Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 165212 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

salout?

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #280 Gepost op: mei 18, 2008, 11:14:43 pm »
in svm van deze week antwoordt een commentator ( zijn naam valt me niet te binnen)
op de vraag '' Wiens progressie moeten we volgend jaar zeker volgen'' het volgende:
thomas matton, van ohl naar svzw, misschien wel opvolger van francois sterchele.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #281 Gepost op: mei 18, 2008, 11:19:30 pm »
in svm van deze week antwoordt een commentator ( zijn naam valt me niet te binnen)
op de vraag '' Wiens progressie moeten we volgend jaar zeker volgen'' het volgende:
thomas matton, van ohl naar svzw, misschien wel opvolger van francois sterchele.


Jan De Wijngaerd

Crudo

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #282 Gepost op: mei 18, 2008, 11:52:49 pm »
in svm van deze week antwoordt een commentator ( zijn naam valt me niet te binnen)
op de vraag '' Wiens progressie moeten we volgend jaar zeker volgen'' het volgende:
thomas matton, van ohl naar svzw, misschien wel opvolger van francois sterchele.

dat hij dan maar met de velo naar training komt...

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #283 Gepost op: mei 19, 2008, 08:40:46 am »
in svm van deze week antwoordt een commentator ( zijn naam valt me niet te binnen)
op de vraag '' Wiens progressie moeten we volgend jaar zeker volgen'' het volgende:
thomas matton, van ohl naar svzw, misschien wel opvolger van francois sterchele.

dat hij dan maar met de velo naar training komt...

Ha Ha das een goeie; Thomas heeft geen Porsche, maar indien hij een jaartje vroeger was gekomen had ik hem de mijne geleend.(daar we toch dicht bij elkaar wonen) ;)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #284 Gepost op: mei 19, 2008, 09:09:19 am »

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #285 Gepost op: mei 19, 2008, 07:10:11 pm »
Neen  een 911 rs .
Jawadde, had ik maar zo'n auto :P

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #286 Gepost op: mei 19, 2008, 07:22:44 pm »
Neen  een 911 rs .
Jawadde, had ik maar zo'n auto :P

Je mag de mijne anders eens lenen voor een weekje zodat je hem boven je bed kan hangen   ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #287 Gepost op: augustus 13, 2008, 12:40:36 pm »
prognose Voetbalmagazine voor SVZW : 10de plaats
Kan ik met leven
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #288 Gepost op: augustus 13, 2008, 01:27:44 pm »
met leven met een 10de plaats?  Vin dat we stilaan hoger mogen beginnen mikken.  De ambitie is om een vaste waarde in de top 7(8) te worden en op termijn subtopper.  Moeten op zin minst in de linkerkolom eindigen en hopelijk terug die 7de plaats of hoger, en met knapper voetbal.  En wie weet in de beker eens terug iets uitsteken.  Naar het stadion gaan, om voor een 10de , 11de plaats te spelen :s.  Weet dat we geen kampioen moeten roepen.  Maar mogen toch ons verwachtingen plaatsen terug naar de top 7.  We hebben het 7de of 8ste grootste budget in eerste, de ploeg groeit met het jaar.  Houden toppers als leye verbonden aan onze ploeg, halen belgisch tallent en jongeren.  Knap stadion in de maak.  En in ons 3 jaar eerste een palmares om U tegen te zeggen.

Beker en 6de, 13de en europees 1/16 finales, 7de.

Typisch belgisch mentliteit een beetje, content zijn met een 10de plaats :s.

Mijn prono 6de dit jaar.

titel: brugge en anderlecht strijd

plaatsen 3&4 strijd tussen genk en standard

plaatsen 5,6,7,8 strijd tussen z waregem, gba, gent, cercle brugge

Vin toch da we ons stillaan mogen beginnen rekenen zoals hier.  Wat veel voetbalkenners en supporters van andere clubs toch al beginnen doen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #289 Gepost op: augustus 13, 2008, 01:40:25 pm »
Zijde gij nu serieus??

