Auteur Topic: [NB] Essevee - Lokeren  (gelezen 11702 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #20 Gepost op: oktober 31, 2010, 02:44:57 am »
wa kan mij die dwaze eend schelen.....we eten dat op ....Als ge lokeren liet doen blijft dat beest daar nog een half uur zitten....Ben al blij dat onze "grinta" er weer was...nu de rest.....En voor alle "gaja" aangangers;get u fucking life....We eten iedere dag dieren op...Fucking animal lovers.....
beetje respect aub!

Offline Karel-Jan

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #21 Gepost op: oktober 31, 2010, 02:34:16 am »
wa kan mij die dwaze eend schelen.....we eten dat op ....Als ge lokeren liet doen blijft dat beest daar nog een half uur zitten....Ben al blij dat onze "grinta" er weer was...nu de rest.....En voor alle "gaja" aangangers;get u fucking life....We eten iedere dag dieren op...Fucking animal lovers.....
u learn a little beetje speaken english ?

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #22 Gepost op: oktober 31, 2010, 03:29:27 am »
pipo's die stoer willen overkomen door dieren te mishandelen zijn zielig en mogen voor mijn part ne stamp in ulder kl........krijgen  ;D

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #23 Gepost op: oktober 31, 2010, 03:54:28 am »
Een verademing. Ze probeerden te combineren in plaats van de elke keer weer de lange bal te gebruiken. Het kwam er natuurlijk niet altijd uit, maar ze probeerden tenminste om te combineren en dat is wat ik wil zien. Als ze elke wedstrijd zo spelen dan draaien we een zorgeloos seizoen bovenaan tweede of onderaan eerste kolom.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #24 Gepost op: oktober 31, 2010, 06:48:25 am »
Opmerkelijk :

D'haene speelde zowaar goed, moet gezegd worden.

N'for was zeer aanwezig in de match, maar als spits een DIKKE NUL

Habibou, hoe zwak kan iemand zijn... De eend was zijn enigste wapenfeit in de ganse match (buiten mss 1 goeie pas). Waar is de Habibou van Chaleroi????

Matton was wel heel matig vandaag

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #25 Gepost op: oktober 31, 2010, 07:30:38 am »
Maes is een slechte verliezer.
Ok, Persoons gaat voor de bal maar belet toch
met een fout de doorgang voor Hyland.

Voor de rest geen reactie over het spel
zeggen dat goe was kan maken dat volgende week weer
op niks trekt, daze eerst keer 3matchen niveau halen.

Offline Cockie

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #26 Gepost op: oktober 31, 2010, 08:08:48 am »
Eerste helft vond ik 'matig'. Tweede helft was opmerkelijk beter.. Wat me ergerde was dat er v??l slechte passes werden gegeven ?n altijd maar die lange bal. We verdienden zeker meer dan dat ene puntje maarja... die van N'for moest er wel in ;)

En wat een uithaal van d'haene (dachtek), los op de sloef  :D

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #27 Gepost op: oktober 31, 2010, 08:27:05 am »
Hoe kon je habibou nu slecht vinden, stond op een eiland en kon toch nog goed de bal bijhouden. Je moet eens kijken hoeveel gaten hij trekt voor zijn medespelers, die zit altijd piepedood aan het einde van een wedstrijd.

ik heb het al gezegt, 4 van de 5 middenvelders waren slecht of te wisselvallig(slecht: Meert en Nfor, Wisselvallig: Hyland en Matton). Over D'haene hoef je niet verrast te zijn dat hij het zo goed doet als VM, speelde 3 jaar op die plek in Turkije.

Er mocht wel eerder gewisseld worden, Traor? is onze trefzekerste spits tot nu toe denkik dus smijt hem er toch nog op voor 20 min.
En ook Delaplace, wat moet die aanvangen met 5 minuten?

