Auteur Topic: [VB] Essevee - STVV  (gelezen 8684 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #40 Gepost op: november 04, 2011, 11:55:58 am »
ja eerlijk, naessens kan me ook verre van overtuigen als aanvallende speler. Is (momenteel) te weinig voor gelijk welke eerste klasse ploeg.  Starten met mazou zou ik doen vnvd.  Naar het schijnt zet hij zich keihard in op training en ziet ook de coach de wil bij mazou en die zullen wel een goed gesprek gehad hebben. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #41 Gepost op: november 04, 2011, 12:01:00 pm »
ja eerlijk, naessens kan me ook verre van overtuigen als aanvallende speler. Is (momenteel) te weinig voor gelijk welke eerste klasse ploeg.  Starten met mazou zou ik doen vnvd.  Naar het schijnt zet hij zich keihard in op training en ziet ook de coach de wil bij mazou en die zullen wel een goed gesprek gehad hebben.

Als Maazou fit is moet die idd altijd starten.

Over Naessens ben ik het niet eens. tegen het eind van het seizoen(als hij geen blessures meer oploopt) zie ik hem zelfs uitgroeien tot basisspeler. Hij kan al 90 min aan, dat bewees hij vorig jaar in POII.
Laat hem maar leren vna Maazou, Habib, Pino en andere Teddy's. Hij komt er geloof me maar!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #42 Gepost op: november 04, 2011, 12:28:47 pm »
ja eerlijk, naessens kan me ook verre van overtuigen als aanvallende speler. Is (momenteel) te weinig voor gelijk welke eerste klasse ploeg.  Starten met mazou zou ik doen vnvd.  Naar het schijnt zet hij zich keihard in op training en ziet ook de coach de wil bij mazou en die zullen wel een goed gesprek gehad hebben.

Als Maazou fit is moet die idd altijd starten.

Over Naessens ben ik het niet eens. tegen het eind van het seizoen(als hij geen blessures meer oploopt) zie ik hem zelfs uitgroeien tot basisspeler. Hij kan al 90 min aan, dat bewees hij vorig jaar in POII.
Laat hem maar leren vna Maazou, Habib, Pino en andere Teddy's. Hij komt er geloof me maar!

Dat ie maar hun manieren niet leert...

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #43 Gepost op: november 04, 2011, 12:39:05 pm »
...
In Kalezic zijn systeem heb je in mijn ogen een snelle spits nodig, die makkelijk de weg naar doel vindt, vooruit denkt en die enorm druk zet op de verdediging. In dat laatste is vooral Jens Naessens zeer goed in!
Content dat er toch nog iemand is die het gezien heeft...
Jens heeft tegen Cercle een half uur lang gejaagd als een beest tot ie geen pap meer kon zeggen.
In dat half uur verschillende keren de bal kunnen veroveren, de groen-zwarte verdedigers tot slechte passes gedwongen en zelf een paar goeie voorzetten of passes afgeleverd.
Niet toevallig het half uur waarin we echt dominant waren!
Op 't moment dat hij er wat door zat ( en ook Serwy krampen begon te krijgen ) was het vet van de soep...




wat mensen toch zien in jens naessens ,crossen achter een bal een halfuur lang ja en wat deed hij ermee ,niets ,moest een simpel pasje geven naar sivakov maar gaf een voorzet op een cerclehoofd .
verstond kalezic zijn wissels niet .tegen standard haalde hij de 2 zwakste eraf(matton en naessens ) en tegen cercle voor het tij te keren dropt hij ze er weer in .
als je dan ziet dat skulason en sterckx daar lopen versta ik dat niet