CB06_boy

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #290 Gepost op: augustus 13, 2008, 01:46:39 pm »
overal zegt ie toch hetzelfde, dien zit echt op alle forum onder de naam van kvm of rsca of essevee... voor welk team supportert hij eigenlijk??

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #291 Gepost op: augustus 13, 2008, 01:51:52 pm »
ik apprecieer uw ambitie 'Essevee007', en wees maar gerust dat de club barst van de ambitie (zeker in vergelijking met Roeselare, Bergen, ...), maar een portie realisme is ook zeker niet overbodig. Mikken op de linkerkolom is voor mij een realistisch doel, en als we dan 10e eindigen ach ja ... Vorig jaar sprongen we op de laatste speeldag nog van plaats 10 naar 7, met 2 puntjes voorsprong op de 10e. Maakt dat dan zoveel verschil uit ?

PS: ik ken u niet, maar als het waar is dat ge voor 3 teams tegelijk 'supportert', dan wordt het toch dringend eens tijd dat ge kiest voor 1 ploeg, en op het forum van die ploeg blijft :P

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #292 Gepost op: augustus 13, 2008, 02:56:01 pm »
overal zegt ie toch hetzelfde, dien zit echt op alle forum onder de naam van kvm of rsca of essevee... voor welk team supportert hij eigenlijk??

En kan hij ook iets anders dan copy/pasten? Je zou beginnen denken dat de man geen toetsenbord heeft...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #293 Gepost op: augustus 13, 2008, 03:02:56 pm »
overal zegt ie toch hetzelfde, dien zit echt op alle forum onder de naam van kvm of rsca of essevee... voor welk team supportert hij eigenlijk??

Welk nen zaag zijde gij eigenlijk? Velen hier toch, kennen niets van voetbal.  En mensen beschuldigen van allerlei zaken. En constant de betweter willen uithangen, of iemand aanvallen.  Kzit nauwelijks op nen computer.  Ongeloofelijke betweters blijkbaar velen hier op het forum.  Echte kenners zitten er hier dan ook nauwelijks op.  Zoals op de meeste forums.

En stopt mee zagen, en de kenner uit te hangen aan vele, en wat beleefdheid staat ook niet mis.  Anders krijg je er ook geen terug.  Ik reageer er niet meer op. 

« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2008, 03:08:32 pm door essevee007 »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #294 Gepost op: augustus 13, 2008, 04:48:17 pm »
overal zegt ie toch hetzelfde, dien zit echt op alle forum onder de naam van kvm of rsca of essevee... voor welk team supportert hij eigenlijk??

Welk nen zaag zijde gij eigenlijk? Velen hier toch, kennen niets van voetbal.  En mensen beschuldigen van allerlei zaken. En constant de betweter willen uithangen, of iemand aanvallen.  Kzit nauwelijks op nen computer.  Ongeloofelijke betweters blijkbaar velen hier op het forum.  Echte kenners zitten er hier dan ook nauwelijks op.  Zoals op de meeste forums.

En stopt mee zagen, en de kenner uit te hangen aan vele, en wat beleefdheid staat ook niet mis.  Anders krijg je er ook geen terug.  Ik reageer er niet meer op. 



 ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #295 Gepost op: augustus 13, 2008, 09:59:29 pm »
overal zegt ie toch hetzelfde, dien zit echt op alle forum onder de naam van kvm of rsca of essevee... voor welk team supportert hij eigenlijk??

Welk nen zaag zijde gij eigenlijk? Velen hier toch, kennen niets van voetbal.  En mensen beschuldigen van allerlei zaken. En constant de betweter willen uithangen, of iemand aanvallen.  Kzit nauwelijks op nen computer.  Ongeloofelijke betweters blijkbaar velen hier op het forum.  Echte kenners zitten er hier dan ook nauwelijks op.  Zoals op de meeste forums.

En stopt mee zagen, en de kenner uit te hangen aan vele, en wat beleefdheid staat ook niet mis.  Anders krijg je er ook geen terug.  Ik reageer er niet meer op. 



