Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 165318 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #440 Gepost op: oktober 26, 2011, 04:20:30 pm »
Iemand SVM gelezen? Mooie intro van de uitgave van mijnheer Sys omtrent onze geliefde club... Hij heeft 100% gelijk volgens mij.

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #441 Gepost op: oktober 26, 2011, 06:51:04 pm »
volledig met U eens !!!!!!!!!!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #442 Gepost op: november 03, 2011, 11:34:24 am »
nieuw artikel in SVM: Maazou en zulte waregem uit elkaar?
 Kalezic zegt dat hij zich negatief geeft gedragen en dat er voor zo iemand geen plaats is bij sv.ze onderhandelen zo gezegd ook al met moskou om hem terug te sturen, maar hans ghillhaus ontkent het.willy verhoost van lokeren zegt dat ze hem twee goeie trainingsweken moeten geven en contstant met hem bezig moeten zijn , dat hij dan weer vertrokken zal zijn , want dat maazou een voetballer is die aan niets anders mag denken, en afgelopen weken geeft hij toch enekele priv?problemen gekent.en dat hij te laat terug keerde van een interland was zijn schuld niet omdat elke speler verplicht op audiententie bij de president langsmoest .

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #443 Gepost op: november 03, 2011, 02:01:37 pm »
nieuw artikel in SVM: Maazou en zulte waregem uit elkaar?
 Kalezic zegt dat hij zich negatief geeft gedragen en dat er voor zo iemand geen plaats is bij sv.ze onderhandelen zo gezegd ook al met moskou om hem terug te sturen, maar hans ghillhaus ontkent het.willy verhoost van lokeren zegt dat ze hem twee goeie trainingsweken moeten geven en contstant met hem bezig moeten zijn , dat hij dan weer vertrokken zal zijn , want dat maazou een voetballer is die aan niets anders mag denken, en afgelopen weken geeft hij toch enekele priv?problemen gekent.en dat hij te laat terug keerde van een interland was zijn schuld niet omdat elke speler verplicht op audiententie bij de president langsmoest .
Dat wordt dus een pittig vraagje voor vanavond.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #444 Gepost op: november 09, 2011, 04:59:08 pm »
Marc brys zegt dat wij nog in play off 1 zullen geraken :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #445 Gepost op: november 09, 2011, 05:24:34 pm »
Marc brys zegt dat wij nog in play off 1 zullen geraken :)

Vreemd soort humor heeft die man !

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #446 Gepost op: november 10, 2011, 12:40:27 pm »
Marc brys zegt dat wij nog in play off 1 zullen geraken :)

Vreemd soort humor heeft die man !
Wil die hier trainer worden als DK zou moeten vertrekken?  ;D

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #447 Gepost op: november 23, 2011, 03:14:29 pm »
Uit een reportage over ons in S/VM kan je toch weer afleiden dat Decuyper deze club heel naar de kloten helpt.
Zelf geeft hij toe spelers gekocht te hebben op DVD en dat dat in de toekomst niet meer mag gebeuren. Nuja nu zitten we ier wel me diene shit e.
Kalezic ontslaan zal ook nooit gebeuren, ontslagpremie van honderduizenden euro's.

Men zou al content zijn ?500.000 te krijgen voor Mar?val. (Bewijs dat we weinig geld hebben??)
Mar?val is nog niet vergeten wat vorig seizoen gebeurt is en wil daarom zijn contract niet verlengen.


Conclusie: Decuyper kent de ballen van voetbal, en heeft alleen maar $-tekens in zijn ogen.
Dikke Vette Nul!!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #448 Gepost op: november 23, 2011, 03:44:09 pm »
Idd men zal content zijn da voor Mareval te krijgen aangezien hij in de zomer gratis weg kan.
Als ge weet da ge elders meer tot veel meer kan verdienen zou jij uw contract verlengen???


Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #449 Gepost op: november 23, 2011, 05:55:30 pm »
Uit een reportage over ons in S/VM kan je toch weer afleiden dat Decuyper deze club heel naar de kloten helpt.
Zelf geeft hij toe spelers gekocht te hebben op DVD en dat dat in de toekomst niet meer mag gebeuren. Nuja nu zitten we ier wel me diene shit e.
Kalezic ontslaan zal ook nooit gebeuren, ontslagpremie van honderduizenden euro's.