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #44 Gepost op: november 04, 2011, 02:02:14 pm »
...
In Kalezic zijn systeem heb je in mijn ogen een snelle spits nodig, die makkelijk de weg naar doel vindt, vooruit denkt en die enorm druk zet op de verdediging. In dat laatste is vooral Jens Naessens zeer goed in!
Content dat er toch nog iemand is die het gezien heeft...
Jens heeft tegen Cercle een half uur lang gejaagd als een beest tot ie geen pap meer kon zeggen.
In dat half uur verschillende keren de bal kunnen veroveren, de groen-zwarte verdedigers tot slechte passes gedwongen en zelf een paar goeie voorzetten of passes afgeleverd.
Niet toevallig het half uur waarin we echt dominant waren!
Op 't moment dat hij er wat door zat ( en ook Serwy krampen begon te krijgen ) was het vet van de soep...




wat mensen toch zien in jens naessens ,crossen achter een bal een halfuur lang ja en wat deed hij ermee ,niets ,moest een simpel pasje geven naar sivakov maar gaf een voorzet op een cerclehoofd .
verstond kalezic zijn wissels niet .tegen standard haalde hij de 2 zwakste eraf(matton en naessens ) en tegen cercle voor het tij te keren dropt hij ze er weer in .
als je dan ziet dat skulason en sterckx daar lopen versta ik dat niet

Het kan goed zijn dat je dat niet verstaat, maar eigenlijk is het niet zo moeilijk. Skulason en Sterckx zijn beiden verdedigender ingesteld dan Matton en Naessens. Als je op zoek bent naar een doelpunt moet je dus niet verdedigender gaan spelen.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #45 Gepost op: november 04, 2011, 02:06:38 pm »
...
In Kalezic zijn systeem heb je in mijn ogen een snelle spits nodig, die makkelijk de weg naar doel vindt, vooruit denkt en die enorm druk zet op de verdediging. In dat laatste is vooral Jens Naessens zeer goed in!
Content dat er toch nog iemand is die het gezien heeft...
Jens heeft tegen Cercle een half uur lang gejaagd als een beest tot ie geen pap meer kon zeggen.
In dat half uur verschillende keren de bal kunnen veroveren, de groen-zwarte verdedigers tot slechte passes gedwongen en zelf een paar goeie voorzetten of passes afgeleverd.
Niet toevallig het half uur waarin we echt dominant waren!
Op 't moment dat hij er wat door zat ( en ook Serwy krampen begon te krijgen ) was het vet van de soep...




wat mensen toch zien in jens naessens ,crossen achter een bal een halfuur lang ja en wat deed hij ermee ,niets ,moest een simpel pasje geven naar sivakov maar gaf een voorzet op een cerclehoofd .
verstond kalezic zijn wissels niet .tegen standard haalde hij de 2 zwakste eraf(matton en naessens ) en tegen cercle voor het tij te keren dropt hij ze er weer in .
als je dan ziet dat skulason en sterckx daar lopen versta ik dat niet

Het kan goed zijn dat je dat niet verstaat, maar eigenlijk is het niet zo moeilijk. Skulason en Sterckx zijn beiden verdedigender ingesteld dan Matton en Naessens. Als je op zoek bent naar een doelpunt moet je dus niet verdedigender gaan spelen.

tis dan nog altijd beter om een verdedigende speler te brengen dan een Matton die niets meer waard is

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #46 Gepost op: november 04, 2011, 03:59:17 pm »
Ik lach mij een breuk wanneer er mensen zijn die vinden dat Naessens goed heeft gespeeld.
Wat is goed spelen? Voor sommigen is dat blijkbaar een halfuur uw steendood lopen. Maar wat koop je er mee? Aan inzet geen gebrek bij Naessens, maar qua techniek en voetbalintelligentie duidelijk te weinig voor 1ste klasse.
Voor de rest: wat loopt Matton hier eigenlijk nog te doen? Een h??l zwakke schim van de speler die hij was in het seizoen 2008-2009. Die zie je dus gewoon niet in een wedstrijd niet, h?!
Hopelijk heeft Maazou zijn lesje nu geleerd en zal hij zich nu willen inzetten. Ik zou graag eens een middenveld zien met Sterckx en Skulason. Nog niet voor direct, gewoon stilletjes brengen.

