Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase ? - tribune C & BC (tribune vijvers))  (gelezen 160224 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #40 Gepost op: juli 12, 2016, 05:51:20 pm »
We zijn al honderd jaar aan het zagen dat die piste in de weg ligt en het onmogelijk is om sfeer te maken, nu zetten ze vier tribunes dicht op het veld en het is weer niet goed. ;D  :D

En ik ben er zeker van dat er voor iedereen plaats zal zijn in ons nieuwe stadion. In dat artikel staat toch gewoon dat VIPs op de tribune kant vijvers terecht zullen kunnen (in skyboxen) maar de 'gewone fan' er ook zal kunnen zitten? 'Onderaan', wat wilt dat zeggen?! Het zijn hoge tribunes...



Het is de bedoeling dat er onderaan ook tribunes zijn zoals aan den overkant. Dat wil 'onderaan' zeggen...

en voor mij is niet de sfeer het belangrijkste. zet gij u maar achter de goale ofzo, maar ik wil op mijn gemak vanuit een ietwat hogere positie naar de voetbal kijken.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #41 Gepost op: juli 12, 2016, 05:56:15 pm »
Het is de bedoeling dat er onderaan ook tribunes zijn zoals aan den overkant. Dat wil 'onderaan' zeggen...

en voor mij is niet de sfeer het belangrijkste. zet gij u maar achter de goale ofzo, maar ik wil op mijn gemak vanuit een ietwat hogere positie op mijn gemak naar de voetbal kijken.

Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat de tribune kant vijvers, net zoals de nieuwe tribunes achter de doelen, uit ??n stuk zal bestaan. Uit dat artikel begrijp ik dat er bovenaan de tribune skyboxen komen voor VIPS, en de rest van de tribune voor de 'gewone fan' zal zijn, een beetje zoals in Gent, met dat verschil dat er geen muur van 23m zal komen maar de tribunes lekker tegen het veld zullen komen, wat uiteraard de sfeer ten goede komt.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #42 Gepost op: juli 12, 2016, 07:30:16 pm »
Het is de bedoeling dat er onderaan ook tribunes zijn zoals aan den overkant. Dat wil 'onderaan' zeggen...

en voor mij is niet de sfeer het belangrijkste. zet gij u maar achter de goale ofzo, maar ik wil op mijn gemak vanuit een ietwat hogere positie naar de voetbal kijken.
Versta uw wel, maar achter de goal zie je het ook heel goed, en zeker op uw gemak(comfort) in vergelijking met de nauwe plaatsen kant vijver.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #43 Gepost op: juli 12, 2016, 07:41:26 pm »
Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat de tribune kant vijvers, net zoals de nieuwe tribunes achter de doelen, uit ??n stuk zal bestaan. Uit dat artikel begrijp ik dat er bovenaan de tribune skyboxen komen voor VIPS, en de rest van de tribune voor de 'gewone fan' zal zijn, een beetje zoals in Gent, met dat verschil dat er geen muur van 23m zal komen maar de tribunes lekker tegen het veld zullen komen, wat uiteraard de sfeer ten goede komt.



Klopt! De gerenoveerde tribune zal er compleet anders uitzien.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #44 Gepost op: juli 12, 2016, 08:27:54 pm »
Versta uw wel, maar achter de goal zie je het ook heel goed, en zeker op uw gemak(comfort) in vergelijking met de nauwe plaatsen kant vijver.

Achter de goal heb je geen dieptezicht. Ik zit liever op de middellijn.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #45 Gepost op: juli 12, 2016, 11:01:21 pm »
Ik ga nu het 3e jaar op rij in blok 312, rij 18 zitten (Daarvoor hoofdtribune & vak X). Wel ik zit daar nu heel goed met een bende kameraden. Mij zien ze niet rap verhuizen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat de hele tribune kant vijers allemaal vipplaatsen zullen worden, ze zullen toch enorm veel vips moeten hebben dan. 
SV TILL I DIE

Offline Stevieo

  • Leden
  • Berichten: 52
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #46 Gepost op: juli 12, 2016, 11:29:22 pm »
All? vooruit... En zo hebben we altijd wel iets om te dramatiseren (begrijp zagen)
Wat een optimisme op dit forum!

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #47 Gepost op: juli 12, 2016, 11:50:05 pm »
Ik ga nu het 3e jaar op rij in blok 312, rij 18 zitten (Daarvoor hoofdtribune & vak X). Wel ik zit daar nu heel goed met een bende kameraden. Mij zien ze niet rap verhuizen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat de hele tribune kant vijers allemaal vipplaatsen zullen worden, ze zullen toch enorm veel vips moeten hebben dan.

