Auteur Topic: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee  (gelezen 13216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.931
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #140 Gepost op: januari 14, 2024, 08:04:00 pm »
Iemand die kan uitleggen wat er gebeurt als oostende failliet gaat?

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.702
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #141 Gepost op: januari 14, 2024, 08:11:32 pm »
Hoe lang nog. Hoe lang nog zal onze verdediging het pijnpunt zijn? Individuele en verdedigende blunders veroorzaken opnieuw kostbaar puntenverlies. Het is om moedeloos van te worden...

Brüls moet altijd spelen. Iedereen ziet het, behalve de coach.

Misschien zal dit drama er wel voor zorgen dat we de komende weken wél beseffen dat het van moetens zal zijn. Beerschot en vooral SK Beveren worden de te duchten concurrenten...

PS: ik zag de immer kalme coach, wel over de rooie gaan tijdens de laatste fase.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #142 Gepost op: januari 14, 2024, 08:14:28 pm »
En bij Jong Essevee speel je daar dan vandaag centraal achterin met Seigers-Lopez
Serieus? 
Dit kunnen we niet ernstig nemen.   
Er gebeuren dus nog altijd gekke dingen bij ons.  Ik dacht met de komst van Caluwé dat voorbij zou zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #143 Gepost op: januari 14, 2024, 08:21:32 pm »
1ste doelpunt  vond ik hem toch ook  slapjes
En wat vond je van de joggende Vormer die gemakkelijk kon tussenkomen als hij wakker zou zijn! 
Pfff, ik heb geen zin om Decostere te verdedigen (hakje bij de penalty van ons niet gezien?). Het gaat over de best mogelijke speler te zetten, en Cirianni is dat absoluut niet.  Bewees hij vandaag nog maar eens!
Cirianni moest hier al lang weg zijn en indien dit niet kon de voorkeur niet krijgen.  Hij is een garantie op zware eigen blunders, al jaren!

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.596
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #144 Gepost op: januari 14, 2024, 08:52:10 pm »
En bij Jong Essevee speel je daar dan vandaag centraal achterin met Seigers-Lopez
Serieus? 
Dit kunnen we niet ernstig nemen.   
Er gebeuren dus nog altijd gekke dingen bij ons.  Ik dacht met de komst van Caluwé dat voorbij zou zijn.
Hier schrik ik toch serieus van hoor.
Komt Seigers niet terug uit blessure?
Weet iemand wat er is misgelopen met Lopez? Die gaat hier geen kans meer krijgen in de eerste ploeg heb ik het gevoel maar ik heb geen flauw idee waarom.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #145 Gepost op: januari 14, 2024, 09:08:32 pm »
Deinze verliest bij jong Genk 3  2

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 938
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #146 Gepost op: januari 14, 2024, 09:29:53 pm »
Conclusie voor mij na de match is dezelfde als ik al meer als een jaar zie.
Vormer is het probleem.
Sportief presteert hij niet maar nog erger is dat zijn mentaliteit compleet verkeerd zit.
Kerel is gehaald om een voorbeeld te zijn en een aanjager, hij doet het omgekeerde.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #147 Gepost op: januari 14, 2024, 09:51:08 pm »
Conclusie voor mij na de match is dezelfde als ik al meer als een jaar zie.
Vormer is het probleem.
Sportief presteert hij niet maar nog erger is dat zijn mentaliteit compleet verkeerd zit.
Kerel is gehaald om een voorbeeld te zijn en een aanjager, hij doet het omgekeerde.
Dat klopt maar dan verwacht ik van een  coach dat hij hem  niet opstelt en dat doet hij niet.
Bij ons zijn sommige namen beschermd, dat is duidelijk.
Bij al die trainers wat dit het geval.  Dury,De fauw+Simons,Leye,D'Hollander en nu ook Euvrard.
Wat moet Bruls meer doen om te starten ipv Vormer? Statistieken van Vormer zijn dramatisch, zijn inzet ook.
En toch staat hij er altijd in. 

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 793
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #148 Gepost op: januari 15, 2024, 08:40:45 am »
Ik deel de kritiek op Vormer.

Ik ga niet akkoord met het pessimisme dat we niet meer kunnen promoveren.

Dit forum overdrijft altijd in negativiteit bij een nederlaag maar onze concurrenten doen niet veel beter.

Er wordt hier nu geroepen om Lopez maar die is toch ook meerdere malen gepakt geweest op snelheid in het verleden. Het is nu niet dat ik een beeld heb van Lopez als de secure verdediger die alles netjes oplost. Hij had wel degelijk ook zijn mankementen en gebruikte geregeld de noodrem met veel kaarten.

