Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 166599 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline eddy5

  • Leden
  • Berichten: 99
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #540 Gepost op: maart 06, 2013, 03:01:12 pm »
Koop vandaag snel Voetbalmagazine mooie special over Essevee 16 blz. Super !





Freve

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #541 Gepost op: maart 06, 2013, 04:54:28 pm »
Done
idd, degelijke persbijdrage :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #542 Gepost op: maart 07, 2013, 03:51:56 pm »
Voor al diegene die vinden dat we niet genoeg in de media komen: aankopen die handel. Is een mooi stukje over 14 van onze spelers. Goed geschreven!

13 april 1951

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #543 Gepost op: maart 07, 2013, 04:49:32 pm »
Voor al diegene die vinden dat we niet genoeg in de media komen: aankopen die handel. Is een mooi stukje over 14 van onze spelers. Goed geschreven!

?

Zeker de moeite waard!

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #544 Gepost op: maart 07, 2013, 06:19:44 pm »
Kopen die handel!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #545 Gepost op: maart 08, 2013, 12:59:22 pm »
In de inleiding wordt het huidige Zulte Waregem ook vergeleken met Lierse, de laatste "kleine" kampioen. Er zijn weldegelijk veel gelijkenissen, maar de eindconclusie "Dus, vergaloppeer jezelf niet en laat de titel maar aan Anderlecht" lijkt me toch een brug te ver.

Komaan, wie laat er nu 15 miljoen euro (+ bonussen) liggen indien hij de kans heeft?

De vraag is niet, mogen / kunnen we kampioen spelen? Dit kan sowieso, als alles meezit, MAAR hoe zorg je voor een gezonde club met een gezonde portie ambitie?

In het antwoord kom je ongetwijfeld opnieuw uit bij het item "(ver)nieuw(d) stadion"...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #546 Gepost op: maart 08, 2013, 01:12:23 pm »
Overal uitverkocht in de regio blijkbaar.  Al 4 winkels gedaan.  Keer naar kortrijk moeten trekken, hehe.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #547 Gepost op: maart 08, 2013, 05:47:54 pm »
...
"Dus, vergaloppeer jezelf niet en laat de titel maar aan Anderlecht" lijkt me toch een brug te ver.
...
'K heb het ook gelezen.
Alweer laagdunkend met het gedacht van 'och here, da klein ploegske gaat ulder ook ne keer gaan moeien met de grote jongens'...
Kleinerend en ergerlijk!!!
Alleen al om al die klojo's van de zelfverklaarde 'G5' en de zogezegde 'kenners' van de pers een streep te trekken zouden we CL moeten halen!!!
UP YOURS KLOJO'S!!!

13 april 1951

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #548 Gepost op: maart 08, 2013, 07:01:50 pm »
...
"Dus, vergaloppeer jezelf niet en laat de titel maar aan Anderlecht" lijkt me toch een brug te ver.
...

'K heb het ook gelezen. Alweer laagdunkend met het gedacht van 'och here, da klein ploegske gaat ulder ook ne keer gaan moeien met de grote jongens'... Kleinerend en ergerlijk!!! Alleen al om al die klojo's van de zelfverklaarde 'G5' en de zogezegde 'kenners' van de pers een streep te trekken zouden we CL moeten halen!!! UP YOURS KLOJO'S!!!

Niet dat ik niet akkoord ga in zekere zin, en niet dat ik me niet erger aan die G5, maar... Anderlecht, Club Brugge en co zijn nu eenmaal de grootste clubs van het land. Je zegt 'zelfverklaard', maar oke, het zijn wel de grootste clubs op vlak van historie, palmares, achterban, stadion, en ga zo maar door. En natuurlijk denken die zo ("klein clubje komt zich eens moeien"), dit is toch een uitzonderlijk seizoen voor een kleine club als ons?! Ik vind het ergerlijk dat ze ons niet naar waarde schatten (60 punten na 28 wedstrijden, amper 3 minder dan topfavoriet Anderlecht), momenteel, en dat ze ons zo lang hebben genegeerd (met z'n allen focussen op die ene match in Charleroi en dan concluderen dat het puur geluk is dat Waregem 2e staat), maar we zijn een kleine club en zullen dat altijd blijven. Spijtig voor sommigen misschien, maar eigenlijk vind ik dat niet: liever klein en fijn dan zo'n Club Brugge met Limburgers, Walen en Gentenaars op de tribunes. Liever klein en fijn, met de voetjes op de grond, en af en toe eens schitteren!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #549 Gepost op: maart 09, 2013, 01:18:48 pm »
...
"Dus, vergaloppeer jezelf niet en laat de titel maar aan Anderlecht" lijkt me toch een brug te ver.
...

