Auteur Topic: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren  (gelezen 11081 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #120 Gepost op: februari 05, 2024, 11:22:40 am »
Je moet met Gano een deal afspreken. Hij kan zich nog enkele matchen in de kijker spelen en een laatste grote transfer doen. Als hij ons daarmee aan promotie helpt, des te beter. Een topschutter zet je niet in de B-kern. Hij was trouwens niet disciplinair geschorst, maar owv privé redenen niet beschikbaar. Dat is toch de officiële uitleg.

Voor volgend seizoen, denk ik dat iedereen het eens is: met de grove borstel door de kern. Ik ga er vanuit dat ze dit ernstig aan het voorbereiden zijn.


is gewoon een zwakke bende .
eigen talent hebben we ook niet , en maar contracten geven,Haerinck , sergeant , capelle,labie .
is geen ploeg maar los zand.
achteraan moet je altijd een speler hebben die de boel opkuist , een krijger(hebben we niet)
bij ons staat daar ome Willem,THanghe en Seigers , allemaal softies.
ben blij dat ik al 2 jaar geen abonnement meer heb om dit aan te zien.
als ik mijn tv op de voetbal zet kan ik geen 2 minuten kijken naar die prutsers.
Als je maar 2 minuten kijkt hoe weet je dat dan?
Tanghe speelde 3 wedstrijden en deed weinig verkeerd in zijn 2 laatste.
Maar dat we geen ploeg hebben en los zand zijn klopt wel.
Normaal gezien zie je snel of het iets wordt met een nieuwe trainer.  Dit seizoen oa Hasi, De Mil of dienen van Kortrijk.   
Ik ben nog altijd aan het wachten op die 'klik' of het oplossen van 'het thuiscomplex '.  Er is nog tijd, want de prijzen worden maar verdeeld aan de eindmeet! Dixit E.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #121 Gepost op: februari 05, 2024, 11:26:25 am »
Je moet met Gano een deal afspreken. Hij kan zich nog enkele matchen in de kijker spelen en een laatste grote transfer doen. Als hij ons daarmee aan promotie helpt, des te beter. Een topschutter zet je niet in de B-kern. Hij was trouwens niet disciplinair geschorst, maar owv privé redenen niet beschikbaar. Dat is toch de officiële uitleg.

Voor volgend seizoen, denk ik dat iedereen het eens is: met de grove borstel door de kern. Ik ga er vanuit dat ze dit ernstig aan het voorbereiden zijn.

We zeggen dit al 3 transferperiodes, maar elke keer is het deadline-day en gebeurd er ... nix.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.702
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #122 Gepost op: februari 05, 2024, 11:44:46 am »
Je moet met Gano een deal afspreken. Hij kan zich nog enkele matchen in de kijker spelen en een laatste grote transfer doen. Als hij ons daarmee aan promotie helpt, des te beter. Een topschutter zet je niet in de B-kern. Hij was trouwens niet disciplinair geschorst, maar owv privé redenen niet beschikbaar. Dat is toch de officiële uitleg.

Voor volgend seizoen, denk ik dat iedereen het eens is: met de grove borstel door de kern. Ik ga er vanuit dat ze dit ernstig aan het voorbereiden zijn.

We zeggen dit al 3 transferperiodes, maar elke keer is het deadline-day en gebeurd er ... nix.

Aan wie ligt dat dan? Hij verdient vooral teveel, dat weten we allemaal. Je kan echter moeilijk ontkennen dat Gano geen goede cijfers kan voorleggen vorig en huidig seizoen. Hij is verkoopbaar, maar dan moet je wel doortastend ageren op de transfermarkt. Maar spelers verkopen, is niet onze beste eigenschap (*understatement*)...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #123 Gepost op: februari 05, 2024, 11:50:23 am »
Je moet met Gano een deal afspreken. Hij kan zich nog enkele matchen in de kijker spelen en een laatste grote transfer doen. Als hij ons daarmee aan promotie helpt, des te beter. Een topschutter zet je niet in de B-kern. Hij was trouwens niet disciplinair geschorst, maar owv privé redenen niet beschikbaar. Dat is toch de officiële uitleg.

Voor volgend seizoen, denk ik dat iedereen het eens is: met de grove borstel door de kern. Ik ga er vanuit dat ze dit ernstig aan het voorbereiden zijn.

We zeggen dit al 3 transferperiodes, maar elke keer is het deadline-day en gebeurd er ... nix.