Offline Amigo

  • Leden
  • Berichten: 69
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #47 Gepost op: november 04, 2011, 05:28:11 pm »
Efkens een kijkje gaan menen op de training deze namiddag.
Geen Habibou, Trajkovski en Chevalier gezien, zullen niet in de kern zitten voor morgen tegen STVV.
Het zal weer moeilijk zijn om een goaltje te scoren !!!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #48 Gepost op: november 04, 2011, 05:41:27 pm »
Efkens een kijkje gaan menen op de training deze namiddag.
Geen Habibou, Trajkovski en Chevalier gezien, zullen niet in de kern zitten voor morgen tegen STVV.
Het zal weer moeilijk zijn om een goaltje te scoren !!!

Gemeenschappelijk doelpuntensaldo: 1
Veel slechter zal het wel niet worden zeker ?  :P

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #49 Gepost op: november 04, 2011, 06:16:05 pm »
Efkens een kijkje gaan menen op de training deze namiddag.
Geen Habibou, Trajkovski en Chevalier gezien, zullen niet in de kern zitten voor morgen tegen STVV.
Het zal weer moeilijk zijn om een goaltje te scoren !!!

Dat weet je niet he.
Zaten mss in krachthonk, of last van kleine blessure...

Nu, moesten ze er niet inzitten, dat versta ik het wel.
Darije wil ze gewoon wakker schudden denk ik

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #50 Gepost op: november 04, 2011, 06:23:02 pm »
Efkens een kijkje gaan menen op de training deze namiddag.
Geen Habibou, Trajkovski en Chevalier gezien, zullen niet in de kern zitten voor morgen tegen STVV.
Het zal weer moeilijk zijn om een goaltje te scoren !!!

Delaplace ook niet zeker...? Maazou,Ren? Sterkx en milunovic wel aanwezig

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #51 Gepost op: november 04, 2011, 07:30:22 pm »
Efkens een kijkje gaan menen op de training deze namiddag.
Geen Habibou, Trajkovski en Chevalier gezien, zullen niet in de kern zitten voor morgen tegen STVV.
Het zal weer moeilijk zijn om een goaltje te scoren !!!

Delaplace ook niet zeker...? Maazou,Ren? Sterkx en milunovic wel aanwezig

Als Maazou en Trajkovski in de kern komen, dan vliegen er 2 uit. Wss Habib  en Teddy!

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #52 Gepost op: november 05, 2011, 09:47:42 am »
Efkens een kijkje gaan menen op de training deze namiddag.
Geen Habibou, Trajkovski en Chevalier gezien, zullen niet in de kern zitten voor morgen tegen STVV.
Het zal weer moeilijk zijn om een goaltje te scoren !!!

Delaplace ook niet zeker...? Maazou,Ren? Sterkx en milunovic wel aanwezig
Volgens het Nieuwsblad is Habibou gekwetst.  Iemand meer info hierover?  Staat toch nergens te lezen op de website.  Daar is alleen sprake van Minne.
Hoe zit dat nu eigenlijk met Skulason?  Is die nog gekwetst?  Zie hem ook nooit in de wedstrijdselectie.  Speelt hij bij de B-kern om ritme op te doen?

Als Maazou en Trajkovski in de kern komen, dan vliegen er 2 uit. Wss Habib  en Teddy!

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #53 Gepost op: november 05, 2011, 09:54:03 am »
Sammy zou opnieuw spelen...
Verder met De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen, Delaplace, Sivakov, Colpaert, Serwy, Maazou, Rossini.

Bank : Muyters, Milunovic, Naessens, Dachelet, Sterckx, Trajkovsi, Matton.

Habibou en Minne zijn out.