De gevoelige prijsstijging in tribune kant vijvers zal wellicht slechts een voorbode zijn van wat nog komt, eens ze helemaal gerenoveerd zal zijn naar VIP-normen zal de prijs wel navenant zijn.
Of dat nog betaalbaar/de moeite waard om te kopen zal zijn voor de "gewone" supporter, ik vrees er wat voor.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #48 Gepost op: juli 13, 2016, 08:42:24 am »
Indien de tribune kant vijvers de VIP tribune wordt kan je toch gewoon naar de 'oude' tribune verhuizen?
Die prijzen zullen daar dan wel gecompenseerd worden vermoed ik.

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #49 Gepost op: juli 13, 2016, 09:46:33 am »
All? vooruit... En zo hebben we altijd wel iets om te dramatiseren (begrijp zagen)
Wat een optimisme op dit forum!

Ja, we zijn aant zagen. Stel u nu eens voor dat nog maar de helft van die tribune een vip tribune wordt. Wat doe je dan met de helft van de abonnees die een nieuwe plaats moet zoeken? Akkoord, er gaan er wel achter doel willen zitten, maar daar wil ik niet zitten. Ik spreek gewoon voor mezelf. Het is nog altijd een forum waarop we onze mening mogen ventileren. Als dat naar uw mening 'zagen' is, dan zij het zo.
Velen willen gewoon langs de zijkant zitten en niet achter doel, dat is ook de reden waarom die mensen net in de tribune kant vijvers een abo kopen.
Als de vips steeds belangrijker worden ten nadele van de trouwe jarenlange supporters, dan zijn we verkeerd bezig.
We zijn in de tribune kant vijvers ook al ons kantine kwijt, tis ook een vip ruimte geworden. Maar dat hebben ze bij essevee goed opgelost en boven genoeg tapkranen voorzien en winddicht gemaakt met zelfs verwarming in de winter. Wel, dat ze nu ook maar een oplossing zoeken om de trouwe supporters tevreden te houden.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #50 Gepost op: juli 13, 2016, 10:34:36 am »
Ja, we zijn aant zagen. Stel u nu eens voor dat nog maar de helft van die tribune een vip tribune wordt. Wat doe je dan met de helft van de abonnees die een nieuwe plaats moet zoeken? Akkoord, er gaan er wel achter doel willen zitten, maar daar wil ik niet zitten. Ik spreek gewoon voor mezelf. Het is nog altijd een forum waarop we onze mening mogen ventileren. Als dat naar uw mening 'zagen' is, dan zij het zo.
Velen willen gewoon langs de zijkant zitten en niet achter doel, dat is ook de reden waarom die mensen net in de tribune kant vijvers een abo kopen.
Als de vips steeds belangrijker worden ten nadele van de trouwe jarenlange supporters, dan zijn we verkeerd bezig.
We zijn in de tribune kant vijvers ook al ons kantine kwijt, tis ook een vip ruimte geworden. Maar dat hebben ze bij essevee goed opgelost en boven genoeg tapkranen voorzien en winddicht gemaakt met zelfs verwarming in de winter. Wel, dat ze nu ook maar een oplossing zoeken om de trouwe supporters tevreden te houden.

Ik begrijp je frustratie Dirk, mogelijks ben je reeds jarenlange trouwe supporter van Essevee.
Maar onze club evolueert en groeit, en daarin moeten we als 'gewone' supporter in meegaan, ook al is dat niet altijd plezant omdat het ons niet goed uitkomt.

En geloof me voor de club zijn naast de VIPS ook de gewone supporters belangrijk hoor. Maar iedereen tevreden houden bij aanpassingen en verschuivingen dat is een illusie.

Elke supporter heeft andere eisen of hecht belang aan andere dingen. Terwijl bij de ene een goedkope prijs primeert, wil een andere gerust extra betalen voor een betere plek. Anderen zitten liever achter het doel waar er sfeer gemaakt kan worden om 90 minuten de keel hees en schor te schreeuwen. Nog anderen zitten liever langs de zijlijn en zijn minder enthousiast om te zingen roepen en schreeuwen. Ik wil maar zeggen er zijn zoveel verschillende type supporters ...   

De prijsverhoging is volgens mij wel een voorbode op de nieuwe plannen van de club, maar je moet ook toegeven dat de prijs daar jarenlang al te laag was in vergelijk met andere clubs. Dat is nu een deel aangepast maar volgens mij ook vooral met oog op de toekomst. Op deze manier verhuizen al een pak mensen naar een andere plek wat de club dan ook weer goed uitkomt.