Aan wie ligt dat dan? Hij verdient vooral teveel, dat weten we allemaal. Je kan echter moeilijk ontkennen dat Gano geen goede cijfers kan voorleggen vorig en huidig seizoen. Hij is verkoopbaar, maar dan moet je wel doortastend ageren op de transfermarkt. Maar spelers verkopen, is niet onze beste eigenschap (*understatement*)...

Goede cijfers... Aan Gano heb je als ploeg niets.

Ik kan echter echt niet begrijpen dat er geen spits gehaald werd deze mercato. Heb je een goeie targetspits, dan doe je het gewoon veel beter.

Nu het is nog niet verloren he. Het moet veel beter. Deinze speelt nu tegen Patro en Beerschot. Binnen 2 matchen kan de rangschikking er al helemaal anders uit zien .

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 391
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #124 Gepost op: februari 05, 2024, 12:14:58 pm »
Tis vaneigens nog niets verloren,maar we gaan wel zelf eens thuis moeten beginnen winnen é.
In deze reeks moesten we al zelf ruimschoots op kop gestaan hebben,maar....

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #125 Gepost op: februari 05, 2024, 12:19:31 pm »
Ik geloof niet dat we dit nog kunnen rechtzetten te weinig ruggengraat in het team te soft en we krijgen ook geen constante in ons prestaties bovendien missen we een echte 9 om kampioen te worden .

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #126 Gepost op: februari 05, 2024, 12:41:01 pm »
Staat Gano in de ploeg, we schreeuwen hem er uit
Staat die er niet in, dan gebruikt de trainer zijn kern niet optimaal en moet ie er wel in


Mannekes beetje serieus blijven e

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #127 Gepost op: februari 05, 2024, 01:51:53 pm »
Volledig mee eens, San Iker ! Het is altijd iets. Koenie 69 is niet geïnteresseerd in prutsers, maar zit hier wel het forum te lezen en maakt tijd om te reageren. Ik doe dat nooit....zaken die mij niet boeien, volg ik niet (ge moet tenslotte uzelf niet voor de zot houden, vind ik, maar soit...). Ik blijf erbij: Het zit puur in het hoofd. Op verplaatsing pakken we teveel punten om een andere redenering te volgen. Puur psychologisch. Wel heel jammer voor de fans, hoor. Want die staan er altijd ! Je speelt altijd de hoge middenmoot als je de thuismatchen wint en af en toe wint op verplaatsing. Bij ons ist omgekeerd en mogen we blij zijn dat het een reeks is waar iedereen van iedereen kan winnen. Wees maar zeker dat er een serieus woordje gepraat zal worden deze week. Ik verwacht een "effect" tegen Lommel. Zou me niet verbazen als we ander voetbal te zien gaan krijgen. Euvrard is in mijn ogen een vakman. Geen gezever. Durft zeggen waar het op slaat.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #128 Gepost op: februari 05, 2024, 02:07:50 pm »
Staat Gano in de ploeg, we schreeuwen hem er uit
Staat die er niet in, dan gebruikt de trainer zijn kern niet optimaal en moet ie er wel in


Mannekes beetje serieus blijven e
Ivm kern gebruiken had ik het over een Lopez.  Ik schrijf letterlijk dat we ook hebben verloren met Gano en dat we zo geen type meer hebben.
Waarom kregen we een winger en geen targetspits?  Opdracht van wie?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #129 Gepost op: februari 05, 2024, 02:27:55 pm »
Staat Gano in de ploeg, we schreeuwen hem er uit
Staat die er niet in, dan gebruikt de trainer zijn kern niet optimaal en moet ie er wel in


Mannekes beetje serieus blijven e
Ivm kern gebruiken had ik het over een Lopez.  Ik schrijf letterlijk dat we ook hebben verloren met Gano en dat we zo geen type meer hebben.
Waarom kregen we een winger en geen targetspits?  Opdracht van wie?

