Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 165201 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #380 Gepost op: december 08, 2010, 01:00:11 pm »
Deze week een mooi en uitgebreid artikel over de historische wedstrijd tussen AC Milan - SV Waregem...


Qua understatement kan dit tellen! Dit is een SCHIT-TE-REND artikel :) Ik heb het alvast likkebaardend en sudderend op een bedje van nostalgie gelezen. Knap werk!

Allen naar de dagbladwinkel om de SVM te kopen!

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #381 Gepost op: december 09, 2010, 04:30:45 am »
Deze week een mooi en uitgebreid artikel over de historische wedstrijd tussen AC Milan - SV Waregem...


Qua understatement kan dit tellen! Dit is een SCHIT-TE-REND artikel :) Ik heb het alvast likkebaardend en sudderend op een bedje van nostalgie gelezen. Knap werk!

Allen naar de dagbladwinkel om de SVM te kopen!

inderdaag, prachtig artikel, vol nostalgie en anekdothes.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #382 Gepost op: december 09, 2010, 06:03:35 pm »
Idd, ongelooflijk,

bij mijn weten ook het langste artikel ooit in VM. Nog nooit een zo uitgebreide uiteenzetting gezien, bijna enkel (prachtige) tekst, weinig plaats verloren aan reclame en/of foto's.

Mooi!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #383 Gepost op: december 09, 2010, 11:35:01 pm »
Eentje die ik morgen uit de rekken ga sleuren! Merci om te laten weten, gasten.
-SVZW Forever-

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #384 Gepost op: februari 05, 2011, 01:20:39 pm »
Nog niemand opgevallen dat de foto bij het artikel 'Aldus... Willy Naessens' op blz. 17 van het magazine van 26 januari een foto van de verkeerde Willy Naessens is?  ;)

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #385 Gepost op: februari 28, 2011, 01:50:19 pm »
Deze week schitterend artikel over hoe Johan Cruijf bijna bij SV Waregem speelde!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #386 Gepost op: februari 28, 2011, 08:42:00 pm »
Deze week schitterend artikel over hoe Johan Cruijf bijna bij SV Waregem speelde!

Unk??? Nooit van gehoord, zeg eens kort hoe dat in elkaar zat?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #387 Gepost op: maart 01, 2011, 09:08:57 am »
Deze week schitterend artikel over hoe Johan Cruijf bijna bij SV Waregem speelde!

Ik vond het een ontgoochelend en onsamenhangend artikel eerlijk gezegd. Ik keek er immens naar uit (de volgens mij beste voetballer aller tijden bij de volgens mij beste club aller tijden) maar bleef op mijn honger zitten.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #388 Gepost op: maart 16, 2011, 02:08:40 pm »
Iemand 'De 7 Dagen' in het SVM van deze week gelezen? ;)
« Laatst bewerkt op: maart 16, 2011, 05:11:33 pm door Naessens C »

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #389 Gepost op: maart 16, 2011, 02:27:24 pm »
Iemand 'De Week' in het SVM van deze week gelezen? ;)

Inderdaad :) Tania?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #390 Gepost op: maart 16, 2011, 05:30:51 pm »
Schaamtelijk...
SV TILL I DIE

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #391 Gepost op: maart 16, 2011, 07:29:35 pm »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #392 Gepost op: maart 23, 2011, 05:29:45 pm »
Van Nieuwenhuyze hekelt vandaag in voetbalmagazine de kliekjesvorming bij essevee. Hij zegt dat er twee 'clans' zijn binnen het team. De franstaligen en de vlamingen. Van Nieuwenhuyze zei in deze editie net als Minne dat hij de familiale sfeer mist van in de beginjaren in 1e klasse. Lutte zegt ook dat de spelers i.p.v. op elkaar te zagen naar zichzelf moeten kijken. Ook wilde hij raad geven op het veld aan sommige spelers (ik denk dan aan de kleurlingen), maar Lutte kreeg een reactie terug. Lutte vindt dit spijtig en jammer dat de spelers die raad gewoon niet aanvaarden, maar weerwoord geven.
Tja, we horen het de oudere garde van vandaag veel zeggen. "Vroeger als nieuweling in de groep kropen we in onze schelp als een oudere speler brulde tegen ons, nu geven die jongeren gewoon een reactie terug"
Dames en heren, de mentaliteit anno 2011 is absoluut niet goed, het neigt zelfs naar het arrogante toe.
Pas op, dit is niet alleen het geval bij essevee. Ook Club Brugge heeft hiermee te kampen, net als Standard en nog een aantal andere ploegen.
Een zeer spijtig fenomeen...