In het artikel staat er trouwens te lezen dat er na renovatie nog plaats zal zijn voor de gewone supporter naast de VIPS. Dus mensen worden niet weggejaagd, je zal misschien in de toekomst een duurder ticket (lees: correctere prijs) moeten kopen om daar te zitten.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #51 Gepost op: juli 13, 2016, 10:50:42 am »
Dat van die te lage abonnementsprijzen van de voorbije jaren neem ik wel met een korreltje zout...
 
Ter vergelijking (voor volwassene, met po 2 inbegrepen) :
- Lokeren: 250 euro
- Kortrijk: 279 euro
- Westerlo: 260 euro
- KVO: 199 euro
- Waasland-Beveren: 250 euro
- Charleroi: 235 euro

Allemaal voor vergelijkbare plaatsen als de kant vijvers (met inbegrip van po2), bij ons dus 300 euro voor een volwassene

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #52 Gepost op: juli 13, 2016, 11:10:40 am »
Dat van die te lage abonnementsprijzen van de voorbije jaren neem ik wel met een korreltje zout...
 
Ter vergelijking (voor volwassene, met po 2 inbegrepen) :
- Lokeren: 250 euro
- Kortrijk: 279 euro
- Westerlo: 260 euro
- KVO: 199 euro
- Waasland-Beveren: 250 euro
- Charleroi: 235 euro

Allemaal voor vergelijkbare plaatsen als de kant vijvers (met inbegrip van po2), bij ons dus 300 euro voor een volwassene

300 ? is voor de middelste 3 vakken. die ernaast zijn 255? wat toch wel een correcte prijs is vind ik.
De vraag is worden die vakken dan ook volgend jaar 300? of en gaan de middelste dan ook weer omhoog of gewoon volledig voor vip gereserveerd? Want die hele tribune vip zie ik dan ook weer niet gebeuren.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #53 Gepost op: juli 13, 2016, 11:26:04 am »
Dat van die te lage abonnementsprijzen van de voorbije jaren neem ik wel met een korreltje zout...
 
Ter vergelijking (voor volwassene, met po 2 inbegrepen) :
- Lokeren: 250 euro
- Kortrijk: 279 euro
- Westerlo: 260 euro
- KVO: 199 euro
- Waasland-Beveren: 250 euro
- Charleroi: 235 euro

Allemaal voor vergelijkbare plaatsen als de kant vijvers (met inbegrip van po2), bij ons dus 300 euro voor een volwassene
Dan zit de prijs bij Essevee toch goed?
Je betaalt 1 ? 2 euro per match meer dan de andere ploegen die je opsomt en dit enkel in vakken 313-314-315... Voor de andere plaatsen zijn we zelfs zowat het gemiddelde van de rest...
Charleroi zit een stuk lager maar ik vind dat geen vergelijk want over de taalgrens is vanalles goedkoper en Charleroi is alles behalve een aantrekkelijke stad he.
De prijs zal bij Oostende ook wel stijgen volgend seizoen hoor.
Dat blijft daar ook niet duren op deze manier...  :o

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #54 Gepost op: juli 13, 2016, 04:32:26 pm »
300 ? is voor de middelste 3 vakken. die ernaast zijn 255? wat toch wel een correcte prijs is vind ik.
De vraag is worden die vakken dan ook volgend jaar 300? of en gaan de middelste dan ook weer omhoog of gewoon volledig voor vip gereserveerd? Want die hele tribune vip zie ik dan ook weer niet gebeuren.

Neen, die ernaast zijn van 265 naar 300 gegaan

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #55 Gepost op: augustus 15, 2016, 09:21:28 am »
In maart zouden ze er aan beginnen. De bocht is nog altijd niet zeker.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #56 Gepost op: augustus 15, 2016, 11:39:50 am »
In maart zouden ze er aan beginnen. De bocht is nog altijd niet zeker.
Bron?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #57 Gepost op: augustus 15, 2016, 01:31:57 pm »
Als het aan mij lag, zou ik eerder die bocht zetten dan de tribune vijvers te vernieuwen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #58 Gepost op: augustus 15, 2016, 01:36:41 pm »
Als het aan mij lag, zou ik eerder die bocht zetten dan de tribune vijvers te vernieuwen.

In theorie ja, maar in de praktijk kan dat moeilijk omdat ze dan zeer slecht tot geen toegang meer hebben om de tribune vijvers aan te pakken.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #59 Gepost op: augustus 17, 2016, 06:07:19 pm »
Onlangs nog in een interview in Het Wekelijks Nieuws, had Cordier of Balli?re (weet niet meer wie het was) het over de tribune kant vijvers.
Men zou daarvan een echte VIP-tribune willen maken.