Auteur Topic: Voetbalmagazine  (gelezen 165011 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #340 Gepost op: juni 12, 2009, 04:21:52 pm »
Trouwens, mooie stadions, dat is erg relatief, h?.
Ik zie hier dat er sommigen da lelijk oud versleten gedrocht van een Bosuilstadion een schoon stadion vinden en dienen bouwval in Sint-Gillis ook...  ???
Sorry hoor, qua traditie en tot op zekere hoogte qua sfeer misschien, maar schoon is toch wat anders als ge't mij vraagt.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #341 Gepost op: juni 12, 2009, 04:27:45 pm »
Trouwens, mooie stadions, dat is erg relatief, h?.
Ik zie hier dat er sommigen da lelijk oud versleten gedrocht van een Bosuilstadion een schoon stadion vinden en dienen bouwval in Sint-Gillis ook...  ???
Sorry hoor, qua traditie en tot op zekere hoogte qua sfeer misschien, maar schoon is toch wat anders als ge't mij vraagt.

Ja, dat zijn meningen natuurlijk. Ik vind de Bosuil een van de mooiste stadions van Belgi? bijvoorbeeld - al zie ik ook wel dat bvb het Fenixstadion dertig keer 'mooier' is op vlak van infrastructuur, nieuwigheid, enzovoort. Maar voor mij telt ook dat oude, die historie, die nostalgie. En trouwens, ook al is het Regenboogstadion - objectief bekeken - een gedrocht, het is sinds jaar en dag m'n tweede thuis en ik stap er tweewekelijks met een trots en voldaan gevoel binnen.

fox

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #342 Gepost op: juni 13, 2009, 03:48:39 pm »
Trouwens, mooie stadions, dat is erg relatief, h?.
Ik zie hier dat er sommigen da lelijk oud versleten gedrocht van een Bosuilstadion een schoon stadion vinden en dienen bouwval in Sint-Gillis ook...  ???
Sorry hoor, qua traditie en tot op zekere hoogte qua sfeer misschien, maar schoon is toch wat anders als ge't mij vraagt.

Ja, dat zijn meningen natuurlijk. Ik vind de Bosuil een van de mooiste stadions van Belgi? bijvoorbeeld - al zie ik ook wel dat bvb het Fenixstadion dertig keer 'mooier' is op vlak van infrastructuur, nieuwigheid, enzovoort. Maar voor mij telt ook dat oude, die historie, die nostalgie. En trouwens, ook al is het Regenboogstadion - objectief bekeken - een gedrocht, het is sinds jaar en dag m'n tweede thuis en ik stap er tweewekelijks met een trots en voldaan gevoel binnen.

Ik ben trots op de ploeg maar ik ben toch niet zo trots als ik dat stadion binnenstap. Het is werkelijk te afschuwelijk daarvoor.  Daar moet dringend iets aan veranderen maar jammergenoeg zie ik dat nog zo snel niet gebeuren met het immobilisme dat er heerst in dit apeland

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #343 Gepost op: juni 13, 2009, 04:06:27 pm »
Trouwens, mooie stadions, dat is erg relatief, h?.
Ik zie hier dat er sommigen da lelijk oud versleten gedrocht van een Bosuilstadion een schoon stadion vinden en dienen bouwval in Sint-Gillis ook...  ???
Sorry hoor, qua traditie en tot op zekere hoogte qua sfeer misschien, maar schoon is toch wat anders als ge't mij vraagt.

Ja, dat zijn meningen natuurlijk. Ik vind de Bosuil een van de mooiste stadions van Belgi? bijvoorbeeld - al zie ik ook wel dat bvb het Fenixstadion dertig keer 'mooier' is op vlak van infrastructuur, nieuwigheid, enzovoort. Maar voor mij telt ook dat oude, die historie, die nostalgie. En trouwens, ook al is het Regenboogstadion - objectief bekeken - een gedrocht, het is sinds jaar en dag m'n tweede thuis en ik stap er tweewekelijks met een trots en voldaan gevoel binnen.

Ik ben trots op de ploeg maar ik ben toch niet zo trots als ik dat stadion binnenstap. Het is werkelijk te afschuwelijk daarvoor.  Daar moet dringend iets aan veranderen maar jammergenoeg zie ik dat nog zo snel niet gebeuren met het immobilisme dat er heerst in dit apeland.

Ben er ook niet trots op in die zin dat ik het een mooi ding vind, heb me misschien niet goed uitgedrukt. Ik had het over het gevoel dat - hoe lelijk het ook moge zijn - ik er altijd binnenstap als stap ik binnen in m'n huis. ;) Voor de rest helemaal akkoord natuurlijk, ik kan niet wachten tot dat nieuw stadion er komt.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #344 Gepost op: juni 13, 2009, 06:45:47 pm »
Ik vind het inderdaad ook vreemd van die truitjes. Kan er op mijn gemak nog een paar zeggen die slechtere truitjes, minder mooie hebben dan die van essevee.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #345 Gepost op: juni 13, 2009, 09:13:30 pm »
Ik vind het inderdaad ook vreemd van die truitjes. Kan er op mijn gemak nog een paar zeggen die slechtere truitjes, minder mooie hebben dan die van essevee.

Die spelers zijn gewoon allemaal jaloers op onze spelers, op onze ploeg ;)

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 516
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #346 Gepost op: juni 14, 2009, 05:54:40 pm »
die truitjes versta ik toch ook nie zene.....het stadion kan ik nog inkomen...

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #347 Gepost op: juni 15, 2009, 03:34:14 pm »
Beter ons stadion met veel supporters, dan ??n van Mons met weinig of geen supporters.



Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #348 Gepost op: juni 15, 2009, 05:45:10 pm »
Beter ons stadion met veel supporters, dan ??n van Mons met weinig of geen supporters.
Schoon gezegd  :)

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #349 Gepost op: juli 15, 2009, 11:52:21 am »
Vandaag in sportvoetbalmagazine een kort interview met F. Dury in de actua rubriek.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #350 Gepost op: juli 30, 2009, 10:23:54 am »
Sinds gisteren de competitiespecial te koop. Iets minder nostalgisch dan mijn oude panini boeken, maar toch elk jaar een must have (en ge moet niet zolang sparen voor alle prentjes :)

Ook zij zien ons in top 6, hebben deftig onze ploeg gescreend en zelfs hun opstelling klopt :).

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #351 Gepost op: juli 30, 2009, 10:47:35 am »
Vandaag in sportvoetbalmagazine een kort interview met F. Dury in de actua rubriek.

Ook verder iets kort over T. Chevalier (en commentaar van zijn vroegere trainer).

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #352 Gepost op: juli 30, 2009, 12:03:30 pm »
jip juist ook gelezen. ;)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #353 Gepost op: augustus 19, 2009, 04:26:51 pm »
Vandaag een artikel van meer dan 3 blz. over (de roots van) Frank Berrier! Daarnaast nb. ook nog een artikel over zijn held Rib?ry in Munchen.

Tis trouwens een superdik nummer, want ook een artikel met Heintje... ;)

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #354 Gepost op: augustus 19, 2009, 05:07:41 pm »
Vandaag een artikel van meer dan 3 blz. over (de roots van) Frank Berrier! Daarnaast nb. ook nog een artikel over zijn held Rib?ry in Munchen.

Tis trouwens een superdik nummer, want ook een artikel met Heintje... ;)
Wat staat er zoal (interessants) in?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #355 Gepost op: augustus 19, 2009, 11:44:42 pm »
Vandaag een artikel van meer dan 3 blz. over (de roots van) Frank Berrier! Daarnaast nb. ook nog een artikel over zijn held Rib?ry in Munchen.

Tis trouwens een superdik nummer, want ook een artikel met Heintje... ;)
Wat staat er zoal (interessants) in?

Fietsen, kopen, fietsen, lezen. Have fun!
Er staat in dat Berrier liefst van al naar Keulen zou verhuizen omdat hij vindt dat Taravel stinkvoeten heeft. Verder botert het niet met Tarmo, waardoor die laatste moest vertrekken. Iedereen vond Tarmo een goeie speler, maar Berrier had het niet voor Tarmo omdat hij altijd zo'n grote mond opzette.  :P
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #356 Gepost op: augustus 20, 2009, 11:21:37 am »
Vandaag een artikel van meer dan 3 blz. over (de roots van) Frank Berrier! Daarnaast nb. ook nog een artikel over zijn held Rib?ry in Munchen.

Tis trouwens een superdik nummer, want ook een artikel met Heintje... ;)
Wat staat er zoal (interessants) in?

Fietsen, kopen, fietsen, lezen. Have fun!


Zit momenteel in het buitenland, dus dat wordt vrij moeilijk, tenzij jij winkels in Frankrijk kent waar ze Sport/Voetbalmagazine verkopen??

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #357 Gepost op: augustus 20, 2009, 11:35:14 am »
idd, en waarom een medefan geen 5 EUR laten uitsparen die hij kan investeren in x aantal pinten in onze caf?(s)? nee, liever die 5 eur investeren in een sponsor van lokeren?! yeah right...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #358 Gepost op: augustus 20, 2009, 07:55:24 pm »
idd, en waarom een medefan geen 5 EUR laten uitsparen die hij kan investeren in x aantal pinten in onze caf?(s)? nee, liever die 5 eur investeren in een sponsor van lokeren?! yeah right...

Wa nen bullshit !  ;D
Ga jij eerder naar St.-Christophe dan naar Quick omwille van de ploegen die ze sponsoren ?  ;D Ga jij naar GIKS achter je kledij ? Koop jij nu geen Jupiler meer omdat Bavik grote sponsor is ? Of heb je alle caf?s die Jupiler schenken al gebannen ofzo ?

Soit, wie het artikel ?cht wil lezen koopt gewoon een boekje... @bloempot: weet niet waar je een SVM kan kopen in Frankrijk, maar weet wel dat je 0032 moet voordraaien om hem langs de kant te laten leggen...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Voetbalmagazine
« Reactie #359 Gepost op: augustus 20, 2009, 08:20:09 pm »
idd, en waarom een medefan geen 5 EUR laten uitsparen die hij kan investeren in x aantal pinten in onze caf?(s)? nee, liever die 5 eur investeren in een sponsor van lokeren?! yeah right...

Wa nen bullshit !  ;D
Ga jij eerder naar St.-Christophe dan naar Quick omwille van de ploegen die ze sponsoren ?  ;D Ga jij naar GIKS achter je kledij ? Koop jij nu geen Jupiler meer omdat Bavik grote sponsor is ? Of heb je alle caf?s die Jupiler schenken al gebannen ofzo ?

Soit, wie het artikel ?cht wil lezen koopt gewoon een boekje... @bloempot: weet niet waar je een SVM kan kopen in Frankrijk, maar weet wel dat je 0032 moet voordraaien om hem langs de kant te laten leggen...

Euhm, voor ge dingen in het belachelijke trekt, best even nadenken. Er zijn inderdaad sponsors en essevee-supporters die elkaar moedwillig vinden. Getuige daarvan de speciale essevee-chip-kaart die kortingen verleend bij sponsors.

Dat forum hier begint meer en meer te gelijken op een scheldforum onder essevee-supporters. Is dat echt nodig? Beetje respect voor elkaar mag ook wel. :-x