'K heb het ook gelezen. Alweer laagdunkend met het gedacht van 'och here, da klein ploegske gaat ulder ook ne keer gaan moeien met de grote jongens'... Kleinerend en ergerlijk!!! Alleen al om al die klojo's van de zelfverklaarde 'G5' en de zogezegde 'kenners' van de pers een streep te trekken zouden we CL moeten halen!!! UP YOURS KLOJO'S!!!

Niet dat ik niet akkoord ga in zekere zin, en niet dat ik me niet erger aan die G5, maar... Anderlecht, Club Brugge en co zijn nu eenmaal de grootste clubs van het land. Je zegt 'zelfverklaard', maar oke, het zijn wel de grootste clubs op vlak van historie, palmares, achterban, stadion, en ga zo maar door. En natuurlijk denken die zo ("klein clubje komt zich eens moeien"), dit is toch een uitzonderlijk seizoen voor een kleine club als ons?! Ik vind het ergerlijk dat ze ons niet naar waarde schatten (60 punten na 28 wedstrijden, amper 3 minder dan topfavoriet Anderlecht), momenteel, en dat ze ons zo lang hebben genegeerd (met z'n allen focussen op die ene match in Charleroi en dan concluderen dat het puur geluk is dat Waregem 2e staat), maar we zijn een kleine club en zullen dat altijd blijven. Spijtig voor sommigen misschien, maar eigenlijk vind ik dat niet: liever klein en fijn dan zo'n Club Brugge met Limburgers, Walen en Gentenaars op de tribunes. Liever klein en fijn, met de voetjes op de grond, en af en toe eens schitteren!
Ik kan je grotendeels volgen, maar als je er blijft in berusten dat de G5 altijd de G5 zullen zijn en blijven, dan kan je net zo goed mee ophouden.
Vergeet niet dat Union Sint-Gillis en Club Luik -om er maar een paar te noemen- ooit ook grote namen waren in het Belgisch voetbal en ver daarbuiten! Alle huidige toppers kunnen vroeg of laat met eenzelfde terugval geconfronteerd worden en vervangen worden door anderen die het beter doen!
Als vereniging moet je toch op zijn minst altijd de ambitie hebben om zo hoog mogelijk te eindigen en steeds weer naar het maximum trachten te streven?! En wie weet, vroeg of laat aansluiting vinden bij de (sub)top!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #550 Gepost op: maart 26, 2013, 07:25:16 pm »

Dury: 'De Belgische topclubs zitten niet op mij te wachten'


Jan HauspieJonas CreteurPierre Danvoye

 dinsdag 26 maart 2013 om 16u23

In de reeks ?Te gast in Evere? is het de beurt aan Francky Dury om een bezoek te brengen aan de redactie van Sport/Voetbalmagazine. De succescoach van Zulte Waregem ging geen onderwerp uit de weg. Alvast een kleine bloemlezing

Francky Dury over?
 
? over een mogelijke terugval in play-off 1:
 
?Met een prima start ben ik ervan overtuigd dat we niet zullen wegzakken. De 14 op 30 in de competitie tegen de play-off 1-ploegen, ?n de uitzeges op Club en Anderlecht ? een primeur voor Zulte Waregem ? sterkt dat geloof. Ook omdat we zelfs in de thuisnederlagen tegen die twee ploegen, en op Genk, dicht bij hun niveau zaten. Halen we opnieuw 12 ? 15 op 30, dan komen we in de buurt van de 45 punten. Misschien vallen we dan ??n plaatsje terug, maar dat moet wellicht volstaan voor een derde stek en een Europees ticket. Lukt dat niet, dan zullen we ontgoocheld zijn, ja. Mij hoor je dus niet zeggen dat ons seizoen al geslaagd is of dat ? zoals John van den Brom voor de match op Anderlecht onterecht dacht ? alles mag en niets moet, want dan moet je niet deelnemen.?
 
? over omschakelingsvoetbal:
 
?J?, in mijn eerste periode bij Zulte Waregem vielen we diep terug om via Franck Berrier er snel uit te komen, maar dat is voorbij. Nooit heb ik dit seizoen de opdracht gegeven om laag te verdedigen omdat ik op een puntje speculeerde. Ok?, vlug omschakelen is nog altijd een deel van ons spel, maar elke match proberen we de tegenstander hoog vast te zetten en starten we met de intentie om te w?nnen.
 
