandering 2 jaar terug verdeeld geraakten in diverse vakken. Of was het die fantastische actie van bepaalde groep om in onze eerste wedstrijd van het seizoen (06/07?) geen sfeer te maken, iets wat blijkbaar wordt doorgetrokken tot in het oneindige. Misschien een combinatie van de twee.
          Nu, in een nieuw stadion, en met een 'spionkop' achter het doel, zal er ongetwijfeld veel meer sfeer zijn.

In verband met de stadioncapaciteit. Zoals door 'Sv Zulte Waregem' aangehaald, en bevestigd door 'essevee007' vertrouw ik ook in ons bestuur waar er bekwame mensen bezig zijn met dit dossier. Studiebureau's hebben trouwens, op vraag van het bestuur, ons hinterland in kaart gebracht als ik me niet vergis. Ze zullen geen onnodige, domme dingen doen.         
          Camp Nou heeft een capaciteit van 98,772. Tegen Levante zaten er dit weekend zo'n 71979 mensen op de tribunes. Betekend dat er 26793 (!) zitjes onbezeten bleven, ofwel zo'n 25% van het stadion. Hier zie je een filmpje van de goal van Messi van in die match http://www.4shared.com/file/38814401/c2c56f31/2-1_Messi.html. Wanneer er nog 50sec te spelen zijn in het filmpje zie je een sfeerbeeld van het stadion. Nu, het lijkt toch niet dat 1/4 van het stadion onbezet was? Het Regenboogstadion is natuurlijk Camp Nou niet. Ik wil maar aantonen dat het niet is omdat er 25000 plaatsen in een stadion van 100000 man, of 4000 plaatsten in een stadion van 16000 man onbezet zijn, dat dit er direct gaat voor zorgen dat het niet meer mooi is, of dat er geen sfeer meer kan gemaakt worden.
          Bang voor een sfeerloos, lelijk stadion mag in mijn ogen niet onze raadgever zijn om, nu we de mogelijkheid hebben, een nieuw stadion te bouwen.

Met alle respect, maar Barcelona of Camp Nou met Essevee of het Regenboogstadion gaan vergelijken is gewoon te belachelijk voor woorden. Een stadion van 100.000 plaatsen met 75.000 toeschouwers erin gaan vergelijken met een stadion van 16.000 plaatsen met 12.000 toeschouwers erin, wel dat is een h??l groot verschil. Daarenboven moeten we eerst aan 12.000 toeschouwers geraken weet je wel, dat kregen we zelfs niet samen voor onze Europese duels (ook al waren die in Gent), en dus betwijfel ik ten z??rste dat we voor een match tegen pakweg Genk plots 14000 man gaan trekken - dat lijkt me eerlijk gezegd na?ef. Akkoord, als Colono Boys (en alle sfeermakers) zich op ??n bepaalde plaats - met goede akoestiek - plaatsen, zal de sfeer mss beter worden, maar dat neemt niet weg dat voor drie kwart van de wedstrijden het stadion maar voor de helft gevuld zal zijn, wat ENORM leeg is.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1291 Gepost op: februari 25, 2008, 10:18:43 pm »
gisteren zaten de tribunes alvast weer vol met super-ge?nteresseerde mensen.
- mensen die ge?ntiveerd waren
- mensen die heel lang op zoek waren naar "waar is dat vak Q ergens"
- mensen die jonas vandermarliere op het veld zagen (tot ik hen zei dat dat vrij moeilijk kon zijn aangezien hij nu voor Hamme speelt ) , tiens wie is diene nr. 24 dan ?
- mensen die zich afvroegen wie dat toch was die bij ons in de goal stond
- mensen die zich afvroegen waar Tankary was (bleek over Sankar? te gaan) , die ze als klup supporter hadden zien spelen in jan breydel ...
- mensen die eerder kwamen niet omdat ze voor svzw zijn, maar omdat ze tegen anderlecht en voor brugge waren

maw pakken mensen die maximum 1-2 keer naar het stadion komen per seizoen, daarvoor heb je geen 6000 extra plaatsen nodig ...

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1292 Gepost op: februari 25, 2008, 10:32:08 pm »
Ik vind dat een nieuw stadion zeker nodig is om vooruit te willen gaan.  Dat de toeschouwersaantallen nie direct spectaculair zullen stijgen, kan ik nog wel geloven.  Ma je kan toch moeilijk gaan stellen dat het goed is zoals het nu is.  Da zou pas echt blijven stilstaan zijn. 

