Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439637 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Joe_1919

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1320 Gepost op: maart 04, 2008, 07:07:23 pm »
Laten we eerlijk zijn in belgie durft geen enkele stad de ondernemingen te betalen,
Standard wou ook een nieuw stadion
Bij club komt het er precies niet door ,
Juist in gent zijn ze er aan bezig precies
Maar heb er nog niet veel van gezien

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1321 Gepost op: maart 04, 2008, 07:08:08 pm »
Dit is toch niets nieuws meer, ik weet al van vorig seizoen dat onze stadions ?llemaal niet meer aan de normen (vooral de brede trappen zouden een probleem zijn) zouden voldoen.

Ik citeer even mijzelf (SV5381.be):

Zulte Waregem heeft nood aan een nieuw stadion als het zich hoger willen opbouwen in het Belgische voetbal en zelfs het Europese voetbal. Maar dit is niet de enige reden, ??n van de belangrijkste redenen is dat in een aanzienlijk korte tijd alle stadions van de eersteklassers zal moeten voldoen aan de Europese licentie voorwaarden. Het mag duidelijk zijn, het Regenboogstadion is heel ver verwijderd van deze nieuwe voorwaarden. Het stadion verbouwen tot het voldoet aan deze normen zou een smak geld kosten en deze kortetermijnvisie zou niet interessant zijn voor zowel de club, de stad en de supporters. Stad Waregem en SV Zulte Waregem zaten al vaker met elkaar aan tafel en uiteindelijk geraakten beide partijen op dezelfde golflengte.


Dit bericht is al maanden oud en voorheen stond het n?g duidelijker op de site. Verrassing? Ik dacht het niet dus. Onze cel veiligheid is al heel lang op de hoogte van dit gebeuren dus ik heb er vertrouwen in dat ?lles inorde komt  ;).
 

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1322 Gepost op: maart 05, 2008, 07:49:18 pm »
Zoals Maarten al eerder zei: Het stadion wordt echt lekker!!! Er gaan er veel van hun stoel vallen  ;)

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1323 Gepost op: maart 05, 2008, 09:55:47 pm »
Zoals Maarten al eerder zei: Het stadion wordt echt lekker!!! Er gaan er veel van hun stoel vallen  ;)

wie a zegt...

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1324 Gepost op: maart 05, 2008, 10:31:45 pm »
Zoals Maarten al eerder zei: Het stadion wordt echt lekker!!! Er gaan er veel van hun stoel vallen  ;)

wie a zegt...

begint aan het alfabet

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1325 Gepost op: maart 05, 2008, 10:44:24 pm »
Jongens, oefen eens wat geduld uit !!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1326 Gepost op: maart 06, 2008, 09:42:40 am »
Zoals Maarten al eerder zei: Het stadion wordt echt lekker!!! Er gaan er veel van hun stoel vallen  ;)

SLecht stadion he, als iedereen van zijn zitje gaat vallen :D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1327 Gepost op: maart 06, 2008, 10:54:40 am »
nihil nove sub sole ...
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1328 Gepost op: maart 06, 2008, 11:54:13 am »
nihil nove sub sole ...

Allemaal goed en wel dat er niks nieuws onder de zon is, maar daarom moeten we het nog niet eens zijn met de gang van zaken in dit apeland.  Zaken zoals deze tonen toch duidelijk aan dat dergelijke hierarchische structuur allang niet meer werkt zeker?  Het is ten eerste verschrikkelijk innefficient, het duurt enorm lang en vaak wordt er dubbel en zelfs driedubbel werk geleverd omdat er weinig tot geen communicatie is tussen de verschillende diensten die hun licht op de zaak moeten werken. De enige werkbare methodes in zulke en uiteraard nog veel andere materies is een vlakke matrixstructuur.  1 niveau en verschillende diensten op dat niveau die deelaspecten bekijken, daarna samenkomen en tot 1 gezamelijk advies komen. Just my 2 cents.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1329 Gepost op: maart 06, 2008, 12:43:30 pm »
ik versta ook nie dat het allemaal zolang moet aanslepen

ik krijg er in feite het vliegend schijt van
in genk zijn ze al met het volgende bezig:
http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/196183/2008/03/06/Genk-krijgt-voorkeur-op-Charleroi-om-WK-2018-te-ontvangen.dhtml
hun stadion met ons belastingsgeld gezet: http://jsp.vlaamsparlement.be/website/htm-vrg/256626.html
en die hebben europees nog nooit overwintert!

wanneer worden wij hier in de streek eens deftig gehonoreerd voor onze bijdrage aan het belgisch/vlaams voetbal!?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1330 Gepost op: maart 06, 2008, 01:10:31 pm »
nihil nove sub sole ...

Allemaal goed en wel dat er niks nieuws onder de zon is, maar daarom moeten we het nog niet eens zijn met de gang van zaken in dit apeland.  Zaken zoals deze tonen toch duidelijk aan dat dergelijke hierarchische structuur allang niet meer werkt zeker?  Het is ten eerste verschrikkelijk innefficient, het duurt enorm lang en vaak wordt er dubbel en zelfs driedubbel werk geleverd omdat er weinig tot geen communicatie is tussen de verschillende diensten die hun licht op de zaak moeten werken. De enige werkbare methodes in zulke en uiteraard nog veel andere materies is een vlakke matrixstructuur.  1 niveau en verschillende diensten op dat niveau die deelaspecten bekijken, daarna samenkomen en tot 1 gezamelijk advies komen. Just my 2 cents.

Ik doelde enkel op de reacties dat er al iets nieuws zou zijn ivm het stadion ...
Het duurt allemaal wel heel lang, maar daar kan SVZW bitter weinig aan doen ...
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1331 Gepost op: maart 06, 2008, 01:26:00 pm »
nihil nove sub sole ...