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #28 Gepost op: oktober 31, 2010, 08:29:53 am »
ik versta niet waarom n'for steeds een basisplaats krijgt, en steeds de match mag uitspelen!
verder hebben we het grootste probleem vooraan, waar we gewoon niks voorbij een doelman krijgen, of niks tussen de palen krijgen! ze moesten verdikke sonck in huis gehaald hebben op de moment dat ie werkloos was! zie maar bij lierse, werkt ie al redelijk wat af! zoiets ontbreekt ons!
en mss nog een sterke schakel in de verdediging!

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #29 Gepost op: oktober 31, 2010, 08:51:40 am »
Allez, gelukkig was er weer wat vechtlust te zien in de ploeg. Onterechte penalty voor ons, maar wel een terecht gelijkspel. Het degradatiespook lijkt toch terug wat verder af... Zwak Nfor en Habibou.

Feit is wel dat Habibou voor mij heeft afgedaan. Tis toch een kleintje om die gewonde eend netjes neer te zetten in plaats van weg te smijten gelijk een leeg blikje bier. Het straffe is dan nog dat vele supporters dit 'grappig' vonden. Ik wist niet dat we zoveel debiele supporters hadden.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #30 Gepost op: oktober 31, 2010, 08:57:54 am »
Allez, gelukkig was er weer wat vechtlust te zien in de ploeg. Onterechte penalty voor ons, maar wel een terecht gelijkspel. Het degradatiespook lijkt toch terug wat verder af... Zwak Nfor en Habibou.

Feit is wel dat Habibou voor mij heeft afgedaan. Tis toch een kleintje om die gewonde eend netjes neer te zetten in plaats van weg te smijten gelijk een leeg blikje bier. Het straffe is dan nog dat vele supporters dit 'grappig' vonden. Ik wist niet dat we zoveel debiele supporters hadden.

Aan je naam te zien ben je een DIKKE dierenvriend.
Afgedaan, woooww, i.p.v. een speler te beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten, nee, beoordeling volgt na een rand gebeuren, da dom beest moe daar ook nie zitten e.

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #31 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:01:30 am »
Habib was heus niet zo slecht op z'n alleen! Heeft toch een 4 a 5 corners veroorzaakt door te wachten en bal bij te houden!

Ben vrijdag naar training geweest en traor? was tijdens 'matchke' nergens. De goals kwamen van bokila en habib!

Ik vond vooral (met alle respect) stijn meert toch wat te zwak! Heb geen goeie matchen meer van hem gezien, en gisteren altijd voetje tekort, slechte pass, te traag,...

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #32 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:17:14 am »
Allez, gelukkig was er weer wat vechtlust te zien in de ploeg. Onterechte penalty voor ons, maar wel een terecht gelijkspel. Het degradatiespook lijkt toch terug wat verder af... Zwak Nfor en Habibou.

Feit is wel dat Habibou voor mij heeft afgedaan. Tis toch een kleintje om die gewonde eend netjes neer te zetten in plaats van weg te smijten gelijk een leeg blikje bier. Het straffe is dan nog dat vele supporters dit 'grappig' vonden. Ik wist niet dat we zoveel debiele supporters hadden.

Aan je naam te zien ben je een DIKKE dierenvriend.
Afgedaan, woooww, i.p.v. een speler te beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten, nee, beoordeling volgt na een rand gebeuren, da dom beest moe daar ook nie zitten e.

Ie heeft afgedaan als mens, nie als voetballer. Da 'dom' beest kwam letterlijk uit de lucht vallen omdat het gekwetst was en nie meer kon vliegen, dus da dom beest heeft daar nie voor gekozen om daar te zitten.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #33 Gepost op: oktober 31, 2010, 09:56:42 am »
Allez, gelukkig was er weer wat vechtlust te zien in de ploeg. Onterechte penalty voor ons, maar wel een terecht gelijkspel. Het degradatiespook lijkt toch terug wat verder af... Zwak Nfor en Habibou.