Het bestuur toont gezonde ambitie en Zulte Waregem zal er ook geen windeieren mee leggen met zo'n nieuwe accomodatie. En ik zou nie weten waarom mensen eraan twijfelen dat wij geen stadion van 12000 man nodig hebben.  Ik vind da nog het minimum dat er zou mogen inkunnen. Zo spectaculair veel vind ik da nu toch ook weer nie zenne.

Dus laat da stadion maar komen, hoe meer comfort voor het publiek, hoe meer interesse er zal komen.  Ben ik zeker van.  Laat da belgische 'Ja, maar'  eens achterwege en juich dit gewoon toe.

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1293 Gepost op: februari 25, 2008, 10:59:05 pm »
Ik vind dat een nieuw stadion zeker nodig is om vooruit te willen gaan.  Dat de toeschouwersaantallen nie direct spectaculair zullen stijgen, kan ik nog wel geloven.  Ma je kan toch moeilijk gaan stellen dat het goed is zoals het nu is.  Da zou pas echt blijven stilstaan zijn. 

Het bestuur toont gezonde ambitie en Zulte Waregem zal er ook geen windeieren mee leggen met zo'n nieuwe accomodatie. En ik zou nie weten waarom mensen eraan twijfelen dat wij geen stadion van 12000 man nodig hebben.  Ik vind da nog het minimum dat er zou mogen inkunnen. Zo spectaculair veel vind ik da nu toch ook weer nie zenne.

Dus laat da stadion maar komen, hoe meer comfort voor het publiek, hoe meer interesse er zal komen.  Ben ik zeker van.  Laat da belgische 'Ja, maar'  eens achterwege en juich dit gewoon toe.

?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1294 Gepost op: februari 26, 2008, 09:56:18 am »
voila:

Een gemiddelde van 14500? Met alle respect (en neen essevee007, dit is geen negativisme), maar momenteel (zelfs in ons eerste jaar in eerste klasse - h?t jaar) is ons gemiddelde nog niet de helf daarvan, verre van eigenlijk (6000).

Er zijn ongeveer maar 6500 plaatsen voor de essevee supporters, met een gemiddelde van 6000 is dit verre van slecht vind ik, als je bedenkt dat die 500 resterende plaatsen meestal het betalen niet waard zijn.. Als we niet meegaan met de tijd zullen we op den duur hopeloos achterop blijven hinken en als het bestuur spreekt over minimum 12000 plaatsen zullen ze daar wel een reden voor hebben. Talloze studies en vergaderingen zijn daar aan vooraf gegaan en blijkbaar heeft dat uitgewezen dat we in ons hinterland wel degelijk zo een potentieel hebben. Eigenlijk zijn dit allemaal nutteloze discussies, het gewest moet eerst zijn goedkeuring nog geven en de eerste steen is nog niet gezet...

Voila, volledig gelijk.  Wij kunnen en moeten een stadion van minstens 14 000 hebben, tss 14 en 16 000 hebben. En dat zal het ook zijn. Idd die vergelijkingen met nu heeft geen nut.  Nu is het stadion ongezellig, geen sfeer, en zijn er maar ongeveer een kleine 7000 plaatsen vr essevee supporters.  En idd een goeie 500 plaatsen zijn het betalen niet meer waard.  Dus met een gemiddelde van een 6000 is dit verr evan slecht.

+ dat er dan nog eens bijkomt dat het multifunctioneel is.  Waarom 25 a 30 miljoen uitgeven voor 12 000 zoals sommigen zeggen als je met een beetje meer te betalen een knapper stadion kan maken tot 16 000 en zeker bent.  Belachelijk hoe sommigen negatief zijn en alles als onrealistisch verklaren enz... .  Typisch Belgisch dus!  Daarom dat ons landje zo achterboert op vele gebieden meer en meer op gelijkaardige landen ook al meer en meer zelfs.

Anderlecht zou zelfs 50 of 60 000 willen.  Nu spelen ze ook maar vr een 25 000 man dusja.

Voor wat supporter je dan nog als je niets ambitieus wil en niet wil vooruitgaan.  Als we europees ng eens spelen is 12 000 veel te klein.  Laat staan europees tegen een ajax of een andere publiekstrekker. Dan is mogelijk 16 000 te klein.