Het beste wat we nu hebben is Decostere op de back. Links Bagan en centraal Willen, Derijck,Tambedou, Lopez , Seigers of Tanghe maar van al die verdedigers is er geen enkele echt outstanding. (al kan ik Tanghe nog niet echt beoordelen)

Ciranni kan volgens mij deftig shotten op training, heeft een goede voorzet maar kan het mentaal niet aan en blundert bijna elke match. Die moet je niet meer opstellen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #149 Gepost op: januari 15, 2024, 08:40:55 am »
Ook opvallend .... ook als titelkandidaat nummer 1 geen reeks kunnen zetten. 9/9 maximum tot nu toe. Beveren pakt 18 op 18. Dender ook al eens 12/12. We zitten al aan 5 nederlagen en 22 goals tegen ons in 17 matchen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #150 Gepost op: januari 15, 2024, 08:43:00 am »
Ik deel de kritiek op Vormer.

Ik ga niet akkoord met het pessimisme dat we niet meer kunnen promoveren.

Dit forum overdrijft altijd in negativiteit bij een nederlaag maar onze concurrenten doen niet veel beter.

Er wordt hier nu geroepen om Lopez maar die is toch ook meerdere malen gepakt geweest op snelheid in het verleden. Het is nu niet dat ik een beeld heb van Lopez als de secure verdediger die alles netjes oplost. Hij had wel degelijk ook zijn mankementen en gebruikte geregeld de noodrem met veel kaarten.

Het beste wat we nu hebben is Decostere op de back. Links Bagan en centraal Willen, Derijck,Tambedou, Lopez , Seigers of Tanghe maar van al die verdedigers is er geen enkele echt outstanding. (al kan ik Tanghe nog niet echt beoordelen)

Ciranni kan volgens mij deftig shotten op training, heeft een goede voorzet maar kan het mentaal niet aan en blundert bijna elke match. Die moet je niet meer opstellen.

Ik deel de kritiek deels op Vormer. Blijft belangrijke speler. Maar trainer zou wel eens met hem mogen spreken. Kan veel beter. Moet veel meer leider worden en agressiever. Geeft veel goede voorzetten en hoekschoppen ook. Haal hem weg en ik denk dat we het voelen. Verdediging is ALWEER dit seizoen een ramp aan het worden.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #151 Gepost op: januari 15, 2024, 09:03:03 am »
Ik deel de kritiek op Vormer.

Ik ga niet akkoord met het pessimisme dat we niet meer kunnen promoveren.

Dit forum overdrijft altijd in negativiteit bij een nederlaag maar onze concurrenten doen niet veel beter.

Er wordt hier nu geroepen om Lopez maar die is toch ook meerdere malen gepakt geweest op snelheid in het verleden. Het is nu niet dat ik een beeld heb van Lopez als de secure verdediger die alles netjes oplost. Hij had wel degelijk ook zijn mankementen en gebruikte geregeld de noodrem met veel kaarten.

Het beste wat we nu hebben is Decostere op de back. Links Bagan en centraal Willen, Derijck,Tambedou, Lopez , Seigers of Tanghe maar van al die verdedigers is er geen enkele echt outstanding. (al kan ik Tanghe nog niet echt beoordelen)

Ciranni kan volgens mij deftig shotten op training, heeft een goede voorzet maar kan het mentaal niet aan en blundert bijna elke match. Die moet je niet meer opstellen.
negativiteit is hier het handelsmerk.

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 130
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #152 Gepost op: januari 15, 2024, 09:25:40 am »
Ik deel de kritiek op Vormer.

Ik ga niet akkoord met het pessimisme dat we niet meer kunnen promoveren.

Dit forum overdrijft altijd in negativiteit bij een nederlaag maar onze concurrenten doen niet veel beter.

Er wordt hier nu geroepen om Lopez maar die is toch ook meerdere malen gepakt geweest op snelheid in het verleden. Het is nu niet dat ik een beeld heb van Lopez als de secure verdediger die alles netjes oplost. Hij had wel degelijk ook zijn mankementen en gebruikte geregeld de noodrem met veel kaarten.

Het beste wat we nu hebben is Decostere op de back. Links Bagan en centraal Willen, Derijck,Tambedou, Lopez , Seigers of Tanghe maar van al die verdedigers is er geen enkele echt outstanding. (al kan ik Tanghe nog niet echt beoordelen)

Ciranni kan volgens mij deftig shotten op training, heeft een goede voorzet maar kan het mentaal niet aan en blundert bijna elke match. Die moet je niet meer opstellen.
negativiteit is hier het handelsmerk.

Heel juist. Sommigen hier zouden beter eens hun posts van enige tijd opnieuw lezen.
Derijck is hier afgekraakt geweest tot op de grond als versleten, veel te traag, hautain en nog veel meer en nu zou hij de reddende engel en een topverdediger zijn. Beetje serieus blijven hé.
In mindere mate zelfde verhaal wat Lopez betreft. Te traag, makkelijk te pakken op snelheid, pakt domme kaarten enz. en ook hij is plots een topper geworden.
Realiteit is dat ze beide niet beter zijn dan wie er nu staat en dan moet je altijd kiezen voor de jeugd en de toekomst.
Willen was barslecht tegen KVO en dan weet hij zelf ook wel. Tanghe is gewoon een goeie verdediger en een goeie transfer. Dat komt wel goe. Ciranni? Dat is een ander geval

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.931
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #153 Gepost op: januari 15, 2024, 09:29:15 am »
Wel grappig dat lopez mag meedoen met Jong essevee onder dhollander.. maar dhollander moest hem wel niet hebben als hij trainer 1e ploeg was..

