Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439633 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1640 Gepost op: december 08, 2008, 06:45:36 pm »
Starten 2010 pak maar 2012 tegen dat het af is 2015 en dan doen we er nog sneller over dan Gent ::)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1641 Gepost op: december 08, 2008, 07:00:33 pm »
"Om de capaciteit van een goeie 8.500 zit- en staanplaatsen op te trekken tot 12.240 wordt het Regenboogstadion dichtgebouwd met een nieuwe tribune achter het doel aan de kant van de Zuiderlaan"

Dat betekent dus dat er niet rondom rond tribunes gaan zijn, maar dat het wel toe zal zijn?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1642 Gepost op: december 08, 2008, 10:00:41 pm »
"Om de capaciteit van een goeie 8.500 zit- en staanplaatsen op te trekken tot 12.240 wordt het Regenboogstadion dichtgebouwd met een nieuwe tribune achter het doel aan de kant van de Zuiderlaan"

Dat betekent dus dat er niet rondom rond tribunes gaan zijn, maar dat het wel toe zal zijn?


Voor zover m'n info klopt zouden er wel rondomrond tribunes zijn (tenzij dak het nu zwaar verkeerd voor heb...)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1643 Gepost op: december 08, 2008, 10:04:13 pm »
Volgens mij enkel aan 1 kant toe (4000 plaatsen) en andere kant (regeboog) wss nog paar jaar de panelen om mss dan later een tribune te zetten.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1644 Gepost op: december 08, 2008, 10:23:06 pm »
Volgens mij enkel aan 1 kant toe (4000 plaatsen) en andere kant (regeboog) wss nog paar jaar de panelen om mss dan later een tribune te zetten.

en zo kunnen onze gepensioneerde zwartkijkers ook nog enkele jaren van het voetbal genieten in hun hoekje :)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1645 Gepost op: december 08, 2008, 10:42:06 pm »
Volgens mij komen de tribunes er gelijktijdig!
Want de kostprijs loopt te hoog op wanneer men deze apart zal gaan bouwen. Hoofdtribune + beide achter doel moeten er samen komen.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1646 Gepost op: december 30, 2008, 04:45:30 pm »
Voor de mensen die nog geen kleurenfoto hadden gezien:



fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1647 Gepost op: december 30, 2008, 04:59:00 pm »
Voor de mensen die nog geen kleurenfoto hadden gezien:




Uiteraard heel mooi, maar met foto's schieten we niets op. En ik weet ook wel dat het niet aan de club ligt, maar ik lig alvast niet meer wakker van al die mooie stadionplannen want volgens mij duurt het toch nog 10 jaar tegen dat er aan begonnen zal worden.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1648 Gepost op: december 30, 2008, 05:20:04 pm »
start werken: Begin 2010
einde werken (stadion): 2012

Onder voorbehoud. ;)
Al heb ik er wel vertrouwen in. We staan alvast heel wat stappen verder dan alle andere lopende projecten (behalve dat van Gent).

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1649 Gepost op: december 30, 2008, 06:03:29 pm »
olala, ziet dr toch wel schoon uit e  :D hopelijk zal het niet veel later zijn dan 2012  :)

Crudo

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1650 Gepost op: december 30, 2008, 06:19:49 pm »
Hmm 2012... was Artevelde ook nie gepland voor 2005 ofzo ?  ;D Nuja zolang het er ma komt ga k al content zijn, maar reken toch maar een paar jaar vertraging

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1651 Gepost op: december 30, 2008, 06:28:02 pm »
start werken: Begin 2010
einde werken (stadion): 2012

Onder voorbehoud. ;)
Al heb ik er wel vertrouwen in. We staan alvast heel wat stappen verder dan alle andere lopende projecten (behalve dat van Gent).