Feit is wel dat Habibou voor mij heeft afgedaan. Tis toch een kleintje om die gewonde eend netjes neer te zetten in plaats van weg te smijten gelijk een leeg blikje bier. Het straffe is dan nog dat vele supporters dit 'grappig' vonden. Ik wist niet dat we zoveel debiele supporters hadden.

Aan je naam te zien ben je een DIKKE dierenvriend.
Afgedaan, woooww, i.p.v. een speler te beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten, nee, beoordeling volgt na een rand gebeuren, da dom beest moe daar ook nie zitten e.

Ie heeft afgedaan als mens, nie als voetballer. Da 'dom' beest kwam letterlijk uit de lucht vallen omdat het gekwetst was en nie meer kon vliegen, dus da dom beest heeft daar nie voor gekozen om daar te zitten.
Oh man, belt naar Willy en vraag datie Habib een boete wilt geven, en belt ook nog ne keer naar Gaia. Of ge kunter nog een programma over oprichten.
Gij ebt meer aandacht voor da beest dan voor Zulte Waregem. Supporter noemt het zich dan...

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #34 Gepost op: oktober 31, 2010, 10:23:30 am »
Allez, gelukkig was er weer wat vechtlust te zien in de ploeg. Onterechte penalty voor ons, maar wel een terecht gelijkspel. Het degradatiespook lijkt toch terug wat verder af... Zwak Nfor en Habibou.

Feit is wel dat Habibou voor mij heeft afgedaan. Tis toch een kleintje om die gewonde eend netjes neer te zetten in plaats van weg te smijten gelijk een leeg blikje bier. Het straffe is dan nog dat vele supporters dit 'grappig' vonden. Ik wist niet dat we zoveel debiele supporters hadden.

Aan je naam te zien ben je een DIKKE dierenvriend.
Afgedaan, woooww, i.p.v. een speler te beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten, nee, beoordeling volgt na een rand gebeuren, da dom beest moe daar ook nie zitten e.

Ie heeft afgedaan als mens, nie als voetballer. Da 'dom' beest kwam letterlijk uit de lucht vallen omdat het gekwetst was en nie meer kon vliegen, dus da dom beest heeft daar nie voor gekozen om daar te zitten.

 :'( :'(

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #35 Gepost op: oktober 31, 2010, 10:26:56 am »
ik zou keer opteren voor N'for aanvallenden middenvelder te zetten.. komt daar beter tot zijn recht denk ik..

Offline tsjolder

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #36 Gepost op: oktober 31, 2010, 10:34:44 am »
Eindelijk weer voetbal gezien, eindelijk weer inzet gezien...

Bossut: nauwelijks iets moeten pakken, enige gevaarlijke bal ging er wel in
Colpaert: deed erg zijn best, ook om aanvallend iets te brengen, maar gaat wel in de fout bij de tegengoal en maakte mi een aantal onnodige fouten die met Leko als tegenstander altijd voor gevaar kunnen zorgen
VDB: zwak, werd serieus het bos ingestuurd door De Ceulaer, begin tweede helft
Dachelet: verdedigend bijna foutloos, is vrij snel ook, opbouwend echter van geen enkele waarde
Mareval: meer dan behoorlijk.  Paar goeie kruispassen en corners, veel meer inzet ook dan laatste weken, gaf het goede voorbeeld, ook bij de strafschop
Dhaene: revelatie van de dag.  Won erg veel duels, trok de rest mee en hield het meestal simpel bij zijn inspeelpasses.  
Nfor: zwak, geraakte zijn man nooit voorbij en veel slordige passen.  In het spel beter toen hij tweede spits werd, als afwerker natuurlijk een dikke ramp....
Matton: vrij zwak, veel goeie wil, maar zijn passes kwamen er niet uit.  Van hem zouden de idee?n moeten komen, maar tevergeefs
Hyland: erg wisselvallig.  Zeer zwak gestart en ik vreesde het ergste na zijn vroege gele kaart.  In de tweede helft zich vrij goed herpakt en toch vaak voor gevaar zorgend
Meert: deed zijn best, maar bracht toch wat te weinig.  Probeerde wel het vuur erin te houden, maar na zijn vervanging ging het toch wel beter.
Habibou: ik blijf hem uitermate zwak vinden.  Loopt wel veel en haalt soms een bal die verloren lijkt, maar doet er o zo weinig mee.  En wanneer gaat er hem toch eens iemand de buitenspelregel uitleggen???? Hopelijk gaan we in de toekomst eens ??n goeie spits halen, ipv vijf halve gelijk al jaren het geval is.
Chevalier: erg goeie invalbeurt met meer inzet en geslaagde acties in die 25 minuten dan anders in de hele match.