Khad het over de supporters algemeen
Lopez, tjah, daar gaan we nooit het fijne van weten.
Mocht al onder Dhollander niet meer spelen, dus ofwel heeft ie iets verkeerd gedaan, ofwel is da opdracjt van hogerhand.
Of eventueel een clausule in contract bij X-aantal matchen zoveel duizenden bij aan de club vanwaar ie komt (weet biet meer of ie transfervrij was of niet)

Waarom een winger? Omdat daar een makelaar mee kwam aandraven zeker?
Het is opvallend dat we daar nu plots komen met Matheus, Savic, Traore, Nnadi, Gavriel afkomen. Allemaal langs die kanten, daar waar we vroeger zelden of nooit iemand gingen halen (buiten dat jaar waar makelaar Lemic hier wat te zeggen had)
Zijn ze ginds goedkoper? Kan, maar volgens interview met Euvrard deed de cub serieuze inspanningen voor Matheus  en Traore.
Ik zeg, met een Tuur Dierckx was/ben je meer dan met een Traore


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #130 Gepost op: februari 05, 2024, 03:44:12 pm »
Ik blijf erbij, we hebben te weinig kwaliteit/voetbalverstand in onze kern. Er zijn veel supporters/analisten die zich blind staren op de namen, we hebben namen in de kern maar geen kwaliteit.

Met een andere trainer zie ik het ook niet beteren hoor, deze ploeg kan imo niet veel beter.

Een groot probleem blijft onze spits, Vossen heeft zijn verdienste en heeft al veel kunnen scoren maar in de match tegen Beveren ben je daar dus niks mee hé, daar kan hij niet veel aandoen maar het is wel zo. Zet die spits van Beveren in onze ploeg en Vossen bij Beveren en we winnen deze match.

Verdedigend zit het de laatste matchen wel goed, we geven bijna niks weg maar aanvallend stellen we echt niks voor.. Gelukkig hebben we Brüls, die probeert tenminste nog iets, de rest durft of kan het niet.

Rommens zijn invalbeurt, mannekes wat was dat zeg? Ik snap de wissel van Euvrard, Tambedou voor Rommens maar hoe dramatisch was die...

En over dat thuiscomplex mag gezwegen worden, als je nu al stress hebt in 1B om thuis te spelen, wat zou dat dan geven in 1A? De spelers mogen zich serieus vragen stellen of ze het niveau van 1B wel aankunnen.
SV TILL I DIE

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.751
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #131 Gepost op: februari 05, 2024, 04:08:40 pm »
Zonder spits die gewoon nog maar de bal kan bijhouden en afgeven zodat de ploeg wat meer kan opschuiven, is het gewoon een heel moeilijke klus om aan voetballen toe te komen en kansen te creëren.

Met een Chinonso Offor vooraan (en dat was niet eens een goeie, maar kon wel goed de bal bijhouden en afgeven) zou uw ploeg al veel beter draaien.

Inderdaad ongebrijpelijk dat zo geen profiel is binnengehaald!

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #132 Gepost op: februari 05, 2024, 05:28:53 pm »
Het loopt voor geen meter … thuis. Op verplaatsing zie je ze veel betere resultaten halen en ja, met beter voetbal. Iedereen moet toegeven dat we intrinsiek de beste kern hebben, maar daarom hebben we niet de beste ploeg. Velen onderschatten het psychologische aspect in de sport en het is juist dat aspect dat ons de das om doet momenteel. Is het de schuld van de trainer? Slechts gedeeltelijk. Hij is de eindverantwoordelijke, dus het is zijn taak om de schrik, want het is niet meer dan dat, er uit te krijgen. Het is best dat er eigenlijk niet naar schuldigen gezocht wordt maar dat er naar een oplossing gekeken wordt. Het beste wat de ploeg nu kan helpen is een klinkende overwinning tegen Lommel met de volle steun van de supporters vanaf de eerste seconde. Ik geloof er in dat het enkel een kwestie van momentum is.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #133 Gepost op: februari 05, 2024, 06:15:09 pm »
Het loopt voor geen meter … thuis. Op verplaatsing zie je ze veel betere resultaten halen en ja, met beter voetbal. Iedereen moet toegeven dat we intrinsiek de beste kern hebben.
Is dit zo? Op basis van wat dan? Ken jij de andere kernen uit 1B zo goed? Ik denk dat we moeten stoppen met denken dat wij de beste kern hebben, zoals ik zei qua namen misschien wel maar kwaliteit zeker niet.
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #134 Gepost op: februari 05, 2024, 07:45:51 pm »
Het loopt voor geen meter … thuis. Op verplaatsing zie je ze veel betere resultaten halen en ja, met beter voetbal. Iedereen moet toegeven dat we intrinsiek de beste kern hebben.
Is dit zo? Op basis van wat dan? Ken jij de andere kernen uit 1B zo goed? Ik denk dat we moeten stoppen met denken dat wij de beste kern hebben, zoals ik zei qua namen misschien wel maar kwaliteit zeker niet.