Als wij het niet doen, dan poot kortrijk met hun superveeltoeschouwers (uhum) zo een onrealistisch stadion neer van 16 000 voor ons neus.  En zal die ploeg op ons voor staan en zullen sponsers enz... eerder naar daar overlopen.

Veel gezever hier ze van sommigen.  Ook velen die ik volledig gelijk geef, die het teminste verstaan.  En het bestuur ben ik zeker van dat ze dat ook verstaan.

Oke, ik moet zeggen uw manier van schrijven is niet meteen uitnodigend om er nog op te reageren - lijkt meer op een copy-paste, maar goed, laatste poging.

Je zegt, voor de zoveelste keer, dat we nu een gemiddelde hebben van 6000 (eigenlijk iets minder - 5700), wat idd helemaal niet slecht is. Daarbij zeg je dat we een stadion nodig hebben van 14000 tot 16000 plaatsen, mijn vraag (opnieuw) is, hoeveel volk denk je dat wij zullen trekken? 12000 per match? Plots het dubbele van nu? 10000? Dat zou 4000 meer zijn dan nu. 8000? Ik ben benieuwd, want het is zeer plezant om te zweven en te zeveren, maar wees eens concreet. Wat mij betreft, met de bouw van een nieuw stadion, zal ons gemiddelde idd stijgen (zoals dat dan gaat) tot bvb 8000 man (zonder uitfans bijgerekend), maar dan heb je 8000 plaatsen die leeg zijn, en gaat de sfeer er dan op vooruit gaan? Ik snap je echt niet. Je beweert dat het stadion nu koel en leeg en sfeerloos is, maar gaat dat dan beteren als er twee massale (lege) tribunes worden bijgezet? Wat de toppers betreft, in alle eerlijkheid zie ik ons nooit 16000 man halen, zelfs geen 14000 - Beerschot, Gent, Charleroi (enorme steden en achterban) kunnen dat maar met v??l moeite. Als je ziet dat het stadion gisteren maar h??l nipt vol was gelopen (tegen h?t Anderlecht), dan stel ik me toch vragen.

Dit heeft niets, maar dan ook niets met negativisme of weet ik veel te maken. Jij beweert hier allerlei dingen, smijt met uw 'klak' naar getallen en cijfers - en uit het verleden is al gebleken dat ze vaak h??l fout zijn - en doet alsof je een soort van monopolie op de waarheid hebt, wat jij dan 'positivisme' noemt.

Wat kutrijk betreft, die hun stadion zal met de bouw van een nieuwe tribune (en het vernieuwen vd staantribune achter het doel) zo'n 10.000 plaatsen tellen (waarvan 1500 vr bezoekers) - wat me al veel realistischer lijkt. Hoezeer we ze ook haten, ze hebben een grote (teletekst)achterban, kutrijk is een grote stad, en hadden ze gewild/gekund dan hadden ze tegen ons en tegen Gent in de beker 13000 man ontvangen. Wij tegen Anderlecht vullen ons stadion (na 2,5 jaar eerste klasse) maar h??l niptjes, het is maar hoe je het bekijkt...

Je spreekt jezelf wat tegen hier toch?  Je zegt gent enz kn dat met moeite aan 14 000 man geraken.  Spelen nu vr een goeie 9000 in een stadion van 12 500.  Die mannen gaan een stadion zetten van 22 000.  Zes  hebben zelfs nu nog 3000 lege plaatsen in een stadion van 12500 man.  En ze zetten ??n van 22 000.  Die zijn toch o zo onrealistisch en onhaalbaar.  Want ze vullen hen stadion van 12 5000 maar vr 3/4.  En ze kunnen met moeite maar 14 000 man halen zeg je.

Akkoord moesten we ons stadion gewoon achter doel 2x 3000 man bijzetten: staantribunes: dan zullen we msh totaal niet meer volk halen, gewoon een simpele verbouwing naar 14 000 vb.

Maar het gaat over iets totaal nieuws, en met tal van randmogelijkheden en luxe.

Zelfs in de niet luxetoestanden, met de 2 krot staantribunes achter doel in tijd sv waregem, haalden ze bij toppers een vol huis 15 000 man.

Maja soit, je zal zien: ik zeg niet dat het pers? 16 000 moet zijn ?, maar zou toch vr tss de 14 en 16 000 gn, indien 14 000.  Optie vrijlaten tot mogelijke bijbouw van 2000 plaatsen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1295 Gepost op: februari 26, 2008, 09:58:50 am »


Voor wat supporter je dan nog als je niets ambitieus wil en niet wil vooruitgaan.