Kortom: er stond weer een ploeg op het veld die probeerde te voetballen.  Bovendien zullen we met een grote naam als trainer misschien nu en dan eens een scheidsrechter mee hebben, waar we als kleine ploeg meestal niet op mogen rekenen...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #37 Gepost op: oktober 31, 2010, 11:04:59 am »
Ik ging als heel tevreden man huiswaarts! Ik zag een team dat wilde winnen, dat wel nog wat pech kende, maar dat duidelijk zonder vertrouwen speel(t)(de). Je mag van 'de zwartjes' trouwens zeggen wat je wil, maar ze gingen er 100% voor! OK, het was niet altijd even mooi en academisch, het was vol goede bedoelingen.
Dikke pluim voor Karel Dhaene op de DMC, mag daar van mij blijven staan en de band van kapitein houden... Dachelet man van de match ook!

Offline Kimmy

  • Leden
  • Berichten: 15
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #38 Gepost op: oktober 31, 2010, 11:07:22 am »
Wat een andere trainer toch niet allemaal kan doen! Hopelijk worden ze nu enkel nog beter want ook al waren ze
nu aan het voetballen. Die bal moet veel meer in doel! Enkel zo worden matchen gewonnen.

Nfor geen spits maar verricht toch wel heel wat werk.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #39 Gepost op: oktober 31, 2010, 11:11:22 am »
Allez, gelukkig was er weer wat vechtlust te zien in de ploeg. Onterechte penalty voor ons, maar wel een terecht gelijkspel. Het degradatiespook lijkt toch terug wat verder af... Zwak Nfor en Habibou.

Feit is wel dat Habibou voor mij heeft afgedaan. Tis toch een kleintje om die gewonde eend netjes neer te zetten in plaats van weg te smijten gelijk een leeg blikje bier. Het straffe is dan nog dat vele supporters dit 'grappig' vonden. Ik wist niet dat we zoveel debiele supporters hadden.

Aan je naam te zien ben je een DIKKE dierenvriend.
Afgedaan, woooww, i.p.v. een speler te beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten, nee, beoordeling volgt na een rand gebeuren, da dom beest moe daar ook nie zitten e.

Ie heeft afgedaan als mens, nie als voetballer. Da 'dom' beest kwam letterlijk uit de lucht vallen omdat het gekwetst was en nie meer kon vliegen, dus da dom beest heeft daar nie voor gekozen om daar te zitten.

Beste Walrus,

Vorige week heb ik een 15-jarige kat overreden en 20 jaar geleden heb ik een piraat ontstoken die toevallig in een kikker zijn gat zat!
100x sorry en ...wanneer kom je mij oppakken?

Man toch, Get over it!!!

De manier waarop kon ongetwijfeld anders, dat hoor je me niet zeggen. Maar daarom een persoon aan "de galg te hangen"...is wel erg dramatisch. Denk eerder dat het een reactie was op de keeper, die de eend "misbruikte" om tijd te winnen. Het was precies alsof hij een heilige schrik had van eenden. En Habibou zal wel gedacht hebben om er eens korte metten met te maken...