Idd, ik begrijp ook niet waarom ze dat zeggen
Het is niet omdat je Vossen, Vormer of Gano hebt dat je de beste kern hebt e
Of omdat je veel geld uitgeeft aan Traore, Machado,… dat ze daarom goed zijn e
Ik zag al een pak andere spitsen/ flankspelers die beter presteren en efficienter zijn.

Dus stop aub met zeggen dat we kwalitatief de beste kern hebben

Ik blijf er zelf bij dat wij zowel op de rechts- als linksback de zwakste spelers uit de reeks hebben

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.702
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #135 Gepost op: februari 05, 2024, 10:58:54 pm »
Je moet met Gano een deal afspreken. Hij kan zich nog enkele matchen in de kijker spelen en een laatste grote transfer doen. Als hij ons daarmee aan promotie helpt, des te beter. Een topschutter zet je niet in de B-kern. Hij was trouwens niet disciplinair geschorst, maar owv privé redenen niet beschikbaar. Dat is toch de officiële uitleg.

Voor volgend seizoen, denk ik dat iedereen het eens is: met de grove borstel door de kern. Ik ga er vanuit dat ze dit ernstig aan het voorbereiden zijn.

We zeggen dit al 3 transferperiodes, maar elke keer is het deadline-day en gebeurd er ... nix.

Aan wie ligt dat dan? Hij verdient vooral teveel, dat weten we allemaal. Je kan echter moeilijk ontkennen dat Gano geen goede cijfers kan voorleggen vorig en huidig seizoen. Hij is verkoopbaar, maar dan moet je wel doortastend ageren op de transfermarkt. Maar spelers verkopen, is niet onze beste eigenschap (*understatement*)...

Goede cijfers... Aan Gano heb je als ploeg niets.

Ik kan echter echt niet begrijpen dat er geen spits gehaald werd deze mercato. Heb je een goeie targetspits, dan doe je het gewoon veel beter.

Nu het is nog niet verloren he. Het moet veel beter. Deinze speelt nu tegen Patro en Beerschot. Binnen 2 matchen kan de rangschikking er al helemaal anders uit zien .

Dat 'dedain' over Gano ga ik nooit begrijpen. Met hem aan het begin van vorig seizoen, zaten we nu niet te krabben in tweede klasse. 20 wedstrijden, 12 doelpunten en 3 assists vorig seizoen. Dit seizoen 12 matchen, 8 (!) doelpunten en 1 assist. Hij staat met zijn 12 matchen nog altijd in de top 5 van topschutters in de Challenger Pro League. Zijn statistieken zijn goed tot zeer goed. Een spits moet de ploeg niet doen draaien, hij moet doelpunten maken. Vormer die moest de ploeg doen draaien... Al de rest is praatjes.

Ik kan me mateloos ergeren aan die misplaatste minachting ten opzichte van Gano. En de bestuursleden en/of stafleden die er niet mee kunnen omgaan, zijn vooral zelf bezig met hun eigen ego. Dacht je dat er in de jaren bij Dury geen pseudo-vedetten zaten die zich beter voelden dan de rest? Uiteraard, maar Dury kon dat verkopen aan de ploeg, kon mét zo'n spelers resultaten boeken. De resem trainers die we de afgelopen jaren hadden, konden dat meestal niet.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #136 Gepost op: februari 05, 2024, 11:01:32 pm »
We hebben met voorsprong de duurste kern en hoogste lonen, we hebben de meeste ervaren spelers die op het hoogste niveau speelden en we zijn de club die zakte uit 1A samen met KVO en Seraing.  We zijn samen met Beerschot de grootste club met de meeste supporters in 1B.
Heel logisch Heel logisch dat wij dus als titelfavoriet werden bestempeld.  Trouwens KVO werd voor de start van de competitie ook als favoriet bestempeld.  Club Brugge,Antwerp werden ook als grootste favoriet beschouwd in 1 A en zeker Union niet.
Ondertussen heeft een Patro Eisden zich ook ferm versterkt met ervaren spelers.
Wij waren totaal niet klaar toen de competitie begon, verkeerd oefenprogramma,veel onzekerheden qua spelers die zouden blijven of niet, volledig verkeerde inschatting van de competitie.
Met die namen en de reputatie van de club ben je sowieso aanzien als favoriet. 
In 1B is er geen enkele ploeg die dominant speelt of wil spelen buiten ons,  Dender en Beerschot ook wel een beetje.  Fred en Euvrard wilden of willen dit nog altijd bewerkstellen.  Dit is volgens mij een volledig verkeerde inschatting van de competitie en van onze kern.
Moest je nu ook op verplaatsing veel matchen verliezen dan zou dit al einde verhaal zijn ivm onze ambitie om te promoveren.  Nu nog niet.  Deze week is een belangrijke week,Beerschot werkt zijn inhaalwedstrijd af, wij spelen thuis tegen Lommel.
Ik heb geen zin meer om te zagen over Euvrard of over de kwaliteit van onze spelers.
We moeten nu vol achter de club staan, positief supporteren,geen awoe geroep bij een verkeerde pas of verkeerde actie of verkeerde opstelling.  Is de eerste plaats te hoog gegrepen dan moeten we gaan voor die tweede!


Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #137 Gepost op: februari 06, 2024, 05:51:27 am »
Je moet met Gano een deal afspreken. Hij kan zich nog enkele matchen in de kijker spelen en een laatste grote transfer doen. Als hij ons daarmee aan promotie helpt, des te beter. Een topschutter zet je niet in de B-kern. Hij was trouwens niet disciplinair geschorst, maar owv privé redenen niet beschikbaar. Dat is toch de officiële uitleg.

Voor volgend seizoen, denk ik dat iedereen het eens is: met de grove borstel door de kern. Ik ga er vanuit dat ze dit ernstig aan het voorbereiden zijn.

We zeggen dit al 3 transferperiodes, maar elke keer is het deadline-day en gebeurd er ... nix.

Aan wie ligt dat dan? Hij verdient vooral teveel, dat weten we allemaal. Je kan echter moeilijk ontkennen dat Gano geen goede cijfers kan voorleggen vorig en huidig seizoen. Hij is verkoopbaar, maar dan moet je wel doortastend ageren op de transfermarkt. Maar spelers verkopen, is niet onze beste eigenschap (*understatement*)...

Goede cijfers... Aan Gano heb je als ploeg niets.

Ik kan echter echt niet begrijpen dat er geen spits gehaald werd deze mercato. Heb je een goeie targetspits, dan doe je het gewoon veel beter.

Nu het is nog niet verloren he. Het moet veel beter. Deinze speelt nu tegen Patro en Beerschot. Binnen 2 matchen kan de rangschikking er al helemaal anders uit zien .

Dat 'dedain' over Gano ga ik nooit begrijpen. Met hem aan het begin van vorig seizoen, zaten we nu niet te krabben in tweede klasse. 20 wedstrijden, 12 doelpunten en 3 assists vorig seizoen. Dit seizoen 12 matchen, 8 (!) doelpunten en 1 assist. Hij staat met zijn 12 matchen nog altijd in de top 5 van topschutters in de Challenger Pro League. Zijn statistieken zijn goed tot zeer goed. Een spits moet de ploeg niet doen draaien, hij moet doelpunten maken. Vormer die moest de ploeg doen draaien... Al de rest is praatjes.

Ik kan me mateloos ergeren aan die misplaatste minachting ten opzichte van Gano. En de bestuursleden en/of stafleden die er niet mee kunnen omgaan, zijn vooral zelf bezig met hun eigen ego. Dacht je dat er in de jaren bij Dury geen pseudo-vedetten zaten die zich beter voelden dan de rest? Uiteraard, maar Dury kon dat verkopen aan de ploeg, kon mét zo'n spelers resultaten boeken. De resem trainers die we de afgelopen jaren hadden, konden dat meestal niet.

Ach, dat is geen exacte wetenschap e
Eerst wast ‘Als Vormer niet gekwetst was, zaten we nog in 1A’
Als we Gano van int begin hadden zaten we nog in 1A
Das allemaal zever in pakskes
Hoeveel van Gano zijn goals waren winners? Zoek dat even op als je wil.

Er zijn hier genoeg thuismatchen in 1B die we ook verloren of niet wonnen met Gano in de ploeg!

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.385
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #138 Gepost op: februari 06, 2024, 07:34:52 am »
Als je nu niet promoveert, verlies je dan ook niet je hoogste indeling in de jeugdcategorieën?
Met als gevolg als u beste jongeren weg?

« Laatst bewerkt op: februari 06, 2024, 07:37:02 am door mutske »

Online deprez frans

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Speeldag 20 : zaterdag 03/02/2024 - 20.30u : Essevee - SK Beveren
« Reactie #139 Gepost op: februari 06, 2024, 07:45:48 am »
uw beste jongeren zijn al lang weg voor hun 16j dus op eigen jeugd moet ge niet veel meer rekenen ik vind dat ook zeer jammer want altijd graag eigen jeugd zien doorbreken