Ga je daar nu eindelijk eens mee stoppen? Ambitie heeft hier niets mee te zien. Het is niet omdat jij zweeft dat de rest daarin moet meedoen. Iedereen is hier ambitieus. Sommigen wensen dit ook te koppelen aan realisme in plaats van ongebreideld dromen.

Citaat
Veel gezever hier ze van sommigen.  Ook velen die ik volledig gelijk geef, die het teminste verstaan.  En het bestuur ben ik zeker van dat ze dat ook verstaan.

Idd, heel veel gezever hier en in de eerste plaats van...

Zullen zien wie gelijk heeft ? Fox.

Voila.

Heeft geen fluit met gelijk of geen gelijk te maken maar blijkbaar dringt dat na zoveel maanden nog steeds niet door bij u.

Trouwens, als je in elk bericht iets anders post qua uiterlijk van het stadion en ook qua zitplaatsen is het niet moeilijk dat je in jouw ogen "gelijk" hebt.  Dit gaat daar trouwens helemaal niet over. Dit gaat over "ik smijt er met mijn klak naar en verkoop het voor waarheid"- mentaliteit waar ik niks moet van hebben.

Alle respect Fox.  Kijk ik wil wel zwijgen in dit topic.  Maar zien wel wie gelijk heeft.  Toen ik begon over nieuw stadion enz.... op de eerste pagina's.  Werd mij ook verweten van onwaarheden de wereld in te sturen.

Dit is een forum.  Elk zijn zegje.

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1296 Gepost op: februari 26, 2008, 10:07:49 am »


Voor wat supporter je dan nog als je niets ambitieus wil en niet wil vooruitgaan.

Ga je daar nu eindelijk eens mee stoppen? Ambitie heeft hier niets mee te zien. Het is niet omdat jij zweeft dat de rest daarin moet meedoen. Iedereen is hier ambitieus. Sommigen wensen dit ook te koppelen aan realisme in plaats van ongebreideld dromen.

Citaat
Veel gezever hier ze van sommigen.  Ook velen die ik volledig gelijk geef, die het teminste verstaan.  En het bestuur ben ik zeker van dat ze dat ook verstaan.

Idd, heel veel gezever hier en in de eerste plaats van...

Zullen zien wie gelijk heeft ? Fox.

Voila.

Heeft geen fluit met gelijk of geen gelijk te maken maar blijkbaar dringt dat na zoveel maanden nog steeds niet door bij u.

Trouwens, als je in elk bericht iets anders post qua uiterlijk van het stadion en ook qua zitplaatsen is het niet moeilijk dat je in jouw ogen "gelijk" hebt.  Dit gaat daar trouwens helemaal niet over. Dit gaat over "ik smijt er met mijn klak naar en verkoop het voor waarheid"- mentaliteit waar ik niks moet van hebben.

Alle respect Fox.  Kijk ik wil wel zwijgen in dit topic.  Maar zien wel wie gelijk heeft.  Toen ik begon over nieuw stadion enz.... op de eerste pagina's.  Werd mij ook verweten van onwaarheden de wereld in te sturen.

Dit is een forum.  Elk zijn zegje.

Hoeveel keer moet ik u eigenlijk nog proberen aan het verstand te brengen dat dit niks met gelijk of ongelijk te maken heeft?

Denk jij dat ik geen nieuw stadion wil of zo?

Jij komt elke keer weer met cijfers aandraven die NOOIT maar dan ook NOOIT kloppen. Als je al je berichten er hier op na leest schrijf je telkens andere dingen. Je slaat er met je klak naar en dat is wat mij onmetelijk stoort. Dat je dit nog steeds niet beseft is niet mijn probleem.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1297 Gepost op: februari 26, 2008, 12:34:19 pm »
Ik geloof er eerlijk gezegd (op idt moment) ook niet in dat wij (we blijven al bij al een kleine club, ook wat supporters betreft) aan een gemiddelde van boven 10.000 gaan geraken! Zelfs al kloppen alle mooie praatjes, dan nog denk ik dat een gemiddelde van 8.500 ? 9.000 (wat nu een vol stadion zou betekenen) al een grote verandering zou zijn. Natuurlijk zal het aantal wel toenemen met de jaren, maar in de eerste 5 jaar zou ik niet rekenen op meer dan gem 10.000 toeschouwers!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1298 Gepost op: februari 26, 2008, 01:43:20 pm »
voila:

Een gemiddelde van 14500? Met alle respect (en neen essevee007, dit is geen negativisme), maar momenteel (zelfs in ons eerste jaar in eerste klasse - h?t jaar) is ons gemiddelde nog niet de helf daarvan, verre van eigenlijk (6000).

