Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439619 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1540 Gepost op: juni 09, 2008, 08:44:58 am »
De plannen van het nieuwe stadion en de omgeving errond werden reeds toegelicht op een gemeenteraadscommissie ergens dit jaar, een afwijking van deze plannen - die trouwens onderzocht en goedgekeurd zijn door de intercommunale leiedal en met hun steun ingediend zijn in de Provincie, en het gewest - zou mij dus ten zeerste verwonderen

Het enige stadion dat op de uitbreiding gebouwd zal worden, is er ??n voor de atletiek, aangezien door de nieuwe plannen van het stadion er geen plaats meer is voor een atletiekpiste rond het voetbalplein.

Offline abe

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1541 Gepost op: juni 10, 2008, 02:04:53 pm »
Wat een belachelijke discussie hier! Om het dichtst bij iemand uit het bestuur staan...
Ofwel zeg je: mijn bron is persoon X en die persoon zegt: ...
Ofwel zeg je gewoon niets (wat ik verstandiger acht, ik geloof nooit dat personen uit de club graag hebben dat zaken die ze mensen toevertrouwen zomaar op het forum gegooid worden vooraleer het in de pers verschijnt)

Ik ben heel content dat ik er blijkbaar niet als enige zo over denk...

Online jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1542 Gepost op: juni 10, 2008, 09:02:46 pm »
Het is geen amateurisme meer van SV Waregem blijkbaar!
Een club die een gewonnen en een verloren finale van de Beker van Belgi? haalt, die de halve finale speelt in de UEFA cup: amateurisme ???? I don't think so.



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1543 Gepost op: juni 10, 2008, 10:52:55 pm »
Het is geen amateurisme meer van SV Waregem blijkbaar!
Een club die een gewonnen en een verloren finale van de Beker van Belgi? haalt, die de halve finale speelt in de UEFA cup: amateurisme ???? I don't think so.

De laatst jaren wel in ieder geval!

ja maar niet altijd en overal h?. het was niet allemaal amateurisme bij sv waregem en sommigen lijken hier te beweren van wel. al moet je natuurlijk het 1 en ander in zijn tijdskader ook bekijken wat er decennia geleden wel kon, wordt nu natuurlijk als achterhaald beschouwt maar dat is van alles zo.

nu on topic: wanneer krijgen we nog eens iets concreets over onze verbouwingswerken ;d ?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1544 Gepost op: juni 11, 2008, 07:35:27 am »
In het artikel tussen Naessens en Allijns (KVK) zegt Willy Naessens dat de camping verdwijnt en dat daar de nieuwe hoofdingang zal komen. De punt van de gekende driehoek zal dus daar komen. Het dossier willen ze eind v?lgend jaar rond krijgen... Voor mij kan het niet snel genoeg gaan maar zo'n dingen nemen spijtig genoeg enorm veel tijd in beslag.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1545 Gepost op: juni 11, 2008, 11:57:18 am »
in 2009 beginnen ze te werken aan de grijze tribune en achter de goals, tegen Augustus 2011 moet het stadion helemaal af zijn !!

Er komen loges met eigen balkon (primeur in belgie)!!

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1546 Gepost op: juni 11, 2008, 12:10:35 pm »
in 2009 beginnen ze te werken aan de grijze tribune en achter de goals, tegen Augustus 2011 moet het stadion helemaal af zijn !!

Er komen loges met eigen balkon (primeur in belgie)!!

Heeft Genk al niet van die loges?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1547 Gepost op: juni 11, 2008, 12:12:56 pm »
Inderdaad, heb daar eens een voorstelling gezien van hun verbouwing en het balkon was er duidelijk te zien.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1548 Gepost op: juni 11, 2008, 12:26:57 pm »
ja maar die verbouwing moet nog gebeuren !! ;)

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1549 Gepost op: juni 11, 2008, 12:35:58 pm »
Je weet even goed als ik dat de verbouwing eerder zal klaar zijn dan ons nieuw stadion. Nu ja het is leuk dat ze meer kunnen bieden aan de zakenmensen, waar ik van wakker lig is dat er een aangename tribune achter het doel komt die niet t? ver van het veld zal liggen. Hoe weet je trouwens dat ze er in 2009 aan willen/gaan beginnen. Vandaag zei Naessens in HLN nog dat ze het dossier af willen hebben eind 2009...

