Auteur Topic: Inbraak in het Regenboogstadion  (gelezen 58065 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tiger Boy

  • Leden
  • Berichten: 77
  • Essevee!
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #20 Gepost op: december 19, 2011, 10:38:58 pm »
Steve was hier al diej'n tijd zeker van zijn plaatske, speelde altijd mee en stond zelfs een tijd in de belangstelling van Anderlecht.. Met wat verschuiving komen De fauw en Mareval centraal, staat Dachelet rechts en op het middenveld is ook geen plaats meer voor hem. Speelde afgelopen seizoen en in het begin toch goed mee.. zal nu ook wel niet zo blij zijn en zijn motivatie is duidelijk zoek, nog iemand die andere oorden wil opzoeken?

als je goed geinformeerd bent zou je weten dat hij niet 100% fit was, net als Dhaene!

Bovendien voor kritiek defauw: was afgelopen week 3 dagen ziek maar moest toch spelen (wegens geen andere mogelijkheden). Ben jij (niet persoonlijk) 100% op je kunnen in dergelijk geval?

Voor mij heeft trainer deze keer geen fout gemaakt. Vorige keer zij iedereen: smijt er verdediger bij als je voorstaat en boel toe. Heeft het nu gedaan en weer niet goed...

Da was toen wel na 80 mln en met een score van 2-0 tegen Anderlecht.
Nu pas na 30 min en 1-0 tegen Bergen.
Dat kan je totaal niet vergelijken

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #21 Gepost op: december 20, 2011, 10:36:31 am »
Steve was hier al diej'n tijd zeker van zijn plaatske, speelde altijd mee en stond zelfs een tijd in de belangstelling van Anderlecht.. Met wat verschuiving komen De fauw en Mareval centraal, staat Dachelet rechts en op het middenveld is ook geen plaats meer voor hem. Speelde afgelopen seizoen en in het begin toch goed mee.. zal nu ook wel niet zo blij zijn en zijn motivatie is duidelijk zoek, nog iemand die andere oorden wil opzoeken?

als je goed geinformeerd bent zou je weten dat hij niet 100% fit was, net als Dhaene!

Bovendien voor kritiek defauw: was afgelopen week 3 dagen ziek maar moest toch spelen (wegens geen andere mogelijkheden). Ben jij (niet persoonlijk) 100% op je kunnen in dergelijk geval?

Voor mij heeft trainer deze keer geen fout gemaakt. Vorige keer zij iedereen: smijt er verdediger bij als je voorstaat en boel toe. Heeft het nu gedaan en weer niet goed...

De fauw loopt dan al weken ziek mijn gedacht!
Complete Bullshit!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #22 Gepost op: december 20, 2011, 10:46:33 pm »
bij het topic blijven hier aub ...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #23 Gepost op: december 27, 2011, 10:39:53 am »
allez nu is het jullie beurt om te lachen ...

inbraak op vk en recette van kvk - standard gestolen :(

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #24 Gepost op: december 27, 2011, 10:41:12 am »
allez nu is het jullie beurt om te lachen ...

inbraak op vk en recette van kvk - standard gestolen :(

Da zijn al dezelfde hoor zowel in Genk, Westerlo, hier als bij jullie.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #25 Gepost op: december 27, 2011, 10:44:14 am »
allez nu is het jullie beurt om te lachen ...

inbraak op vk en recette van kvk - standard gestolen :(

Ik denk niet dat men er hier mee gaat lachen. Ik vind het trouwens vreemd dat alle ploegen zich daar ondertussen niet op voorbereiden. Het is ondertussen al bij enkele ploegen gebeurd. Dan moet je je als bestuur toch direct vragen stellen over hoe je kan voorkomen dat zoiets gebeurt bij je eigen ploeg, want het is ondertussen overduidelijk dat die dieven er geen schroom voor hebben om alle ploegen af te lopen.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #26 Gepost op: december 27, 2011, 10:49:26 am »
begrijp niet dat ze nog zo lomp waren om het geld daar te houden, man man man

fox

  • Gast
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #27 Gepost op: december 27, 2011, 11:59:09 am »
begrijp niet dat ze nog zo lomp waren om het geld daar te houden, man man man

Waar moet je ermee naartoe op maandagavond 2e kerstdag? Geldtransporten rijden dan niet hoor en zo een recette is wel hoog, maar zeker niet hoog genoeg om daar een speciaal transport voor in te zetten.

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #28 Gepost op: december 27, 2011, 12:03:55 pm »
neem het mee naar je huis en ga er vanmorgen mee naar de bank dat zij het kunnen verbrassen

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #29 Gepost op: december 27, 2011, 12:11:06 pm »
begrijp niet dat ze nog zo lomp waren om het geld daar te houden, man man man

Waar moet je ermee naartoe op maandagavond 2e kerstdag? Geldtransporten rijden dan niet hoor en zo een recette is wel hoog, maar zeker niet hoog genoeg om daar een speciaal transport voor in te zetten.

klopt uiteraard maar er zijn wellicht betere mogelijkheden dan het daar laten, niet echt zwaar burglar proof die containers.  zou nu toch om klein (relatief?) bedrag gaan

fox

  • Gast
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #30 Gepost op: december 27, 2011, 12:39:13 pm »
begrijp niet dat ze nog zo lomp waren om het geld daar te houden, man man man

Waar moet je ermee naartoe op maandagavond 2e kerstdag? Geldtransporten rijden dan niet hoor en zo een recette is wel hoog, maar zeker niet hoog genoeg om daar een speciaal transport voor in te zetten.

klopt uiteraard maar er zijn wellicht betere mogelijkheden dan het daar laten, niet echt zwaar burglar proof die containers.  zou nu toch om klein (relatief?) bedrag gaan

Je kan gelijk hebben maar zelf zie ik geen alternatieven. Zelf zou ik weigeren om dat geld ergens ander naartoe te brengen. Ik zou me geen seconde veilig voelen met dergelijke sommen op zak. Ik kan me voorstellen dat de werknemers en het bestuur van KVK daar ook zo over denken. Je moet het dus ergens op de club hebben tot op het moment dat de geldtransporteur het komt oppikken. Dat het bij KVK nu per toeval in containers te doen is doet er volgens mij weinig toe als je ziet dat ze het zelfs gaan halen zijn in een modern stadion als racing genk. Een zware kluis lijkt mij de enige oplossing te zijn, maar zelfs dat houdt die gasten blijkbaar niet tegen zeker?

fox

  • Gast
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #31 Gepost op: december 27, 2011, 12:50:24 pm »
Hmmm, aangezien er niet veel geld buit gemaakt werd, zullen er misschien toch geldtransporten rijden na de wedstrijd.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #32 Gepost op: december 27, 2011, 12:52:34 pm »
Oei, nog niks van gehoord.
Tzal wel ni al daar gelegen hebben aangezien het uitverkocht was.
Nachtergaele zal daar ni kunnen mee lachen ;)

Offline paulzevers

  • Leden
  • Berichten: 5
Re: Inbraak in het Regenboogstadion
« Reactie #33 Gepost op: december 27, 2011, 01:02:55 pm »
het zou gaan over een deel van de opbrengst van de loketverkoop van gisteravond