Offline Jens Flamand

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #154 Gepost op: januari 15, 2024, 09:48:49 am »
De match van gisteren even laten bezinken. Als Oostende failliet gaat, winnen we hierbij, nog een voordeel is dat het bestuur misschien extra wakker wordt nu de transfermarkt nog open is, Deinze en Beerschot die ook met punten morsen. Het was een frustrerende zondag, en het moet veel beter, maar voorbij is het zeker niet.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #155 Gepost op: januari 15, 2024, 09:53:02 am »
We worden teveel gepakt op de tegenaanval. Dat komt omdat we te dominant willen spelen. We moeten juist andersom spelen, wegens slappe verdediging en toch enkele snelle jongens. Dit wil zeggen, nadruk op verdedigen en op gepast moment uitbreken met mannen zoals Trarore, N'Dour, Machado, Demuynck. Dit is het enige model om al die tegengoals te vermijden en vooruit te komen.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.385
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #156 Gepost op: januari 15, 2024, 09:56:33 am »
Ik deel de kritiek op Vormer.

Ik ga niet akkoord met het pessimisme dat we niet meer kunnen promoveren.

Dit forum overdrijft altijd in negativiteit bij een nederlaag maar onze concurrenten doen niet veel beter.

Er wordt hier nu geroepen om Lopez maar die is toch ook meerdere malen gepakt geweest op snelheid in het verleden. Het is nu niet dat ik een beeld heb van Lopez als de secure verdediger die alles netjes oplost. Hij had wel degelijk ook zijn mankementen en gebruikte geregeld de noodrem met veel kaarten.

Het beste wat we nu hebben is Decostere op de back. Links Bagan en centraal Willen, Derijck,Tambedou, Lopez , Seigers of Tanghe maar van al die verdedigers is er geen enkele echt outstanding. (al kan ik Tanghe nog niet echt beoordelen)

Ciranni kan volgens mij deftig shotten op training, heeft een goede voorzet maar kan het mentaal niet aan en blundert bijna elke match. Die moet je niet meer opstellen.
negativiteit is hier het handelsmerk.

Heel juist. Sommigen hier zouden beter eens hun posts van enige tijd opnieuw lezen.
Derijck is hier afgekraakt geweest tot op de grond als versleten, veel te traag, hautain en nog veel meer en nu zou hij de reddende engel en een topverdediger zijn. Beetje serieus blijven hé.
In mindere mate zelfde verhaal wat Lopez betreft. Te traag, makkelijk te pakken op snelheid, pakt domme kaarten enz. en ook hij is plots een topper geworden.
Realiteit is dat ze beide niet beter zijn dan wie er nu staat en dan moet je altijd kiezen voor de jeugd en de toekomst.
Willen was barslecht tegen KVO en dan weet hij zelf ook wel. Tanghe is gewoon een goeie verdediger en een goeie transfer. Dat komt wel goe. Ciranni? Dat is een ander geval

Misschien vergeten dat we in 2de klasse spelen. Toch een ander niveau of in eerste klasse. En in 2de klasse Derijck wel zijn mannetje stond door zijn ervaring. Lopez geen kans heeft gekregen in 2de klasse.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.385
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #157 Gepost op: januari 15, 2024, 09:58:33 am »
Wel grappig dat lopez mag meedoen met Jong essevee onder dhollander.. maar dhollander moest hem wel niet hebben als hij trainer 1e ploeg was..

- wellicht een ploeg interesse en hebben gevraagd om hem een match bezig te zien
- of een tekort aan verdedigers voor de b ploeg aangezien Labie bij ons op de bank zat.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #158 Gepost op: januari 15, 2024, 10:34:57 am »
Wel grappig dat lopez mag meedoen met Jong essevee onder dhollander.. maar dhollander moest hem wel niet hebben als hij trainer 1e ploeg was..

- wellicht een ploeg interesse en hebben gevraagd om hem een match bezig te zien
- of een tekort aan verdedigers voor de b ploeg aangezien Labie bij ons op de bank zat.
2e
als ploeg mag je 30 namen opgeven voor te selecteren
momenteel zit Fred en co aan 28 dus nog 2 die ze erbij mogen halen.
als Guindo enzo ni meer meedoen mee fred, moetie wel alternatieven pakken
gelukkig is Lopez prof genoeg om dit te doen, der zijn andere…

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 17 : zondag 14/01/2024 13u30 : KV Oostende - Essevee
« Reactie #159 Gepost op: januari 15, 2024, 10:40:33 am »
Een positief puntje in een voor de rest heeeeeel ontgoochelende zondag:
Ik vond onze 2 nieuwe aanwinsten sterk spelen om nog maar enkele dagen mee te trainen.
Ze zijn in ieder geval geen verzwakking. (Hopelijk is Tanghe niet extra geschorst, want was geen penalty)