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #393 Gepost op: maart 23, 2011, 07:42:22 pm »
veel te veel verwend,te dik betaald vooraleer ze iets bewezen hebben,dikke nek uithangen,dat kunnen ze goed,jammer maar het is wel zo !

Boer Boerie

  • Gast
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #394 Gepost op: maart 23, 2011, 09:07:31 pm »
veel te veel verwend,te dik betaald vooraleer ze iets bewezen hebben,dikke nek uithangen,dat kunnen ze goed,jammer maar het is wel zo !
kan u geen ongelijk geven.  Tis ook wel zo dat ze groot gemaakt worden door de supporters en pers
die constant maken dat ze in het middelpunt mogen lopen.  Ze worden teveel verafgod.
Ne mens vergeet dat de supporters soms meer bezig zijn met de ploeg dan de spelers op het veld.
Wetende dat de supporter het veel geld kost en de speler het teveel opbrengt.

Tja, we horen het de oudere garde van vandaag veel zeggen. "Vroeger als nieuweling in de groep kropen we in onze schelp als een oudere speler brulde tegen ons, nu geven die jongeren gewoon een reactie terug"
Dames en heren, de mentaliteit anno 2011 is absoluut niet goed, het neigt zelfs naar het arrogante toe.
Pas op, dit is niet alleen het geval bij essevee. Ook Club Brugge heeft hiermee te kampen, net als Standard en nog een aantal andere ploegen.
Een zeer spijtig fenomeen...

Das ni alleen in de voetbal zo, das volgens mij overal zo, ook waar jonge mensen
toekomen om te werken.  Hiervoor is er een andere aanpak nodig bij de leidinggevenden.
MAW wen hebben nog strengere trainers nodig die rechtlijnig zijn, tis zo en ni anders.
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2011, 09:10:03 pm door Boer Boerie »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #395 Gepost op: maart 24, 2011, 07:47:26 am »
De fout zit ook gedeeltelijk bij onze scoutingscel en onze vroegere trainer als ge't mij vraagt... We hebben de afgelopen seizoenen alle sterke karakters systematisch buitengewerkt en ja-knikkers in de plaats gekregen.
Ik zie nen Nfor of Chevalier nog niet te rap zijnen bek opentrekken tegen ne Leleu of nene De Brul. 'K weet et nie, maar 'k pijze dat ie op de eerstvolgende training nogal wat skippen zoe gekregen een...  ;D

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #396 Gepost op: maart 24, 2011, 08:49:15 am »
Het is nu niet dat 'Lutte' zo'n immense voortrekker was ook he. Een zeer nuttige voetballer die -als het van mij afhangt- een staande ovatie van 90 minuten mag krijgen, maar een echte cap zoals Leleu, was hij toch niet!
Dat van die ja-knikkers klopt inderdaad. De huidige trainer van de Gantoise zit daar echter voor een groot stuk tussen...

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #397 Gepost op: april 19, 2011, 10:03:11 pm »
http://www.facebook.com/sportvoetbalmagazine?sk=wall

Stem op Habibou voor de poster in SVM!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #398 Gepost op: april 20, 2011, 01:15:23 pm »
Het is nu niet dat 'Lutte' zo'n immense voortrekker was ook he. Een zeer nuttige voetballer die -als het van mij afhangt- een staande ovatie van 90 minuten mag krijgen, maar een echte cap zoals Leleu, was hij toch niet!
Dat van die ja-knikkers klopt inderdaad. De huidige trainer van de Gantoise zit daar echter voor een groot stuk tussen...

Zei dat overigens ook zelf in een interview dat ie niet de leiderscapaciteiten heeft.

Offline Bart

  • Leden
  • Berichten: 85
Re:Voetbalmagazine
« Reactie #399 Gepost op: mei 19, 2011, 03:11:10 pm »
Zeer openhartig interview met Lutte vandaag in Sport/Voetbal Magazine waarin hij zelfs zegt dat hij nog bij essevee gebleven was indien de sfeer binnen de groep beter was geweest.
Ook hetgeen hij laat neerschrijven over Hugo Broos en bv. de privileges van Habib stemt toch serieus tot nadenken. Kortom, de trainer komt er eigenlijk niet zo goed uit...