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1550 Gepost op: juni 11, 2008, 01:38:43 pm »
in 2009 beginnen ze te werken aan de grijze tribune en achter de goals, tegen Augustus 2011 moet het stadion helemaal af zijn !!

Er komen loges met eigen balkon (primeur in belgie)!!

Als ze pas tegen eind 2009 het dossier hopen rond te krijgen (Bron: W.Naessens vandaag in HLN) denk ik niet dat ze al vroeger zullen beginnen aan de werken. Zou redelijk idioot zijn om de werken op te starten als de nodige vergunningen of de financiering nog niet in orde zijn...


Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1551 Gepost op: juni 14, 2008, 12:05:30 pm »
Er wordt zoiezo niet gewerkt vooraleer alle papieren in orde zijn. 
Bouwen als nog niet alles in orde is, mag trouwens ook niet. Dat is in gaan tegen de wet!

Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1552 Gepost op: juni 28, 2008, 09:54:35 am »
ik ben gisteren 27-06-2008. naar de receptie geweest van zulte waregem en de stadion plannen zitten op schema.de start is voorzien einde 2009begin2010.de verbouwing zal uitgevoerd worden zoals op de versshenen foto in svw magazine.
groetje s van mike.

Bart

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1553 Gepost op: juni 28, 2008, 10:10:48 am »
ik ben gisteren 27-06-2008. naar de receptie geweest van zulte waregem en de stadion plannen zitten op schema.de start is voorzien einde 2009begin2010.de verbouwing zal uitgevoerd worden zoals op de versshenen foto in svw magazine.
groetje s van mike.

Klopt.
Begin juni werd een akkoord bereikt tussen de stad, provincie en het Vlaamse gewest.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1554 Gepost op: juni 28, 2008, 11:12:32 am »
Schitterend nieuws, nog een paar jaar geduld uitoefenen en we hebben een van de betere/mooiere/grotere stadions in Belgi?!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1555 Gepost op: juni 28, 2008, 01:06:14 pm »
Misschien is het af bij het tien-jarig bestaan van onze club. Maar als het eerder kan is't natuurlijk nog beter  :).

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1556 Gepost op: juni 28, 2008, 07:19:15 pm »
Ik hoorde van een steward dat het stadion gewoon volledig wordt toegebouwd met 2 nieuwe tribunes en dat de overige worden behouden, maar grondig gerenoveerd. Er zou wel nog een fitness, hotel e.d. bijkomen. Klopt dit, want ik denk dat die steward wel redelijk op de hoogte zal zijn van deze zaken?


Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1557 Gepost op: juni 29, 2008, 09:55:43 am »
klopt ik ben ook steward en het stadion zal er na de nieuwbouw uitzien als het stadion van az in nederland maar wel kleiner.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1558 Gepost op: juni 29, 2008, 10:32:46 am »
klopt ik ben ook steward en het stadion zal er na de nieuwbouw uitzien als het stadion van az in nederland maar wel kleiner.
Tis te hopen dat de resultaten dan zijn lijk van AZ 2 jaar geleden en niet zoals die van het afgelopen seizoen...

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1559 Gepost op: juni 29, 2008, 02:47:28 pm »
Voor de duidelijkheid en voor zij die het nog niet weten, het hotel en appartementsgebouw komen naast en niet in de tribune (ongeveer tussen de wk 57 brug en de loketten.

De andere faciliteiten (fitness, ed) komen ter hoogte van de camping.

(Bron: De plannen van het stadion ;))