Inderdaad niemand kent er iets van en jij bent de grote voetbalkenner. Dit blijkt uit je berichten op dit forum (en alle andere fora waarin je je schrijverskwaliteiten ten toon spreidt) die getuigen van een enorme realiteitszin, objectiviteit en ongebreideld voetbalintellect.

Het is ook bewonderenswaardig hoe sereen je steeds blijft als er anderen zijn die je op enkele zaken trachten te wijzen waar ze niet akkoord mee gaan. Het is een echt leuk om in discussie te treden aangezien je nooit op de man speelt, dat is altijd mooi meegenomen.

Kortom, doe zo verder!
« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2008, 10:02:08 pm door fox »

Offline sperre

  • Leden
  • Berichten: 47
    • SV The Sharks Waregem
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #296 Gepost op: augustus 14, 2008, 01:01:43 am »
overal zegt ie toch hetzelfde, dien zit echt op alle forum onder de naam van kvm of rsca of essevee... voor welk team supportert hij eigenlijk??

Welk nen zaag zijde gij eigenlijk? Velen hier toch, kennen niets van voetbal.  En mensen beschuldigen van allerlei zaken. En constant de betweter willen uithangen, of iemand aanvallen.  Kzit nauwelijks op nen computer.  Ongeloofelijke betweters blijkbaar velen hier op het forum.  Echte kenners zitten er hier dan ook nauwelijks op.  Zoals op de meeste forums.

En stopt mee zagen, en de kenner uit te hangen aan vele, en wat beleefdheid staat ook niet mis.  Anders krijg je er ook geen terug.  Ik reageer er niet meer op. 



Inderdaad niemand kent er iets van en jij bent de grote voetbalkenner. Dit blijkt uit je berichten op dit forum (en alle andere fora waarin je je schrijverskwaliteiten ten toon spreidt) die getuigen van een enorme realiteitszin, objectiviteit en ongebreideld voetbalintellect.

Het is ook bewonderenswaardig hoe sereen je steeds blijft als er anderen zijn die je op enkele zaken trachten te wijzen waar ze niet akkoord mee gaan. Het is een echt leuk om in discussie te treden aangezien je nooit op de man speelt, dat is altijd mooi meegenomen.

Kortom, doe zo verder!

Uw posts bestaan meestal ook voor 50% uit het afbreken van essevee_007, hou er u toch eens niet mee bezig, tist nie waard! Hij is gewoon een overenthousiaste supporter daar is niks mis mee, zolang hij geen fabels als feiten blijft interpreteren.. Ooit zal hij het leren..

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #297 Gepost op: december 10, 2008, 02:37:50 pm »
Ter info: net eens de quoteringen onder de loep genomen van VoetbalMagazine,

daarin krijgt Bossut deze week volledig terecht nog maar eens een 8, 2e beste speler van de week. Is al de vierde of vijfde keer dat hij in de top10 van de week staat...

In het klassement van beste speler, de som van alle punten totnogtoe, staat Sammy intussen vierde. Niet zo moeilijk als keeper, en als je weet dat hij al iedere minuut gespeeld heeft? Idd, maar als we kijken naar de gemiddelde scores, staat Sammy maar liefst derde!

Het is geleden van Salou dat er nog iemand van SVZW zo goed scoorde.

Om maar te zeggen: goe bezig Sammy, keep it up!

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #298 Gepost op: december 10, 2008, 02:43:32 pm »
geen statistieken nodig om te zien dat we een goeie keeper hebben :)

maar tis altijd leuk, zeker voor hem, om goeie en positieve commentaar te krijgen

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #299 Gepost op: december 10, 2008, 02:50:10 pm »
geen statistieken nodig om te zien dat we een goeie keeper hebben :)

maar tis altijd leuk, zeker voor hem, om goeie en positieve commentaar te krijgen

Dat moest je hier in juli eens komen vertellen... Hoongelach kreeg je toen over je heen. Gelukkig is Sammy er ZELF ook blijven in geloven!