Men zou al content zijn ?500.000 te krijgen voor Mar?val. (Bewijs dat we weinig geld hebben??)
Mar?val is nog niet vergeten wat vorig seizoen gebeurt is en wil daarom zijn contract niet verlengen.


Conclusie: Decuyper kent de ballen van voetbal, en heeft alleen maar $-tekens in zijn ogen.
Dikke Vette Nul!!
T'is nog niet te laat....zijne euro is aan het vallen...Spijtig genoeg zijn er al (veel te veel)stommiteiten gebeurd.Ik heb er in alle geval alles aan gedaan om de ogen van sommigen te openen...
Hopelijk leert hij(snel) uit de gemaakte fouten.
« Laatst bewerkt op: november 23, 2011, 06:30:45 pm door fozie »

Boer Boerie

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #450 Gepost op: november 23, 2011, 08:02:03 pm »
De grootste stommiteit die we ooit deden, kgaat nooit vergeten, is diene Jelavic kopen....

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #451 Gepost op: november 23, 2011, 08:31:23 pm »
kuch Trajkovski ...kuch... Milunovic ... slavische wonderkinderen die evenvlug weer weg zullen zijn.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #452 Gepost op: november 24, 2011, 12:54:34 am »
kuch Trajkovski ...kuch... Milunovic ... slavische wonderkinderen die evenvlug weer weg zullen zijn.

Om dan binnen een paar jaar te moeten lezen in de pers dat ze voor miljoenen verkocht worden aan Europese topploegen? Dan liever nog wat geduld en een paar seizoenen middenmoot spelen...

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #453 Gepost op: november 24, 2011, 06:02:34 am »
kuch Trajkovski ...kuch... Milunovic ... slavische wonderkinderen die evenvlug weer weg zullen zijn.

Om dan binnen een paar jaar te moeten lezen in de pers dat ze voor miljoenen verkocht worden aan Europese topploegen? Dan liever nog wat geduld en een paar seizoenen middenmoot spelen...

Zie Jelavic...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #454 Gepost op: november 24, 2011, 01:36:09 pm »
Als ge niet ziet dat Trajkovski een groot talent is dan zijde blind.
Heb toch wat geduld, Delaplace heeft verdomme een volledig jaar nodig gehad om te wennen aan het niveau, die kwam er maar door in play-off 2.

Waar zitten al die mannen die Delaplace al terug naar zuid-frankrijk zouden gestuurd hebben? Ik hoor ze niet meer ... .

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #455 Gepost op: november 29, 2011, 06:49:26 pm »

Uit Sport/Voetbalmagazine

Zulte Waregem en Darije Kalezic op ramkoers

 dinsdag 29 november 2011 om 18u26

Het lijkt er steeds meer op dat het tot een breuk zal komen tussen Darije Kalezic en Zulte Waregem. In een interview met de Nederlandse krant Algemeen Dagblad haalde de Bosni?r zwaar uit naar gedelegeerd bestuurder Patrick Decuyper. Het bestuur van Essevee reageert.




 Darije Kalezic. ? Belga



Kalezic neemt in het bewuste artikel onder meer de steile ambitie van Decuyper ? top zes ?  en het transferbeleid op de korrel. Opvallend. Temeer daar de redactie van AD meldt dat Darije Kalezic vooraf het verhaal gelezen ?n goedgekeurd heeft en heel goed besefte dat zijn kritiek op Decuyper naar Belgi? zou overwaaien.
 
Vreemd genoeg beweert de gedelegeerd bestuurder, die niet op de hoogte was van het interview, dat hij niet veel belang hecht aan de woorden van zijn trainer. ?Die journalist moest zijn krant vullen zeker? Dat stuk is veel minder genuanceerd dan wat Darije en ik in de evaluatie besproken hebben. Daarin hebben we duidelijk gesteld dat we tijdens de winterstop de kern zouden afslanken en dat we geen versterkingen zouden halen. Darije ging daarmee akkoord. Ik zie dus geen probleem?, vertelt Decuyper aan Sport/Voetbalmagazine.
 