Het kan inderdaad goed zijn dat dit de vooropgestelde timing is, maar eerlijk gezegd heb ik daar weinig of geen vertrouwen in dat het zo zal lopen. Eens de werken gestart raken, dan geloof ik wel dat het maar 2 jaar zal duren tegen dat het er staat.  Maar dan moeten ze wel eerst starten en daar durft nogal eens wat vertraging opzitten in dit apeland

svzw sup

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1652 Gepost op: december 30, 2008, 07:42:11 pm »
zie ik nu verkeerd of is op deze foto het stadion helemaal gesloten. Ik dacht dat men een U vorm ging bekomen in plaats van een ovaal vormig stadion, weet iemand welk type het nu zal worden? ;)

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1653 Gepost op: december 30, 2008, 08:18:45 pm »
Allemaal goed wel wel maar zal wss nog veel te lang duren tegen dat het klaar is.. :)
Trouwens, was toch al eens gezegd dat ze het misschien toch helemaal rond het plein gingen bouwen. Is dit nu zeker of niet?

PS: Zijn ze trouwens geen verlichtingspaal vergeten? ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1654 Gepost op: december 30, 2008, 08:57:58 pm »
Als ge die foto bekijkt ziet het er precies ook naar uit dat ze Waregem gaan herbebossen :D

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1655 Gepost op: december 30, 2008, 09:45:04 pm »
Als ge die foto bekijkt ziet het er precies ook naar uit dat ze Waregem gaan herbebossen :D
dacht net hetzelfde  ;D

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1656 Gepost op: december 30, 2008, 09:52:08 pm »
zie ik nu verkeerd of is op deze foto het stadion helemaal gesloten. Ik dacht dat men een U vorm ging bekomen in plaats van een ovaal vormig stadion, weet iemand welk type het nu zal worden? ;)

Op deze foto lijkt het me meer een volledig gesloten stadion maar slechts aan 3 kanten tribunes, dus op die manier toch een U-vorm.. 't is maar een gok  ;)

claeys

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1657 Gepost op: januari 08, 2009, 02:55:31 pm »
Boete voor clubs zonder Europese licentie
do 08/01/09 - Het wordt voor eersteklassers iets lastiger om een licentie voor dit seizoen te bekomen. Zo moeten ze vanaf nu allemaal ook een Europese licentie hebben.
De clubs kunnen hun licentie-aanvragen van 1 februari tot en met 1 maart indienen. Op 3 april worden de licenties uitgereikt.

Nieuw is dat alle eersteklassers, op de nieuwkomers na, nu ook een Europese licentie moeten hebben.

Clubs die geen Europese licentie hebben en alleen met een Belgische licentie spelen, riskeren een boete. Welke boete precies, moet nog bepaald worden. Mogelijk houdt die verband met het tv-geld.

sporza.be



Hoe zit dit met ons regenboogstadion ?

fox

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1658 Gepost op: januari 08, 2009, 03:49:22 pm »
Boete voor clubs zonder Europese licentie
do 08/01/09 - Het wordt voor eersteklassers iets lastiger om een licentie voor dit seizoen te bekomen. Zo moeten ze vanaf nu allemaal ook een Europese licentie hebben.
De clubs kunnen hun licentie-aanvragen van 1 februari tot en met 1 maart indienen. Op 3 april worden de licenties uitgereikt.

Nieuw is dat alle eersteklassers, op de nieuwkomers na, nu ook een Europese licentie moeten hebben.

Clubs die geen Europese licentie hebben en alleen met een Belgische licentie spelen, riskeren een boete. Welke boete precies, moet nog bepaald worden. Mogelijk houdt die verband met het tv-geld.

sporza.be



Hoe zit dit met ons regenboogstadion ?

Een europese licentie is nodig om in Europa actief te mogen zijn. zulte waregem heeft al altijd die Europese licentie gehad. Stadionnormen staan daar volgens mij volledig los van aangezien men voor dergelijke aangelegenheiden altijd kan uitwijken naar naburige stadions die wel Europese wedstrijden aankunnen.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1659 Gepost op: januari 08, 2009, 08:49:11 pm »
Omdat het zo koud is buiten dacht ik dat we wel eens een opwarmertje voor ons nieuw stadion konden krijgen.
In volgend filmpje zie je hoe ze een stadion opbouwen. (Hoffenheim)

http://www.tsg-hoffenheim.de/stadionvideos.php