Er zijn ongeveer maar 6500 plaatsen voor de essevee supporters, met een gemiddelde van 6000 is dit verre van slecht vind ik, als je bedenkt dat die 500 resterende plaatsen meestal het betalen niet waard zijn.. Als we niet meegaan met de tijd zullen we op den duur hopeloos achterop blijven hinken en als het bestuur spreekt over minimum 12000 plaatsen zullen ze daar wel een reden voor hebben. Talloze studies en vergaderingen zijn daar aan vooraf gegaan en blijkbaar heeft dat uitgewezen dat we in ons hinterland wel degelijk zo een potentieel hebben. Eigenlijk zijn dit allemaal nutteloze discussies, het gewest moet eerst zijn goedkeuring nog geven en de eerste steen is nog niet gezet...

Voila, volledig gelijk.  Wij kunnen en moeten een stadion van minstens 14 000 hebben, tss 14 en 16 000 hebben. En dat zal het ook zijn. Idd die vergelijkingen met nu heeft geen nut.  Nu is het stadion ongezellig, geen sfeer, en zijn er maar ongeveer een kleine 7000 plaatsen vr essevee supporters.  En idd een goeie 500 plaatsen zijn het betalen niet meer waard.  Dus met een gemiddelde van een 6000 is dit verr evan slecht.

+ dat er dan nog eens bijkomt dat het multifunctioneel is.  Waarom 25 a 30 miljoen uitgeven voor 12 000 zoals sommigen zeggen als je met een beetje meer te betalen een knapper stadion kan maken tot 16 000 en zeker bent.  Belachelijk hoe sommigen negatief zijn en alles als onrealistisch verklaren enz... .  Typisch Belgisch dus!  Daarom dat ons landje zo achterboert op vele gebieden meer en meer op gelijkaardige landen ook al meer en meer zelfs.

Anderlecht zou zelfs 50 of 60 000 willen.  Nu spelen ze ook maar vr een 25 000 man dusja.

Voor wat supporter je dan nog als je niets ambitieus wil en niet wil vooruitgaan.  Als we europees ng eens spelen is 12 000 veel te klein.  Laat staan europees tegen een ajax of een andere publiekstrekker. Dan is mogelijk 16 000 te klein.

Als wij het niet doen, dan poot kortrijk met hun superveeltoeschouwers (uhum) zo een onrealistisch stadion neer van 16 000 voor ons neus.  En zal die ploeg op ons voor staan en zullen sponsers enz... eerder naar daar overlopen.

Veel gezever hier ze van sommigen.  Ook velen die ik volledig gelijk geef, die het teminste verstaan.  En het bestuur ben ik zeker van dat ze dat ook verstaan.

Oke, ik moet zeggen uw manier van schrijven is niet meteen uitnodigend om er nog op te reageren - lijkt meer op een copy-paste, maar goed, laatste poging.

Je zegt, voor de zoveelste keer, dat we nu een gemiddelde hebben van 6000 (eigenlijk iets minder - 5700), wat idd helemaal niet slecht is. Daarbij zeg je dat we een stadion nodig hebben van 14000 tot 16000 plaatsen, mijn vraag (opnieuw) is, hoeveel volk denk je dat wij zullen trekken? 12000 per match? Plots het dubbele van nu? 10000? Dat zou 4000 meer zijn dan nu. 8000? Ik ben benieuwd, want het is zeer plezant om te zweven en te zeveren, maar wees eens concreet. Wat mij betreft, met de bouw van een nieuw stadion, zal ons gemiddelde idd stijgen (zoals dat dan gaat) tot bvb 8000 man (zonder uitfans bijgerekend), maar dan heb je 8000 plaatsen die leeg zijn, en gaat de sfeer er dan op vooruit gaan? Ik snap je echt niet. Je beweert dat het stadion nu koel en leeg en sfeerloos is, maar gaat dat dan beteren als er twee massale (lege) tribunes worden bijgezet? Wat de toppers betreft, in alle eerlijkheid zie ik ons nooit 16000 man halen, zelfs geen 14000 - Beerschot, Gent, Charleroi (enorme steden en achterban) kunnen dat maar met v??l moeite. Als je ziet dat het stadion gisteren maar h??l nipt vol was gelopen (tegen h?t Anderlecht), dan stel ik me toch vragen.