Dat Kalezic afgelopen zomer om vijf spelers vroeg, bevestigt Decuyper wel. ?E?n speler hebben we gehaald, de rest was niet betaalbaar of had geen zin om naar Zulte Waregem te komen. Met een Zuid-Amerikaanse topspeler waren de onderhandelingen vrij concreet, maar de kans was te groot dat hij hier niet goed zou integreren. Daarom wilden we die hoge transfersom ? een pak meer dan wat we voor Trajkovski (1,1 miljoen euro, nvdr) betaald hebben ? niet ophoesten. Bovendien hadden we onvoldoende tijd om hem te scouten.?
 
Vertrouwen blijft
 
Voorzitter Willy Naessens bevestigt ondertussen aan Sport/Voetbalmagazine dat Zulte Waregem ondanks de dertiende plaats en een groot gebrek aan scorend vermogen de kern in de winterstop niet zal versterken, tenzij er een onverwachte opportuniteit opduikt. ?We hebben volop vertrouwen in deze spelersgroep. En neen, die keuze heeft niets te maken met budgettaire problemen. We hebben nog geld genoeg.?
 
Dat Kalezic in het AD duidelijk stelt dat er in januari een inhaalslag moet gemaakt worden en daaraan ook zijn toekomst verbindt, is nieuw voor Naessens. ?Dat heeft hij alleszins niet zo tegen mij gezegd. Misschien wel tegen Decuyper, maar daar ben ik niet van op de hoogte. Als dat zo is, dan is dat een probleem van Kalezic. Misschien wil hij zich indekken voor als het fout loopt.?
 
Toch ontkent Naessens dat Kalezic en Zulte Waregem op ramkoers liggen.?Patrick, de raad van bestuur, de spelersgroep en ik staan nog 100 procent achter de trainer. Ook als we verliezen tegen Lokeren behouden we het vertrouwen. We zullen eind december een nieuwe evaluatie maken. Maar als we punten blijven verliezen, dan wordt dat natuurlijk een ander verhaal.?
 
Vraag is natuurlijk of het zover zal komen en Kalezic de match tegen Lokeren haalt. Zijn visie en die van de club verschillen duidelijk. Verschillende bronnen meldden de voorbije weken aan Sport/Voetbalmagazine dat hij al een tijdje op de wip zit. Het interview in AD was alvast een heel bewuste zet van de Bosni?r, die ofwel Decuyper zo wil overtuigen om toch versterking binnen te halen, ofwel aanstuurt op een ontslag. Volgens insiders bedraagt zijn ontslagpremie enkele honderdduizenden euro?s. Armer zou hij er dus zeker niet van worden.
 
Jonas Creteur
 




Kalezic: ?In de voetballerij moet Patrick nog veel leren?
 
Wat vertelde Darije Kalezic precies in het Algemeen Dagblad over Patrick Decuyper, gedelegeerd bestuurder van Zulte Waregem? Een bloemlezing?
 
?Er is veel te hoog van de toren geblazen. Ik heb Patrick nochtans gewaarschuwd dat hij met zulke uitgesproken ambities later last zou krijgen?, steekt de ex-trainer van De Graafschap van wal. Verder hekelt hij ook het transferbeleid van gedelegeerd bestuurder Patrick Decuyper.
 
?Voor ik kwam, waren er al spelers vastgelegd. Ik kende niemand, behalve Davy de Fauw. Patrick wilde er meer halen, maar toen ik met vakantie ging, zei ik: ?We halen even niemand en komen er na verloop van tijd achter wat we nodig hebben?. Maar tussentijds vernam ik dat er t?ch een paar jonge spelers (onder meer Luka Milunovic en Aleksandar Trajkovski, twee transfers via de omstreden makelaar Vlado Lemic, nvdr) waren aangetrokken. Talenten zijn prima. Alleen waren ze op dat moment voor het team niet nodig.?
 