?Het mooiste bewijs is de rangschikking van het aantal overtredingen. Toen ik vorig jaar overnam, stond Zulte Waregem op ??n, vandaag op twaalf! Dat betekent dat we positioneel goed staan. En dat we van daaruit aanvallend passingvoetbal brengen. Toen we op laatste speeldag tegen KV Mechelen in de eerste helft te veel in het duel speelden, heb ik aan de rust zelfs verteld: ?Jongens, laat die bal gaan. Speel ?ns voetbal, niet dat van Mechelen.??
 
? over zijn passage als coach bij AA Gent:
 
?Ik leerde nog beter hoe mensen in elkaar zitten en ben afstandelijker geworden, vertrouw minder snel iemand. Dat heb ik ook meegegeven aan Junior Malanda, die na zijn transfersoap in januari in de put zat. ?Wat ik heb meegemaakt, heb jij nu op je achttiende al ervaren. Een les voor de rest van je carri?re. Het zal je attenter maken in deze keiharde wereld.??
 
? over zijn ambities om ooit in het buitenland te coachen:
 
?Ik ben ? zoals ook in mijn eerste periode ? geen vragende partij. Ik wil me echt engageren in ons jeugdproject, anders had ik nooit voor vier jaar bijgetekend. Anderzijds zeg ik niet meer dat ik hier eeuwig blijf. Als je ??n keer vertrekt, ?n gezien hebt wat er buiten Waregem leeft, kan dat nog eens gebeuren. De Belgische topclubs zitten allicht niet op mij te wachten, maar een buitenlands avontuur lijkt me wel een leuke ervaring. Zelfs als ik nog vier seizoenen bij Zulte Waregem blijf en ik dan al 59 zal zijn. Ik ben pas zes jaar proftrainer, h?. De goesting om op het veld te staan, is nog altijd heel groot en zal niet snel afnemen. Alex Ferguson is toch ook al 71, h?. En kijk hoe groot zijn drive nog is.?

? ?champagne?voetbal:
 
?In januari vorig jaar trok ik de koelkast in het trainerskabinet open. Wat zag ik? Karnemelk! Ja, k?rnemelk. Daar lag dus het probleem. (lacht) Meteen heb ik die frigo gevuld met champagne, zoals in mijn eerste periode bij Zulte Waregem. En nu heffen we met de sportieve staf na elke zege weer het glas. E?ntje weliswaar, al hebben we er dit seizoen toch al heel wat (19, nvdr) kunnen opdrinken.?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #551 Gepost op: maart 26, 2013, 10:59:48 pm »

Dury: 'De Belgische topclubs zitten nieyt op mij te wacghten'


Jan HauspieJonas CreteurPierre Danvoye

 dinsdag 26 maart 2013 om 16u23

In de reeks ?Te gast in Evere? is het de beurt aan Francky Dury om een bezoek te brengen aan de redactie van Sport/Voetbalmagazine. De succescoach van Zulte Waregem ging geen onderwerp uit de weg. Alvast een kleine bloemlezing

Francky Dury over?
 
? over een mogelijke terugval in play-off 1:
 
?Met een prima start ben ik ervan overtuigd dat we niet zullen wegzakken. De 14 op 30 in de competitie tegen de play-off 1-ploegen, ?n de uitzeges op Club en Anderlecht ? een primeur voor Zulte Waregem ? sterkt dat geloof. Ook omdat we zelfs in de thuisnederlagen tegen die twee ploegen, en op Genk, dicht bij hun niveau zaten. Halen we opnieuw 12 ? 15 op 30, dan komen we in de buurt van de 45 punten. Misschien vallen we dan ??n plaatsje terug, maar dat moet wellicht volstaan voor een derde stek en een Europees ticket. Lukt dat niet, dan zullen we ontgoocheld zijn, ja. Mij hoor je dus niet zeggen dat ons seizoen al geslaagd is of dat ? zoals John van den Brom voor de match op Anderlecht onterecht dacht ? alles mag en niets moet, want dan moet je niet deelnemen.?
 
? over omschakelingsvoetbal:
 
?J?, in mijn eerste periode bij Zulte Waregem vielen we diep terug om via Franck Berrier er snel uit te komen, maar dat is voorbij. Nooit heb ik dit seizoen de opdracht gegeven om laag te verdedigen omdat ik op een puntje speculeerde. Ok?, vlug omschakelen is nog altijd een deel van ons spel, maar elke match proberen we de tegenstander hoog vast te zetten en starten we met de intentie om te w?nnen.
 