Dit heeft niets, maar dan ook niets met negativisme of weet ik veel te maken. Jij beweert hier allerlei dingen, smijt met uw 'klak' naar getallen en cijfers - en uit het verleden is al gebleken dat ze vaak h??l fout zijn - en doet alsof je een soort van monopolie op de waarheid hebt, wat jij dan 'positivisme' noemt.

Wat kutrijk betreft, die hun stadion zal met de bouw van een nieuwe tribune (en het vernieuwen vd staantribune achter het doel) zo'n 10.000 plaatsen tellen (waarvan 1500 vr bezoekers) - wat me al veel realistischer lijkt. Hoezeer we ze ook haten, ze hebben een grote (teletekst)achterban, kutrijk is een grote stad, en hadden ze gewild/gekund dan hadden ze tegen ons en tegen Gent in de beker 13000 man ontvangen. Wij tegen Anderlecht vullen ons stadion (na 2,5 jaar eerste klasse) maar h??l niptjes, het is maar hoe je het bekijkt...

Je spreekt jezelf wat tegen hier toch?  Je zegt gent enz kn dat met moeite aan 14 000 man geraken.  Spelen nu vr een goeie 9000 in een stadion van 12 500.  Die mannen gaan een stadion zetten van 22 000.  Zes  hebben zelfs nu nog 3000 lege plaatsen in een stadion van 12500 man.  En ze zetten ??n van 22 000.  Die zijn toch o zo onrealistisch en onhaalbaar.  Want ze vullen hen stadion van 12 5000 maar vr 3/4.  En ze kunnen met moeite maar 14 000 man halen zeg je.

Akkoord moesten we ons stadion gewoon achter doel 2x 3000 man bijzetten: staantribunes: dan zullen we msh totaal niet meer volk halen, gewoon een simpele verbouwing naar 14 000 vb.

Maar het gaat over iets totaal nieuws, en met tal van randmogelijkheden en luxe.

Zelfs in de niet luxetoestanden, met de 2 krot staantribunes achter doel in tijd sv waregem, haalden ze bij toppers een vol huis 15 000 man.

Maja soit, je zal zien: ik zeg niet dat het pers? 16 000 moet zijn ?, maar zou toch vr tss de 14 en 16 000 gn, indien 14 000.  Optie vrijlaten tot mogelijke bijbouw van 2000 plaatsen.

Arteveldestadion krijgt een capaciteit 20.000, je smijt weer met de extra duizenden wnr het je goed uitkomt merk ik. Ivm Gent, ik legde het mss niet goed uit. Zoals ik al eerder zei - Gent is een enorme stad en heeft een enorme achterban (als het dat wil), en zal op een bekerfinale (om maar iets te zeggen) zonder ook maar enige moeite pakweg 25.000 man bijeen krijgen, terwijl dat bij ons nooit het geval is/zal zijn. Ik zeg dan ook (en dat is mijn mening), dat ik 16.000 te veel zou vinden voor ons, omdat we dat volgens mij niet kunnen vullen, zelfs niet tegen kutrijk of Anderlecht. Ik wil maar zeggen - Gent heeft veel meer potentieel dan ons, was uit studies niet gebleken dat Zulte Waregem een maximum van 9500 kon halen? En dat er voor toppers (lees ik nu terug) een 2000tal mensen geen kaartjes hebben - dus idd 9000 man dan. Voor de rest staat in alle artikels dat het stadion 12000 plaatsen zal hebben, maar goed. De rest van je post heb ik maar half gelezen, lijkt me weer zo'n copy-paste. Ik wacht dus nog steeds op een antwoord op de vragen die ik in een paar posts hierboven stelde:

1. we hebben nu een gemiddelde van 5700 ongeveer, als we plots een stadion van 14.000 plaatsen zetten, en ons gemiddelde gaat wat omhoog (nr 7000 laat ons zeggen), dan heb je een halfleeg stadion - bevordert dat de sfeer volgens jou? Want je zegt dat het nu sfeerloos en koel is - stel je dan eens een halfleeg stadion voor.