Tegen het einde van de voorbereiding had Kalezic een lijstje klaar met potenti?le nieuwkomers. ?Van de vijf door mij ingediende namen is ??n speler gehaald. (Mikhail Sivakov, nvdr) De anderen kende ik niet. Daar hebben wij een verkeerde stap in het proces gezet?, aldus Kalezic, die onder meer ook tegen de komst van Moussa Ma?zou was.
 
De Bosni?r stelt zich ook openlijk vragen bij het voetbalverstand van Decuyper. ?Patrick is succesvol met zijn bedrijf, maar ik heb hem ??n keer gezegd dat hij in de voetballerij nog veel moet leren. Dat is me niet in dank afgenomen.?
 
Kalezic bleef volgens hem met een aantal ?rotte appels? als Habib Habibou en een onevenwichtige, te jonge groep zitten, met te weinig kwaliteit, goede mentaliteit en leiderschap. Inmiddels loopt Zulte Waregem een paar maanden achter, analyseert hij. In januari moet de club een inhaalbeweging op de transfermarkt maken. ?Wat er dan moet gebeuren, is door mij kenbaar gemaakt. Nu is het de vraag of de club zegt: ?We gaan het inderdaad zo doen en niet anders.??

Of Kalezic daar zijn toekomst aan verbindt, antwoordt hij in Algemeen Dagblad stellig driemaal met ?ja?. (JC)

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #456 Gepost op: november 30, 2011, 07:30:32 pm »
Opiniestuk van Jaques Sys in Voetbalmagazine. Als trouwe supporter is dat toch allemaal niet leuk om lezen. Aan de voorzitter van essevee om terug eens cordaat de puntjes op de i te zetten


Opinie: Zulte Waregem is de koers kwijt
 
woensdag 30 november 2011 om 14u00




? Belga

Binnen drie jaar moest Zulte Waregem kampioen worden, zei de nieuwe sterke man Patrick Decuyper enkele maanden geleden en de toenmalige trainer Hugo Broos wist niet wat hij hoorde. Later werd Broos ontslagen, onder meer omdat hij niet op dezelfde golflengte zat van de club.

Nu, halverwege de competitie, spreekt Darije Kalezic, die vorige zomer met veel bombarie binnengehaalde nieuwe trainer, dezelfde taal. Hij hekelde in een interview met de Nederlandse krant Algemeen Dagblad de transferpolitiek en vond dat er veel te hoog van de toren was geblazen. Zo stopte hij de voetbalvisie van Patrick Decuyper onder de grond. Zulte Waregem haastte zich om in een persbericht te proberen de plooien glad te strijken, maar de brand is nog moeilijk te blussen

Het is moedig van Darije Kalezic om de vinger op de wonde te leggen, al geeft hij anderzijds ook wel de indruk een vertrek te willen provoceren. Maar de uithaal van de trainer is vooral illustratief voor de onrust bij Zulte Waregem dat in de loop van dit seizoen, onder de vlag van het professionalisme, de bezem haalde door de omkadering, trouwe mensen uitrangeerde en nieuwe mensen installeerde. Van een fris elan valt er voorlopig niets te bespeuren. Integendeel zelfs: met dertien punten op 45 is Zulte Waregem niet alleen naast maar ook op het veld de koers kwijt.

Patrick Decuyper is de zoveelste zakenman die bij een club binnenwaait en de indruk geeft het warm water te hebben uitgevonden. Hetzelfde deed zich voor bij Beerschot waar Patrick Vannoppen de macht (over)nam en na zes maanden tot de vaststelling komt dat hij de rekeningen niet meer kan betalen.

Natuurlijk verdienen zakenmensen die de voetbalsport instappen krediet en kunnen clubs in de manier waarop ze worden geleid best wat innovatieve idee?n gebruiken. Maar met hemelbestormers en windverkopers geraak je geen stap verder. Als Patrick Decuyper voor zichzelf een balans opmaakt, is die ontluisterend: de spelers die hij binnenhaalde zijn, om het zacht uit te drukken, geen voltreffers en bovendien verzuimde hij het om enkele voetballers die als rotte appels golden van de hand te doen. Op het veld staat een ploeg zonder leiders, zonder creatieve middenvelders en zonder een scorende, diepe spits.