Bron : HLN van vandaag.
« Laatst bewerkt op: november 05, 2011, 09:55:43 am door geert »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #54 Gepost op: november 05, 2011, 11:30:19 am »
Efkens een kijkje gaan menen op de training deze namiddag.
Geen Habibou, Trajkovski en Chevalier gezien, zullen niet in de kern zitten voor morgen tegen STVV.
Het zal weer moeilijk zijn om een goaltje te scoren !!!

Delaplace ook niet zeker...? Maazou,Ren? Sterkx en milunovic wel aanwezig
Volgens het Nieuwsblad is Habibou gekwetst.  Iemand meer info hierover?  Staat toch nergens te lezen op de website.  Daar is alleen sprake van Minne.
Hoe zit dat nu eigenlijk met Skulason?  Is die nog gekwetst?  Zie hem ook nooit in de wedstrijdselectie.  Speelt hij bij de B-kern om ritme op te doen?

Als Maazou en Trajkovski in de kern komen, dan vliegen er 2 uit. Wss Habib  en Teddy!

Skulason zat al 3 weken in de kern, blijkbaar vliegen hij en Sterckx er nu weer uit.
Habib heeft weer last van zijn buikspieren, zou wel eens het einde kunnen betekenen.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #55 Gepost op: november 05, 2011, 11:39:47 am »
Die opstellingen in de krant/op internet....kweet niet,maar allen verschillend.
volgens voetbalbelgie.be;

11 punten in 12 matchen. Zulte Waregem weet de hoge verwachtingen niet in te lossen. Essevee dwingt genoeg doelkansen af, maar de bal vliegt te weinig tegen de doelnetten. Tegen rode lantaarn kan trainer Darije Kalezic geen beroep doen op Habib Habibou.

De  Franse aanvaller vond vorig seizoen twaalf keer de weg naar doel. Het huidige seizoen begon in mineur voor Habibou. Hij miste een groot deel van de voorbereiding door blessureleed en bleef ook enkele wedstrijden aan de kant. Habibou sukkelt opnieuw met zijn buikspieren en staat op non-actief.

Kalezic kiest tegen STVV voor het aanvallerstrio Chevalier-Rossini-Trajkovski. Ma?zou krijgt na een verbanning naar de B-kern opnieuw een plaats in de selectie. Hij beschikt ook nog over Milunovic.

Essevee scoorde elf keer en incasseerde zeventien doelpunten. Rossini is topschutter met drie goals. Matton en Mar?val troffen twee keer raak.

De vermoedelijke elf: Muyters - De fauw, D'Haene, Mar?val, Hamalainen - Serwy, Colpaert, Delaplace - Chevalier, Rossini, Trajkovski. Invallers: Bossut, Minne, Dachelet, Matton, Vandenbroucke, Sivakov, Milunovic, Ma?zou.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #56 Gepost op: november 05, 2011, 11:45:47 am »
Voetbalbelgie..... altijd bij het rechte eind. NIET DUS!!

Het wordt gewoon dezelfde opstelling van vorig weekend denk ik, met gewoon een vervanger voor Habib. Dat kan Ofwel Naessens zijn, Maazou, Chevalier of Trajkovski.


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #57 Gepost op: november 05, 2011, 11:49:44 am »
Ik denk dat Maazou gaat spelen. Kalezic gaat hem een 2de kans willen geven en zeker aangezien de rest zo moeilijk scoort.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #58 Gepost op: november 05, 2011, 11:52:15 am »
Op training gisteren bij het voorzetje- binnentrappen/koppen/frommelen,de (volgens mij) besten;
1 Milunovic,Dhaene,mareval
2 Rossini,Jens
3 Serwy
...
...

38 Maazou

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.233
Re: [VB] Essevee - STVV
« Reactie #59 Gepost op: november 05, 2011, 12:00:19 pm »
Op training gisteren bij het voorzetje- binnentrappen/koppen/frommelen,de (volgens mij) besten;
1 Milunovic,Dhaene,mareval
2 Rossini,Jens
3 Serwy
...
...

38 Maazou

Tis nie op training dajje ze moet binnen schieten e, maar in de match!