?Het mooiste bewijs is de rangschikking van het aantal overtredingen. Toen ik vorig jaar overnam, stond Zulte Waregem op ??n, vandaag op twaalf! Dat betekent dat we positioneel goed staan. En dat we van daaruit aanvallend passingvoetbal brengen. Toen we op laatste speeldag tegen KV Mechelen in de eerste helft te veel in het duel speelden, heb ik aan de rust zelfs verteld: ?Jongens, laat die bal gaan. Speel ?ns voetbal, niet dat van Mechelen.??
 
? over zijn passage als coach bij AA Gent:
 
?Ik leerde nog beter hoe mensen in elkaar zitten en ben afstandelijker geworden, vertrouw minder snel iemand. Dat heb ik ook meegegeven aan Junior Malanda, die na zijn transfersoap in januari in de put zat. ?Wat ik heb meegemaakt, heb jij nu op je achttiende al ervaren. Een les voor de rest van je carri?re. Het zal je attenter maken in deze keiharde wereld.??
 
? over zijn ambities om ooit in het buitenland te coachen:
 
?Ik ben ? zoals ook in mijn eerste periode ? geen vragende partij. Ik wil me echt engageren in ons jeugdproject, anders had ik nooit voor vier jaar bijgetekend. Anderzijds zeg ik niet meer dat ik hier eeuwig blijf. Als je ??n keer vertrekt, ?n gezien hebt wat er buiten Waregem leeft, kan dat nog eens gebeuren. De Belgische topclubs zitten allicht niet op mij te wachten, maar een buitenlands avontuur lijkt me wel een leuke ervaring. Zelfs als ik nog vier seizoenen bij Zulte Waregem blijf en ik dan al 59 zal zijn. Ik ben pas zes jaar proftrainer, h?. De goesting om op het veld te staan, is nog altijd heel groot en zal niet snel afnemen. Alex Ferguson is toch ook al 71, h?. En kijk hoe groot zijn drive nog is.?

? ?champagne?voetbal:
 
?In januari vorig jaar trok ik de koelkast in het trainerskabinet open. Wat zag ik? Karnemelk! Ja, k?rnemelk. Daar lag dus het probleem. (lacht) Meteen heb ik die frigo gevuld met champagne, zoals in mijn eerste periode bij Zulte Waregem. En nu heffen we met de sportieve staf na elke zege weer het glas. E?ntje weliswaar, al hebben we er dit seizoen toch al heel wat (19, nvdr) kunnen opdrinken.?



Mooi :)

-SVZW Forever-

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #552 Gepost op: april 03, 2013, 03:38:32 pm »
Vandaag een menselijk pareltje over Olli Skulason in de SVM. Mooi artikel dat bewijst dat voetbal slechts (zij het wel de belangrijkste ;) ) bijzaak is in het leven!

Offline Jonas23

  • Leden
  • Berichten: 6


Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Liberta per gli ultras!

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #556 Gepost op: mei 21, 2013, 06:46:14 pm »
Ik wil een rechtzetting en verontschuldiging

Freve

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #557 Gepost op: mei 21, 2013, 07:24:35 pm »
Ik wil een rechtzetting en verontschuldiging
ik wil duidelijkheid

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #558 Gepost op: mei 21, 2013, 07:25:31 pm »
Ik wil een rechtzetting en verontschuldiging
ik wil duidelijkheid

ik wil het alle 3

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #559 Gepost op: mei 21, 2013, 09:33:25 pm »

Belga) Zulte Waregem-manager Patrick Decuyper reageerde dinsdag op het bericht dat de club volgend seizoen naar Het Kiel (Antwerpen) zou verhuizen. De CEO van de vicekampioen ontkent in alle toonaarden.




CEO Zulte Waregem Decuyper ontkent verhuis naar Antwerpen

Dinsdag kondigde Sport/Voetbalmagazine aan dat vicekampioen Zulte Waregem voor volgend seizoen een verhuis naar het voormalige Beerschotstadion plant. CEO Patrick Decuyper reageerde in een persmededeling op die berichtgeving. Hij ontkent dat Zulte Waregem volgend seizoen in Antwerpen zou spelen. "Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen door ons eerste elftal in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden", klinkt het. Decuyper haalt wel uit naar de stad Waregem. "De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, de stad Waregem, die ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden." . (Belga)