Maar Patrick Decuyper, de man die de fundamenten zou metselen voor een nieuwe toekomst, blijft wel zitten. Of wat had u gedacht?

Jacques Sys
 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #457 Gepost op: januari 04, 2012, 10:51:42 am »
Deze week in S/VM:

PATRICK DECUYPER

'Je moet fouten maken om te kunnen groeien'
Ondanks de woeste golven waar Patrick Decuyper, CEO van Zulte Waregem, momenteel op deint, hoopt hij door de aanstelling van verloren zoon Francky Dury zijn schip eind dit seizoen veilig de haven binnen te loodsen. En voor te bereiden op een glorieuze toekomst. 'Ik laat deze club niet kapotgaan. '

DE AANDELEN VAN DECUYPER


Patrick Decuyper: ?Ik blijf erbij dat Kalezic een toptrainer is?


De CEO van Zulte Waregem deed aan het begin van het seizoen enkele gewaagde uitspraken, die hem nu als een boemerang terug in het gezicht vliegen. In Sport/Voetbalmagazine bijt de Oost-Vlaamse zakenman van zich af.


Zo was er onder andere zijn lofzang op Darije Kalezic, die hij een contract van tien jaar wilde geven. Decuyper: ?Ik blijf erbij dat Darije een toptrainer is. Alleen konden we de slechte resultaten niet langer negeren. Dat was de hoofdreden voor zijn ontslag, al is het een feit dat we lang naar een basiself en juist spelsysteem zochten. En dat Kalezic? pressievoetbal niet bij onze spelers paste."

"Ik kon dat vooraf niet weten, want tijdens de onderhandelingen had Darije aangegeven dat hij de kern eerst wilde evalueren voor hij over een spelsysteem zou beslissen."

?De laatste zes matchen is hij veranderd naar omschakelingsvoetbal, onze ?huisstijl?. Dat lukte w?l, maar helaas namen de refs een paar foute beslissingen en begingen sommige spelers grote flaters.?

Ook een conflict met Ma?zou en Habibou, door Kalezic beiden naar de B-kern gestuurd, zouden aan de basis liggen van het ontslag van de Bosni?r. Met de (terug)komst van Francky Dury krijgen beide spitsen weer hun kans. Dat is een statement.

Decuyper: ?Darije sprak geen Frans en kon zijn boodschap niet op hen overbrengen. Dat heb ik w?l onderschat bij zijn aanstelling. Hij kon ook niet verdragen dat Habibou en Ma?zou op training niet altijd het volle pond gaven, maar spelers die iets extra?s brengen mogen van mij af en toe eens ?p ? niet buiten ? de lijntjes lopen. Habibou is trouwens een heel brave jongen die ik zelfs als mijn poulain beschouw.?

Versterking
Met transfers tijdens de winterstop wil de CEO van Zulte Waregem voorzichtig zijn, ondanks de lokroep voor versterking vanuit de spelersgroep.

?Zij mogen dat, maar ik vind deze groep goed genoeg. Met Dury als chauffeur en met wat minder pech kan het alleen maar beter gaan. Pas als Mar?val, Habibou of Ma?zou toch zouden vertrekken, kijken we uit naar een verdediger en een aanvaller. Meer niet, we hebben geen dertig spelers nodig?, aldys Decuyper. (JC)

Het volledige interview lees je in Sport/Voetbalmagazine van 4 januari.
« Laatst bewerkt op: januari 04, 2012, 11:40:04 am door San Iker »

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #458 Gepost op: januari 04, 2012, 12:33:29 pm »
overzicht van slechtste en beste transfers! Tarmo Neemelo en Eetu Muinonen ontbreken toch ze!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #459 Gepost op: januari 04, 2012, 02:46:02 pm »
overzicht van slechtste en beste transfers! Tarmo Neemelo en Eetu Muinonen ontbreken toch ze!

Om nog maar te zwijgen over Zerdab, Lebbihi, Yopa, Triantafillidis, janssens, chappi, neumayr, sadik, ...