2. Hoeveel volk denk je eigenlijk dat ons gemiddelde zal zijn? Wees eens concreet, ik weet dat je graag met getallen werkt (gokt), maar zeg eens eerlijk. Gaan we plots 10.000 trekken gemiddeld? Bijna dubbel van nu? En wat betreft toppers, gaan we dan plots 14.000 man trekken? Terwijl we nu eigenlijk 7000 (thuis)fans trekken voor zo'n match? Dubbel ook?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1299 Gepost op: februari 26, 2008, 02:34:10 pm »
Je zal zien wie gelijk heeft.  In artikels staat veel 13 500.  En in vele andere artikels zoals ik ook zeg en weet, is het tss de 14 en 16 000.

In tijd van sv waregem in dit regenboogstadion haalden we tegen de toppers telke male vol kot (15 000 man).  Nu ja tegen anderlecht: 7000 omdat er niet meer binnen kunnen vr ons. 

Ja zien wie gelijk zal hebben ?.  Ambitieuze typische belgenmentaliteit.  Alles is onmogelijk en onrealistisch.  Waarom is dat dan niet zo in 10 andere landen (waaronder; ierland,noorwegen,zweden,finland,schotland,nederland, enz....).

Ik zie ons een gemiddelde halen van om en bij de 10 000 en toppers tss de 12 en 15 000.

Waarom om en bij de 30 miljoen euro er in pompen en niet kiezen vr die 1500 a 3000 plaatskes meer.  Wat gn we doen bij een seizoen als nu maar met goed voetbal er ng eens bij, en in een gezellig, sfeervol, modern, mulifunctioneel stadion.

Dan is 12 000 veel te weinig in toppers.  En dan maar te zwijgen moesten we vb een halve finale spelen in de beker tegen een topper.  Of europees, tegen een ajax, of andere bekende ploeg.  Je zit daar dan mooi weer.  Ofwel gn ze dan vr die goeie 12 000 en laten ze optie vrij tot een uitbreiding van 4000 zitjes.  Anders is men zeer dom geweest.

Maar ze zullen niet dom zijn.  Je zal zien.

Wil je omhoog als club of niet.  Alles is onmogelijk en onrealistisch vr velen. Altijd die bekrompen mentaliteit en het niet kunnen gevoel.

Zoals velen zeggen, dat we in de verste verte nog mogen rekenen op eens europees voetbal.

Tjah, we will see

update:

artikel:

Regenboogstadion
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Het Regenboogstadion is een voetbalstadion in Waregem. Het stadion heeft zijn naam te danken aan het wereldkampioenschap wielrennen op de weg in 1957. De renners reden via de grote brug over de Waregemse vijvers het stadion binnen. Rik van Steenbergen reed er als eerste over de aankomstlijn en kreeg er de regenboogtrui. Vroeger was het de thuisbasis van KSV Waregem, na de fusie van die club met Zultse VV is het het thuisstadion van de nieuwe fusieclub SV Zulte Waregem. Het heeft een capaciteit van ruim 6500 zitplaatsen en 2500 staanplaatsen. Men is bezig met de uitbreiding van het stadion en de accommodatie, zodanig dat het ook het stadion de uitstraling heeft van dat van een moderne profploeg. In de gloriedagen van Essevee kon het Regenboogstadion meer dan 20.000 mensen herbergen en werden er verschillende malen Europese clubs ontvangen. Het stadion staat in binnen- en buitenland bekend om de uitstekende kwaliteit van de grasmat, die te vergelijken is met die van Europese toppers als Bayern M?nchen.

- Een nieuw Regenboogstadion

Er is al een tijdje sprake van een nieuw Regenboogstadion, daardoor had de provincie West-Vlaanderen de intercommunale Leiedal aangesteld om de haalbaarheid en de multifunctionaliteit van het nieuwe stadion te onderzoeken. Op 20 februari 2008 viel gaf deze groen ligt aan het nieuwe project. Op 14 mei wordt het ganse dossier bezorgd aan minister van Ruimtelijke Ordening, Dirk Van Mechelen. SV Zulte Waregem hoopt dat er snel een definitieve beslissing valt omtrend dit. Men vermoed dat de capaciteit van het nieuwe stadion ongeveer 16.000 zitplaatsten zal zijn. Het multifunctionele zal een bowling, restauranten, hotel, vergaderzaal en appartementen zijn.

[Foto's Regenboogstadion]http://www.stadiumguide.com/regenboogstadion.htm
« Laatst bewerkt op: februari 26, 2008, 02:53:51 pm door essevee007 »