Allemaal goed en wel dat er niks nieuws onder de zon is, maar daarom moeten we het nog niet eens zijn met de gang van zaken in dit apeland.  Zaken zoals deze tonen toch duidelijk aan dat dergelijke hierarchische structuur allang niet meer werkt zeker?  Het is ten eerste verschrikkelijk innefficient, het duurt enorm lang en vaak wordt er dubbel en zelfs driedubbel werk geleverd omdat er weinig tot geen communicatie is tussen de verschillende diensten die hun licht op de zaak moeten werken. De enige werkbare methodes in zulke en uiteraard nog veel andere materies is een vlakke matrixstructuur.  1 niveau en verschillende diensten op dat niveau die deelaspecten bekijken, daarna samenkomen en tot 1 gezamelijk advies komen. Just my 2 cents.

Ik doelde enkel op de reacties dat er al iets nieuws zou zijn ivm het stadion ...
Het duurt allemaal wel heel lang, maar daar kan SVZW bitter weinig aan doen ...

Ik besef heel goed dat SVZW er bitter weinig kan aan doen. Ik besef ook heel goed dat het enorm frusterend werkt als je daar met hart en ziel aan werkt, maar elke keer weer tegen een administratieve muur loopt. Believe me, I know, ik word er ook dag in dag uit mee geconfronteerd.  Het zijn die dingen die ik aanklaag en zeker niet SVZW!  Ik weet ook dat je met klagen niet veel verder komt maar het doet deugd om er zo nu en dan eens over te zeiken :)

Zeg nu zelf, ZW werkt hier nu al aan sinds we in eerste klasse vertoeven. Dat het in het begin wat traag gaat kan ik heel goed begrijpen, maar eens je je dossier rond hebt en je de financiers, de club en stad op 1 lijn krijgt, dan moet het veel sneller gaan. Het project heeft nu zijn vorm gekregen dus vind ik dat ze na het seizoen gewoonweg moeten kunnen beginnen met bouwen. Op die manier kan alles zo goed als af zijn tegen het seizoen erna. Zo werkt het in het buitenland en zo zou het hier ook moeten werken. De realiteit is jammergenoeg anders.

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1332 Gepost op: maart 06, 2008, 01:44:06 pm »
Alles duurt inderdaad z??r lang maar ik ben persoonlijk wel al blij dat de huidige plannen met alle nu voorziene faciliteiten een positief advies kregen van Leiedal.
Indien zij niet akkoord waren geweest met bepaalde zaken, was de club weer helemaal terug naar af.
Volgende belangrijke stap is in mei als het kabinet van minister Van Mechelen al dan niet zijn goedkeuring moet verlenen.
 

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1333 Gepost op: maart 06, 2008, 01:45:05 pm »
Stadiondossier is begrijpelijk pas sinds dit seizoen (professionalisering) in een stroomversnelling kunnen geraken. Let wel dat het hier over een 'stadion'-project gaat en niet over 1 tribune, zoals ze er vliegensvlug bij de buren van Roeselare ??n konden neerpoten. Bij zo'n onderneming kwam veel minder bij kijken qua financiering en offici?le goedkeuringen.
Maar inderdaad, moest alles meer rechtlijnig op elkaar zijn afgestemd zou dit veel vlotter kunnen ... Maar bljkbaar zijn we er zo slecht nog niet van af h? ...
Waar blijft het stadion (of zelfs plannen en goedkeuringen) van Brugge, Anderlecht, Standard en Gent ?
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1334 Gepost op: maart 06, 2008, 04:09:42 pm »
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=417892&page=44

Hier is er een topic te vinden over alle projecten in Belgie en Nederland. Best wel interessant om nu en dan eens een kijk te krijgen van andere clubs omtrent deze problematiek.  Jammergenoeg is er ook een svzw supporter die daar geregeld iets op post. Hij beperkt zich tot het afbreken van andere ploegen en denigrerend doen.  Hij schudt ook heel veel cijfermateriaal uit zijn mouw dat nergens op gebaseerd is. Daardoor stelt hij onze supporters wel in een slecht daglicht en dat vind ik eigenlijk niet zo leuk. Ik vraag me echt af wie die kerel is. Maar bon, voor de rest is het wel eens leuk om de visie van andere supporters te lezen.

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1335 Gepost op: maart 06, 2008, 04:30:13 pm »
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=417892&page=44

Hier is er een topic te vinden over alle projecten in Belgie en Nederland. Best wel interessant om nu en dan eens een kijk te krijgen van andere clubs omtrent deze problematiek.  Jammergenoeg is er ook een svzw supporter die daar geregeld iets op post. Hij beperkt zich tot het afbreken van andere ploegen en denigrerend doen.  Hij schudt ook heel veel cijfermateriaal uit zijn mouw dat nergens op gebaseerd is. Daardoor stelt hij onze supporters wel in een slecht daglicht en dat vind ik eigenlijk niet zo leuk. Ik vraag me echt af wie die kerel is. Maar bon, voor de rest is het wel eens leuk om de visie van andere supporters te lezen.
;D er is maar 1 iemand in heel belgi? die zo'n schrijfstijl heeft...

nee maar serieus wat voor zever schrijft die man toch, is om u dood te ergeren

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1336 Gepost op: maart 06, 2008, 06:33:14 pm »
 ;D

salout?

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1337 Gepost op: maart 06, 2008, 11:35:08 pm »
Essevee007 , alias Fresh7?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1338 Gepost op: maart 07, 2008, 04:05:06 pm »
Essevee007 , alias Fresh7?

Aka rsca007.

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1339 Gepost op: maart 07, 2008, 04:22:06 pm »